قیمت عمده پارچه لاکرا پنبه

پارچه لاکرا پنبه، یکی از منسوجات با کیفیت تولید شده داخل کشور است که با به کار گیری الیاف متنوع، تولید شده است. شرکت پخش این محصولات، منسوجات تولیدی خود را با قیمت عمده به بازار عرضه میکند و در دسترس همگان قرار میدهد. این منسوج جزو محصولات صادراتی به شمار میرود و هر سال بیش از ۸۰۰ هزار تن از این محصول به کشورهای عراق، ترکیه، پاکستان، ارمنستان، تاجیکستان، افغانستان و… ارسال میشود. قیمت عمده این محصول مقرون به صرفه، به صورتی است که مورد توجه بسیاری از تاجران واقع شده است. این محصول با صادرات روز افزون باعث شده است هر سال عده زیادی از هموطنان عزیزمان مشغول به کار شوند.
برای خرید عمده پارچه لاکرا پنبه، میتوانید این محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی سفارش دهید، تا آن را در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید. همچنین میتوانید برای خرید و قیمت عمده پارچه لاکرا پنبه، به فروشگاه های عرضه کننده پارچه مراجعه کنید.

همه چیز درباره پارچه لاکرا پنبه

همه چیز درباره پارچه لاکرا پنبه

این محصول، تولید داخل کشور است که در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و عرضه میشود.
این پارچه، از تولیدات متنوع شرکت لاکرا است که در طرح های ساده و برجسته تولید میشود. از انواع پارچه های تولید شده این شرکت میتوان به پارچه نخی، پارچه پنبه ای، پارچه ساتن، پارچه پلی استری، پارچه ابریشمی و… اشاره کرد. در تولید پارچه لاکرا از مقدار زیادی الیاف پنبه استفاده شده است. همچنین، در ساخت این پارچه، الیاف پلی استر ویسکوز و الیاف نخ و ابریشم هم به کار رفته است.
یکی از پارچه های قابل شست و شو، پارچه لاکرا پنبه است. این پارچه را میتوانید با استفاده از ماشین لباسشویی یا به صورت دستی به همراه پودر لباسشویی یا نرم کننده ها شست و شو دهید. در روند شست و شوی پارچه ها، به خصوص پارچه لاکرا پنبه، به هیچ عنوان از مواد سفید کننده یا لکه بر استفاده نکنید؛ زیرا استفاده از آنها منجر به رنگ رفتگی پارچه میشود.
در این پارچه، از حداقل رنگ های شیمیایی استفاده شده تا مصرف کنندگان و افرادی که حساسیت پوستی دارند از این محصول به راحتی استفاده کنند.

تفاوت پارچه لاکرا با پارچه تریکو

تفاوت پارچه لاکرا با پارچه تریکو

یکی از تولیدات برگرفته از پارچه لاکرا پنبه، پارچه تریکو است و تفاوت پارچه لاکرا و پارچه تریکو به شرح زیر است:
پارچه تریکو، از الیاف پلی استر و پنبه تولید شده است. این محصول حالت ارتجاعی و انعطاف پذیری بالایی دارد و به دلیل داشتن حالت کشسانی بسیار بالا، در لباس های راحتی و لباس های ورزشی استفاده میشود. این محصول به دلیل اینکه از درصد زیادی پنبه خالص تشکیل شده است، خاصیت کشسانی دارد و در گروه پارچه های نخی و پلی استری با کیفیت قرار میگیرد.
و در مقابل پارچه لاکرا، از الیاف فلامنت ساخته شده و بافت مصنوعی دارد. همچنین داشتن الیاف پنبه، باعث شده تا کیفیت و نرمی بالاتری نسبت به پارچه تریکو داشته باشد.

عواملی که بر قیمت پارچه لاکرا تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت این محصول تاثیر دارد

امروزه قیمت منسوجات پارچه ای، بسیار افزایش یافته و به همان نسبت، قدرت خرید مردم کاهش یافته است؛ یکی از عواملی که بر قیمت پارچه لاکرا تاثیر گذار است، ضخامت و تراکم لایه های پارچه است. پارچه ها هر چقدر تراکم و ضخامت بیشتری داشته باشند، از قیمت بیشتری برخوردار هستند. از دیگر مواردی که بر روی قیمت پارچه تاثیر گذار است، رنگ بندی و طراحی آنها است. رنگ بندی پارچه لاکرا بسیار متنوع است و با داشتن رنگ های گوناگون، در قیمت های متفاوت عرضه میشود. طبیعتا رنگ های پاستلی پارچه لاکرا نسبت به رنگ های معمولی و ساده از قیمت بیشتری برخوردار هستند. از ویژگی های دیگری که بر قیمت این پارچه تاثیر گذار است، اندازه، طرح، قابلیت شست و شو، تراکم الیاف، نوع الیاف به کار رفته در تولید محصول و… را میتوان نام برد.

خرید کلی پارچه لاکرا پنبه

خرید کلی این منسوج

خریداران، میتوانند برای خرید این پارچه با مراجعه به سایت شرکت دیبا بافت نگار قم، از قیمت این محصولات مطلع شوند و با تماس با شماره های درج شده درون سایت، از موجود بودن انواع این پارچه مطلع شوند. در طی سال های اخیر انواع پارچه ها با رده قیمتی گسترده تولید و به بازار عرضه شده اند. قیمت پارچه ها در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است، اما شرکت تولیدی پارچه لاکرا پنبه با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی توانسته است، محصولات متنوعی تولید سازد که هر کسی با هر وضعیت مالی بتواند این محصولات را به صورت کلی، خریداری و استفاده نماید. بدون شک این امر، رضایت خریداران زیادی را به همراه خواهد داشت.
با ارتباط با کارشناسان بخش فروش و مالی شرکت دیبا بافت نگار قم، میتوانید از قیمت عمده پارچه لاکرا پنبه مطلع شوید و محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب به راحتی خریداری کنید.

پارچه پنبه ای

پارچه پنبه ای

پارچه پنبه ای، به دلیل داشتن الیاف پنبه بیشتر نسبت به سایر پارچه های موجود در بازار، لطافت و وزن سبک تری دارد. این پارچه، برای البسه تمامی رده های سنی تولید میشود. از تولیدات متنوع این پارچه، میتوان به البسه نوزادان و کودکان اشاره کرد که آنان با داشتن پوستی نازک میتوانند به راحتی از این محصول استفاده کنند. شرکت تولیدی دیبافت، این محصول را با قیمت عمده پارچه لاکرا پنبه عرضه میکند و تمام تلاش خود را به همراه کارشناسان برجسته و توانمند ایرانی به کار گرفته است تا محصولاتی جدید و باکیفیت را تولید و به دست مصرف کنندگان برساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما