فروش پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا به صورت عمده

پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا این روز ها کاربرد های بسیار فراوانی دارد. در حال حاضر تولید و عرضه این نوع پارچه، روند رو به رشدی در کشورمان دارد و انواع مختلفی را نیز شامل می شود. این نوع پارچه امروزه از سری پارچه های تریکو محسوب می شود. این محصول به علت داشتن کیفیت بالا و بسیاری مشخصه های مثبت، امروزه مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

فروش پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا به صورت عمده

میزان استفاده از پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

میزان استفاده از پارچه پلی استر ویسکوز لاکراخواص کششی پارچه دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد و از این نوع پارچه استفاده های زیادی می شود. این نوع پارچه در ساخت بسیاری از لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت این نوع پارچه نسبت به دیگر پارچه ها گران تر است که در رنگ ها و شکل های مختلفی تولید می گردد و همینطور جزو پارچه های نیمه براق به حساب می آید. این پارچه با خاصیت های کشسانی بسیار عالی، در ساخت انواع لباس های زنانه مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین این نوع پارچه در برابر عوامل مختلف محیطی دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد.

از انواع محصولاتی که با این نوع پارچه ساخته می شوند می توان به: لباس های ورزشی، انواع مختلف دستکش، باند های کشی، انواع جوراب، زیر شلواری های گوناگون و بسیاری از محصولات دیگر اشاره نمود.

این پارچه، پارچه ای با بافت بسیار محکم می باشد، همین طور این پارچه به علت منفذ هایی که در داخل خود دارد، سبب خارج شدن هوا از بدن فرد می شود و باعث به وجود آمدن عایق های حرارتی می گردد.

در فصل های گرم، گرما به درون لباس نفوذ پیدا نمی کند و همینطور مانع از نفوذ سرما می شود پس در نتیجه فرد احساس سرما و گرما نخواهد کرد. با توجه به اینکه این روز ها افراد از ضرر های پارچه الیاف مصنوعی آگاهی دارند، باعث شده است تا میزان استفاده از پارچه های نخی و مخصوصا این پارچه لوکس و با کیفیت بالا برود که همین امر باعث زیاد شدن تقاضا شده است و تولید کنندگان بسیاری به تولید این نوع پارچه مشغول می باشند.

نمایندگان فروش پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

نمایندگان فروش پارچه پلی استر ویسکوز لاکراتولید کنندگان پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا محصولات تولیدی خود را به نمایندگان فروش در سراسر ایران ارسال کرده و نمایندگان این محصولات را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار خریداران عمده قرار می دهند.

خرید عمده و بدون واسطه از نمایندگان فروش سبب می شود پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا، با کیفیت و قیمت کارخانه تولیدی به دست خریداران برسد. برای خرید می توانیم از طریق متخصصان این سایت مشاوره بگیریم و این محصول در کیفیت بالا و قیمت مناسبی خرید نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما