قیمت خرید پارچه دورس طرح دار

پارچه دورس از جمله منسوجاتی است که مورد پسند همگان بوده و کاربردهای مختلفی دارد. قیمت خرید پارچه دورس طرح دار به عواملی مانند جنس پارچه، ضخامت آن، کیفیت و شرکتی که این کالا را عرضه میکند، بستگی دارد. اگر شما اطلاعی از قیمت خرید پارچه دورس طرح دار ندارید و میخواهید از یک مرکز معتبر مشاوره بگیرید و سپس خرید خود را انجام دهید، کافی است برای اطلاع از قیمت این محصول وارد سایت اینترنتی شرکت بزرگ دیبافت شوید و لیست قیمت منسوجات این شرکت را بررسی کنید. مشاورین این شرکت آماده جوابگویی به شما عزیزان در زمینه منسوجات هستند. نظرات کاربران را نیز حتماً بخوانید؛ خواهید دید که خریداران این شرکت همگی از خرید خود راضی بوده و بقیه را نیز تشویق به خرید از این شرکت کرده اند.

مختصری درباره پارچه دورس

مختصری درباره پارچه دورس

در نیمه دوم سال همه ما شاهد روی کار آمدن پارچه های ضخیم در بازار هستیم. یکی از نمونه های ضخیم پارچه، پارچه دورس است. گاهی لفظ دورس را برای برخی لباس ها و بلوزها به کار میبرند که کاملاً اشتباه است. دورس پارچه ای ضخیم است که پشتش خاردار است و از الیاف پنبه تهیه شده است ولی روی این محصول میتواند از هر نخی یا ترکیب چند نخ درست شده باشد. پارچه دورس برای تولید پوشاک زمستانی و پاییزه کاربرد دارد. به دلیل ضخامت بالایش مناسب این فصول بوده و بدن افراد را گرم نگه میدارد.
با مطالعه مختصری درباره این پارچه متوجه میشویم که این منسوج برای تولید پوشاک مردانه و زنانه و بچگانه کاملاً مناسب بوده ولی استفاده از این پارچه برای تولید لباس نوزاد مناسب نیست. این منسوج در مدل های مختلفی تولید شده تا بتواند همه نیازهای بازار را پوشش بدهد. افراد با هر سبک و سلیقه ای میتوانند از میان مدل های این پارچه، مدل ساده یا طرح دار آن را برگزینند. قیمت این کالاها به دلیل درصد طبیعی و مصنوعی بودنشان، ضخامتی که دارند و مراکزی که پخش این محصول را عهده دار هستند، متفاوت است.

بررسی خصوصیات پارچه دورس

بررسی خصوصیات پارچه دورس

به دلیل اینکه پارچه دورس در انواع مختلف با استفاده از مواد اولیه گوناگونی تولید شده است، طبیعی است که خصوصیات این مدل ها هم با هم فرق کند. با بررسی خصوصیات پارچه دورس متوجه میشویم که ضخامت بالای این پارچه ویژگی بارزی است که با مشاهده هم میتوان به این موضوع پی برد. به دلیل داشتن این ویژگی اکثر تولیدی ها این پارچه باکیفیت را خریداری میکنند و شروع به تولید البسه های زمستانی و پاییزه میکنند. یکی از خصوصیات دیگر پارچه دورس داشتن رنگ و طرح های متنوع است که باعث شده از این پارچه هم پوشاک مردانه و هم پوشاک زنانه تولید شود. بیشتر هودی هایی که تولید شده اند از این پارچه بوده و علت آن نیز این است که این پارچه ها سبک هستند و حالت پشمی دارندغ به همین خاطر هم گرمای مناسبی را ایجاد میکنند.
هودی پوشاکی است که مناسب افراد زیادی بوده و تقریبا همه دوستدار این پوشاک شیک هستند. همه دوست دارند لباس هایی را خریداری کنند که بتوانند به دفعات زیاد از آن استفاده کنند. جنس لباس، طول عمر آن را مشخص میکند؛ اگر جنسش از پارچه مرغوب باشد، میتوان چند سال از آن استفاده کرد، بدون آنکه دچار پرزدهی یا ساییدگی شود. پارچه دورس در گروه پارچه های بادوام و باکیفیت است که افت کیفیت نمیکند. میتوانید با تغییر فصل لباس هایی که با این پارچه تولید شده اند را تا کنید و در کمد بگذارید. سال بعد که خواستید از این محصول استفاده کنید، مشاهده خواهید کرد که زیبایی اش را حفظ کرده و مثل روز اول کیفیتش ثابت است. تجار و تولیدی های گرامی درصد قابل توجهی از این پارچه را خریداری میکنند. خریدی که با قیمت ارزان تر تمام شود، خیلی بهتر است و این اشخاص میتوانند سود زیادی از این راه کسب کنند.

شناخت جنس پارچه دورس در خرید

شناخت جنس پارچه دورس طرح دار در خرید

یکی از راه های شناخت جنس پارچه دورس در هنگام خرید، لمس کردن آن است. البته باید ویژگی های ظاهری پارچه مورد نظر را از قبل دانست تا با لمس آن متوجه جنس پارچه شد. پارچه دورس پارچه ضخیمی بوده که رویش صاف و پشتش خاردار است. میتوان با دست زدن به ضخامت بالای این منسوج پی برد. این پارچه حالت کرکی مانند دارد که شما با لمس آن به راحتی به این موضوع هم پی میبرید. میتوانید بسته به نیازتان یکی از مدل های این پارچه باکیفیت را برگزینید و خرید خود را انجام دهید.
برای جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش هزینه ها و هم به این علت که با توجه به شیوع ویروس همه گیر کرونا بهتر است در مواقع ضروری به بیرون از منزل بروید، خوب است که بیشتر خرید خود را در خانه به وسیله اینترنت انجام دهید تا کالای مورد نظر درب منزلتان تحویل داده شود. اگر میخواهید قیمت خرید پارچه دورس طرح دار را بدانید و براساس بودجه خود خرید بکنید، میتوانید به یکی از سایت های مراکز معتبر سری بزنید و قیمت های آنها را با هم مقایسه کنید.

صادرکنندگان پارچه دورس طرح دار

صادرکنندگان پارچه دورس طرح دار

صادرکنندگان پارچه دورس طرح دار این کالای مرغوب را علاوه بر توزیع در سطح کشور، به کشورهای خارجی دیگر نیز صادر میکنند. صادر کردن این محصول به کشورهای خارجی به این علت است که این پارچه از کیفیت و کارایی بالایی بهره مند است و در بیشتر کشورها متقاضی خاص خود را دارد. مراکز معتبر زیادی هم به سطح کشور و هم به کشورهای خارجی این محصول را توزیع میکنند که شرکت بزرگ دیبافت هم فعالیت گسترده ای در این زمینه دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما