ثبت فروش پارچه تریکو طرحدار

یکی از پارچه های معروف دنیا، پارچه تریکو(tricot) است. این واژه باتوجه به معنی لغوی به پارچه گرد بافت اطلاق می شود. این پارچه به دلیل نحوه دوخت متفاوت با دیگر پارچه ها، بسیار مقاوم است. از این رو طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با پارچه تریکو طرحدار آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

ثبت فروش پارچه تریکو طرحدار

میزان مصرف پارچه تریکو طرحدار

میزان مصرف پارچه تریکو طرحدار

پارچه های تریکو و پارچه ابروبادی طرح دار صادراتی میزان مصرف زیادی در جهان به خود اختصاص داده است. در ادامه به اختصار دلایل این امر را مطرح کرده و سپس به شرح آن می پردازیم.
علل مصرف زیاد پارچه های تریکو:

  • مقاومت بالا
  • ضخامت های متفاوت
  • جنس های نخ متفاوت ( مانند پنبه، ویسکوز، فلامنت، و …)

پارچه های تریکو مقاومت بالایی دارند. علت این امر این است که بافت این پارچه حول رشته عمودی (تار) انجام می گیرد. این در حالی است که اکثر پارچه ها حول رشته ی افقی (پود) بافته می شوند. استقامت این پارچه ها باعث شده که از آن ها به عنوان لباس زیر استفاده کنند.

یکی دیگر از ویژگی های پارچه تریکو طرح دار، انعطاف پذیری آن در انتخاب نخ می باشد. همین امر باعث شده که این نوع پارچه در ظرافت ها و ضخامت های گوناگونی به بازار عرضه شوند.
عرضه ضخامت های گوناگون پارچه تریکو باعث می شود که بتوان از این پارچه، در فصول سرد و گرم استفاده کرد؛ و همین امر، میزان استفاده سرانه را افزایش خواهد داد.

نمایندگی فروش پارچه تریکو طرحدار

نمایندگی فروش پارچه تریکو طرحدار

در حال حاضر کارخانه های زیادی در حوزه ی تولید منسوجات در سراسر کشور، مشغول به تولید پارچه های تریکو طرحدار می باشند. باید توجه داشت که محصول نهایی نمایندگی ها با هم متفاوت بوده، و از کیفیت های مختلفی برخوردار است.
توصیه می شود؛ در صورتی که قصد خرید پارچه تریکو و پارچه ساتن آمریکایی به صورت عمده دارید، حتماً با مشاوران شرکت تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را در انتخاب نوع پارچه تریکو متناسب با مصرفتان راهنمایی خواهند کرد.
انتخاب جنس نخ پارچه تریکو، برای مصارف مختلف، متفاوت است. برای مثال، در صورتی که قصد دارید؛ لباس زیر تولید بکنید، باید از تریکو با نخ های پنبه ای استفاده کنید. زیرا این نوع لباس در معرض تعرق شخص می باشد، و در صورت استفاده از دیگر اجناس، برای شخص بسیار آزار دهنده است. با این کار هم می توانید هزینه ی کمتری نسبت به پارچه های ضخیم پرداخت کرده و هم کیفیت البسه تولیدی را بالا ببرید.

امیدوارم که مقاله ی فوق، اطلاعات شما را در زمینه ی پارچه های تریکو افزایش داده باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما