عرضه کنندگان پارچه لاکرا کشی

عرضه کننده پارچه لاکرا کشی این کالاها را در رنگ، طرح و عرض مختلفی به فروش می رساند. آنها از گرماژ مناسبی برخوردار هستند و در همین حال، می توان در امور گوناگونی نیز استفاده کرد. قابل ذکر است، خریداران قادر هستند پارچه لاکرا تک رو را به گونه‌ عمده تهیه نمایند. فروشنده، کالاهایی را ارائه می دهد که به صورت استاندارد، توسط شرکت بزرگ تولید پارچه لاکرا بافته شده اند.

عرضه کنندگان پارچه لاکرا کشی

مزیت های خاص پارچه لاکرا کشی تک رو

مزیت های خاص پارچه لاکرا کشی تک رو می دانید مزیت های خاص پارچه لاکرا کشی تک رو چیست؟ بد نیست در همین ابتدا اندکی پیرامون خود این محصول توضیح دهیم. لاکرا که به آن اسپندکس می گویند، خاصیتی کشسانی دارد و نوعی الیاف مصنوعی به شمار می رود.

پس با این حساب، هر گاه با جنس هایی که اندکی کش می آیند برخورد نمودید، بدانید در آن لاکرا به کار رفت است. امروزه نیز شاهد استفاده از چنین محصولاتی به شکل گسترده ای می باشیم که به دلایل ذیل می باشد:

  • از ‌دوام خیلی خوبی برخوردار است.
  • مقاومت زیادی در برابر کشش دارد.
  • عوامل محیطی بر آن تاثیری نمی‌ گذارد.
  • می توان آن را تا پنج برابر اندازه واقعی، کش داد و آسیبی به بافت آن نرسد.
  • بسیار راحت حتی با آب گرم می توان آن را شستشو داد.
  • در هوای گرم نیز اگر آن را خشک کنید، آسیبی به آن نمی رسد.

عموماً از چنین جنسی بیشتر برای پوشاک زنانه و دخترانه استفاده می نمایند. هر چند امروزه دستکش، کمربند، انواع جوراب، ساق پوش، لباس های ورزشی و غیره را نیز از پارچه لاکرا تولید می کنند.

با نگاهی به پوشاک مختلف و کالاهای پارچه ای گوناگون، می توان به خوبی مشاهده کرد که از چنین جنسی به شکل وافری در حال حاضری نساجی ها کار می گیرند.

مراکز تولید انواع پارچه لاکرا کشی

مراکز تولید انواع پارچه لاکرا کشی بهترین مراکز تولید انواع پارچه لاکرا کشی، محصولاتی از این دست را به شکل کامل از جنس اصلی نمی بافند. بیشتر از نخی و ویسکوز در آن استفاده می کنند که این امر سبب افزایش کیفیت و کاربردهای متنوع کالا می گردد. در همین حال، آنها به روش های مختلف و دستگاه های گوناگونی تولید را انجام می دهند.

محصولاتی را که بزرگترین نساجی ها می بافند، دارای تنوع رنگ زیادی است، مثلاً می توان به انواع الوان تیره و روشن در بخش بندی های‌ متنوع اشاره کرد. یا طرح های گوناگونی هم دارند.

در کل، تولیدی معتبر در گرماژ مناسب و عرض بالا به ارائه محصولات خود می پردازد. آنها دارای لکه، سوراخ و یا بریدگی نیستند. با استانداردهای جهانی ساخته شده اند و به این دلیل، موارد استفاده شان‌ بسیار زیاد است. همچنین به شکل توپی و یا کیلویی پارچه ها را ارائه می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما