انواع پارچه تریکو اعلا شناخت و معرفی آنها

آیا به دنبال شناخت انواع پارچه تریکو اعلا هستید و به دنبال شخصی می گردید که معرفی انواع تریکو اعلا هستید را برای شما انجام دهد؟ آیا به دنبال شناخت انواع این منسوج هستید تا به خواص و خصوصیات انواع پارچه تریکو آشنا شوید؟
همانگونه که در گذشته مطرح کردم پارچه تریکو اعلا متنوع است و تقریبا اگر خواسته باشید به خواص همه آنها بپردازید در وقت و زمان ما نمی گنجد و در ضمن ممکن است چند نمونه از یادمان برود و نام برده نشود و به آن پرداخته نشود، پس به چند نمونه که از همه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد را اشاره ای می کنم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارچه تریکو مرغوب

نام انواع پارچه تریکو چیست

همانگونه که در بالا مطرح کردم اسم بردن همه نمونه های پارچه تریکو اعلا کاری بسیار دشوار و بسیار سخت و زمانبر است که در اینجا به چند نمونه اشاره ای می کنم.

همه نمونه های نام برده در بالا را می توان با الیاف نخهای متفاوت به کار برد، نخهای طبیعی و مصنوعی که از نام نخ به کار رفته می تون اسم این پارچه رو هم متوجه شویم البته شایان ذکر است که الیاف نخهایی همچون

  • پنبه
  • ویسکوز

الیاف و نخهایی که در بالا مطرح کردم، جزو نخهای طبیعی می باشند.
نخهایی همچون

  • لاکرا
  • پلی استر

نمونه هایی که در بالا نام بردم چند مورد از الیاف و نخهای مصنوعی می باشند که می توان گفت در خیلی از موارد الیاف و نخهای طبیعی و مصنوعی را با هم ترکیب می کنند و یک پارچه تازه به وجود آورد.
از هر نمونه ای که نام بردم می توان چندین نوع پارچه تریکو را تولید کرد.

شناخت پارچه تریکو
منبع: سایت دیبافت

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما