بازار خرید پارچه ملانژ کشی

پارچه ملانژ کشی به دلیل خاصیت کشسانی خود کاربردهای زیادی دارد و به همین دلیل استقبال زیادی از آن در بازار شده است و بازارخرید پارچه ملانژ کشی و فروش آن حسابی پر رونق است. کارخانه تولید پارچه ملانژ در سطح کشور در اکثر شهرهای صنعتی از جمله تهران، قم، قزوین، مشهد و… انواع مختلف پارچه ملانژ همچون پارچه ملانژ دورس، پارچه دو رو و… را تولید میکنند. این تولیدی ها اقسام مختلف این نوع پارچه را در بازار داخلی و خارجی عرضه میکنند. کارخانه ‌های تولید کننده انواع مختلف پارچه ملانژ، این محصولات را به نمایندگی ‌های فروش برای عرضه مستقیم ارائه میکنند. خریداران محترم میتوانند با مراجعه به مراکز نمایندگی مربوطه خرید خود را انجام دهند البته با توجه به شرایط کنونی و فراگیری بیماری کرونا، میتوانید بدون حضور در مراکز محصول مورد نظر خود را از طریق اینترنتی و آنلاین سفارش داده و خریداری نمایید. این نوع پارچه از بهترین نوع پارچه ‌های ملانژ است که به دلیل نوع نخ و بافت آن مشتریان زیادی دارد.

بهترین روش مراقبت از پارچه ملانژ

بهترین روش مراقبت از پارچه ملانژ

نگهداری از پارچه کشی ملانژ و لباس رابطه مستقیمی با طول عمر و دوام لباس دارد. پارچه ‌هایی که الیاف طبیعی دارند از پارچه ‌هایی که دارای الیاف مصنوعی هستند حساس ترند و مراقبت بیشتری را میطلبند. کارخانه تولید پارچه ملانژ انواع مختلفی از این نوع پارچه را تولید میکند که هر کدام میزان الیاف طبیعی و مصنوعی آن با دیگری متفاوت است. پارچه ‌هایی که در الیاف خود میزان زیادی الیاف پنبه دارند احتمال آبرفت را نیز دارند، پس بهتر است قبل از اقدام به دوخت لباس پارچه مورد نظر را شست و شو داده تا ابعاد حقیقی آن آشکار شود. سپس لباس مورد نظر را دوخته علاوه بر آن در هنگام شست و شو لباس نیز با آب سرد شسته شوند. بعد از شست و شو بهتر است لباس را در فضای باز خشک نمایید. برای شست و شو لباس هم از شوینده‌ های مناسب و استاندارد استفاده کنید. سعی کنید مورد نیاز برای شست و شو خیلی داغ نباشد چراکه انواع پارچه ملانژ و هر نوع پارچه دیگری در تماس با آب داغ حالت قبلی خود را از دست میدهد و الیاف آن آسیب جدی میبیند. اتوکشی لباس ها باید مناسب و متعادل باشد چراکه اتوکشی زیاد باعث آسیب به بافت لباس میشود. بهتر است همیشه پارچه ‌های یک رو را از سمت پشت اتو کشی کنید البته اگر پارچه دو رو باشد برای اتوکشی از هر سمت آن میتوان اقدام کرد. هنگام تا کردن لباس باید دقت کنید که لباس کاملا خشک شده باشد چراکه رطوبت اگر در لباس باقی مانده باشد باعث بوی نامطبوع و آسیب به الیاف و بافت لباس میشود.

خصوصیات یک پارچه ملانژ خوب

خصوصیات یک پارچه ملانژ خوب

پارچه کشی ملانژ از پرفروش ترین و محبوب ترین نوع پارچه ‌های موجود در بازار است. پارچه ملانژ از اقسام پارچه ‌های گردباف است و در گروه پارچه‌ های تریکو قرار میگیرد. یکی از بهترین خصوصیات پارچه ملانژ این است که میتوان گفت این پارچه دوست دار محیط زیست است، چراکه نخ های پارچه ملانژ در مقایسه با روند تولید سایر نخ های متداول ۵۰ % کمتر آب استفاده میکند که باز در نهایت هم ۵۰ % کمتر پساب تولید میکند. دارای مدل‌ های مختلف بوده و از تلفیق الیاف طبیعی پنبه و الیاف مصنوعی پلی استر تشکیل میشود. بهترین نوع پارچه ملانژ دارای الیاف پنبه بیشتر است و از الیاف مصنوعی کمتری در بافت آن استفاده شده است، چراکه هرچه الیاف طبیعی بیشتری در آن به کار رفته باشد از کیفیت، لطافت، زیبایی بالاتری برخوردار است البته قیمت آن نیز متناسب با جنس وکیفیت آن بالاتر است. رنگ های پارچه کشی ملانژ ملایم بوده و تند و زننده نیست از نظر رنگ پارچه دو رو از بقیه موارد زیباتر هستند. اگر پارچه ‌ای براق و حالت پلاستیکی و خشک داشت الیاف مصنوعی نسبت به الیاف طبیعی، بیشتر در آن به کار رفته است و حتی ممکن است کلا از الیاف مصنوعی تشکیل شده باشد.

بررسی اجمالی درباره پارچه ملانژ کشی

بررسی اجمالی درباره پارچه ملانژ کشی

پارچه کشی ملانژ به وسیله پیشرفته ترین وبه روزترین دستگاه ها تولید میشود و خاصیت کشسانی بالایی دارد و به دلیل همین کاربرد زیادی در انواع صنایع دارد و میتوان گفت از سری پارچه ‌های پرفروش بازار است. همین خاصیت کشسانی آن باعث میشود که برای تولید انواع لباس همچون تیشرت، شلوار اسلش و… از آن استفاده گسترده ای شود. کارخانه تولید پارچه ملانژ در سطح کشور در اکثر شهرهای صنعتی موجود است و البته میتوان گفت در این بین پارچه ملانژ اصفهان محبوبیت بسیاری دارد. این پارچه‌ ها به صورت کشی و با دو نوع بالا تنه و پایین تنه تولید میشود که تفاوت این دو بیشتر در ضخامت آنها است و پارچه بالا تنه از پارچه پایین تنه ضخیم تر است. از دیگر ویژگی ‌های این است که دارای کیفیت، ظرافت، لطافت، درخشندگی و شفافیت خاصی در رنگ است.

فروش کلی پارچه ملانژ کشی

فروش کلی این منسوج

کارخانجات زیادی در سراسر کشور در زمینه تولید انواع پارچه کشی ملانژ فعالیت دارند که هر کدام از آنها دارای ظرفیت تولیدی مشخصی در سال بوده و اکثر آنها فروش عمده پارچه همچون پارچه ملانژ دورس، پارچه دو رو و… را در زمره فعالیت های خود دارند. از مزایای خرید عمده میتوان به افزایش یافتن قدرت کنترل کیفی محصول، مبلغ پرداختی به صرفه تر و مناسب تر، سرعت عرضه محصول بالاتر و تنوع بیشتر در ارائه محصول، اشاره کرد. فروش عمده پارچه ملانژ دورس توسط نمایندگی ‌های فروش و برندهای شناخته شده انجام میشود و مشتریان محترم میتوانند از مراکز اصلی خرید پارچه ملانژ و عرضه پارچه، بهترین و مرغوب ترین نوع این پارچه را با قیمت مناسب و طرح و رنگ متنوع خریداری کنند. فروش عمده این مدل پارچه و دیگر مدل ‌ها از طریق سایت‌ های تخصصی پارچه نیز امکان پذیر است و برای خرید پارچه ملانژ دورس میتوانید از طریق این فروشگاه های آنلاین سفارش داده و پارچه باکیفیت را به قیمت عمده و مناسب تر تهیه کنید. انواع پارچه ملانژ کشی، پارچه ملانژ دورس، پارچه دو رو، پارچه ملانژ اصفهان و… در تمامی این فروشگاه ها موجود است.

60

  1. سلام وقت بخیر

    این نوع پارچه به دلیل بافتی که دارد دارای قیمت خوبی می باشد که با بهترین درجه کیفیت وارد بازار می شود

  2. سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ دارای رنگ بندی هستند؟
    قیمت این پارچه ها به صورت عمده چقدر است؟

  3. سلام وقت بخیر من قصد همکاری با مجموعه شما را دارم شما ارسال به افغانستان هم دارید؟

  4. سلام وقت بخیر
    پارچه کشی ملانژ به وسیله پیشرفته ترین وبه روزترین دستگاه ها تولید میشود و خاصیت کشسانی بالایی هستند

  5. سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ از اقسام پارچه ‌های گردباف است و در گروه پارچه‌ های تریکو قرار میگیرد.

  6. سلام وقت بخیر
    این تولیدی ها اقسام مختلف این نوع پارچه را در بازار داخلی و خارجی عرضه میکنند.

  7. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه از بهترین نوع پارچه ‌های ملانژ است که به دلیل نوع نخ و بافت آن مشتریان زیادی دارد.

  8. سلام وقتتون بخیر
    پارچه های ملانژ کشی به دلیل خاصیت کشسانی که دارند کاربرد های زیادی برای دوخت لباس دارد‌.

  9. سلام وقت بخیر
    پارچه ‌هایی که الیاف طبیعی دارند از پارچه ‌هایی که دارای الیاف مصنوعی هستند حساس ترند و مراقبت بیشتری را میطلبند.

  10. سلام وقت بخیر
    پارچه کشی ملانژ از پرفروش ترین و محبوب ترین نوع پارچه ‌های موجود در بازار است.

  11. سلام وقت بخیر
    پارچه ‌هایی که دارای الیاف مصنوعی هستند حساس ترند و مراقبت بیشتری را میطلبند

  12. سلام عرض ادب پارچه ملانژ کشی حالت کشسانی خوبی داره من از این محصول خرید کردم برای دوخت شلوار اسلش واقعا مناسب بود سپاس

  13. سلام وقتپارچه ملانژ کشی به دلیل خاصیت کشسانی خود کاربردهای زیادی دارد و به همین دلیل استقبال زیادی از آن در بازار شده است و بازارخرید پارچه ملانژ کشی و فروش آن حسابی پر رونق است.

  14. سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ کشی به دلیل خاصیت کشسانی خود کاربردهای زیادی دارد و به همین دلیل استقبال زیادی از آن در بازار شده است

  15. سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ کشی به دلیل خاصیت کشسانی خود کاربردهای زیادی دارد و به همین دلیل استقبال زیادی از آن در بازار شده است و بازارخرید پارچه ملانژ کشی و فروش آن حسابی پر رونق است.

  16. سلام وقت بخیر
    خریداران محترم میتوانند با مراجعه به مراکز نمایندگی مربوطه خرید خود را انجام دهند البته با توجه به شرایط کنونی و فراگیری بیماری کرونا، میتوانید بدون حضور در مراکز محصول مورد نظر خود را از طریق اینترنتی و آنلاین سفارش داده و خریداری نمایید

  17. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه از بهترین نوع پارچه ‌های ملانژ است که به دلیل نوع نخ و بافت آن مشتریان زیادی دارد.

  18. سلام وقت بخیر عزیزم با چه کشی شما خریدن و از ۳۳ تو خونگی درست کردم اونقدر خوشگل بود که حتی مادر شوهرم گفت برای خواهر شوهر آدم از این پارچه بگیرد دوباره براتون از اینستا به دوست و می خوام دوباره از سایتتون سفارش بدم

  19. سلام وقت بخیر ارسال به خرم آباد هم دارید؟
    ممنون میشم من را در زمینه ایفا و مواد و نخ بکار رفته راهنمایی کنید سپاس گذارم

  20. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به مالزی هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

  21. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به پاکستان هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

  22. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور کنیا هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

  23. سلام وقت بخیر
    ارسال به به کشور اندونزی هم دارید ممنون میشم مارا راهنمایی کنید الیف و جنس بکار رفته آن را هم نام ببرید و اگر امکان هست برای مذاکرات بیشتر قراری با هم داشته باشیم

  24. سلام وقت بخیر
    خریداران محترم میتوانند با مراجعه به مراکز نمایندگی مربوطه خرید خود را انجام دهند البته با توجه به شرایط کنونی و فراگیری بیماری کرونا، میتوانید بدون حضور در مراکز محصول مورد نظر خود را از طریق اینترنتی و آنلاین سفارش داده و خریداری نمایید.

  25. سلام وقت بخیر
    کارخانه ‌های تولید کننده انواع مختلف پارچه ملانژ، این محصولات را به نمایندگی ‌های فروش برای عرضه مستقیم ارائه میکنند

  26. سلام وقت بخیر
    این تولیدی ها اقسام مختلف این نوع پارچه را در بازار داخلی و خارجی عرضه میکنند

  27. سلام وقت بخیر
    پارچه ‌هایی که الیاف طبیعی دارند از پارچه ‌هایی که دارای الیاف مصنوعی هستند حساس ترند و مراقبت بیشتری را میطلبند

  28. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه از بهترین نوع پارچه ‌های ملانژ است که به دلیل نوع نخ و بافت آن مشتریان زیادی دارد.

  29. سلام وقت بخیر
    پارچه کشی ملانژ از پرفروش ترین و محبوب ترین نوع پارچه ‌های موجود در بازار است و در قیمت مناسب بفروش می رسد

  30. سلام وقت بخیر
    پارچه کشی ملانژ از پرفروش ترین و محبوب ترین نوع پارچه ‌های موجود در بازار هستند.

  31. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه از بهترین نوع پارچه ‌های ملانژ است که به دلیل نوع نخ و بافت آن مشتریان زیادی دارد که با کمترین قیمت شما در این سایت می توانید آنلاین سفارش دهید

  32. سلام وقت بخیر
    پارچه ‌های ملانژ است که به دلیل نوع نخ و بافت آن مشتریان زیادی دارد که نازل ترین قیمت را سایت شما دارد

  33. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه از بهترین نوع پارچه ‌های ملانژ است که به دلیل نوع نخ و بافت آن مشتریان زیادی دارد.

  34. سلام خسته نباشید پارچه های ملانژ کشی مناسب برای دوخت تیشرت مردانه و زنانه است و حالت کش سانی خوبی دارد باتشکر

  35. پارچه کشی ملانژ به وسیله پیشرفته ترین وبه روزترین دستگاه ها تولید میشود و خاصیت کشسانی بالایی دارد این قیمت هم برای من بفرستید

  36. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه ملانژ با قابلیت کشسانی بالا شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  37. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه ملانژ کشی با قابلیت کشسانی بالا با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

  38. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به پاکستان هم دارید

  39. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه از بهترین نوع پارچه ‌های ملانژ است که به دلیل نوع نخ و بافت آن مشتریان زیادی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما