فروش پارچه گردباف اصفهان

خرید و فروش پارچه گردباف اصفهان، در مقیاس بالا و به صورت گسترده صورت میگیرد. علت این محبوبیت و گستردگی، بالا بودن میزان کیفیت و مرغوبیت این محصولات است، اما کیفیت و مرغوبیت به تنهایی عامل محبوبیت و فروش پارچه گردباف اصفهان به صورت گسترده و وسیع نمیتواند باشد، بلکه تنوع بالا و همچنین قیمت مناسب و مقرون به صرفه این محصولات نقش مهمی در میزان فروش و محبوبیت این محصولات دارند. اما ویژگی پارچه گردباف چیست؟ برای اینکه به تنوع بالا و گوناگونی زیاد این محصولات پی ببرید فقط کافیست کمی در بازارهای محلی فروش پارچه بگردید. انواع مختلفی از پارچه گردباف در طرح و رنگ های مختلف به چشم خواهد خورد، تنوع این محصولات به قدری بالا است که بدون شک در هنگام خرید دچار سرگردانی خواهید شد. از نمونه های تولید شده پارچه گردباف اصفهان میتوان به پارچه گردباف ملانژ، پارچه گردباف پلی استر، پارچه گردباف پنبه ای و… اشاره کرد.

آشنایی با انواع پارچه گردباف در بازار اصفهان

آشنایی با انواع پارچه گردباف در بازار اصفهان

جهت آشنایی با انواع پارچه گردباف موجود در بازار اصفهان، انواع مختلف این پارچه را معرفی میکنیم.
۱-پارچه گردباف پلی استر: این پارچه از الیاف مصنوعی تولید شده است و مشتقاتی از مواد نفتی است. از مهم ترین و بارز ترین ویژگی های پارچه گردباف پلی استر میتوان به مقاومت و استحکام بسیار بالا و همچنین راحتی در شست و شوی این محصول اشاره کرد.
۲-پارچه گردباف لاکرا: در روند تولید پارچه های گردباف لاکرا از نخی ظریف و مقاوم به نام لاکرا استفاده شده است. پارچه های گردباف لاکرا هم در الیاف مصنوعی و هم در الیافی طبیعی تولید میشوند، ولی تنها تفاوت آنها با سایر پارچه های گردباف استفاده از نخ لاکرا در کنار الیاف آن است.
۳-پارچه گردباف جودون: این مدل از پارچه های گردباف در دو نوع ساده و گردباف تولید میشوند و با توجه به نوع بافتی که دارد در تولید پوشاک مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

همه چیز در مورد پارچه گردباف
۴ -پارچه گردباف ملانژ: الیاف این نوع پارچه ترکیبی از پنبه و پلی استر است (۳۵ % الیاف پنبه و ۶۵ % الیاف پلی استر). این پارچه در تولید انواع لباس های مجلسی زنانه بسیار پرکاربرد است.
۵-پارچه گردباف ویسکوز: الیاف مورد استفاده در پارچه های ویسکوز برخلاف نام آن که باعث اشتباه خیلی از افراد میشود، طبیعی است. موارد استفاده از پارچه های ویسکوز بسیار زیاد است.
۶-پارچه گردباف پنبه ای: این پارچه از الیافی طبیعی درست شده است و بسیار از نرمی و لطافت بالایی برخوردار است. این نوع پارچه گردباف ضدحساسیت بوده و بسیار مناسب برای تهیه پوشاک کودکان است.
۷-پارچه گردباف ابریشم: پارچه گردباف ابریشم الیاف طبیعی است که بسیار پارچه فاخر و مجللی محسوب میشود و بیشتر در تهیه لباس های شیک و مجلسی کاربرد دارد.

همه چیز در مورد پارچه گردباف

همه چیز در مورد پارچه گردباف

اگر میخواهید همه چیز در مورد پارچه گردباف اصفهان را بدانید باید ویژگی های خاص این پارچه ها را برایتان تشریح کنیم.
۱- پارچه گردباف در یک رو نرم و لطیف و در روی دیگر کمی زبر هستند.
۲- دوام و مقاومت بسیار بالایی دارند و به راحتی دچار صدمه و آسیب نمیشوند.
۳- برخی از نمونه های پارچه گردباف خاصیت کشسانی تا ۵ برابر مقدار اولیه خود را دارند.
۴- الیاف به کار رفته در این نوع پارچه ها به دو گروه طبیعی و مصنوعی تقسیم میشوند.
۵- قیمت این نوع پارچه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.
۶- تنوع پارچه های گردباف بسیار بالا است.
۷- پارچه های گردباف، پارچه همه فصلی است. این پارچه دارای مدل های مختلف است که هر کدام از این مدل ها مناسب برای استفاده در فصول مختلف هستند.
۸- برخی از نمونه های پارچه گردباف، بسیار مقاوم در برابر چروک شدن هستند.
۹- پارچه های گردباف سبک هستند و به راحتی لیز نمیخورند.
از کاربردهای فراوان این نوع پارچه ها نیز میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
۱- تهیه لباس های اسپرت و ورزشی؛
۲- تهیه جوراب، دستکش و ساپورت؛
۳- تهیه انواع لباس ها و وسایل مخصوص شنا؛
۴- تهیه سویشرت و کاپشن.

معرفی بهترین نوع پارچه گردباف

معرفی بهترین نوع پارچه گردباف

در جهت تکمیل معرفی بهترین نوع پارچه گردباف اصفهان باید ویژگی های خاص این پارچه را برشماریم. پارچه های گردباف تولید شده از الیاف طبیعی، علاوه بر طرح و رنگ چشم نواز و زیبا، از خصوصیات و ویژگی های ارزنده دیگری نیز بهره مند هستند؛ برای مثال: دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی هستند، برای چاپ انواع طرح بر روی آن بسیار مناسب هستند، هرگز دچار رنگدهی نمیشود، دوام طولانی مدت دارند، نرمی و لطافت فوق العاده ای دارند، اگر در روند تولید این محصولات نخ لاکرا افزوده شود دارای خاصیت کشسانی فراوان خواهند شد، ضدحساسیت هستند، جریان داشتن هوا به دلیل داشتن سوراخ های ریز و متعدد، پارچه گردباف دو رو پنبه برای فصول سرد سال بسیار مناسب است؛ زیرا سبب حفظ گرمای بدن میشود، پارچه گردباف یک رو پنبه برای فصول گرم سال مناسب است و مانع عرق کردن بدن میشوند.

صادرات پارچه گردباف اصفهان

صادرات این منسوج

شرکت های صادر کننده پارچه گردباف اصفهان با زیرکی و هوشمندی توانسته اند نیاز بازارهای مختلف را به خوبی شناسایی و اقدام به صادرات این کالاها بکنند و از این طریق به میزان درآمد بالایی برسند. در واقع شناسایی نیاز بازارهای جهانی حرف اول را در صادرات محصولات میزند، زیرا اگر یک شرکت صادر کننده نتواند به خوبی نیاز بازار یک منطقه را شناسایی کند و اقدام به صارات کالا به آن منطقه کند با شکست بزرگی مواجه خواهد شد؛ زیرا محصولات در آن بازار به فروش نخواهد رفت؛ مانند این است که یک صادر کننده بخواهد صادرات زعفران را به خراسان که قطب زعفران کشور است انجام بدهد.
چیزی که مسلم است این است که به دلیل اشباع بازارهای این منطقه از زعفران در واقع این تجارت با شکست رو به رو میشود و ضرر زیادی برای صادر کننده در بر خواهد داشت. صادرات پارچه گردباف اصفهان نیز از این قائده مستثنی نیست و شرکت های صادر کننده باید این محصولات را به مناطقی صادر کنند که بدانند فروش بالایی را برای آنها در برخواهد داشت. صادرات و فروش پارچه گردباف اصفهان به بازارهای جهانی علاوه بر اینکه سبب رونق اقتصادی شریان کشور میشود، در داخل کشور نیز میتواند باعث اشتغالزایی عده زیادی از جوانان شود و چرخه اقتصادی داخل کشور هم به سود و منفعت چشم گیری برسد.

1

  1. خرید و فروش پارچه گردباف اصفهان، در مقیاس بالا و به صورت گسترده صورت میگیرد. علت این محبوبیت و گستردگی، بالا بودن میزان کیفیت و مرغوبیت این محصولات است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما