خرید عمده پارچه دونخ | فروش مستقیم پارچه از کارخانه

خرید عمده پارچه دونخ و فروش مستقیم پارچه از کارخانه دیبا بافت نگار را تا کنون انجام داده اید؟ آیا از مزایای این خرید اطلاعاتی دارید؟

پارچه ها در عملیات ریسندگی و بافت با بکار گیری چندین نخ یا الیاف تولید می شوند. در برخی موارد ممکن است یک پارچه با دونوع نخ متفاوت بافته شود که به آن پارچه دونخ گفته می شود. برای نخ دوم معمولا از ویسکوز، لاکرا یا پلی استر استفاده می گردد. این پارچه ها دارای خاصیت کشسانی و مقاومت بیشتری نسبت به پارچه های نخی معمولی هستند. نمایندگی های پخش به فروش مستقیم پارچه از کارخانه می پردازند و امکان خرید عمده پارچه دونخ با قیمت مناسب از آن ها برای مشتریان وجود دارد.

خرید عمده پارچه دونخ | فروش مستقیم پارچه از کارخانه

کارخانه تولیدی انواع پارچه های دونخ و سه نخ

کارخانه تولیدی انواع پارچه های دونخ و سه نخکارگاه ها و کارخانه های تولیدی، انواع پارچه های دونخ و سه نخ را با مواد و متریال های گوناگون تولید و به بازار های مصرف عرضه می کنند. اکثر این پارچه ها تماما پنبه ای هستند و از آن ها در دوخت تیشرت ها و سوییشرت های بچه گانه و مردانه استفاده می شود.

مراکز و نمایندگی های اقدام به عرضه پارچه دو نخ خارخورده با طرح و رنگ های متنوع، متناسب برای کاربرد های مختلف در حجم گسترده ای به مشتریان عرضه می کنند. متقاضیان خرید پارچه دونخ و یا سه نخ می توانند برای خرید مایحتاج خود به این مراکز مراجعه کنند و آن ها را در هر حجم و اندازه ای که می خواهند، به صورت کلی یا جزئی تهیه نمایند.

این مراجع چون راهی برای توزیع کالا و اجناس تولیدی کارخانجات در سراسر کشور هستند و آن ها را به صورت یکجا از سازنده خریداری می کنند، کمترین هزینه را برای تهیه بار خود می پردازند و پایین ترین نرخ را برای فروش ارائه می دهند.

فروش مستقیم انواع پارچه از کارخانه

فروش مستقیم انواع پارچه از کارخانهنمایندگان و مدیران شرکت های پخش، عمدتا واسطه ای میان تولید کنندگان و صاحبان کارخانه ها با مصرف کنندگان و مشتریان هستند. آن ها مسئول توزیع و پخش کالا و اجناس تولید شده در واحدهای تولیدی در سرتاسر کشور بوده و اجناس را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای از تولید به مصرف به فروش می رسانند.

یکی از این اجناس و محصولاتی که توسط این موسسات در تمامی استان های کشور پخش می شود، انواع پارچه تریکو است. به طور کلی پارچه ها در مدل های گوناگونی که بر اساس مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن ها دسته بندی می شود وجود دارند. از جمله:

  • پارچه فیلامنت (پارچه فلامنت لاکرا یا ویسکوز)
  • پارچه پلی استر
  • پارچه پنبه (پارچه پنبه دورو یا یک رو)
  • پارچه لاکرا
  • پارچه تریکو
  • پارچه ملانژ (پارچه ملانژ دورو یا یک رو)

خرید پارچه از این شرکت ها و مراکز می  تواند برای مشتریان صرفه اقتصادی زیادی داشته باشد. دلیل آن هم

عرضه بی واسطه ی پارچه دورس نخی است. وقتی پای واسطه ها و دلالان به معاملات باز می شود،  قیمت محصولات و اجناس با سود های چند برابری به میزان چشم گیری افزایش می یابد. پس باید همواره تلاش کنیم محصول را از مرجع و سرچشه اصلی آن خریداری کنیم.

عرضه پارچه دورس ۲ نخ ملانژ لاکرا

عرضه پارچه دورس 2 نخ ملانژ لاکراپارچه های دورس در دونوع ۲ نخ و ۳ نخ تولید می شوند. نوع دونخ این پارچه ها برای دوختن شلوار و سوییشرت مناسب است و نوع ۳ نخ نیز برای دوخت البسه گرم کن و ورزشی کاربرد دارد. چرا که این پارچه ها ضخامت و دوام بیشتری دارند.

در اکثر موارد پارچه دورس ۲ نخ با استفاده از نخ پنبه ای در کنار الیاف تریکو تولید می شود و  نوع ۳ نخ آن نیز تماما پنبه یا نخ می باشد. از پارچه سه نخ برای تولید انواع سوییشرت های زمستانی که حالت گرم کن داشته باشند هم استفاده می گردد.

شرکت های پخش و فروش عمده پارچه، به عرضه و ارائه انواع مختلف پارچه های دونخ ملانژا لاکرا می پردازند. برای اطلاع از آخرین نرخ و قیمت پارچه دونخ و سفارش و خرید آن ها می توانید به یکی از این شرکت ها در شهر خود مراجعه کنید.

پارچه دورس دونخ خارخورده زمستانی

پارچه دورس دونخ خارخورده زمستانیپارچه دورس دونخ به دو صورت خار خورده و بدون خار موجود هستند. این پارچه ها برای دوخت و تولید البسه گرم زمستانی مناسب می باشند. چرا که میزان ضخامت نسبتا خوبی دارند. با  این پارچه ها می توان شلوار و بلیز گرم کن، تیشرت های آستین بلند و سوییشرت های کلاه دار و بدون کلاه را تولید کرد.
کاربرد عمده آن ها در لباس های ست ورزشی است که در کوه نوردی، دو و دوچرخه سواری بیشترین استفاده را دارند. میزان دوام و استحکام آن ها نیز بسیار خوب است. در دراز مدت رنگ آن ها کدر نمی شود، زانو نمی اندازند و به این راحتی نیز آسیب نمی بینند. به همین دلیل برای دوختن لباس های زمستانی بچه گانه نیز گزینه خوبی هستند.

بسیاری از فروشگاه های پارچه در ایران، خرید عمده پارچه تریکو دورس دونخ خارخورده زمستانی را برای تولید کنندگان پوشاک بزرگ، برای این واحد های تولیدی محیا کرده اند.

شما می توانید با مراحعه یا خرید این محصولات نیاز خود را برآورده کنید.

خرید عمده پارچه تریکو فلامنت ورزشی

خرید عمده پارچه تریکو فلامنت ورزشیپارچه های تریکو فلامنت در مدل های مختلفی وجود دارند. نوع ضخیم تر و کلفت تر آن ها به عنوان پارچه ورزشی شناخته می شود و از آن ها برای تولید کردن البسه مخصوص ورزش استفاده می گردد. نوع دیگر این پارچه ها که نازک تر و نرم تر است برای دوخت لباس های راحتی و خانگی کاربرد دارد.
کارگاه ها و مراکز تولیدی که عمدتا خریدار پارچه کیلویی و کلی هستند، می توانند با مراجعه کردن به مراجع پخش عمده پارچه به تهیه و خرید بار مورد نیاز خود بپرازند. به این ترتیب نرخ بسیار کمتری را برای آن می پردازند و از تخفیف های ویژه فروش نیز بهره مند می شوند.

برای آگاهی از قیمت پارچه تریکو فلامنت ورزشی کافی است با یکی از شرکت های پخش کننده آن ها تماس بگیرید یا به جستجو کردن در وب سایت های اینترنتی مربوطه بپردازید. در این سایت ها علاوه بر قیمت، اطلاعات مختصری درباره کالا به شما ارائه می شود و امکان سفارش و خرید نیز برایتان وجود دارد.

لیست قیمت پارچه های دروس دونخ و سه نخ

لیست قیمت پارچه های دروس دونخ و سه نخامروزه کارخانه پارچه تریکو، مدل های متنوعی از این پارچه ها را با بکار گیری دو یا سه نخ متفاوت و تکنولوژی های مدرن و پیشرفته و ماشین آلات جدید ریسندگی، تولید و به بازارهای خرید و فروش عرضه می کند.

اگر می خواهید از آخرین و جدید ترین لیست قیمت و بهای روز پارچه های دروس دونخ و سه نخ در بازار های داخلی ایران و سطح جهان مطلع گردید، کافی است سری به پایگاه های اینترنتی مربوطه در فضای مجازی بزنید و به استعلام کردن قیمت از طریق آن ها بپردازید.
همچنین می توانید به سراغ فروشندگان و توزیع کنندگان این محصولات در کشور بروید، یا با تلفن های واحد پشتیبانی و فروش آن ها تماس برقرار سازید. این افراد به تمامی سوالات شما در خصوص این محصولات پاسخ خواهند داد و شما را راهنمایی خواهند کرد.

فروش اینترنتی پارچه گردباف دورس جودون

فروش اینترنتی پارچه گردباف دورس جودونیکی از امکاناتی که دنیای مجازی در اختیار بشر گذاشته است، خرید و فروش اینترنتی و عرضه و تقاضای آنلاین در صفحات وب است. این امکان سبب شده است که افراد دیگر مجبور نباشند در هر ساعتی از شبانه روز و هر ایامی از سال، برای خرید یک کالای بخصوص از خانه های خود خارج شوند و به پرسه زدن در سطح شهر بپردازند.

دیگر افرادی که در روستاهای دور افتاده یا شهر های کوچک زندگی می کنند، به دلیل عدم دسترسی به شهر های بزرگی چون تهران و بازار های آن ها، از خرید محصولات مورد نظرشان محروم نمی مانند.
بلکه فقط با دسترسی به اینترنت و جستجو در سایت ها، به راحتی می توانند هرچه را که می خواهند از راه دور و به صورت غیر حضوری سفارش داده و خریداری نمایند. در نهایت شرکت های پخش کالا را توسط پست برای آن ها ارسال می کنند.

در همین راستا، فروشندگان پارچه های مختلف از جمله پارچه گردباف دورس جودون نیز به عرضه محصولات خود در وب سایت های فروشگاهی می پردازند. با سفارش و خرید اینترنتی پارچه، می توانید از تخفیف های فوق العاده ای که برای این کار در نظر گرفته شده است بهره مند گردید.

فروشنده بهترین پارچه دونخ شانتون

فروشنده بهترین پارچه دونخ شانتوناگر می خواهید بهترین و مرغوب ترین پارچه دونخ شانتون را با قیمت مناسب تهیه کنید، بهتر است به سراغ مراکز فروشنده و عرضه کننده عمده آن  بروید. در این مراکز انواع پارچه در حجم زیاد و با نرخ مقرون به صرفه به مشتریان ارائه می گردد.

پارچه های دونخ دارای ویژگی ها و خواص متفاوتی هستند که از نوع نخ های بکار رفته در ساخت و تولید آن ها نشات می گیرد. در اکثر این پارچه ها از نخ های پنبه ای به عنوان نخ اول و لاکرا یا پلی استر به عنوان نخ دوم استفاده می گردد. انواع پارچه های پنبه ای شامل موارد زیر است:

  • پارچه چیت (مناسب برای لباس های خنک تابستانی)
  • پارچه چلوار
  • پارچه  کودری
  • پارچه کتان
  • پارچه جین (برای دوخت شلوار، مانتو، کیف و …)
  • پارچه کرشه
  • پارچه تریکو (مناسب برای انواع لباس و تیشرت)
  • پارچه حوله ای
  • پارچه وال (مناسب برای لباس نوزادان)
  • پارچه کرباس
  • پارچه متقال
  • پارچه حریر
  • پارچه پاتیس

به طور کلی پارچه های نخی که منشایی گیاهی دارند و از ریسیدن الیاف پنبه ای بدست می آیند، کاملا طبیعی، سالم و بی ضرر هستند. این پارچه ها در فصل گرم تابستان کاملا بدن انسان را خنک کرده و از تعریق و ایجاد بوی بد جلوگیری می نمایند. برای دوخت لباس کودکان بهتر است از این پارچه ها استفاده شود.

مشخصات فنی پارچه های دونخ باکیفیت

مشخصات فنی پارچه های دونخ باکیفیتبرای اطلاع از مشخصات فنی و ویژگی های پارچه های دونخ مرغوب و باکیفیت، راه های مختلفی وجود دارد. یک راه این است که به سراغ تولید کنندگان پارچه بروید و این اطلاعات را از آن ها کسب کنید. راه دیگر مراجعه کردن به فروشندگان و عرضه کنندگان پارچه در کشور است.

این افراد به دلیل اینکه خیلی با این محصولات و مصرف کنندگان و نیز تولید کنندگان سر و کار دارند، آگاهی بسیار زیادی در مورد تمامی پارچه ها، موارد مصرف و خصوصیات آن ها دارند. پس مشورت کرذن با این افراد می تواند به شما در انتخاب و خرید محصول مورد نظرتان کمک شایانی بکند.

همچنین می توانید قیمت پارچه پلی استر و یا نرخ و قیمت پارچه ویسکوز را نیز از این افراد بپرسید. چرا که آن ها بهتر از هر کسی از جدید ترین نرخ و نوسانات قیمت آن ها در بازار های جهانی مطلع هستند.

مهمترین کاربردهای پارچه های دونخ

مهمترین کاربردهای پارچه های دونخپارچه های دونخ موارد مصرف گوناگونی دارند. مهم ترین و بیشترین زمینه مصرف و کاربردهای آن ها، تولید لباس های گرمکن، شلوار و سوییشرت های مردانه و بچه گانه است. در تولید این پارچه ها معمولا از نخ لاکرا در کنار نخ پنبه ای استفاده می شود که خاصیت کشسانی به آن ها می بخشد.

برای سفارش و خرید این پارچه در حجم عمده می توانید به مراکز پخش و فروش آن مراجعه کنید. همچنین شرکت های پخش و فروش پارچه تریکو نیز انواع متنوع این پارچه ها را به مشتریان ارائه می دهند.

خریدار پارچه های دونخ با بهترین کیفیت و قیمت

خریدار پارچه های دونخ با بهترین کیفیت و قیمتمتقاضی و خریدار پارچه های دونخ معمولا به دنبال خرید پارچه هایی با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت است. به این افراد توصیه می شود که یا به سراغ کارگاه های ریسندگی پارچه بروند، یا اینکه محصول را از موسسات پخش عمده آن خریداری کنند. البته لازم به ذکر است که در صورتی خرید به صرفه خواهد بود که در حجم بالایی صورت گیرد.

کارخانه های تولید پارچه پلی استر یا ویسکوز دونخ، آن ها را در حجم گسترده ای تولید کرده و در سراسر کشور توزیع می نمایند. سپس به صورت کلی و یا جزئی به فروش می رسانند. معمولا قیمت پارچه های ایرانی نسبت به پارچه های خارجی ارزان تر است و به علاوه کیفیت آن ها فرق چندانی با هم ندارد.

پخش پارچه های مرغوب به صورت کیلویی

پخش پارچه های مرغوب به صورت کیلوییفروشگاه های معتبر و بزرگ عرضه کننده پارچه، به پخش و فروش پارچه های مرغوب و با کیفیت، به صورت کلی و کیلویی می پردازند. مدیران این مراکز که عمدتا در بازار بزرگ تهران فعالیت می کنند، محصول را مستقیما از درب کارخانه در حجم انبوهی خریداری می کنند و با ماشین های بزرگ حمل بار به فروشگاه خود انتقال می دهند.

برخی از این شرکت های پخش نماینده رسمی کارخانه تولید کننده پارچه و مسئول توزیع و فروش کالای آن ها هستند. به طور کلی خرید محصول از این مراجع می تواند برای مصرف کنندگان بسیار به صرفه تر باشد، چرا که آن را با نرخ تولیدی و بدون سود ویژه دریافت خواهند کرد.
ولی وقتی محصول بین چندین واسطه دست به دست می شود و به بازار های سطح شهر می رسد، قیمت آن چندین برابر افزایش می یابد و مشتری نیز آن را با بهای بسیار گران تری می خرد.
قیمت پارچه های دونخ نیز همانند پارچه های دیگر مانند پارچه دورس، پارچه جودون و…که به دلیل تعداد نخ های بکار رفته در تولید پارچه بستگی دارد که در تولید پارچه های دونخ می توان از هر نخی استفاده کرد که قیمت پارچه نهایی تولید شده به نخ بکار رفته در الیاف پارچه باهم رابطه مستقیم دارد.

پارچه های دونخ دارای تراکم بالایی بوده و اینکه بافت پشت و روی پارچه های دو رو از نظر بافت و لطافت متفاوت هستند.در اکثر مواقع روی پارچه های دونخ صاف و یکدست و از نظم بیشتری برخوردار است و پشت پارچه ها بافتی با تراکم پایین و پستی بلندی دارد.

پارچه های دونخ از آنجا که ضخامت خوبی دارند در تولید انواع پوشاک مانند هودی، سوییشرت، لباس ورزشی و…مورد استفاده قرار می گیرند.

پارچه های دونخ ارجمله پارچه هایی است که برای لباس های ورزشی مناسب است و از مواد اولیه پنبه تهیه می شود، در واقع نخ بکار گرفته شده در تولید این پارچه ها باهم فرق دارند که از لحاظ کیفیت ، ضخامت و ثبات رنگ باهم متغیر هستند و هر کدام قیمت مختص به خود را دارد.پارچه های دونخ یکی از انواع پارچه های ترکیو کشی محسوب می شود واین پارچه ها را می توان از الیاف پنبه تولید کرد که برای دوخت شلوار و اسلش مناسب است.

پارچه هایی که برای تولید شلوار استفاده می کنند دچار افتادگی در هنگام طولانی مدت نمی شوند و به دلیل مقاومت بالایی که دارد شکل ظاهری خود را حفظ کرده و همیشه جلوه ی خوبی دارد که بزرگترین شرکت تولید منسوجات در ایران مجموعه دیبا بافت نگار است که با فعالیت در این عرصه به خوبی در بین خریداران شناخته شده است و به عنوان یه برند معتبر مشتریان خریدی مطمعن را از این مجموعه انجام می دهند.

پارچه های دونخ به دلیل خاصیت های خارق العاده ای که دارند در بیشتر صنایع تولید مورد استفاده  قرار می گیرند و در تولید انواع گرمکن و یا لباس های بچگانه دخترانه و پسرانه مورد استفاده قرار می گیرند.

در صنعت پارچه بافی پارچه های دونخ در تناژ بالا تولید می شود و به دلیل کاربردی که در صنعت پوشاک دارد مورد استقبال تولید کنندگان قرار گرفته است.اگر ملاک شما برای خرید یک پارچه درجه یک ، ظاهری بسیار زیبا و قوام بالا واستفاده از الیاف طبیعی است می توانید برای خرید محصول مورد نظر از طریق سایت دیبا بافت نگار اقدام کنید.

پارچه های دونخی که از الیاف طبیعی تولید شده اند دارای خاصیت ضد حساسیت هستند که بیشتر افراد بزرگسال برای خرید خود یا کودکان ترجیح می دهند از چنین محصولی استفاده کنند ، به همین دلیل است که شرکت دیبا بافت نگار برای تولید پارچه های دونخ خود از مواد نخ و پنبه استفاده می کند.

اگر به دنبال یک پارچه ی خاص با الیاف لطیف و  در عین حال وزن پایین هستید پارچه ی دونخ پارچه ی پیشنهادی ما به شماست که در ادامه ی مطالب می خواهیم شما را با مزایای پارچه ی دو نخ آشنا کنیم.

پارچه های دو نخ که معمولا از اتصال و پیچیدگی دو نوع جنس نخ متفاوت پدیدار می شود اکثرا نخ رو از جنس پنبه می باشد، پنبه از الیاف طبیعی گرفته شده و بر پایه ی گیاهی و از مواد طبیعی تولید می شود، و برای نخ پشت پارچه های دو نخ می توان از هر نخی استفاده کرد که پارچه تولید شده از این طریق قیمت گذاری می شود هرچه نخ ها طبیعی تر باشد قیمت پارچه هم بالاتر می رود.

پارچه هایی که از نخ های طبیعی تولید می شوند بیشتر مواد سازنده ی آن ها سلولز می باشد ویک امر قابل توجه برای پارچه های دو نخ را می توان به مقدار جذب آب و قدرت کشسانی و مدول الاستیسه آن  اشاره کرد مدول الاستیسه در پارچه به خصلتی گفته می شود که پارچه در برار فشار از خود مقاومت نشان می دهد و به صورت موقت و بعد از گذشت زمان به حالت اولیه خود بر می گردد.

پارچه های دو نخ نیز مانند الیاف دیگر مقداری مقاومت را از خود نشان می دهند و دچار تغییر شکل به صورت همیشگی نمی شوند اما هر جنسی  مقاومت مختص خود را دارد و اگر کمی از آن بیشتر شود مقاومت خود را از داده و تغییر شکل دائم می دهند.

برای مثال به این تغییر شکل در پارچه می توان به تغییر شکل الیاف شلوار ها در قسمت زانو اشاره کرد که نیروی کشش بیشتر از مقاومت الیاف پارچه بوده و به این علت دچار افتادگی می شوند.

مجموعه دیبا بافت نگار برای بهبود بخشیدن به مزایا و کیفیت منسوجات خود تغییراتی از گذشته تا به امروز در مواد اولیه بکار رفته خود لحاظ کرده است و از این رو منجر به تولید محصولات بهتر در بازار و داشتن فروش عمده بیشتر بوده است.

در تولید پارچه های دو نخ به صورت ترکیبی از الیافی مانند پنبه و پلی استر، ویسکوز، لاکرا، اسپندکس و… استفاده می شود کاربرد های بالایی در صنعت پوشاک دارد، به طور مثال در تولید ست لباس خواب، ست لباس های خانگی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه های دو نخ دارای فواید زیادی می باشند که این نکات باعث جذابیت بیشتر این پارچه ها برای تولید کنندگان پوشاک و استفاده پارچه دو نخ در صنعت مد و طراحی به شمار می رود.

در بین تار وپود پارچه های دو نخ گردش هوا به خوبی صورت میگیرد و خاصیت تنفسی دارد ، یعنی هوا از بافت پارچه عبور می کند به همین دلیل پارچه های دونخ کمی خنک و برای فصل تابستان مناسب هستند ، همچنین خاصیتی که برای بیشتر تولید کنندگان لباس اهمیت دارد این است که کالای تولید شده بسیار زیبا به تن می نشیند و سبکی این پارچه باعث می شود برای دوخت لباس های خانگی مورد استفاده قرار گیرند و در هنگام استفاده احساس راحت تریرا تجربه خواهید کرد و از دیگر ویژگی های پارچه های دونخ می توان به رنگ پذیری عالی ، تنوع فراوان ، طرح های مناسب  وقدرت جذب بالای این پارچه ها اشاره کرد.

خرید عمده پارچه دو نخ/فروش مستقیم پارچه از کارخانه

فروش عمده پارچه دو نخ

شرکت دیبا بافت نگار مجموعه کاملی از همه نوع پارچه ها زیبا است وشما می توانید خرید اینترنتی انواع پارچه های مورد نیاز خود را از طریق سایت دیبا بافت نگار به صورت آنلاین سفارش دهید و از نرخ پایین آن در سود به دست آمده بهرمند شوید.

شما از این طریق به راحتی می توانید محصولات مورد نیاز خود را از این مجموعه تهیه کنید  و در کنار خرید آسان به یک محصول مناسب برای تولید خود دست پیدا کنید ، اگردر زمینه سفارش و مزیت و خصوصیات پارچه مورد نیاز خود ، نیاز به مشاوره دارید می توانید  با مشاوران این مجموعه ارتباط برقرار کنید و با وارد کردن پیام از قسمت دیدگاه وب سایت و با از طریق تماس با شماره های درج شده در سایت اقدام فرمایید.

پارچه های دو نخ با روش های زیادی به فروش می رود که متداول ترین آن ها را می توان در فروش به صورت طاقه، عدل، کیلو نام برد.

پارچه های دونخ بسیار پارچه ی پر مصرف در لباس ها می باشد، در برخی از موارد پارچه های دو نخ از یک لایه پارچه تشکیل می شوند.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر مطالب سایت را به طور کامل مطالعه داشته باشید.

مجموعه تولیدی پارچه های دو نخ دیبا بافت نگار یکی از فروشندگان غیر حضوری در زمینه فروش اینترنتی فعالیت دارد که در سال های اخیر با سابقه خوبی در بین مشتریان ظاهر شده است و به دلیل کیفیت خوبی که محصولات این مجموعه دارد هر روزه به تعداد آن ها افزوده می شود و هدف مجموعه دیبا بافت این است که نیاز جامعه را برطرف کند و با صادرات بتواند باعث کارآفرینی در کشور عزیزمان بشود .امروزه یکی از دغدغه های تولید لباس و دیگر صنایع انتخاب پارچه مناسب است که پارچه دونخ را می توان گزینه ی خوبی برای تولید در نظر گرفت.

فروش عمده پارچه دو نخ

مطالب مفیدی که در سایت دیبا بافت نگار قرار داده شده است بسیار موثر و مفید بوده و باعث بالا رفتن سطح آگاهی در این صنعت می شود، افراد مختلف با ورود به سایت دیبا بافت وارد پارچه سرایی کامل می شوند که تمام پارچه های موجود در بازار را با قیمت های مناسب  عرضه می کند و خریدران می توانند از مشاوره کارشناسان مجموعه به صورت رایگان استفاده کنند و از خدمات فروش این مجموعه نهایت بهره را ببرند.

 

خرید مستقیم پارچه دو نخ

پارچه های دو نخ در عرض های استاندارد تولید می شوند و از ترکیب نخ های وارداتی و صادراتی در صنعت منسوجات تهیه می شوند و وارد بازار می شوند، مجموعه دیبا بافت نگار رنگ و تکمیل نهایی پارچه های دونخ را به درخواست خود مشتری انجام می دهد، اگر برای یک تولیدی بزرگ در زمینه تولید سوییشرت و هودی می خواهید پارچه ای را خریداری کنید پیشنهاد ما به شما پارچه های دو نخ می باشد. در تولید پارچه های دو نخ از مواد اولیه مانند ملانژ، فلامنت، لاکرا، پلی استر و… استفاده می شود.

شما می توانید بهترین نوع پارچه های دونخ را به طور مستقیم از مجموعه دیبا بافت نگار خریداری کنید و فقط با شماره تماس موجود در سایت تماس بگیرید.

 

فروش مستقیم پارچه ی دو نخ

پارچه های دو نخ به دلیل کیفیت عالی ای که دارند  در صادرات استقبال خوبی به همراه داشته و هر روز به تعداد مقدار بار ارسالی به اکثر نقاط جهان افزوده می شود که به صورت فروش اینترنتی با کارشناسان مجموعه ارتباط می گیرند و پس از اعتماد سازی بین خریدار و کارشناس مجموعه همکاری رقم می خورد و محصول به روش انتخابی خود مشتری و ارسال به مکان تعیین شده توسط خریدار بارگیری و تحویل داده می شود ، که قیمت محصول نهایی به صورت عمده محاسبه می شود و این دلیل رضایت بیشتر خریداران مجموعه دیبا بافت نگار بوده و این خرید بی واسطه منجر به سود بیشتر فروشندگان و مراکز های پخش در ایران و خارج می باشد.

پارچه های دونخ دارای ضخامت مناسب وتوسط دستگاه های صنعتی گردباف تهیه می شوندو پشت پارچه ها به صورت تار های نخ و روی پارچه ها دارای تراکم بیشتری هستند . نخ هایی که در تولید پارچه های دو نخ مورد استفاده قرار می گیرند،  نخ پشت پارچه از جنس دورس و روی پارچه های دو نخ از پنبه تشکیل می شوند و در حالت کلی رو با نخ پنبه و پشت پارچه دو نخ را می توان از هر نخی با جنس های مختلف به کار برد.

از جمله پارچه های دو نخ که توسط شرکت دیبا بافت نگار تولید و وارد بازار می شود از نخ های  میکروفلامنت در تولید پارچه های دونخ استفاده می شود که بافت پارچه های دونخ بسیار بافت لطیف و دارای تنخور شیکی می باشد.

اگردر تولید پارچه های دو نخ از نخ های طبیعی تهیه شود و دارای  درجه لطافت بالایی باشد در این صورت این مدل پارچه برای تولید پوشاک نوزادان هم استفاده می شود.

پارچه های دو نخ یکی از پرفروش ترین پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار بشمار می رود که  در سه حالت ضخیم ،  بافت متوسط و نازک تولید و در مراکز مختلف فروش عرضه می شود.

پارچه های دو نخ گزینه ی خوبی برای خریداران  و تولید کنندگان است که برای تولید لباس زمستانی مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت پارچه های دو نخ نیز همانند پارچه های دیگر مانند پارچه دورس، پارچه جودون و…که به دلیل تعداد نخ های بکار رفته در تولید پارچه بستگی دارد که در تولید پارچه های دونخ می توان از هر نخی استفاده کرد که قیمت پارچه نهایی تولید شده به نخ بکار رفته در الیاف پارچه باهم رابطه مستقیم دارد.

پارچه های دو نخ دارای تراکم بالایی بوده و اینکه بافت پشت و روی پارچه های دو رو از نظر بافت و لطافت متفاوت هستند.در اکثر مواقع روی پارچه های دونخ صاف و یکدست و از نظم بیشتری برخوردار است و پشت پارچه ها بافتی با تراکم پایین و پستی بلندی دارد.

پارچه های دو نخ از آنجا که ضخامت خوبی دارند در تولید انواع پوشاک مانند هودی، سوییشرت، لباس ورزشی و…مورد استفاده قرار می گیرند.

پارچه های دو نخ ارجمله پارچه هایی است که برای لباس های ورزشی مناسب است و از مواد اولیه پنبه تهیه می شود، در واقع نخ بکار گرفته شده در تولید این پارچه ها باهم فرق دارند که از لحاظ کیفیت ، ضخامت و ثبات رنگ باهم متغیر هستند و هر کدام قیمت مختص به خود را دارد.پارچه های دونخ یکی از انواع پارچه های ترکیو کشی محسوب می شود واین پارچه ها را می توان از الیاف پنبه تولید کرد که برای دوخت شلوار و اسلش مناسب است.

پارچه هایی که برای تولید شلوار استفاده می کنند دچار افتادگی در هنگام طولانی مدت نمی شوند و به دلیل مقاومت بالایی که دارد شکل ظاهری خود را حفظ کرده و همیشه جلوه ی خوبی دارد که بزرگترین شرکت تولید منسوجات در ایران مجموعه دیبا بافت نگار است که با فعالیت در این عرصه به خوبی در بین خریداران شناخته شده است و به عنوان یه برند معتبر مشتریان خریدی مطمعن را از این مجموعه انجام می دهند.

پارچه های دو نخ به دلیل خاصیت های خارق العاده ای که دارند در بیشتر صنایع تولید مورد استفاده  قرار می گیرند و در تولید انواع گرمکن و یا لباس های بچگانه دخترانه و پسرانه مورد استفاده قرار می گیرند.

در صنعت پارچه بافی پارچه های دو نخ در تناژ بالا تولید می شود و به دلیل کاربردی که در صنعت پوشاک دارد مورد استقبال تولید کنندگان قرار گرفته است.اگر ملاک شما برای خرید یک پارچه درجه یک ، ظاهری بسیار زیبا و قوام بالا واستفاده از الیاف طبیعی است می توانید برای خرید محصول مورد نظر از طریق سایت دیبا بافت نگار اقدام کنید.

پارچه های دو نخی که از الیاف طبیعی تولید شده اند دارای خاصیت ضد حساسیت هستند که بیشتر افراد بزرگسال برای خرید خود یا کودکان ترجیح می دهند از چنین محصولی استفاده کنند ، به همین دلیل است که شرکت دیبا بافت نگار برای تولید پارچه های دو نخ خود از مواد نخ و پنبه استفاده می کند.

اگر به دنبال یک پارچه ی خاص با الیاف لطیف و  در عین حال وزن پایین هستید پارچه ی دو نخ پارچه ی پیشنهادی ما به شماست که در ادامه ی مطالب می خواهیم شما را با مزایای پارچه ی دو نخ آشنا کنیم.

پارچه های دو نخ که معمولا از اتصال و پیچیدگی دو نوع جنس نخ متفاوت پدیدار می شود اکثرا نخ رو از جنس پنبه می باشد، پنبه از الیاف طبیعی گرفته شده و بر پایه ی گیاهی و از مواد طبیعی تولید می شود، و برای نخ پشت پارچه های دو نخ می توان از هر نخی استفاده کرد که پارچه تولید شده از این طریق قیمت گذاری می شود هرچه نخ ها طبیعی تر باشد قیمت پارچه هم بالاتر می رود.

پارچه هایی که از نخ های طبیعی تولید می شوند بیشتر مواد سازنده ی آن ها سلولز می باشد ویک امر قابل توجه برای پارچه های دو نخ را می توان به مقدار جذب آب و قدرت کشسانی و مدول الاستیسه آن  اشاره کرد مدول الاستیسه در پارچه به خصلتی گفته می شود که پارچه در برار فشار از خود مقاومت نشان می دهد و به صورت موقت و بعد از گذشت زمان به حالت اولیه خود بر می گردد.

پارچه های دو نخ نیز مانند الیاف دیگر مقداری مقاومت را از خود نشان می دهند و دچار تغییر شکل به صورت همیشگی نمی شوند اما هر جنسی  مقاومت مختص خود را دارد و اگر کمی از آن بیشتر شود مقاومت خود را از داده و تغییر شکل دائم می دهند.

برای مثال به این تغییر شکل در پارچه می توان به تغییر شکل الیاف شلوار ها در قسمت زانو اشاره کرد که نیروی کشش بیشتر از مقاومت الیاف پارچه بوده و به این علت دچار افتادگی می شوند.

مجموعه دیبا بافت نگار برای بهبود بخشیدن به مزایا و کیفیت منسوجات خود تغییراتی از گذشته تا به امروز در مواد اولیه بکار رفته خود لحاظ کرده است و از این رو منجر به تولید محصولات بهتر در بازار و داشتن فروش عمده بیشتر بوده است.

در تولید پارچه های دو نخ به صورت ترکیبی از الیافی مانند پنبه و پلی استر، ویسکوز، لاکرا، اسپندکس و… استفاده می شود کاربرد های بالایی در صنعت پوشاک دارد، به طور مثال در تولید ست لباس خواب، ست لباس های خانگی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه های دو نخ دارای فواید زیادی می باشند که این نکات باعث جذابیت بیشتر این پارچه ها برای تولید کنندگان پوشاک و استفاده پارچه دو نخ در صنعت مد و طراحی به شمار می رود.

در بین تار وپود پارچه های دو نخ گردش هوا به خوبی صورت میگیرد و خاصیت تنفسی دارد ، یعنی هوا از بافت پارچه عبور می کند به همین دلیل پارچه های دونخ کمی خنک و برای فصل تابستان مناسب هستند ، همچنین خاصیتی که برای بیشتر تولید کنندگان لباس اهمیت دارد این است که کالای تولید شده بسیار زیبا به تن می نشیند و سبکی این پارچه باعث می شود برای دوخت لباس های خانگی مورد استفاده قرار گیرند و در هنگام استفاده احساس راحت تریرا تجربه خواهید کرد و از دیگر ویژگی های پارچه های دونخ می توان به رنگ پذیری عالی ، تنوع فراوان ، طرح های مناسب  وقدرت جذب بالای این پارچه ها اشاره کرد.

خرید عمده پارچه دو نخ/فروش مستقیم پارچه از کارخانه

 

فروش عمده پارچه دونخ

شرکت دیبا بافت نگار مجموعه کاملی از همه نوع پارچه ها زیبا است وشما می توانید خرید اینترنتی انواع پارچه های مورد نیاز خود را از طریق سایت دیبا بافت نگار به صورت آنلاین سفارش دهید و از نرخ پایین آن در سود به دست آمده بهرمند شوید.

شما از این طریق به راحتی می توانید محصولات مورد نیاز خود را از این مجموعه تهیه کنید  و در کنار خرید آسان به یک محصول مناسب برای تولید خود دست پیدا کنید ، اگردر زمینه سفارش و مزیت و خصوصیات پارچه مورد نیاز خود ، نیاز به مشاوره دارید می توانید  با مشاوران این مجموعه ارتباط برقرار کنید و با وارد کردن پیام از قسمت دیدگاه وب سایت و با از طریق تماس با شماره های درج شده در سایت اقدام فرمایید.

پارچه های دو نخ با روش های زیادی به فروش می رود که متداول ترین آن ها را می توان در فروش به صورت طاقه، عدل، کیلو نام برد.

پارچه های دونخ بسیار پارچه ی پر مصرف در لباس ها می باشد، در برخی از موارد پارچه های دو نخ از یک لایه پارچه تشکیل می شوند.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر مطالب سایت را به طور کامل مطالعه داشته باشید.

مجموعه تولیدی پارچه های دو نخ دیبا بافت نگار یکی از فروشندگان غیر حضوری در زمینه فروش اینترنتی فعالیت دارد که در سال های اخیر با سابقه خوبی در بین مشتریان ظاهر شده است و به دلیل کیفیت خوبی که محصولات این مجموعه دارد هر روزه به تعداد آن ها افزوده می شود و هدف مجموعه دیبا بافت این است که نیاز جامعه را برطرف کند و با صادرات بتواند باعث کارآفرینی در کشور عزیزمان بشود .امروزه یکی از دغدغه های تولید لباس و دیگر صنایع انتخاب پارچه مناسب است که پارچه دونخ را می توان گزینه ی خوبی برای تولید در نظر گرفت.

مطالب مفیدی که در سایت دیبا بافت نگار قرار داده شده است بسیار موثر و مفید بوده و باعث بالا رفتن سطح آگاهی در این صنعت می شود، افراد مختلف با ورود به سایت دیبا بافت وارد پارچه سرایی کامل می شوند که تمام پارچه های موجود در بازار را با قیمت های مناسب  عرضه می کند و خریدران می توانند از مشاوره کارشناسان مجموعه به صورت رایگان استفاده کنند و از خدمات فروش این مجموعه نهایت بهره را ببرند.

 

خرید مستقیم پارچه دونخ

پارچه های دو نخ در عرض های استاندارد تولید می شوند و از ترکیب نخ های وارداتی و صادراتی در صنعت منسوجات تهیه می شوند و وارد بازار می شوند، مجموعه دیبا بافت نگار رنگ و تکمیل نهایی پارچه های دونخ را به درخواست خود مشتری انجام می دهد، اگر برای یک تولیدی بزرگ در زمینه تولید سوییشرت و هودی می خواهید پارچه ای را خریداری کنید پیشنهاد ما به شما پارچه های دو نخ می باشد. در تولید پارچه های دو نخ از مواد اولیه مانند ملانژ، فلامنت، لاکرا، پلی استر و… استفاده می شود.

شما می توانید بهترین نوع پارچه های دونخ را به طور مستقیم از مجموعه دیبا بافت نگار خریداری کنید و فقط با شماره تماس موجود در سایت تماس بگیرید.

پارچه های دونخ به دلیل کیفیت عالی ای که دارند  در صادرات استقبال خوبی به همراه داشته و هر روز به تعداد مقدار بار ارسالی به اکثر نقاط جهان افزوده می شود که به صورت فروش اینترنتی با کارشناسان مجموعه ارتباط می گیرند و پس از اعتماد سازی بین خریدار و کارشناس مجموعه همکاری رقم می خورد و محصول به روش انتخابی خود مشتری و ارسال به مکان تعیین شده توسط خریدار بارگیری و تحویل داده می شود ، که قیمت محصول نهایی به صورت عمده محاسبه می شود و این دلیل رضایت بیشتر خریداران مجموعه دیبا بافت نگار بوده و این خرید بی واسطه منجر به سود بیشتر فروشندگان و مراکز های پخش در ایران و خارج می باشد.

پارچه های دونخ دارای ضخامت مناسب وتوسط دستگاه های صنعتی گردباف تهیه می شوندو پشت پارچه ها به صورت تار های نخ و روی پارچه ها دارای تراکم بیشتری هستند . نخ هایی که در تولید پارچه های دو نخ مورد استفاده قرار می گیرند،  نخ پشت پارچه از جنس دورس و روی پارچه های دو نخ از پنبه تشکیل می شوند و در حالت کلی رو با نخ پنبه و پشت پارچه دو نخ را می توان از هر نخی با جنس های مختلف به کار برد.

از جمله پارچه های دو نخ که توسط شرکت دیبا بافت نگار تولید و وارد بازار می شود از نخ های  میکروفلامنت در تولید پارچه استفاده می شود که بافت پارچه های دونخ بسیار بافت لطیف و دارای تنخور شیکی می باشد.

اگردر تولید پارچه از نخ های طبیعی تهیه شود و دارای  درجه لطافت بالایی باشد در این صورت این مدل پارچه برای تولید پوشاک نوزادان هم استفاده می شود.

پارچه های دو نخ یکی از پرفروش ترین پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار بشمار می رود که  در سه حالت ضخیم ،  بافت متوسط و نازک تولید و در مراکز مختلف فروش عرضه می شود.

این نوع پارچه گزینه ی خوبی برای خریداران  و تولید کنندگان است که برای تولید لباس زمستانی مورد استفاده قرار می گیرند.

71

  1. سلام وقت بخیر این مجموعه اجناس خود را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای از تولید به مصرف به فروش می رسانند

  2. سلام وقت بخیر
    پارچه ها در عملیات ریسندگی و بافت با بکار گیری چندین نخ یا الیاف تولید می شوند.

  3. سلام وقتتون بخیر
    پارچه دورس دونخ به دو صورت خار خورده و بدون خار وجود دارند که برای تولید لباس های گرم مناسب هستند.

  4. سلام وقت بخیر
    پارچه ها در عملیات ریسندگی و بافت با بکار گیری چندین نخ یا الیاف تولید می شوند

  5. سلام وقت بخیر
    نوع دونخ این پارچه ها برای دوختن شلوار و سوییشرت مناسب است و نوع ۳ نخ نیز برای دوخت البسه گرم کن و ورزشی کاربرد دارد. چرا که این پارچه ها ضخامت و دوام بیشتری دارند

  6. سلام من از همکاری با شرکت دیبافت نگار بسیار خرسندم پارچه های دونخ وسه نخ شما کیفیت خوبی دارند و برای دوخت هودی و سویشرت خیلی مناسب بودند سپاس

  7. سلام وقت بخیر
    پارچه ها در عملیات ریسندگی و بافت با بکار گیری چندین نخ یا الیاف تولید می شوند

  8. سلام وقت بخیر
    پارچه ها در عملیات ریسندگی و بافت با بکار گیری چندین نخ یا الیاف تولید می شوند. در برخی موارد ممکن است یک پارچه با دونوع نخ متفاوت بافته شود که به آن پارچه دونخ گفته می شود.

  9. سلام وقت بخیر
    پارچه ها در عملیات ریسندگی و بافت با بکار گیری چندین نخ یا الیاف تولید می شوند. در برخی موارد ممکن است یک پارچه با دونوع نخ متفاوت بافته شود

  10. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها دارای خاصیت کشسانی و مقاومت بیشتری نسبت به پارچه های نخی معمولی هستند

  11. دوسالی هست که من از پارچه های دورس شما خرید می کنم بسیار باکیفیت و بادوام هستند و شکل ظاهری قشنگی دارند.

  12. سلام وقت بخیر
    جمله پارچه های دو نخ که توسط شرکت دیبا بافت نگار تولید و وارد بازار می شود از نخ های میکروفلامنت در تولید پارچه استفاده می شود که بافت پارچه های دونخ بسیار بافت لطیف و دارای تنخور شیکی می باشد.

  13. سلام وقت بخیر من شماره شما رو از سرچ گوگل پیدا کردم واقعا راضی هستند که با سایت شما آشنا شدم و پس از یک بار خرید از مجموعه تون واقعاً به کیفیت بالای آن پی بردند همیشه خودم را از سایت شما انجام میدم و در کوتاهترین زمان ممکن به دستم میرسه ممنون از سایت خوبتون موفق باشید

  14. سلام وقت بخیر ارسال به اهواز هم دارید؟
    ممنون میشم من را در زمینه ایفا و مواد و نخ بکار رفته راهنمایی کنید سپاس گذارم

  15. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور مصر هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

  16. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور افغانستان هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

  17. سلام وقت بخیر
    ارسال به به کشور پاکستان هم دارید ممنون میشم مارا راهنمایی کنید الیف و جنس بکار رفته آن را هم نام ببرید و اگر امکان هست برای مذاکرات بیشتر قراری با هم داشته باشیم

  18. سلام وقت بخیر
    بیشتری نسبت به پارچه های نخی معمولی هستند. نمایندگی های پخش به فروش مستقیم پارچه از کارخانه می پردازند و امکان خرید عمده پارچه دونخ با قیمت مناسب از آن ها برای مشتریان وجود دارد

  19. سلام وقت بخیر
    پارچه ها در عملیات ریسندگی و بافت با بکار گیری چندین نخ یا الیاف تولید می شوند

  20. سلام وقت بخیر
    پارچه ها در عملیات ریسندگی و بافت با بکار گیری چندین نخ یا الیاف تولید می شوند. در برخی موارد ممکن است یک پارچه با دونوع نخ متفاوت بافته شود

  21. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها دارای خاصیت کشسانی و مقاومت بیشتری نسبت به پارچه های نخی معمولی هستند. نمایندگی های پخش به فروش مستقیم پارچه از کارخانه می پردازند

  22. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها تماما پنبه ای هستند و از آن ها در دوخت تیشرت ها و سوییشرت های بچه گانه و مردانه استفاده می شود.

  23. سلام وقت بخیر
    پارچه ها تماما پنبه ای هستند و از آن ها در دوخت تیشرت ها و سوییشرت های بچه گانه و مردانه استفاده می شود.

  24. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس دونخ به دو صورت خار خورده و بدون خار هستند که هرکدام از آن ها ویژگی های خاص خودشان را دارند.

  25. سلام وقت بخیر
    پارچه ها در عملیات ریسندگی و بافت با بکار گیری چندین نخ یا الیاف تولید می شوند که با نرخ کارخانه عرضه می شود

  26. سلام وقت بخیر
    برای نخ دوم معمولا از ویسکوز، لاکرا یا پلی استر استفاده می گردد. این پارچه ها دارای خاصیت کشسانی و مقاومت بیشتری نسبت به پارچه های نخی معمولی هستند که پارچه های شما همش عالیه

  27. سلام وقت بخیر
    نمایندگی های پخش به فروش مستقیم پارچه از کارخانه می پردازند و امکان خرید عمده پارچه دونخ با قیمت مناسب از آن ها برای مشتریان وجود دارد ارسال به همدان هم دارید ؟

  28. سلام وقت بخیر
    پارچه ها در عملیات ریسندگی و بافت با بکار گیری چندین نخ یا الیاف تولید می شوند لیست قیمت برای من ارسال کنید ممنون میشم

  29. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه دونخ با بهترین کیفیت شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  30. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه دورس دو نخن که یکی از نخ ها پنبه با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

  31. سلام وقت بخیر نوع دونخ این پارچه ها برای دوختن شلوار و سوییشرت مناسب است و دارای ضخامت و دوام بالایی است

  32. سلام وقت بخیر
    آن ها را به صورت یکجا از سازنده خریداری می کنند، کمترین هزینه را برای تهیه بار خود می پردازند و پایین ترین نرخ را برای فروش ارائه می دهند

  33. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها دارای خاصیت کشسانی و مقاومت بیشتری نسبت به پارچه های نخی معمولی هستند. نمایندگی های پخش به فروش مستقیم پارچه از کارخانه می پردازند

  34. سلام وقتتون بخیر
    پارچه های دو نخ دارای تراکم بالایی بوده و اینکه بافت پشت و روی پارچه های دو رو از نظر بافت و لطافت متفاوت هستند و بسیار کیفیت خوبی دارند.

  35. سلام عرض ادب پارچه های دونخ موارد مصرف گوناگونی دارند. مهم ترین و بیشترین زمینه مصرف و کاربردهای آن ها، تولید لباس های گرمکن، شلوار و سوییشرت های مردانه و بچه گانه است با تشکر

  36. سلام وقت بخیر
    پارچه ها در عملیات ریسندگی و بافت با بکار گیری چندین نخ یا الیاف تولید می شوند. در برخی موارد ممکن است یک پارچه با دونوع نخ متفاوت بافته شود

  37. سلام وقت بخیر
    مراکز و نمایندگی های اقدام به عرضه پارچه دو نخ خارخورده با طرح و رنگ های متنوع، متناسب برای کاربرد های مختلف در حجم گسترده ای به مشتریان عرضه می کنند

  38. سلام عرض ادب ضخامت نسبتا خوبی دارند. با این پارچه ها می توان شلوار و بلیز گرم کن، تیشرت های آستین بلند و سوییشرت های کلاه دار و بدون کلاه استفاده کرد

  39. سلام خدمت شما پارچه های دونخ وسه نخ اکثر این پارچه ها تماما پنبه ای هستند و از آن ها در دوخت تیشرت ها و سوییشرت های بچه گانه و مردانه استفاده میشود باتشکر

  40. سلام وقت بخیر
    می خواستم اگر امکانش برای شنا مقدوره از تمام پارچه های تریکو دورس تو کرکی و تریکو ملانژ و تریکو نخ پنبه تولیدی تون برای من عکس یا کاتالوگ کامل در جیمیل و واتساپ ارسال کنید پس از مشاهده زمانی برای مذاکره هماهنگ کنیم با تشکر

  41. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها دارای خاصیت کشسانی و مقاومت بیشتری نسبت به پارچه های نخی معمولی هستند و قیمت مناسبی هم در این سایت عرضه می شود

  42. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها دارای خاصیت کشسانی و مقاومت بیشتری نسبت به پارچه های نخی معمولی هستند

  43. پارچه تریکو دو نخ بیشتر از نخ تولید شده است و بنابراین خالص است برای دوخت کت شلوار از آن استفاده میشه

  44. سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از بهترین تولید کنندگان تولید پارچه هستید که چند سال با شما همکاری می کنم.

  45. سلام وقنت بخیر
    از این پارچه دو نخ با کیفیت بالا برای شلوار پیرهن و حوله و… وحتی برای ساخت کاور لوازم خانه بکار میرود

  46. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  47. سلام وقت بخیر ابتدای هر تجارتی ممکنه چندان سودده نباشه اما تداوم و استمرار میتونه بازدهی و نتیجه خوبی به همراه بیاره
    پارچه دو نخ بیشتر از نخ تولید شده است و بنابراین خالص است برای دوخت کت شلوار از آن استفاده میشه

  48. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  49. سلام و درود
    پارچه دورس برای گرمکن ورزشی کدوم یکی مناسب تر هست
    لطفا راهنمایی بفرمایین بنده رو

  50. کی از این اجناس و محصولاتی که توسط این موسسات در تمامی استان های کشور پخش می شود، انواع پارچه تریکو است

  51. پارچه های پلی استر با زیبایی ظاهری که دارند برای دوخت انواع مدل مانتو بسیار مناسب هستند

  52. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه تریکو تیشرتی با درجه کیفیت اعلا شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایتا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما