مرجع عرضه پارچه گردباف ساده

آیا تا کنون به خرید از مرجع عرضه پارچه گردباف ساده فکر کردید؟ آیا می دانید این محصول را می توانید از کجا خریداری کنید؟ آیا می دانید چرا نام این کالا را گردباف گذاشته اند؟

این نوع پارچه ها به دلیل خصوصیات منحصر به فرد و قیمت مقرون به صرفه از فروش بالایی برخوردارند و تولیدکنندگان مدام در حال تولید محصولات جدید و عرضه به مشتریان هستند. پارچه های گردباف شاده ارزان شامل پارچه های تریکو، نخی، حریر و… است که بین تولیدی های لباس و خیاطان متقاضیان زیادی دارد. اگر دوست دارید با انواع این کالا و نحوه تولید و عرضه پارچه گردباف آن آشنا شوید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

نکاتی در خصوص پارچه گردبافت

پارچه گردباف طرح دار
پارچه های گردباف در انواع متفاوتی در بازار وجود دارد و دارای تنوع نوع بافت و طرح هستند. پارچه های گردبافت ساده در میان مشتریان از محبوبیت بیشتری برخوردار است و کارگاه های تولیدی لباس از پارچه های گردبافت برای تولید اجناس خود استفاده میکنند، چون این نوع پارچه ها دارای سطح کیفی بالایی هستند و قیمت مناسبی دارند. انواع پارچه های گردبافت ساده که در بازار ایران بسیار خرید و فروش میشوند عبارتند از:
۱٫ پارچه تریکو
۲٫ پارچه فلامنت
۳٫ پارچه ریون
۴٫ پارچه کریستال
هر کدام از این پارچه ها نسبت به جنس، سطح کیفی و قیمت؛ کاربردهای جداگانه ای دارند. از پارچه های گردباف طرحدار برای تولید لباس نوزاد و لباس های زنانه فراوان استفاده میشود. این محصولات با بهره گیری از بهترین و مدرن ترین دستگاه های نساجی روز دنیا و زیر نظر متخصصین تولید میشود، به همین دلیل دوام و ماندگاری بالایی دارد و در برابر شست و شو دچار آبرفت نمیشود. پارچه های گردبافت به سبب شیوه خاص تولید تا حدودی کش می آید و جمع و گلوله نمیشود. یزد یکی از تولیدکنندگان خبره در زمینه تولید پارچه گردبافت میشود، میزان رضایت مشتریان از کیفیت پارچه گردبافت یزد آنقدر بالا بوده که این شهر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در زمینه فروش این نوع پارچه شناخته شده است. اگر قصد دارید که این نوع پارچه را مستقیم از کارخانه یزد خریداری کنید اما امکان رفتن به شهر یزد را ندارید میتوانید با کارشناسان سایت دیبا بافت ارتباط بگیرید تا شما را در زمینه خرید آنلاین راهنمایی کنند.

منظور از پارچه گردباف ساده چیست؟

این نوع پارچه ها توسط دستگاهی به نام گردباف بافته میشود و دلیل اینکه به این نام شناخته شده شکل گرد دستگاه آن است. شکل سیلندری دستگاه های گردباف باعث بافته شدن نخ ها به صورت دورانی میشود. پارچه های گردباف ساده و طرحدار خاصیت کشسانی دارد، چون شبیه پارچه های تار و پودی تشکیل شده از نخ تار و نخ پود نیستند و حلقه های کشباف توسط دستگاه از اطراف به حلقه های دیگر وصل شده و گره خورده است.
ویژگی و کاربردهای پارچه های گردباف
– تنوع رنگ
– نخ مناسب و بافت عالی دارند
– در برابر عوامل محیطی مقاوم هستند و دچار تغییر رنگ نمیشوند.
– در انواع پارچه های تریکو و کشباف به بازار عرضه میشود.
– کاربرد آن در تولید لباس‌ های زنانه بسیار گسترده است.
– در تولید جوراب، لباس زیر، لباس زمستانی و نوزاد و… از این نوع پارچه ها استفاده میشود.
پارچه های گردباف بر اساس نوع الیاف به کار رفته و روش تولید به انواع متفاوتی تقسیم بندی میشود که هر یک بر اساس جنس، کاربردهای متفاوتی دارند. انواع پارچه های گردباف عبارتند از: پارچه گردبافت پنبه ای، پارچه گردبافت ویسکوز، پارچه گردبافت پلی استر، پارچه گردبافت اسپان، پارچه گردبافت ملانژ، پارچه گردبافت لاکرا، پارچه گردبافت جودون و…
که هر یک به انواع دیگری تقسیم میشود و دارای تنوع طرح و رنگ زیادی هستند. به دلیل همین تنوع و گستردگی، پارچه های گردبافت در بازار و در میان مشتریان جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. در ادامه به بررسی کلی انواع پارچه گردباف میپردازیم.
پارچه گردبافت پنبه ای: این نوع پارچه به دلیل استفاده از الیاف پنبه در تولید آن بسیار نرم و برای پوست های حساس مناسب است. این محصول در دو نوع پارچه گردبافت یک رو پنبه و پارچه گردبافت دو رو پنبه، به مشتریان عرضه میشود. پارچه گردبافت پنبه ای درجه یک دارای ۱۰۰% پنبه خالص است، اما به دلیل جنس و بافت عالی اش قیمت بالایی دارد. این نوع کالاها در دوخت لباس های بچگانه کاربردهای فراوانی دارد و در تعداد بالا برای تولید لباس سیسمونی توسط تولیدی ها خریداری میشود.

پارچه ویسکوز
پارچه گردبافت ویسکوز: استفاده از نخ های لاکرا، پلی استر و پنبه برای تولید این کالا بسیار رایج است. اینکه تولیدکننده از کدام یکی از نخ ها استفاده کند بستگی به کاربرد و عملکرد پارچه دارد، چون هر کدام از نخ های خصوصیت منحصر به فردی را به پارچه را میدهند. پارچه های ویسکوز به صورت کشی بوده و برای تولید لباس مجلسی چسبان، تاپ، ساپورت، شلوارک، شلوار چسبان، بلوز زنانه، دامن و… از آن استفاده میشود.
پارچه گردبافت پلی استر: این نوع پارچه ها به دلیل مختصات خوب و مناسبش به فروش بالایی رسیده است. الیاف پلی استر خاصیت ضدحساسیت داشته و جایگزین خوبی برای پنبه است. ویژگی های دیگر پارچه های گردبافت پلی استر عبارتند از:
– ضد آب بودن
– دوام و ماندگاری بالا
– قابلیت شست و شو با ماشین یا دست
– عدم جذب بو و رطوبت
تولید پارچه های پرده ای، تور، پیراهن، چادر زنانه، جوراب، رومبلی و کشباف از جمله کاربردهای پارچه های گردباف پلی استر به شمار می آید. کاربرد این نوع پارچه فقط به لباس محدود نمیشود، بلکه در تولید اسکاچ شست و شوی ظروف، تشک، لایی لباس، لحاف، مبل راحتی، بالشت، کفپوش خودرو و عایق های حرارتی رطوبتی استفاده میشود.
پارچه گردبافت اسپان لاکرا: این نوع پارچه به دلیل خاصیت کشسانی بالا، پارچه گردبافت کشی محسوب میشود که برای تولید لباس های زنانه بسیار کارایی دارد. بافت این نوع محصول بر اساس الیاف مصنوعی انجام میشود و مقاومت بالا در برابر شست و شو، تنوع طرح و رنگ، نرمی و لطافت از ویژگی های بارز اوست که سبب گستردگی اش در بازار شده است.
پارچه گردبافت جودون: از پارچه های جودون در تولید انواع مانتو، تی شرت و لباس بچگانه استفاده میشود. قیمت آن بستگی به جنس و کیفیت پارچه دارد. خصوصیت خاص این نوع پارچه ها این است که طرح آن پس از تولید روی آن چاپ نمیشود، بلکه در حین تولید پارچه طرح روی آن نقش میبندد. پارچه گردبافت جودون پس از شست و شو پرز نمیدهد و دوام و ماندگاری بالایی دارد.
اگر نظرات افراد در دیجی کالا را بخوانید متوجه میشوید که پارچه های گردبافت معرفی شده برای دوخت لباس های مربوطه در حد اعلا درجه یک هستند. این محصولات از دوام و ماندگاری بالایی برخوردارند، همچنین ضد حساسیت هستند و به دلیل استفاده از مواد ارگانیک در بافتشان برای افرادی که آلرژی یا حساسیت های تنفسی دارند مناسب است. رطوبت را به خودشان جذب نمیکنند و به همین دلیل اگر در فصل تابستان بدن عرق کند، لباس زود بو نمیگیرد.

پارچه تریکو نوزادی

پارچه های تریکو گردبافت پنبه ای هم از پرفروش ترین کالاها برای سیسمونی است، چراکه مادرانی که سلامت پوست نوزادشان برایشان اهمیت دارد از این پارچه ها برای لباس های فرزندشان استفاده میکنند چون این نوع پارچه ها ضدآلرژی و ضدحساسیت بوده و علاوه بر این نرمی و لطافت این منسوج آرامش نوزاد را تامین میکند. پارچه های گردبافت طرحدار به نسبت پارچه های گردبافت ساده برای نوزادان و نوجوانان فروش بالاتری دارند و نسبت به طرح و رنگ به انواع دخترانه و پسرانه تقسیم بندی میشود؛ اما پارچه های گردبافت ساده و طرح دار برای بزرگسالان از فروش نسبی و برابر برخوردار است، چون بعضی افراد ساده پسندند و برخی طرح روی لباس را بیشتر دوست دارند. پارچه های گردبافت ساده از تنوع رنگ زیادی برخوردار است و به همین دلیل دست تولیدی ها و خیاطان را در دوخت لباس های متنوع باز گذاشته اند و سبب تنوع در لباس های زنانه، بچگانه، مردانه، نوجوان و نوزادی شده است، روز به روز این تنوع رنگ و طرح بیشتر میشود و فروش منسوجات را بیشتر میکند.

 

از پارچه گردبافت خام چه میدانید؟

پارچه گردباف خام در واقع پارچه ای است که به مرحله تولید رسیده و توسط دستگاه های گردباف بافته شده اما هنوز فرآیند رنگرزی و طراحی روی آن انجام نشده است. بعضی از کارخانه ها پارچه گردباف خام را تولید و سپس برای رنگرزی به محصول را به واحد دیگری ارسال میکنند، ولی تعداد زیادی کارخانه ها فرآیند بافتن و رنگرزی را خود انجام میدهند تا کار سریع تر و با دقت بیشتری انجام شود. فرآیند طراحی پارچه ها را تکمیل میگویند. قیمت عرضه پارچه گردباف خام متنوع است و بر اساس نوع نخ پارچه،کیفیت، قواره و ابعاد، نوع خرید و عرضه، نوع برند سازنده، پارچه، کشور سازنده، نرخ ارز و… تعیین میگردد. بعضی پارچه های خام با وجود شباهت در این عناصر باز هم در مرحله ارزش به مشتری قیمتشان متفاوت میشود، چراکه طرح و مدل آنها دستخوش تغییر میشود. پارچه های گردبافت طرحدار در مدل های فانتزی، راه راه، گل گلی، کارتونی، اسپرت و… وارد بازار میشود. این تنوع طرح باعث شده که هر مشتری با هر سلیقه ای خواهان پارچه های گردبافت باشد علاوه بر این طرح پارچه سبب دسته بندی آن میشود و پارچه ها را به انواع نوزادی، نوجوان، بزرگسال، زنانه، مردانه، دخترانه، پسرانه و… تقسیم بندی میکنند. امروزه با گسترش فضای مجازی و ایجاد نمایندگی های فروش در بستر اینترنت مشتریان میتوانند به سایت های فروش مراجعه کرده و از قیمت انواع پارچه های گردبافت مطلع شوند. پارچه های تریکو، پارچه های گردبافت ارزان قیمت به شمار می آیند، چون این نوع پارچه ها نسبت به کیفیت و کارایی قیمت مناسبی دارند. این نوع پارچه ها به طور عمده و تکی توسط کارشناسان فروش در بستر مجازی و فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر در سطح شهر به فروش میرسند. خرید عمده پارچه ها سبب میشود که مشتریان یک جا صاحب چند پارچه شوند و در هزینه صرفه جویی کند. حالا میپرسید چرا صرفه جویی در هزینه؟ شما با خرید عمده دیگر درگیر نوسانات بازار و افزایش قیمت محصول نمیشوید و علاوه بر این به هر یک از پارچه ها قیمت کمتری می افتد. سایت پیش روی شما یکی از مراکز فروش اینترنتی معتبر در زمینه عرضه پارچه گردباف است که سال هاست در زمینه فروش و عرضه پارچه گردباف آن به تولیدی ها و مصرف کنندگان با کارخانجات یزد، تهران و اصفهان همکاری میکنند و محصولات آنها را بی واسطه و در اسرع وقت به مشتری عرضه میکند.

تولیدکنندگان انواع پارچه گردبافت

پارچه عمده لاکرا

پارچه گردبافت ساده که معروف ترین آنها پارچه تریکو محسوب میشود، در دوخت و تولید انواع لباس ها و کالاها کاربرد دارد. تولیدکنندگان زیادی در شهرهای اصفهان، یزد، تهران و… زیر نظر متخصصین و با بهترین دستگاه ها و صنایع نساجی به تولید این نوع محصول میپردازند. بالابردن سطح کیفی، تنوع اجناس و مناسب بودن قیمت ها هدف تولیدکنندگان است و برای اینکه به هدفشان برسند جهت تعامل مستقیم با مشتریان و مشاهده نظرات آنها با سایت های فروش زیادی در زمینه خرید و فروش کالاهایشان همکاری میکنند. سایت های فروش در بستر اینترنت، رابطه مستقیم با کارخانه دارند و محصولات از درب کارخانه به مشتری میرسانند. به این صورت که مشتری محصول را سفارش میدهد و از طریق پیک یا بسته پستی محصول را در محل کار یا جلوی درب منزل تحویل میگیرد. خرید آنلاین آسان ترین شیوه برای دریافت محصولات کارخانه است و دلایل آن عبارتند از:
۱٫ مشتری فرصت و تنوع بیشتری برای انتخاب محصول در اختیار دارد و میتوانند همه محصولات کارخانه را در بستر اینترنت مشاهده کند و سپس سفارش دهد.
۲٫ مشتری در منزل یا محل کار خود برای سفارش محصول اقدام کند و بدون اینکه هزینه ای بابت حمل و نقل بدهد محصول را در اسرع وقت تحویل میگیرد.
۳٫ خرید آنلاین سود کمی را روی قیمت اصلی کارخانه میکشد و مقرون به صرفه تر است.
در هر کجای ایران که هستید برای خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه از طریق همین سایت اقدام کنید. اول در سایت ثبت نام کنید یا از طریق شماره تلفن با کارشناسان ارتباط بگیرید و در مرحله دوم کاتالوگ محصولات را مشاهده کنید و در آخر محصول را سفارش دهید بعد از سفارش بقیه فرآیند خرید را به ما بسپارید. تلاش ما بر این است که محصولات را بالاترین کیفیت و در اسرع وقت به مشتری تحویل دهیم. تیم دیبافت در زمینه خدمات دهی به مشتریان وسواس خاصی دارد و جهت پاسخگویی به سوالات شما در خصوص عرضه پارچه گردباف از کارشناسان زبده و ماهر دعوت کرده است. با ما در ارتباط باشید و از طریق سایت ما خریدی ایمن انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما