خدمات خرید پارچه دو نخ پنبه خارخورده

پارچه دو نخ پنبه خارخورده به پارچه ای گفته می شود که از دو نوع نخ پنبه بافته شود و سپس عملیات تکمیلی روی پارچه ارزان برای دوخت کاپشن کار انجام شود. جهت خرید عمده این نوع پارچه می توان از طریق کارخانه بافنده به صورت مستقیم و با قیمتی مناسب تر اقدام نمود، همچنین پارچه دو نخ پنبه خار خورده در فروشگاه های پارچه تریکو عرضه می شود که برای خرید جزئی بهترین گزینه هستند.

خدمات خرید پارچه دو نخ پنبه خارخورده

مراحل ساخت پارچه دو نخ پنبه خارخورده

مراحل ساخت پارچه دو نخ پنبه خارخوردهدر بافت پارچه دو نخ پنبه خار خورده از دو نوع نخ که معمولا از جنس پنبه خالص و معمولا به شماره های نخ ۲۴ و نخ۳۰ می باشد استفاده می کنند و با روش دورس این پارچه بافته می شود. دورس نوعی پارچه ضخیم بافته شده به وسیله ماشین های گردباف است که پشت پارچه به صورت پرزدار و دارای تارهای نخ و روی آن دارای تراکم بالا،صاف و ضخیم است.

پارچه دورس یکی از انواع معروف پارچه های تریکویی است که با الیاف پنبه بافته می‌شود. این پارچه نسبت به دیگر پارچه‌ های نخی مناسب لباس ضخیم‌تر و مقاوم‌تر است و نسبت به پارچه های دیگر دارای ثبات رنگ بیشتری می باشد.

جنس نخ پشت کار حتما از نوع پنبه و نخ روی کار از هر نوع نخی قابل استفاده است. بعد از مرحله بافت پارچه دو نخ، برای عملیات تکمیلی و خار زدن پارچه گورتکس برای لباس آتش نشانی را به پشت بر گردانده و با خار زدن پشت پارچه را پرزدار می کنند با این روش پارچه تولید شده بسیار گرم تر می شود، به این پارچه پشت پنبه هم گفته می شود. این پارچه گزینه بسیار مناسبی برای لباسهای زمستانی می باشد.از پارچه دو نخ پنبه خار خورده در تولید لباس های زمستانی، سوییشرت، لباس های ورزشی و شلوارهای گرم کن استفاده می شود و به دلیل ضخامت مناسب و ایجاد گرمای کافی در زمستان برای شلوار و سویی شرت بچگانه و مردانه کاربرد زیادی دارد.

خدمات فروش پارچه دو نخ پنبه خارخورده

خدمات فروش پارچه دو نخ پنبه خارخورده پارچه های دو نخ پنبه خارخورده به دلیل کیفیت بالا و ضخامت مناسب برای فصل زمستان در تولید لباس های زمستانی کاربرد فراوانی دارند و تولید کنندگان این نوع لباس ها خرید پارچه مورد نیاز خود را به صورت عمده انجام می دهند.

برای خرید عمده، مطمئن و قیمت مناسب این نوع پارچه گلدار را برای لباس بچه گانه می توان به صورت مستقیم از کارخانه تولید پارچه تریکو بافت اقدام نمود. و خریداران جزئی نیز می توانند از نمایندگی های این کارخانه و فروشگاه های معتبر پارچه تریکو خرید نمایند. در تولید پارچه های تریکو بافت از بهترین نوع نخ استفاده می شود و پارچه تولید شده دارای بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما