فروشگاه پارچه گردباف کشی عمده

گروه تولیدی پارچه گردباف کشی، انواع مختلف این محصولات را در قالب طرح ها و رنگ های چشم نواز و جذاب تولید و به بازار خرید و فروش پارچه از طریق فروشگاه پارچه گردباف کشی عمده به صورت کلی به مشتریان عرضه میکند. این گروه تولیدی، با عرضه پارچه های گردباف کشی ساده و طرح دار در همه طیف های رنگی توانسته مورد قبول و پسند هر نوع سلیقه ای به خصوص بانوان سخت پسند قرار بگیرد و رشد فراوانی در میان سایر پارچه های تولید شده داشته باشد. تولیدکنندگان پارچه گردباف کشی نیز تمام تلاش خود را به کار میگیرند تا هر چند وقت یکبار با تولید و عرضه پارچه ای متمایز، جذاب تر و باکیفیت تر، موقعیت خود را در خط اول پارچه های پرفروش و پرطرفدار حفظ کنند. فروشگاه پارچه گردباف کشی عمده این پارچه مرغوب را با روش های مختلف فروش ارائه میدهد.

بررسی دوام بالای پارچه گردباف

بررسی دوام بالای پارچه گردباف

آیا میدانید علت استحکام بالای ساختاری و مقاومت این گونه پارچه ها چیست؟ برای بررسی دوام بالای پارچه گردباف باید از ابتدای تولید پارچه توضیحاتی بدهیم. در واقع جواب این سوال در تار و پود این پارچه ها است. آیا با مفهوم جزئی تر و دقیق تر تار و پود آشنایی دارید؟ تار در واقع به مفهوم گره خوردن نخ به صورت عمودی و پود به مفهوم گره خوردن نخ به صورت افقی است. پارچه گردباف نیز از کنار هم قرار گرفتن تعداد زیادی نخ که به صورت تارگونه و با گره حلقوی تشکیل میشود. پارچه گردباف به دلیل این ساختار، لطافت بسیار بالایی دارد اما علاوه بر لطافت به دلیل بافت عمودی آن، از مقاومت و استحکام بسیار فوق العاده ای نیز برخوردار است. برای ذکر نمونه ای از مدل های بادوام پارچه گردباف میتوان به پارچه گردباف پلی استر اشاره کرد، این پارچه به دلیل استحکام فوق العاده ای که دارد در بین مردم زبانزد و معروف است و در تهیه تمامی کاپشن های با دوام به کار میرود.

عوامل موثر برقیمت پارچه گردباف کشی

عوامل موثر برقیمت پارچه گردباف کشی

قیمت گذاری پارچه گردباف کشی به چه عواملی بستگی دارد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عوامل موثر بر قیمت پارچه گردباف کشی تا پایان ما را همراهی کنید.
۱-جنس نخ به کار رفته در تولید این محصولات: در پارچه های گردباف کشی جنس نخ به کار رفته در آن عامل مهمی بر تعیین قیمت گذاری آن است. نخ ها از الیاف طبیعی و یا مصنوعی تولید میشوند و هر پارچه گردباف میتواند شامل یک و یا حتی ترکیبی از انواع نخ ها باشد. هرچه الیاف طبیعی موجود در پارچه گردباف بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است. از جمله نخ هایی که در صنعت نساجی به کار میرود میتوان به پنبه، پلی استر، ویسکوز، اسپان، فیلامنت و یا ترکیبی از اینها مانند نخ ملانژ اشاره کرد.
۲-سایز نخ به کار رفته در تولید این محصولات: هرچه نخ استفاده شده در تولید پارچه گردباف کشی ظریف تر و نازک تر باشد، پارچه گردباف کشی از قیمت بالاتری برخوردار است.

عوامل موثر برقیمت پارچه گردباف کشی
۳-نقش و نگار و طرح پارچه گردباف کشی: پارچه های طرح دار گردباف کشی زحمت بسیاری را برای گروه تولیدی در بر دارد، اما نکته ای که وجود دارد این است که در واقع طرح یک پارچه حرف اصلی را درمیزان جذابیت و چشم نوازی یک پارچه و در نهایت در میزان فروش آن میزند. برای مثال پارچه های گردباف کشی رنگ روشن از قیمت بهتری نسبت به پارچه های گردباف کشی رنگ تیره برخوردار هستند.
۴- عملیات تکمیلی پارچه گردباف کشی: برای مثال پارچه ای که در نهایت به پارچه ای ضد آب تبدیل میشود از قیمت بیشتری نسبت به پارچه های معمولی برخوردار است.
۵-کارخانه تولیدکننده پارچه گردباف کشی: در واقع کارخانه تولیدکننده نقش بسیار مهمی در میزان کیفیت و در نتیجه قیمت گذاری ها دارد. هر چه کیفیت پارچه بیشتر باشد در نتیجه قیمت آن نیز کمی بالاتر است. برای مثال کارخانه پارچه گردباف یزد و پارچه گردباف تهران به دلیل استفاده از بهترین و مرغوب ترین نخ ها و همچنین استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و ماشین الات ریسندگی توانسته اند به کیفیت بالایی دست پیدا کنند.

مواد اولیه برای تولید پارچه گردباف کشی

مواد اولیه برای تولید پارچه گردباف کشی

در واقع میتوان گفت در تهیه لباس و پوشاک مواد اولیه گوناگونی استفاده میشود. الیاف طبیعی مانند پنبه و ابریشم و یا الیاف مصنوعی مانند پلی استر و ریون در تولید لباس به کار گرفته میشوند و در نهایت این مواد اولیه است که تعیین کننده انواع خصوصیت پارچه مانند میزان گرمی، قابلیت تنفس، وزن لباس و… خواهد بود. در واقع شما با شناخت انواع با بررسی مواد اولیه ای که برای تولید پارچه گردباف کشی استفاده شده متوجه میشویم که الیاف به کار در تولید این منسوج مانند پنبه به لباس خاصیت نرمی و لطافت فوق العاده ای میبخشد. پس اگر به دنبال لباسی لطیف برای کودکان خود میگردید، پوشاکی که با الیاف پنبه تولید شده است بهترین انتخاب برای شما میتواند باشد.
الیاف پلی استر در برابر چروک بسیار مقاوم هستند، پس اگر از اتو کشیدن فراری هستید بهترین انتخاب برای شما لباس هایی با الیاف پلی استر است. در مورد الیاف پشم به دلیل عایق حرارتی بودن و حفظ گرمای بدن، بهترین انتخاب در فصول سرد منسوجی از این الیاف میتواند باشد. الیاف ابریشم که یکی از لطیف ترین و ارزنده ترین الیاف موجود است که بیشترین کاربرد آن در تهیه لباس های زنانه به خصوص لباس های مجلسی شکیل و جذاب است.

 فروش مستقیم پارچه گردباف کشی
فروش مستقیم پارچه گردباف کشی

عرضه و فروش مستقیم پارچه گردباف کشی فقط از طریق مراجعی که توسط تولیدکنندگان در نظرگرفته شده است صورت میپذیرد. این مراجع شامل دفاتر و نمایندگی های فروش موجود در سطح شهر و فروشگاه های اینترنتی معتبر است. عرضه مستقیم پارچه گردباف کشی دارای مزیت های فراوانی هم برای تولیدکنندگان و هم برای مشتریان است. دقیق تر بخواهیم بررسی کنیم عرضه مستقیم محصولات برای تولیدکنندگان دارای منفعت زیادی است که مهم ترین آن کوتاه شدن دست واسطه ها و در نتیجه جلوگیری از جایگزین شدن اجناس فیک و تقلبی و در نهایت حفظ شهرت و آوازه و اعتبار تولیدکنندگان است. فروشگاه پارچه گردباف کشی عمده این منسوج را با قیمتی مناسب ارائه میدهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما