بازار توزیع پارچه تریکو ملانژ

تریکو ملانژ یکی از پر طرفدار ترین پارچه های بازار است که به علت ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته به راحتی نبض بازار فروش را در دست بگیرد. بازار توزیع پارچه تریکو ملانژ بسیار گسترده است و از همه نوع صنفی اعم از تولیدی های لباس، مانتو، کلاه، جوراب و… را در بر میگیرد. همانطور که میدانید لباس هر فردی نشان از شخصیت و ویژگی های اخلاقی اوست، از آنجا که در برخورد اول نمیتوان به اخلاقیات و شخصیت یک فرد پی برد پوشش آن اهمیت پیدا میکند از همین رو عموم مردم از هر قوم ملیتی هم که هستند پوشش مهمترین دغدغه و نیازشان است.
پارچه تریکو ملانژ از پارچه های مرغوبی است که بسیار کاربرد پیدا کرده و در صنعت پوشاک از پارچه های پر فروش و پر طرفدار بازار است. همچنین باید بدانید که منظور از ملانژ جنس و یا نخ پارچه نیست، بلکه رنگ آن مد نظر است، رنگ ملانژ، در واقع به رنگی گفته میشود که از ترکیب دو رنگ به وجود می آید و صاف و یک دست نیست، مثلا رنگ های سبز آبی یا رنگ شلوار ها که علاوه بر رنگ اصلی رنگ دیگری که سایه انداخته بر روی آن خو نیز در آنها دیده میشود.

بررسی کیفیت جنس پارچه تریکو

بررسی کیفیت جنس پارچه تریکو

همانطور که گفتیم بازار توزیع پارچه تریکو ملانژ گستردگی فراوانی دارد و این پارچه بر اساس جنس در مدل های مختلف تولید و به بازار فروش ارائه میشود.
پارچه پلی استری: پلی استر از مرغوب ترین الیاف بازار است که در واقع از نفت تولید میشود و جزء کالاهای ثانویه نفتی است که همین شرایط ویژه ی تولید سبب استحکام بالای این پارچه شده اند، از همین رو این پارچه برای تولید کاپشن، بارانی، هودی ها و لباس های ورزشی مورد استفاده قرار میگیرد.
پارچه ملانژ: از پرکاربرد ترین پارچه های بازار است که بیشتر برای تولید البسه ی بانوان استفاده میشود و به علت نرمی و لختی که دارد بسیار پر طرفدار و پر فروش است.
پارچه پنبه تریکو: از بهترین پارچه های تریکویی است که هیچ گونه حساسیتی در هیچ پوستی ایجاد نمیکند و به راحتی توسط همه استفاده میشود. هر چه الیاف طبیعی در آن بیشتر به کار رود مرغوبیت پارچه بیشتر خواهد شد.
ویسکوز: یکی از نازک ترین پارچه های تریکویی است که بافت آن قابلیت کشسانی فراوانی دارد، از همین رو در تولید شال های نخی و لباس های خواب کاربرد
پارچه لاکرا: از پارچه های مقاوم و مستحکم است. جنس آن ضخیم تر و کلفت از سایر پارچه های تریکویی است از همین رو در جهت تولید لباس فرم مدارس و اداره جات و همچین برای تولید شلوار جین و مانتوهای زنانه پر کاربرد است.

چند نکته درباره بهترین پارچه تریکو

چند نکته درباره بهترین پارچه تریکو

از بهترین های بازار توزیع پارچه های تریکو ملانژ در جهان، بازار پارچه های ایرانی و چینی هستند که در این بین پارچه های تولیدی کشور ما از کیفیت و مرغوبیت بیشتری برخوردارند از همین رو میتوان گفت که بهترین پارچه تریکو پارچه است که از الیاف ایرانی تولید شود. در واقع کیفیت پارچه تریکو به نوع نخی که در آن استفاده میشود وابسته است که کشور ما توانسته در صنعت تولید نخ بسیار موفق عمل نماید و بهترین ها را در بالاترین درجه کیفیت برای ساخت انواع مختلف پارچه ارائه کند تا از بهترین کشورهای صنعت تولید نخ در جهان لقب گیرد.
در ادامه ی این مطلب در رابطه با بهترین نخ های مورد استفاده در پارچه تریکو صحبت خواهیم کرد.
ویسکوزی: از مهم ترین ویژگی های الیاف ویسکوزی کشسانی آنهاست که سبب شده در تولید پارچه های تریکویی مورد استفاده قرار گیرند.
لاکرا: الیاف لاکرا بسیار مستحکم اند از همین رو برای تولید پارچه تریکو که در تولید انواع بافت ها و لباس های زمستانی و کاپشن ها مورد استفاده قرار میگیرد استفاده میشوتد.
اسپان: اسپان به معنای تکه تکه است و در واقع منظور از الیاف اسپانی الیافی هستند که جدا از همند و همین حالت تکه تکه بودن سبب شده که این الیاف هوا را به راحتی جریان دهند و همچنین تولید آنها به گونه ای است که تغییر رنگ نمیدهند.
فیلامنت: از جمله ویژگی های آنها علاوه بر استحکام حجیم بودنشان است این الیاف نسبت به الیاف اسپان یک دست تر اند و یک نواختی ویژه ای به پارچه میدهند.

چند کاربرد پارچه تریکو ملانژ

چند کاربرد پارچه تریکو ملانژ

پارچه تریکو ملانژ به علت خاصیت الیاف آن در صنعت پوشاک بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و در تولید انواع البسه و منسوجات دیگر کاربرد دارد در ادامه این مطلب پرکاربردترین موارد مصرف پارچه تریکو ملانژ را نام خواهیم برد.
کشباف: پارچه تریکو به علت کشسانی که دارد در تولید جوراب، بافت های کشی و… کاربرد فراوان دارد.
عروسک سازی: یکی از صنعت هایی که بسیاری از این پارچه استقبال کرده است صنعت عروسک سازی است، در واقع عروسک های پارچه ای که بسیار هم خریدار دارند از پارچه تریکو ملانژ تولید می شوند.
تیشرت: به طور قطع میتوان گفت امروزه پارچه های تریکو ملانژ در تولید تمامی تیشرت های زنانه و مردانه کاربرد دارند.
لباس زیر: پارچه تریکو ملانژ به علت استحکامی که دارد در تولید لباس زیر زنانه و مردانه نیز قابل استفاده است.
شلوار: امروزه اکثر شلوارهای بگ اسلش از پارچه تریکو ملانژ تولید شده اند. و از همین رو کمتر کسی است که از این پارچه ها استفاده نکند.
عموما برای ساخت لباس ها، از پارچه های متفاوتی استفاده میشود که پارچه ی تریکو ملانژ که در بین مردم به پارچه ی نخی مشهور است، به علت تنوع بسیار زیاد رنگ و طرح و کارایی که دارد، توانسته نبض بازار را به دست گیرد. در واقع تریکو ملانژ یکی از انواع مختلف پارچه ی ملانژ است، که طرفداران زیادی پیدا کرده است.

خرید پارچه تریکو ملانژ

خرید این منسوج

برای خرید پارچه اگر که مرتبط با کسب و کارتان است بهترین روش، خرید قواره ای و کیلویی یا به طور کلی همان خرید عمده است. مزیتی که خرید عمده از بازار توزیع پارچه تریکو ملانژ نسبت به دیگر روش های خرید دارد، این است که در این نوع از خرید شما محصول را با قیمت کمتری تهیه خواهید کرد.
روش دیگری که خرید پارچه تریکو ملانژ را ارزان تر میکند، خرید مستقیم از کارخانه های تولیدی است. در خرید مستقیم با حذف واسطه ها، این امکان که کالا را مستقیماً از کارخانه تحویل بگیرید وجود دارد، از همین رو قیمت آن بسیار مقرون به صرفه تر از خرید واسطه ای خواهد شد.
علاوه بر همه اینها میشود به راحتی پارچه ی مورد نظر را از طریق درگاه های اینترنتی برندهای مختلف سفارش داد و به راحتی آن را تحویل گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما