خرید پارچه گردباف تریکو

شما قبل از خرید پارچه گردباف تریکو میبایست دستورالعمل‌ هایی را رعایت کنید و با آگاهی کامل اقدام به خرید پارچه گردباف تریکو نمایید. از جمله اینکه شما قبل از اینکه به خرید پارچه تریکو اقدام کنید بهتر است این نکته را بدانید که پارچه تریکو از هر نوعی که باشد از جنس نخ است که ممکن است از یک جنس نخ یا دو یا چند جنس نخ که متفاوت هستند در هم تنیده شده باشد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که جنس نخ به کار رفته در بافتن پارچه گردباف تریکو خصوصیات منحصر به فرد و قیمت خاص خود را دارد. با توجه به اینکه پارچه ای نهایی مورد چه استفاده قرار میگیرد و نوع بافت آن تعیین میشود به عبارتی گویاتر یعنی نحوه بافت پارچه گردباف تریکو متناسب با موارد مصرف پارچه تعیین میشود به این نکته توجه داشته باشید که بافت هر پارچه تاثیر مستقیمی روی شکل ظاهری و ضخامت پارچه مورد نظر دارد. شما اگر از ویژگی های هر جنس و بافتی در پارچه اطلاع داشته باشید میتوانید که اسم درست پارچه های تریکو را تشخیص دهید مزیت دانستن اسم دقیق پارچه های تریکو این است که میتوانید خریدی هرچه مطمئن تر را تجربه کنید و متناسب با نیازهای خود محصول مرغوب را تهیه نمایید. تنوع با پارچه های تریکو بسیار زیاد بوده و پارچه گردباف تریکو یکی از انواع مختلف آن است. به دلیل تعدد در تنوع پارچه های تریکو کارخانه های تولید کننده اغلب متناسب با نیاز بازار پارچه های تریکو را تولید میکند خوب است این نکته را هم بدانید که روند کار برخی از کارخانه های تولیدی به صورت دستمزدی است به این صورت که نخ ها و مواد اولیه تولید کننده را از مشتریان و متقاضیان مثلاً پارچه فروش ها دریافت میکنند و متناسب با نیاز و سفارش مشتریان اقدام به تولید پارچه ها با طرح و رنگ سفارشی مینمایند و البته در این روند کار سفارشی دستمزد بیشتری را از خریدار دریافت میکنند. آنچه در این محتوا میخوانید:
– ویژگی پارچه گردباف چیست؟
– عواملی که بر کیفیت پارچه تریکو تاثیر دارد
– بررسی کیفیت جنس پارچه گردباف تریکو
– صادرات عمده پارچه گردباف تریکو

چند ویژگی پارچه گردباف

چند ویژگی پارچه گردباف

پارچه های گردباف که از نوع کشباف هستند دارای خصوصیات زیر است این پارچه ضمن اینکه جزو پارچه های نرم و کشی دسته بندی میشود، برای اینکه مواد اولیه تشکیل دهنده آن از پشم است البته توجه داشته باشید که امروزه این پارچه را از الیاف مصنوعی و پنبه یا مخلوطی از الیاف مصنوعی و پنبه میسازند در خصوص وزن آنها باید بگویم که پارچه های گردباف که از نوع کشباف هستند محدوده وزنشان از سبک تا سطح متوسط دسته بندی میشود. از این پارچه ها برای دوخت انواع لباس و یا وسایل منزل مانند ملحفه نیز استفاده میشود.

عواملی که بر کیفیت پارچه تریکو تاثیر دارد

عواملی که بر کیفیت پارچه تریکو تاثیر دارد

توجه داشته باشید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست درست است که عوامل بسیار زیادی روی قیمت نهایی پارچه ها از جمله پارچه تریکو تاثیرگذارند. اما خوب است بدانید که قیمت نهایی پارچه های تریکو در گرو کیفیت نخ و مواد اولیه به کار رفته در تهیه و تولید آن است این به عنوان مهم ترین عاملی است که میتواند قیمت نهایی را تحت تأثیر خود قرار دهد اما اگر از عوامل دیگر یاد کنیم باید بگوییم که نوع بافت طرح چاپ رنگ و غیره از سایر عوامل هستند، بنابراین اگر شما هنگام خرید با قیمتی ارزان و باور نکردنی مواجه شدید بدانید که یک جای کار میلنگد و علت تفاوت چشمگیر قیمت ها را باید در جنس مواد اولیه و نخ به کار رفته در پارچه جویا شوید.
۱٫ برند تولید کننده پارچه تریکو مد نظر شما کدام است یا کدام کارخانه اقدام به تولید پارچه تریکو کرده است؟ دومین نکته ای که هنگام خرید خود باید به آن توجه داشته باشید این است که امروزه کارخانجات و برندهای مختلفی اقدام به تولید پارچه های تریکو کرده اند بنابراین راه تشخیص پارچه تریکو اصل و با کیفیت برای مشتریان بسیار دشوار شده است. از این رو شما باید با زیرکی تمام حواس خود را به به طور کامل جمع کرده و پارچه تریکو مد نظرتان را از برند و کارخانه معتبری تهیه نمایید. اگر بخواهیم از مثالی در این زمینه نام ببریم باید بگویم که تمامی شرکت های تولید کننده از نیروهای متخصص و مواد اولیه و کیفیت و خدمات متنوعی که هر کدام سطح کیفی مختلفی دارد تشکیل شده اند و همین امر منجر به تفاوت و تمایز در تعرفه ها و متفاوت بودن سطح کیفی پارچه نهایی شده است.

عواملی که بر کیفیت پارچه تریکو تاثیر دارد
۲٫ برای اطلاع از سطح کیفی پارچه تریکو مد نظرتان را به شما توصیه میکنیم که مقدار کمی از پارچه را به عنوان نمونه خریداری نمایید این اصل بیشتر برای خرید پارچه هایی که قبلا اقدام به خرید آنها نکرده اید و از سطح کیفی آنها مطمئن نیستید صدق میکند پس از آنکه تمامی جوانب را از روی نمونه گیری کردن سنجیدی میتوانید پارچه مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمایید.
۳٫ عملیات تکمیلی و جزئیات پارچه ها از جمله پارچه جریکو را بدانید و بدانید که چه تاثیر مستقیمی روی قیمت نهایی پارچه دارند هنگامی که به بازار مراجعه کردید و با قیمت ‌های متفاوت و مختلفی رو به ‌رو شدید قبل از اینکه درستی و انصاف فروشنده را مورد قضاوت خود قرار دهید بهتر است که این موضوع را در نظر بگیرید که همه فروشندگانی که در یک منطقه مشغول به کسب درآمد هستند این اصل را میدانند که اگر قیمتی خیلی بالاتر از همکاران خود روی محصولات خود بگذارند نمیتوانند در فروش آنها موفق شوند با توجه به این است که شما میتوانید علت تفاوت قیمت ها را به خوبی درک نمایید و بدانید که همانطور که قبلا اشاره کردیم قیمت نهایی پارچه ها در گرو کیفیت نخ به کار رفته در آن است.
۴٫ میزان لول شدگی را مورد بررسی قرار دهید یکی از زمینه هایی که در آن تولید کننده زحمت فراوانی میکشد این است که هنگام دوخت یا برش پارچه گردباف با لول شدگی این پارچه مواجه میشود علت لول شدن پارچه تریکو را مشخص کرده ‌اند و متوجه شدند که مربوط به کامپکت و تکمیل آن است زیرا پارچه‌ هایی که در ساختار خود این مواد را دارند با مشکل لول شدگی مواجه هستند. به طور کلی هر چقدر میزان لول شدگی پارچه کمتر باشد از کیفیت مطلوب تری برخوردار است.

عواملی که بر کیفیت پارچه تریکو تاثیر دارد
۵٫ عرض تکمیل شده پارچه تریکو مد نظرتان را تایید کنید، چراکه یکی از مواردی است که حین خریدتان باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ممکن است برخی از شما این نکته را به خوبی درک کنید که عرض پارچه یکی از مهم ترین عواملی است که در چیدمان الگوها تاثیر دارد محدوده عرض هر پارچه ای بین ۹۰ تا ۱۵۰ است هنگامی که الگوی مد نظرتان را برای پارچه منطبق میکنید متوجه خواهید شد که باید قسمت‌ هایی از پارچه را جدا کنید که با آن قسمت ها پرتی های پارچه میگویند هرچقدر پرتی های یک پارچه کمتر باشد، آن پارچه از کیفیت مطلوب تری برخوردار است. بنابراین راهکاری که در این زمینه به شما ارائه خواهیم داد این است که متناسب با الگوی که قرار است به کار ببرید عرض بهینه ای را برای پارچه خود تعیین کنید.
۶٫ وزن مورد نیاز و مخصوص پارچه های مد نظر خودتان را تعیین کنید در فرایند تولید و خرید پارچه های تریکو خوب است بدانید که بر حسب کیلوگرم و مقدار وزنی که دارند معامله میشوند به عبارتی دیگر هنگامی که شما یک طاقه ۱۵ کیلویی را خریداری میکنید باید به این نکته توجه داشته باشید که یک کیلو از آن شامل چند متر است چراکه متراژ پارچه در آن یک کیلو میزان نازکی و ضخامت پارچه را تعیین میکند و به این نکته توجه داشته باشید که برای تولید انواع پوشاک ضخامت خاصی را از پارچه مدنظر لازم داریم به عنوان مثال پارچه هایی که برای دوخت لباس های تابستانی به کار میروند نمیتوانند نیاز تولید پوشاک اصول سر سال را تأمین نمایند.
۷٫ نام های تجاری معروفی را که در بازار موجود هستند بشناسید. شما با اطلاعات دقیق و کاملی از نام و نام خانوادگی پارچه های گروه تریکو میتوانید اطلاعات خود را در این زمینه ارتقا دهید و پارچه های باکیفیت را که شایسته شما باشد انتخاب نمایید.
۸٫ جنس و نوع پارچه تریکو را به درستی انتخاب کنیم چراکه جنس نوع بافت و تکمیل پارچه تریکو بیشترین میزان تاثیر را بر خصوصیات این پارچه دارند. پارچه های با کیفیت جنس مرغوب تر و بافت متراکم تر دارد.
۹٫ در نهایت آخرین نکته ‌ای که میتواند شما را در تشخیص سطح کیفیت پارچه تریکو راهنمایی کند این است که جنس نخ به کار رفته در پارچه خود را بشناسید خوب است بدانید که عنوان هایی که فرمودند در بافت پارچه های تریکو استفاده میشوند شامل فیلامین پلی استر و غیر هستند.

بررسی کیفیت جنس پارچه گردباف تریکو

بررسی کیفیت جنس پارچه گردباف تریکو

با توجه به تنوع و تعداد بیشمار پارچه گردباف تریکو نمیتوان یک کیفیت کلی برای تمامی آنها ارائه داد و همانطور که قبلا اشاره کردیم کیفیت نهایی پارچه های گردباف تریکو به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله نخ به کار رفته در طراحی و تولید آنها.

صادرات عمده پارچه گردباف تریکو

صادرات عمده این منسوج

مسلما پارچه های صادراتی در درجه کیفی بالایی قرار دارند که مورد خرید و فروش و صادرات به کشورهای خارجی واقع شده اند. کیفیت ساخت پارچه های صادراتی به حدی بالا است که سالانه کشورهای زیادی به ویژه کشورهای همسایه خواهان واردات این محصول از ایران هستند. علاوه بر آن مواد اولیه ای که در ساخت و تولید اولیه آنها به کار میرود بسیار مرغوب هستند و با استفاده از ابزار آلات بافندگی مدرن و ویژه ای ساخته و بافته میشوند.
حال اگر این خرید وارداتی به صورت عمده انجام بگیرد مزیت آن برای خریداران دو چندان میشود. آنها میتوانند با مراجعه به توزیع کنندگان عمده پارچه گردباف تریکو آن را به صورت عمده و با کمترین هزینه ممکن خریداری نمایند. همان طور که در جریان هستید خرید عمده هر محصولی مزیت های فراوانی دارد از جمله اینکه باعث کاهش چشمگیر مبلغ پرداختی و هزینه های زائد میشود و علاوه بر اینکه سرعت در عرضه محصولات افزایش می یابد بلکه تنوع بسیار زیادی را در خرید عمده بالا میبرد که میتواند بهتر پاسخ گوی نیازهای مشتریان با هر سلیقه ای باشد.

صادرات عمده پارچه گردباف تریکو
برای کسانی که متقاضی واردات عمده پارچه گردباف تریکو به صورت عمده هستند دو راه وجود دارد. یکی از طریق حضور در مراکز خرید و دیگری اقدام به صورت اینترنتی است که میتوان گفت خرید اینترنتی از آنجا اتلاف وقت و هزینه کمتری دارد مناسب تر و به صرفه تر است.
کارخانه تولیدی انواع پارچه گردبافت تریکو بروز ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات بافندگی را مطابق با متدهای روز برای تولید محصولات خود استفاده میکند و همین امر موجب شده است تا محصولات و تولیدات درجه یک و مرغوبی را روانه بازارهای داخلی و خارجی کند و ایران را به یک قطب مهم در زمینه تولید انواع پارچه گردبافت تریکو تبدیل کند که پاسخ گوی نیاز همه مشتریان با هر سلیقه ای است.
فاکتورهای مختلف و متعددی وجود دارند که تعیین کننده قیمت نهایی پارچه گردباف تریکو هستند مثلا کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تهیه آنها میتواند یک نمونه از این عوامل و فاکتورها باشد که با قیمت پارچه گردباف تریکو رابطه ای مستقیم دارد. به این منظور که هر چه کیفیت مواد اولیه برتر و مرغوب تر باشد، قیمت نهایی محصول نیز افزایش می یابد، اما اگر در تولید و ساخت پارچه از مواد اولیه با جنس متوسط استفاده شود پارچه های ارزان قیمت عرضه میشوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما