تولیدی پارچه تریکو خارخورده زمستانی

تولید پارچه تریکو خارخورده زمستانی به چه صورت است؟ نحوه خرید محصولات پارچه ای از تولیدی پارچه تریکو خارخورده زمستانی به چه صورت است؟ انواع پارچه تریکو خارخورده زمستانی کدامند؟ جهت دریافت پاسخ سوالات مذکور در زمینه این پارچه و دریافت پاسخ سوالات دیگر در این زمینه، لطفا تا پایان این محتوا همراه ما باشید.
پارچه یکی از تولیدات بسیار پرکاربرد در طول زندگی هر فرد است. همه ما در طول زندگی بارها از پارچه ها استفاده کردیم و با استفاده از آنها احساس زیبایی و نشاط کردیم. پارچه تریکو خارخورده زمستانی یکی از پارچه های تولید شده داخلی کشور است که با داشتن ویژگی های مثبت در داخل و خارج از کشور طرفداران زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است. در این محتوا میخواهیم یک نمونه از پارچه های با کیفیت را شرح دهیم. شرکت تولیدی پارچه تریکو خارخورده زمستانی از شرکت های برتر در زمینه تولید منسوجات پارچه ای است که با متدها و متریال نوین توانسته است محصولات جدیدی را تولید و به بازار عرضه کند. این محصولات پارچه ای برای بسیاری از البسه در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان، برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد.
این پارچه از منسوجات صادراتی به شمار میرود که هر سال بیش از ۸۰۰ هزار تن از این طاقه پارچه به کشورهای دیگر شامل عراق. ترکیه. پاکستان. ارمنستان. تاجیکستان. افغانستان و… صادر میشود. تجار با خرید از کارخانه تولیدی پارچه تریکو خارخورده زمستانی توانسته اند سود زیادی را از خرید به قیمت درب کارخانه کسب کنند و با صادرات این محصول به کشورهای دیگر باعث ارز آوری گسترده ای به درون کشور شوند. از دیگر مزایای صادرات این محصول میتوان به اشتغال زایی و کارآفرینی برای بسیاری از هموطنان عزیزمان دانست؛ زیرا هر چه قدر نیاز به خرید و عرضه این محصول بیشتر باشد به همین نسبت نیروی انسانی بیشتری برای تولید و ارسال این محصول به کار گرفته میشوند.

تولیدی پارچه تریکو خارخورده زمستانی
امروزه بسیاری از برندهای تقلبی در میان پارچه های با کیفیت، عرضه و پخش شده اند که در این میان این پارچه ها سلامتی بسیاری از مصرف کنندگان پارچه را به خطر انداخته اند. شاید برایتان سوال پیش بیاید چرا سلامتی خریداران با استفاده از پارچه های بی کیفیت به خطر می افتد؟ به دلیل اینکه پارچه ها از منسوجاتی هستند که میتوان گفت در ۲۴ ساعت شبانه روز با بدن ما در تماس هستند و شامل لباس های زیر، لباس های راحتی، اداری یا مجلسی هستند؛ به همین دلیل اگر از جنس مرغوبی استفاده نشود باعث میشود بدن دچار حساسیت شده و دچار خارش و التهاب پوستی شود. در نتیجه برای خرید این محصولات توصیه میشود پارچه ها را از تولیدی به صورت مستقیم خریداری کنید.
مزیت سفارش اینترنتی و مستقیم از کارخانه بدین صورت است که با قیمت کمتری برایتان محسوب میشود و هزینه بربری و ارسال را نباید بپردازید اما در روش خرید حضوری از فروشگاه های عرضه کننده این محصول، باید هزینه باربری و سود فروشنده را پرداخت نمایید. در ادامه به روند تولید این منسوجات با کیفیت میپردازیم که توسط شرکت تولیدی پارچه تریکو خارخورده زمستانی تولید میشوند.
برای تولید این پارچه الیاف نخ و پنبه و پلی استر ویسکوز را با یکدیگر ترکیب میکنند و این امر مقدمه ای برای تولید بافت اولیه پارچه تریکو خارخورده زمستانی است. سپس بافت تولید شده از پارچه به دستگاه بافندگی هدایت میشود و در این دستگاه با استفاده از تنظیماتی که بر روی این ماشین صورت گرفته، باعث میشود الیاف پارچه به خوبی به یکدیگر بافته و دارای تراکم های بالا و گردش هوا شوند؛ به صورتی که با استفاده از سوزن بافندگی چله هایی ریز بر روی پارچه تریکو خارخورده، ایجاد میشود و این چله ها باعث میشود، پارچه تولید شده گردش هوا درون خود داشته باشد و با این گردش هوا بوی نامطبوع و بد به خود نگیرد.

تولیدی پارچه تریکو خارخورده زمستانی
گردش هوا برای پارچه بسیار اهمیت دارد به صورتی که اگر پارچه گردش هوا درون خود نداشته باشد دائما بوی بد میگیرد و در صورت تعریق بدن، این بوها کاملا درون پارچه میماند اما پارچه نخ خارخورده به دلیل داشتن حالت گردش هوا این ویژگی را دارد و در صورت تعریق بدن سریعا خشک میشود. بعد از مرحله خط بافندگی در روند تولید این پارچه با استفاده از ماشین ریسندگی، بافت پارچه به خوبی به هم دیگر ریسیده شده و محکم میشود؛ سپس این پارچه ها به مرحله تراکم و ضخامت سنج میروند.
در این دستگاه با استفاده از ماشین های مذکور که تنظیماتی خاص بر روی این دستگاه های مدرن صورت گرفته است میتواند تراکم و ضخامت لاله های پارچه را به بازرسی ها بدهد و در صورت استاندارد بودن به مرحله بعد ارسال میشود در غیر این صورت پارچه ها به مرحله قبل ارسال شده تا به صورت صحیح بافته شوند؛ سپس در شرکت تولیدی پارچه تریکو خارخورده زمستانی با استفاده از رنگ هایی که از کمترین مواد شیمیایی در آنها استفاده شده است، دارای رنگ های بسیار جذاب و ضد حساسیت میشوند. این رنگ ها به خوبی در مرحله تولید تثبیت میابند تا در استفاده مداوم و شست و شوی فراوان دچار رنگ رفتگی نشوند. در نهایت پارچه ها با استفاده از طرح های کارشناسان بخش گرافیک که به شابلون های طراحی در آمده اند با دستگاه لیزر یا… بر روی پارچه چاپ میشوند.

تولیدی پارچه تریکو خارخورده زمستانی
از پرفروش ترین رنگ های تولیدی پارچه تریکو خارخورده زمستانی میتوان به رنگ های پاستلی. آبی. پسته ای. قرمز و… نام برد که دارای رنگ های بسیار جذاب هستند. این پارچه در رنگ های دیگری مانند صورتی تولید میشوند که بسیار مورد توجه دختران واقع شده و به صورت گسترده از این محصول خریداری میشود. طرح های این پارچه به دلیل زمستانی بودن بیشتر در طرح های ساده هستند اما از طرح های دیگر این محصول میتوان به طرح های گل برجسته. طرح گل ریز و… اشاره کرد. در روند تولید این محصول بعد از تایید توسط کارشناسان بازرسی پارچه تریکو خارخورده با استفاده از دستگاه برش در انواع اندازه ها برش داده میشود و جهت ارسال به سراسر کشور، در بسته بندی های خاص قرار میگیرد.
این پارچه بیشتر برای تولید البسه زمستانی مانند سویشرت. ژاکت و… استفاده میشود. شرکت تولیدی پارچه تریکو خارخورده زمستانی تمام تلاش خود را کرده است تا محصولاتی با مرغوبیت و کیفیت بالا تولید و به نمایش بگذارد. این منسوج در رقابت با سایر برندهای مشابه خارجی بسیار برتر بوده؛ در نتیجه وظیفه ما هموطنان عزیز در قبال این شرکت های داخلی این است که از محصولات تولید شده آنها به خصوص منسوج تولیدی پارچه تریکو خارخورده زمستانی استقبال کنیم و آنها را خریداری کنیم تا بتوانیم به این مجموعه شرکت تولیدی امید و توان بیشتری در گسترش محصولاتشان در طرح ها و جنس های مختلف دهیم.

آشنایی با نحوه شست و شوی پارچه تریکو

آشنایی با نحوه شست و شوی پارچه تریکو

بسیاری از برندهای پارچه ای موجود در بازار قابلیت شست و شو را دارند اما خریداران باید دقت لازم را در خرید این منسوجات به عمل اورند؛ زیرا بر خلاف تبلیغاتی که برخی شرکت ها در زمینه منسوجات تولیدی خود میکنند، به محض شست و شوی پارچه، منسوجات دچار رنگ رفتگی و آبرفت میشوند و به همین دلیل باید از منسوجاتی استفاده شود که بتوان از آنها به راحتی استفاده کرد و آنها را شست و شو داد.
بسیاری از خریداران پارچه به ویژگی هایی اعم از کیفیت و قیمت آنها توجه میکنند اما خرید این پارچه با قابلیت شست و شو از قیمت آن هم گاهی اوقات مهم تر است؛ زیرا اگر یک پارچه ای خریداری کنید اما آنها را نتوانید بشویید، باعث میشود بوی بد و میکروب به خود بگیرند و بعد از چند بار استفاده مجبور میشوید آنها را دور بیندازید. در این محتوا میخواهیم پارچه تریکو خارخورده زمستانی را برایتان شرح دهیم که قابلیت شست و شو دارد و در ادامه به نحوه شست و شوی پارچه تریکو میپردازیم.
پارچه تریکو زیرمجموعه پارچه لاکرا است که از سهم درصد پنبه بیشتری در تولیدش به کار گرفته شده است. این محصول ضخامت بالایی دارد و مقاوم است. برای استفاده از پارچه تریکو اولین نکته ای که باید در نظر داشت این است که آنها را بعد از هر بار مصرف در مکانی خشک و کمد مخصوص خودشان قرار دهید. برای شست و شوی پارچه تریکو خارخورده زمستانی آنها را با استفاده از آب ولرم به صورت دستی یا ماشینی میتوانید شست و شو کنید. شست وشوی این محصولات با آب جوش و داغ اکیدا توصیه نمیشود؛ زیرا باعث آبرفت و رنگ رفتگی پارچه میشود.

آشنایی با نحوه شست و شوی پارچه تریکو
برای استفاده از مواد شوینده از مواد سفید کننده یا لکه بر استفاده نکنید؛ زیرا باعث میشود رنگ پارچه از بین برود. برای استفاده از این مواد ابتدا مقدار کمی از پارچه را در تماس با این مواد قرار دهید و مشاهده کنید که دچار رنگ رفتگی میشوند یا خیر. اگر دچار رنگ رفتگی نشد، روند شست و شو را ادامه دهید. در غیر این صورت برای شست و شوی آنها به خشکشویی مراجعه کنید تا با استفاده از متدهای مدرن، به شست و شوی این پارچه اقدام کنند.
در پایان شست و شوی پارچه تریکو نخ خارخورده، بهتر است از مواد نرم کننده استفاده شود. پارچه را بعد از شست و شو بر روی طناب یا مکانی خشک پهن کنید و به محض خشک شدن سریعا جمع کنید. این پارچه به دلیل داشتن مواد پنبه ای و پلی استری درون خود سریعا در مقابل حرارت واکنش نشان داده و جمع میشود؛ پس بهتر است این پارچه را به صورتی پهن کنید که در تماس مستقیم با حرارت مانند شعله آتش یا شوفاژ و نور خورشید نباشد. زیرا نور خورشید در مدت زمانی باعث میشود رنگ پارچه حالت سفیدی به خود بگیرد. بعد از خشک شدن کامل پارچه آنها را تا زده و درون کمد مخصوص به خودشان قرار دهید.

تناسب رنگ های موجود در پارچه تریکو

تناسب رنگ های موجود در پارچه تریکو

شرکت تولیدی پارچه تریکو خارخورده زمستانی توانسته است محصولات خود را با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی با شیوه ای نوین و با گستره رنگی متنوع، تولید و به بازار عرضه کند. این پارچه در رنگ بندی متنوع تولید میشود و کارخانه، با تولید متنوع از این محصول باعث شده است بسیاری از طرفداران نسبت به خرید این پارچه اقدام کنند. رنگ های پارچه تریکو خارخورده به هیچ عنوان دارای حساسیت نبوده و در اثر شست و شو، دچار رنگ رفتگی نمیشوند. تنوع رنگ های موجود در پارچه تریکو را میتوانید در سایت شرکت تولیدی این محصولات مشاهده نمایید. همچنین افرادی که به دنبال سفارش به صورت انبوه عمده این پارچه از جانب کارخانه تولیدی پارچه تریکو خارخورده زمستانی هستند، میتوانند با شماره های درج شده در سایت شرکت تریکو تماس برقرار کنند و این پارچه را متناسب با رنگ های موجود و به صورت گسترده سفارش دهند.

مهم ترین ویژگی پارچه تریکو

مهم ترین ویژگی پارچه تریکو زمستانی خارخورده

پارچه تریکو خارخورده زمستانی از منسوجات باکیفیتی است که ویژگی های زیادی دارد. اولین ویژگی این محصول حالت ارتجاعی و کشسانی آن است. این پارچه به دلیل اینکه برای لباس های زمستانی استفاده میشود و ضخامت این لباس ها نسبت به البسه تابستانی و… بیشتر است، باید حالت انعطاف پذیر داشته باشد تا در صورت کشیده شدن به حالت قبل برگردد. از تولیدات این پارچه شامل گرمکن های ورزشی یا لباس های ورزشی یا لباس های راحتی مردانه و زنانه و… هستند. از ویژگی های دیگر این محصول این است که به خوبی گرما را درون خود حبس میکند و برای مصرف کننده احساس گرمی و لطافت را به ارمغان می آورد. شرکت تولیدی پارچه تریکو خارخورده زمستانی با استفاده از جدید ترین متدها، تلاش بر این دارد تا ویژگی های دیگری به این محصولات از جمله ضد آب. ضد حریق و… اضافه کند و آنها را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد.

فروش عمده پارچه تریکو خارخورده

فروش عمده پارچه تریکو خارخورده زمستانی

کارخانه تولیدی پارچه تریکو خارخورده قابلیتی ایجاد کرده است و محصولات خود را به صورت مستقیم در نمایش با مصرف کنندگان بر روی سایت قرار داده تا مصرف کنندگان این محصولات را به صورت خرده و عمده صورت غیرحضوری از شرکت خریداری کنند. همچنین فروش عمده پارچه تریکو خارخورده به صورت واسطه از طریق فروشگاه های عرضه کننده پارچه نیز صورت میگیرد و مصرف کنندگان با مراجعه به این فروشگاه ها میتوانند نسبت به خرید به صورت عمده یا خرده این محصول اقدام کنند.

2

  1. پارچه تریکو خارخورده زمستانی یکی از پارچه های تولید شده داخلی کشور است که با داشتن ویژگی های مثبت در داخل و خارج از کشور طرفداران زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است

  2. پارچه تریکو خارخورده زمستانی یکی از پارچه های تولید شده داخلی کشور است که با داشتن ویژگی های مثبت در داخل و خارج از کشور طرفداران زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما