قیمت پارچه فلامنت لوتو ورزشی

قیمت پارچه فلامنت لوتو ورزشی به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین عامل، کیفیت جنس آن محصول است مسلما هر چه کیفیت بهتر باشد و تنوع رنگ بندی بیشتری داشته باشد قیمت بالا تری دارد از جمله عوامل موثر دیگر می توان؛ نوسانات بازار، نوع برند، نحوه خرید و میزان عرضه و تقاضا را نام برد به صورتی که اگر شما به طور مستقیم و در حجم های بالا این پارچه را از این وب سایت خریداری کنید، قیمت ها نصف می شود.

قیمت پارچه فلامنت لوتو ورزشی

۳ نکته مهم در مورد پارچه فلامنت سوزنی

3 نکته مهم در مورد پارچه فلامنت سوزنی یکی از پارچه های پر کاربرد و محبوب در صنعت نساجی، پارچه فلامنت سوزنی می باشد که به دلیل ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی که دارد مورد استقبال فراوانی قرار گرفته به صورتی که برای تولید البسه ورزشی بیشتر استفاده می گردد حال در ادامه به ویژگی های این پارچه توجه کنید.

  1. این مدل پارچه همان طور که از نامش پیداست بافت سوزنی و لوزی لوزی دارد در واقع بافت آن از نوع گردبافت است و از دسته پارچه های تریکو محسوب می شود از آن جای که پارچه فلامنت در انواع مختلف و با وزن های متعدد تولید می گردد هر کس می تواند مطابق با سلیقه خود آن را انتخاب کند.
  2. بیشتر لباس های ورزشی را از پارچه فلامنت سوزنی تولید می کنند زیرا این پارچه از درصد بالایی لاکرا تشکیل شده و خاصیت کشسانی خوبی ایجاد کرده از این رو به ورزشکاران کمک می کند به راحتی تمرینات ورزشی را انجام دهند هم چنین مقاومت بالایی در برابر سایش و پرز شدن دارد.
  3. از دیگر ویژگی های آن می توان قابلیت چاپ پذیری عالی آن را نام برد به همین خاطر سایر شرکت های تبلیغاتی می توانند نام و لوگوی برند خود را به آسانی روی آن چاپ کنند ضمنا این نوع پارچه در اثر شستشوی مکرر دچار آب رفتگی نمی گردد و همان طور حالت اولیه خود را حفظ می کند.

مراکز خرید پارچه فلامنت لوتو ورزشی

مراکز خرید پارچه فلامنت لوتو ورزشی مسلما جهت خرید راحت و کم هزینه پارچه فلامنت لوتو ورزشی باید مراکز معتبری رجوع تا متقاضیان بتوانند حجم مورد نیاز خود را تامین کنند از این رو مجموعه ما به عنوان مرکز خرید مطمئن در این زمینه فعالیت گسترده ای دارد و انواع مختلف پارچه فلامنت را در حجم های بالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

این مراکز به منظور ایجاد امکان دسترسی همه افراد و حذف هر گونه واسطه گری به طور مستقیم و از طریق سایت های اینترنتی شرایط خرید راحت را برای مشتریان خود فراهم نموده و از این طریق توانسته بازار خرید بسیار پر رونقی را به خود اختصاص دهد‌، خرید پارچه فلامنت به طور مستقیم سبب اطمینان کامل خریدار از خرید خود شده و قیمت نهایی محصول کاهش می یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما