خرید پارچه یکرو ویسکوز تیپ لاکرا

پارچه ویسکوز تیپ لاکرا بنابر مصارف بسیار زیاد و استفاده خیلی زیادی که از این پارچه در صنایع مختلف می شود، مورد استقبال خیل عظیمی از افراد واقع شده و خرید این پارچه در در تناژ بالا در بازار داخلی انجام می شود. جالب است بدانید که امروزه شاهد صادرات انواع این پارچه به کشورهای همسایه نیز هستیم و از این طریق سود مالی خوبی به اقتصاد کشور ما تزریق می ‌شود.

خرید پارچه یکرو ویسکوز تیپ لاکرا

معرفی مدل های متنوع پارچه ویسکوز

معرفی مدل های متنوع پارچه ویسکوز پارچه ویسکوز بنابر خواص و نقاط قوت بسیار زیادی که دارد و همچنین موارد مصرفی خیلی زیاد آن در انواع و مدل های مختلف تولید گشته و روانه‌ بازار می‌ گردد. یکی از انواع مدل های متنوع پارچه ویسکوز نوع مخمل و نوع نخ آن می‌ باشد.

از نوع مخمل این پارچه برای تهیه انواع لباس های گرم و مناسب برای فصول سرد سال استفاده می ‌شود و همچنین نوع نخ این پارچه برای لباس های زنانه، مردانه زیر پوش و لباس های ورزشی استفاده فراوانی می گردد.

جالب است بدانید که تمام مدل های پارچه ویسکوز استحکام بسیار زیادی دارند و در مدل‌ های ترمه نیز شاهد وجود این پارچه ها هستیم. از مدل های ترمه پارچه ویسکوز برای تولید انواع رومیزی و بعضی از  روتختی های فانتزی نیز استفاده می شود.

علاوه بر این موارد از نخ پنبه نیز در تولید پارچه ویسکوز استفاده می‌شود و جالب است بدانید که نخ پنبه به دلیل جذب رطوبت بالایی که دارد و استحکام زیادی که دارا می باشد، مورد توجه خیلی از این نیاز صنعتگران قرار گرفته در کل می‌ت وان گفت که تنوع مدل و طرح های پارچه ویسکوز و همچنین تنوع زیاد رنگ های پارچه باعث شده تا صنعتگران دستشان برای تهیه این اجناس به طور کامل باز باشد و بتواند دقیقا متناسب با نوع نیاز خود خریدشان را انجام دهند.

پخش عمده پارچه ویسکوز شلواری تیپ لاکرا

پخش عمده پارچه ویسکوز شلواری تیپ لاکرا پخش پارچه ویسکوز شلواری در دستور کار اصلی شرکت های تولید و توزیع کننده قرار گرفته است. زیرا امروزه از پارچه ویسکوز در تولید انواع شلوار ها در مدل های مختلف استفاده فراوانی می شود.

طبیعتا صنعتگران ترجیح می دهند تا حجم زیادی از این پارچه را برای خود تهیه نمایند و به این ترتیب مبلغ بسیار مناسبی را برای خود محاسبه کنند و همچنین بتوانند این اجناس را برای تولیدات انواع شلوار در اختیار داشته باشد.

از پارچه ویسکوز تیپ لاکرا در تولید انواع شلوارهای جین، کتان، خانگی و ورزشی استفاده می گردد و کلیه این تولیدات نیز با استقبال همگانی از جانب مردم مواجه می‌ شود و همچنین دوام خیلی بالایی نسبت به تمام انواع این پارچه ها دارند.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما