سفارش پارچه پنبه یک رو کشی

پارچه از متریال بسیار مهم و پرکاربردی است که با تکیه بر آن منسوجات مختلف از جمله پوشاک را شکل می دهند. حال اگر تصمیم به سفارش عمده پارچه دارید و نمی دانید کدامیک را باید انتخاب نمایید، به شما پارچه پنبه را پیشنهاد می کنیم که بهترین مدل ارائه شده از آن پارچه پنبه یک رو کشی است که دارای جنس و بافت بسیار خوبی بوده و انواع لباس های مردانه، زنانه و بچه گانه را با آن تولید می نمایند.

سفارش پارچه پنبه یک رو کشی

اطلاعاتی درباره پارچه پنبه تریکو کشی

اطلاعاتی درباره پارچه پنبه تریکو کشی اگر بخواهیم به یکی از بهترین پارچه های موجود در بازار اشاره کنیم، می توان پارچه پنبه تریکو را نام برد که از حالت کشی برخوردار بوده و در بازار پارچه، بیش از همه‌ی مدل های دیگر مورد توجه و تقاضا قرار گرفته است.

در ادامه اطلاعاتی را درباره پارچه پنبه تریکو کشی ارائه خواهیم داد که عبارتند از:

  1. این پارچه همانطور که از نامش بر می آید، دارای حالت کشی بوده و بنابراین از قابلیت کشسانی مناسب برخوردار می باشد.
  2. به عنوان نوعی پارچه نخی نیز شناخته شده و نرم و لطیف است.
  3. پارچه مورد نظر به دلیل برخورداری از الیاف پنبه، از خاصیت رد و بدل شدن هوا برخوردار بوده و لذا از سری پارچه های خنک به شمار می آید.
  4. از سری مشخصه های بارز این پارچه این است که رطوبت را به سرعت جذب می نماید.
  5. با توجه به اینکه از الیاف طبیعی تشکیل یافته، لذا دوست پوست بوده و حساسیت را از آن دور خواهد کرد.
  6. آن را برای تهیه منسوجاتی مانند ماسک، پارچه مبل، ملحفه های بیمارستانی، رویه تشک خودرو و همچنین رویه تشک خوشخواب مورد استفاده قرار می دهند.

پخش کلی پارچه پنبه یک رو کشی

پخش کلی پارچه پنبه یک رو کشی با درخواست های بسیاری که سمت پارچه پنبه یک رو کشی حواله گشته، اکنون با اقداماتی گسترده جهت پخش پارچه پنبه ای توسط برترین مراکز پخش کلی از جمله این مجموعه می باشیم که توانسته اند همگام با تقاضای مشتریان پیش رفته و به موقع از عهده رفع نیاز آنها برآیند.

در اینجا انواع پارچه پنبه یک رو درجه یک همراه با چنین مشخصات درجه یکی برای انتخاب موجود بوده که بدون هیچ تردیدی می توانید آنها را برگزینید:

  • این پارچه دارای نمره ۱/۲۰ می باشد.
  • معمولاً از آن جهت تولید پوشاک های تابستانه مانند تیشرت های بچه گانه، زنانه و مردانه بهره می برند.
  • هم به صورت پارچه خام و هم پارچه رنگی موجود است.
  • از زیر دست سبک برخوردار بوده و لطافت زیادی را نیز به همراه دارد.
  • نخ های مختلفی برای بافت و شکل گیری این پارچه به کار رفته اند که از جمله‌ی آنها می توان به نخ اوپن، نخ شانه شده کامفور کامپکت شده و نخ سوپر اشاره کرد.
  • پارچه های پنبه ای یک رو تهیه شده از نخ اوپن دارای قیمت ارزان تری نسبت به پارچه های یک رو پنبه ای هستند که از دو نوع نخ دیگر بافته شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما