خرید عمده پارچه دورس گلکسی از کارخانه

از پارچه های گوناگون برای دوخت انواع لباس استفاده می شود. پارچه دورس گلکسی در واقع نوعی پارچه تریکو دورو می باشد که نخ فیلامنت در پشت آن به کار رفته است. آیا می دانید چرا برای دوخت شلوار اسلش از پارچه دورس گلکسی استفاده می شود. و چگونه می توان به طور مستقیم از کارخانه اقدام به خرید عمده پارچه دورس گلکسی نمود؟خرید عمده پارچه دورس گلکسی از کارخانه

پارچه دورس گلگسی مناسب شلوار اسلش

پارچه دورس گلگسی مناسب شلوار اسلش

پارچه دورس در واقع نوعی پارچه گردباف بوده که از الیاف پنبه ساخته می شود و چنانچه در بافت آن علاوه بر پنبه از الیاف فلامنت نیز استفاده گردد به آن پارچه دورس گلکسی می گویند. از این پارچه در دوخت انواع شلوار اسلش و گرم کن ورزشی استفاده می شود. 

این نوع پارچه از جمله پارچه های دو نخ و سه نخ می باشد. نوع دو نخ این پارچه بیشتر برای دوخت لباس هایی چون سویشرت و گرم کن استفاده می شود اما نوع دو نخ آن ضخامت کمتری دارد و برای دوخت شلوار اسلش مناسب تر است.

وجود فلامنت در پارچه دورس گلکسی باعث ایجاد خاصیت در آن شده است و به همین دلیل مناسب برای شلوار اسلش است. همچنین وجود پنبه در این پارچه باعث ایجاد تنفس بیشتر در پارچه شده و مانع از ایجاد تعرق در سطح زیرین می شود.

این پارچه را می توان با استفاده از تجهیزات ویژه در کارخانجات نساجی به صورت پشت خار دار در آورد و پارچه دورس پشت خاردار را که بیشتر برای تولید لباس های گرم مناسب است تولید کرد.

پارچه دورس پنبه همراه با الیاف فلامنت در رنگ های سرمه ای، مشکی و یشمی تولید می شود و به به همین دلیل اکثر شلوار های اسلش به این رنگ ها در بازار وجود دارند.

پارچه دورس گلکسی به دلیل خاصیت کشسانی ناشی از وجود الیاف فلامنت در آن می تواند بهترین نوع پارچه برای تولید شلوار اسلش باشد

قیمت پارچه دورس پنبه پشت خاردار

قیمت پارچه دورس پنبه پشت خاردار تولید کننده های انواع لباس زمستانه مانند سویشرت و شلوار اسلش همچنین صادر کننده های انواع پارچه ایرانی می توانند از پارچه دورس پنبه پشت خاردار برای توسعه کسب و کار و تجارت خود استفاده کنند.

برای خرید این نوع پارچه می توانید به طور مستقیم و بدون واسطه با کارخانه تولید این پارچه تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت پارچه دورس نسبت به سفارش مقدار مورد نظر اقدام کنید.

شایان ذکر است این کارخانه برای خریدارانی که به صورت عمده اقدام به سفارش این پارچه می کنند تخفیف ویژه ای را در نظر گرفته است تا پارچه با قیمت ارزان تری به آدرس اعلام شده توسط آنها ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما