عرضه مستقیم پارچه شانتون سه نخ طرح دار

یکی از انواع پارچه تولید شده در صنایع نساجی ایران پارچه شانتون می باشد. این پارچه موارد استفاده زیادی به ویژه در تولید مانتو و کت و شلوار دارد. عرضه مستقیم پارچه شانتون سه نخ طرح دار می‌تواند نیاز بخش های فعال در زمینه تولید انواع لباس را تامین کند. میزان آشنایی شما با انواع پارچه شانتون چقدر است و چگونه می توان با مرکز عرضه مستقیم این پارچه جهت خرید آن ارتباط برقرار نمود؟

عرضه مستقیم پارچه شانتون سه نخ طرح دار

بررسی انواع پارچه شانتون

بررسی انواع پارچه شانتون

از ترکیب الیاف پلی استر با الیاف اکریلیک و گاهی الیاف پنبه با الیاف پلی استر  می توان پارچه شانتون را تولید کرد. این پارچه در طرح های مختلف تولید و از تنوع رنگ بالایی برخوردار است.

الیاف موجود در این پارچه به طور نامنظم در دو سطح افقی و عمودی در کنار هم قرار گرفته اند. یکی از مشخصات این نوع پارچه داشتن تار و پود درشت می باشد. در این پارچه با توجه به این که از الیاف نخی در آن استفاده شده است آب نمی رود و چروک نمی گردد. 

ویژگی بارز این پارچه این است که در اثر شستشو رنگ آن ثابت می ماند و این مسئله در کنار کیفیت پارچه موجب شده است که از آن در تولید انواع مانتو برای فصول بهار و تابستان استفاده شود.

از موارد دیگر کاربرد پارچه شانتون می توان به تولید تونیک های دخترانه، کت و شلوار و کت و دامن اشاره کرد. 

این نوع پارچه که به پارچه پیلیسه نیز معروف است بافت بسیار سبک و راحتی دارد و برای تابستان بسیار خنک می باشد. این نوع پارچه برای افراد چاق در تهیه لباس های راحت مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه شانتون به دلیل استفاده از الیاف پنبه در آن بافت لطیفی دارد و موجب ایجاد تعرق در پوست نمی شود.

مرکز خرید پارچه شانتون سه نخ مانتویی

مرکز خرید پارچه شانتون سه نخ مانتویی

با توجه به مناسب بودن بافت پارچه شانتون سه نخ برای تولید مانتو کارگاه های تولید کننده مانتو از مشتری های دائمی این نوع پارچه به حساب می‌آیند؛ همچنین فروشگاه های عرضه کننده انواع پارچه و کسانی که به صادرات انواع پارچه ایرانی به کشورهای همسایه اشتغال دارند می توانند از پارچه شانتون مانتویی برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند. 

برای خرید این پارچه کافی است با مرکز خرید پارچه شانتون تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت روز این پارچه نسبت به سفارش خود اقدام کنید. 

مرکز ما برای افرادی که به صورت عمده و در متراژ بالا است سفارش خرید پارچه شانتون دارند تخفیف ویژه ای را به لحاظ می نماید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما