بازار عرضه پارچه فلامنت گردباف

معمولاً به پارچه های تریکو باف، گردباف نیز اطلاق میشود. پارچه های تریکو بسیار مورد اقبال هستند. بازار عرضه پارچه گردباف فلامنت یکی از پرفروش ترین بازارهای پارچه است. دلیل آن هم تنوع و گستردگی این نوع پارچه از نظر جنس، طرح و رنگ است. همیشه در کشورهای پیشرفته صنعت نساجی یکی از پراهمیت ترین صنایع بوده است و تنوع و گستردگی تعداد، نوع و جنس پارچه های تولیدشده در کارخانه ها نشانه موفقیت هر کشوری در این صنعت است. خرید و فروش مجازی این روزها کار خرید را برای همه افراد بسیار ساده و لذت بخش تر کرده است. بازار عرضه پارچه گردباف فلامنت در عرصه اینترنت یک مرکز فروش قابل رقابت برای بازارهای حضوری است. این بازار اینترنتی که بهترین و پرفروش ترین آن در دست شرکت دیبافت نگار یزد است، نمونه های بسیار جذاب و درجه یک از پارچه فلامنت را به دو صورت عمده و خرده عرضه میکند.

انواع طرح های پارچه گردباف

انواع طرح های پارچه گردباف

از مهم ترین و بهترین اختراعات بشر، ساخت پارچه بوده است و همین طور از بهترین، متنوع ترین و پرمصرف ترین نوع پارچه، انواع پارچه های فلامنت است. هر چند این مسئله یک موضوع کاملاً شخصی و سلیقه ای است، اما اگر نگاهی به فروش بازار عرضه پارچه گردباف فلامنت بیندازید، کاملاً متوجه خواهید شد که پارچه تریکو فلامنت بسیار مورد خرید افراد قرار میگیرد. با بررسی انواع طرح های پارچه گردباف متوجه میشویم که این پارچه در طرح ها و انواع بسیار فراوانی تولید میشود. این پارچه برای دوخت انواع لباس راحتی، لباس بیرونی برای کودکان و نوزادان و از جنس ضخیم تر پارچه فلامنت برای انواع مانتو اسپرت، سویشرت و شلوار های اسلش و لباس ورزشی استفاده میشود.
پارچه گردباف یا همان تریکو دارای بافت های متنوعی است. به عنوان مثال: بافت ساده، بافت شطرنجی، بافت راه راه و… که هرکدام بسته به الیاف مورد استفاده باز به دسته های مختلفی تقسیم میشوند؛ مانند پارچه گردباف پنبه، پارچه تریکو نوزادی و… . هر طرح و نوع این پارچه خریداران خاص خود را دارد. طراحی متنوع و رنگ آمیزی روی پارچه گردباف فلامنت که توسط شرکت دیبافت عرضه میشود، باعث شده بازار عرضه پارچه گردباف فلامنت خریداران فراوانی را به خود جذب کند.

خصوصیات بارز پارچه گردباف

خصوصیات بارز پارچه گردباف

از خصوصیات بارز پارچه گردباف میتوان به ویژگی های زیر اشاره کرد.
– دارای جذب رطوبت نسبتاً بالایی است؛
– حالت کشسانی عالی دارد؛
– هوا را به خوبی از خود عبور میدهد و تنفس پوست به خوبی انجام میشود؛
– زبر نیست و لطافت خاصی دارد؛
– بافتش ظریف و زیبا است؛
– پرز و کرک نمیدهد و مهم تر اینکه تل نمی اندازد؛
– سبک و راحت است؛
– رنگ آن ثابت است؛
– ضد چروک است؛
– در هنگام شستن آبرفت ندارد؛
– رنگ پذیری بالایی دارد؛
– الکتریسیته ساکن ایجاد نمیکند؛
– گوله گوله نمیشود؛
– قابلیت بازیافت دارد، چون از الیاف سلولزی است؛
– و… .

بررسی جنس پارچه گردباف فلامنت

بررسی جنس این محصول

کارخانه های فراوانی در سطح کشور در زمینه تولید پارچه های فلامنت فعالیت دارند. این کارخانه ها و تولیدی ها به روش های مختلفی این پارچه را تولید میکنند که بسته به بافت هر پارچه، جنس و مدل پارچه و اسم گذاری آن نیز متفاوت است. در کل صنعت نساجی ایران سال هاست که از سکون درآمده و با تلاش مهندسان و دانشمندان این حوزه، کشور ما اکنون در زمینه نساجی بسیار پرتوان است و برخی پارچه های تولیدشده به دست تولیدی های ایرانی قابل رقابت با بهترین برندهای خارجی هستند.
ماشین ها و دستگاه های متفاوت در کارخانه ها انواع بافت را بر روی پارچه انجام میدهند. یک نوع بافت گردبافی و نوع دیگر تخت بافی است. پارچه هایی که با دستگاه های گردباف تولید میشوند، به نام تریکو شناخته میشوند و باز همین گردبافی انواع مختلفی دارد که بسته به نوع بافت، اسم پارچه و جنسش متغیر است. با بررسی جنس پارچه گردباف فلامنت متوجه میشویم که این پارچه ها انواع مختلف و مصارف متفاوتی دارند.
نمونه های آن عبارت اند از:
– پارچه گردباف فلامنت ورزشی؛
– پارچه گردباف فلامنت ریون؛
– پارچه گردباف فلامنت نوزادی؛
– پارچه گردباف فلامنت آستر پرده؛
– و… .

 مرکز خرید پارچه گردباف فلامنت
مرکز خرید این منسوج

بازار عرضه پارچه گردباف در سایت دیبافت، بهترین مرکز خرید این پارچه است. این سایت نمونه های مختلف و جنس ها و طرح های متفاوت و فوق العاده را در اختیار شما قرار داده است و توضیحات و عکس هر نمونه از این پارچه را که خواسته باشید به راحتی و به سرعت به شما ارائه میدهد. پیشنهاد میکنیم برای یک بار هم که شده سری به سایت شرکت دیبافت نگار یزد در اینترنت بزنید و از نمونه های این پارچه و قیمت های بسیار مناسب ما دیدن کنید. مرکز خرید پارچه گردباف فلامنت باارائه این مدل کابردی توانسه بخشی از نیاز بازار به این منسوج را برآورده کند.

پارچه گردبافی ریون فلامنت

پارچه گردبافی ریون فلامنت

پارچه های ریون از پرفروش ترین نمونه های پارچه فلامنت هستند. پارچه ریون به علت کشسان و لخت بودن، بیشتر برای دوخت لباس راحتی بانوان مورد استفاده قرار میگیرد. البته انواع مانتوهای بلند مجلسی نیز با همین پارچه به خوبی دوخته میشوند. پارچه گردبافی ریون فلامنت دوخت راحتی ندارد و اکثراً با سوزن های خاصی دوخته میشود. انواع مختلف این پارچه در اکثر شهرهای ایران تولید میشود که یکی از بهترین نوع آن پارچه گردباف اصفهان است. این نمونه و صدها مدل و طرح و رنگ دیگر از پارچه فلامنت گردباف در بازار عرضه پارچه گردباف در سایت دیبافت نگار یزد ارائه میشود. شما برای تهیه هر مدل از این پارچه به راحتی میتوانید مقدار مورد نیاز خود را در سایت ما ثبت سفارش کنید و کالای خود را درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما