کارخانه تولید پارچه دورس گلکسی ملانژ

کارخانه تولید پارچه دورس گلکسی ملانژ با استفاده از بهترین نخ مرغوب و مواد اولیه نساجی درجه یک سعی می کند محصول باکیفیتی را تولید و روانه بازار ها کند پارچه دورس گلسی ملانژ همان طور که از نامش مشخص است بافت آن دورس می باشد و به وسیله بهترین نخ تولید شده است و بهترین پارچه برای دوخت شلوارهای اسلش، لباس ورزشی و سوییشرت می باشد.

کارخانه تولید پارچه دورس گلکسی ملانژ

بافت پارچه دورس گلکسی ملانژ چگونه است؟

بافت پارچه دورس گلکسی ملانژ چگونه است؟

بافت پارچه دورس گلکسی ملانژ دورس می باشد که از ترکیب نخ پنبه و ملانژ تولید شده است و برای تولید شلوارهای گرمکن، انواع سوییشرت و اسلش استفاده می شود اگر در تولید پارچه دورس از نخ پنبه و فلامنت استفاده شود به آن پارچه دورس گلکسی می گویند.

پارچه دورس به دو صورت دو نخ و سه نخ تولید می شود که نمونه دوم به دلیل این که ضخامت بیشتری نسبت به نمونه اول دارد برای تولید سوییشرت کاربرد دارد پارچه های دورس در رنگ های مختلفی تولید می گردند و شما می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را خریداری نمایید.

پارچه های دورس جزو پارچه های گرد بافت می باشند که به وسیله نخ های مختلفی مانند پنبه، ملانژ، فلامنت و اسپان بافته شده اند به همین دلیل با نام های مختلفی مانند پارچه دورس گلکسی، دورس پنبه، دورس ملانژ و… شناخته می شوند.

پارچه دورس اگر با نخ لاکرا بافته شده باشد حالت کشسانی دارد و به آن پارچه دورس لاکرا می گویند برای تولید شلوار و بلوز می توانید از پارچه دورس پنبه استفاده کنید پارچه دورس سه نخ برای تولید پوشاک زمستانه استفاده می گردد.

شما با نگاه کردن به پشت پارچه می توانید نوع پارچه دورس را تشخیص دهید به عنوان نمونه پارچه دورس گلکسی پشت آن دارای نخ فلامنت می باشد اما پارچه دورس پنبه ای پشت آن از نخ پنبه بافته است برای تولید لباس کودک می توانید از پارچه دورس گلکسی رنگ روشن استفاده نمایید.

قیمت پخش پارچه دورس گلکسی ملانژ

قیمت پخش پارچه دورس گلکسی ملانژ

قیمت پخش پارچه گلکسی دورس ملانژ بسته به تغییرات نرخ ارز و تورم دارای نوساناتی می باشد علاوه بر این نوع برند، کیفیت و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند.

علاوه بر قیمت در هنگام خرید پارچه دورس ملانژ باید به نکات زیر توجه بفرمایید:

  • با توجه به نوع لباس زمستانه و تابستانه ضخامت و رنگ پارچه را انتخاب کنید.
  • برای اطمینان از کیفیت محصول به سراغ برندهای معتبر و صاحب نام بروید.

علاوه بر قیمت مناسب این نوع پارچه کیفیت و مقاومت خوبی دارد و همین باعث شده خرید آن رواج فراوانی پیدا کند و رنگ بندی های متنوعی دارد و شما می توانید مطابق با نوع لباس رنگ آن را انتخاب نمایید به عنوان نمونه برای لباس کودکان می توانید رنگ های روشن را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما