ویژگی های انواع پارچه بنگال کش

پارچه بنگال کش، نوعی پارچه پتویی ارزان ارتجاعی و کشی است که معمولا برای تهیه شلوار های زنانه به کار میرود و تا کنون انواع متعددی از آن طراحی و تولید شده است. ممکن است سوالات بسیاری برای شما عزیزان پیش بیاید که ملزم به پاسخگویی آن خواهیم بود مانند:
– انواع پارچه بنگال کش کدام است و هر کدام چه ویژگی هایی دارد؟
– پارچه بنگال کشی چیست؟
– کدام فصل مناسب استفاده از پارچه بنگال کش است؟
– برای پی بردن به کیفیت پارچه بنگال کش چه راهکار هایی وجود دارد؟
– پارچه بنگال کش چه کاربردی دارد؟
– قیمت پارچه بنگال کش برای خرید عمده و کلی چقدر است؟
– فروش ویژه برای خرید انبوه پارچه بنگال کش چگونه صورت میگیرد؟

• معرفی و شناخت انواع پارچه ی بنگال کش و خصوصیات آن

معرفی و شناخت انواع پارچه ی بنگال کش و خصوصیات آن

میدانیم شلوار های زنانه باید از حالت کشسانی بسیار خوبی برخوردار باشند، گرچه بسیاری از افراد نیز خواهان شلوار های بدون کش هستند، که نظر هر دو قشر کاملا قابل احترام است. پارچه پلی استر بنگال کش عمدتا برای تولید شلوار های اسپرت زنانه به کار میرود، اما با گذشت زمان که شلوار های اسلش در بین مردم محبوبیت پیدا کرد از این پارچه برای دوخت شلوار های اسلش بچگانه و مردانه نیز استفاده میشود. همچنین، برای اطلاع از مشخصات پارچه جودون به صورت تخصصی می توانید به سایت های مربوطه مراجعه نمایید. در ادامه انواع پارچه بنگال کش و خصوصیات هر یک را شرح میدهیم:

پارچه بنگال چاپی شامل چهارخانه، کماندویی و ارتشی

پارچه بنگال چاپی در ایران طرفداران زیادی دارد و عموما از سه طرح چهارخانه، کماندویی و ارتشی آن استقبال میشود. از این نوع پارچه چاپی، شلوار اسلش تولید میشود. فروش این پارچه به صورت طاقه ای بوده و حداقل سفارش آن یک طاقه است. این پارچه با عرض معمولا ۱۲۵ و ۱۷۵ بافته میشود. دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ است و شلوارهایی که با آن دوخته میشود، علاوه بر وزن سبک، بسیار کارآمد و متداول است.

- پارچه بنگال چاپی شامل چهارخانه، کماندویی و ارتشی:

پارچه بنگال غواصی

این نوع پارچه پنبه و بنگال  علاوه بر داشتن خاصیت کشسانی بالا، جنس بسیار ضخیمی نیز دارد که در رنگ های متنوعی مانند قرمز، یشمی، سرمه ای، خاکستری، مشکی و سفید در بازار نساجی موجود است. این پارچه به دلیل اینکه وارداتی است، ممکن است با قیمت های مختلفی عرضه شود.

پارچه بنگال حصیری (کتان)

تار و پود این پارچه از الیاف طبیعی بافته شده و از شاخصه های بارز آن آجدار بودن است. توجه داشته باشید که تنخور پارچه بنگال حصیری بسیار زیباست که همین امر منجر شده تا در دوخت انواع مانتو های زنانه و دخترانه به کار رود.

پارچه بنگال کشی چیست

پارچه بنگال کش مخصوص دوخت شلوار است که در عرض ۱۲۵ سانتی متر طراحی و تولید میشود. کارگاه های تولیدی پارچه بنگال کش برای بافت تار و پود آن از الیاف های متنوعی استفاده میکنند. نوعی از این پارچه از ترکیب لاکرا و اسپان تولید میشود و نوع دیگر از ترکیب لاکرا و پنبه. بنگال کش متقاضی های فراوانی دارد و به همین دلیل در طرح ها و نقش های مختلفی تولید میشود.

پارچه بنگال کشی چیست

پارچه بنگال کش مناسب چه فصلی است

یکی از خصوصیات بارز پارچه بنگال کش این است که مناسب استفاده در هر چهار فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان است، به عبارتی دیگر، شما میتوانید در تمام فصول سال از این پارچه بهره لازم و کافی را ببرید. الیاف به کار رفته در تار و پود آن از جنس ویسکوز بوده و همین امر باعث شده تا اتو پذیری آسانی داشته باشد؛ علاوه بر آن الاستان موجود در ساخت و تولید آن موجب شده است تا تنخور بسیار شیک و خوش فرمی را به مشتری هدیه دهد. این تنخور به حدی مورد مقبول مصرف کننده واقع شده است که به برنامه دوخت و دوز پیراهن مردانه نیز راه یافته است.

راهکار های پی بردن به کیفیت پارچه بنگال کش

مدل و سبک شلوار انتخابی ما تعیین کننده این نکته است که کدام جنس و پارچه را برای دوخت انتخاب کنیم. اگر هدف شما دوخت شلوار لگ، اسپرت و اسلش باشد، قطعا انتخاب پارچه بنگال کش بهترین گزینه برای شما خواهد بود؛ زیرا به دلیل دارا بودن خاصیت کشسانی و ارتجاعی بالا، برای تولید شلوار های راحتی و اسپرت بسیار کارآمد است. از راهکار های پی بردن به کیفیت پارچه بنگال کش این است که آن را بکشیم؛ اگر لا به لای بافت آن فضای خالی به وجود آمد، سطح پایین کیفیت آن مشخص میشود، اما اگر بافتی متراکم داشت نشان دهنده کیفیت مطلوب آن است.
از دیگر راهکار ها این است که سعی کنیم به آرامی با دست، بافت پارچه را از هم جدا کنیم؛ اگر پارچه به راحتی گسسته شد یعنی فاقد کیفیت مطلوب است و در غیر این صورت کیفیت مورد قبولی دارد. راهکار بعدی مربوط به زمانی است که پارچه دوخته شده باشد؛ در این صورت به محل دوخت ها توجه کنیم، اگر دچار کشیدگی یا سوراخ بود بدانیم که دارای جنس مرغوب و درجه یکی نیست. گفتنی است که گاهی تشخیص سطح کیفیت این پارچه نیاز به کمی تخصص دارد و افراد متخصص در این زمینه بهتر میتوانند به راحتی جنس مرغوب را از نامرغوب تشخیص دهند. اما نکاتی که گفته شد نیز شما را تقریبا از مشورت با متخصص بی نیاز میکند.

• کاربرد پارچه بنگال کش

کاربرد پارچه بنگال کش

وجه تسمیه این پارچه از کشور بنگال است و نوعی پارچه آجدار تنیده شده از دو الیاف طبیعی مانند پشم و ابریشم یا مصنوعی. طرح پارچه بنگال کش میتواند ساده یا طرح دار باشد که از آن برای طراحی و دوخت انواع مانتو و شلوار زنانه استفاده میشود. از کاربرد های پارچه بنگال کش میتوان به تولید پوشاک زنانه اشاره کرد که در رنگ بندی های متنوعی عرضه میشود. این پارچه جنسی کاغذی دارد و همان طور که قبلا اشاره شد از خاصیت کشسانی بسیار زیادی برخوردار است و این دو ویژگی منجر به آسودگی کار و اطمینان خاطر طراحان مانتو شده و به ویژه برای دوخت مانتو های مجلسی که مناسب فصل بهار هستند به کار میرود. شایان ذکر است که بیشتر تولید کنندگان برای تهیه مانتو های مجلسی از رنگ مشکی این پارچه، استقبال بیشتری میکنند.

• قیمت استثنایی پارچه بنگال کش برای خرید عمده و کلی

قیمت استثنایی پارچه بنگال کش برای خرید عمده و کلی

در نظر داشته باشید که برای تجارت کنندگانی که در این زمینه فعالیت میکنند، اگر به صورت مزدبافی سفارش خود را ثبت کنند، پارچه بنگال کش دچار افت قیمت میشود. همچنین اگر با تولید کنندگان، قرارداد های سالانه یا حداقل قرار دادهای چند ماهه و فصلی داشته باشید حتما قیمت های ابلاغ شده کاهش می یابد و هر تولید کننده ای که سفارش های عمده شما را به صورت مکرر از او درخواست کنید، علاوه بر اینکه در مرغوبیت و کیفیت کار بیشتر دقت میکند، بلکه تخفیف های زیادی را به احترام همکاری بین طرفین ارائه خواهد داد.
بافت پارچه بنگال کش بسیار منحصر به فرد است و بنا به کیفیت مرغوبی که دارد استفاده از آن توجیه اقتصادی مقبولی دارد، همین امر موجب شده تا توجه خریداران عمده این محصول را به خود جلب کند. همچنین این نکته نیز حائز اهمیت است که پوشاک دوخته شده با این پارچه را در تمامی فصول میتوان پوشید. امتیاز دیگر این پارچه تنوع در رنگ است که رونق خرید انبوه و کلی این محصول را بالا برده است.

فروش ویژه برای خرید انبوه پارچه بنگال کش

دو منبع اصلی برای خرید انبوه و عمده این منسوج؛ عمده فروشان و کارخانه های تولیدی این پارچه هستند. برای قیمت گذاری پارچه ترمه و پتویی و پارچه بنگال کش نمیتوان رقم ثابتی را ذکر کرد زیرا در هر کارخانه ها و شرکت های تولیدی، هر کدام قیمت فروش بخصوصی دارند، از سویی اصل کیفیت محصول، عامل مهمی در برآورد نرخ و ارزش کالا است. بنابر این گزینه های مهمی باید تحلیل و بررسی شود تا قیمت نهایی محصول به دست بیاید. پارچه تریکویی بنگال کش به صورت کیلویی یا طاقه ای در بازار پارچه و نساجی عرضه میشود که هر کیلوی این پارچه حدودا معادل ۳ متر و با ضخامت و قطر های متنوعی است.
برای خرید انبوه و عمده این محصول میتوانید با کارگاه های تولیدی آن لینک شده و آن را در انواع جنس ها و رنگ بندی های مختلف به قیمت عمده تهیه نمایید. واسطه های فروش تمام محصولات و تولیدات اعم از پارچه و غیر پارچه، از عوامل افزایش قیمت نهایی هر محصول هستند؛ بنابراین برای پرداخت هزینه کمتر، میتوانید به طور مستقیم و بدون واسطه از فروشندگان عمده یا درب کارخانه های تولیدی این پارچه را خریداری کنید.

سخن پایانی

به پایان این گفت و گو رسیدیم، در آخر از همه شما عزیزان، بابت همراهی تا پایان مقاله سپاس گزاریم. امیدواریم این مقال برای شما کارآمد بوده و مجالی باشد برای کمک به بهترین انتخاب و نهایتا بهترین خرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما