بازار عرضه پارچه ریون ملانژ

پارچه ملانژ پارچه ای دو رنگ است و یا به اصطلاح پارچه ای است که ناخالصی رنگ دارد و صاف و یک دست نیست.
پارچه ریون ملانژ که یک قسم از پارچه های ملانژ است، از آن قسم پارچه هایی است که تنوع طرح و رنگ آن بسیار زیاد بوده و در انواع مختلفی تولید میشود. پارچه اصلی ترین وسیله ی کار این صنعت است که در این بین بازار عرضه، پارچه ریون ملانژ بسیار پر فروش ظاهر شده، چراکه در صنعت مد و فشن استفاده از این پارچه ها بسیار کاربرد دارد، از همین رو پارچه ریون ملانژ توانسته به تولید انبوه برسد و بازار عرضه ی آن بسیار پر رونق و پر فروش شود.
این منسوج برای تولید به روز ترین البسه از جمله شلوارهای بگ اسلش و مام استایل که از معروف ترین نوع لباس اند به کار میرود، این مثال صرفا برای شناخت بیشتر شما نسبت به این پارچه و عمق نفوذ آن در زندگی تان بود وگرنه کاربرد پارچه های ملانژ بسیار وسیع تر و گسترده تر از چیزی است که فکرش را میکنید.

معرفی انواع طرح های پارچه ریون

معرفی انواع طرح های پارچه ریون

پارچه ی ریون بر اساس طرح و رنگ و همچنین جنس الیاف به انواع مختلفی تبدیل میشود که در ادامه به طور جامع هر کدام را برایتان معرفی میکنیم:
پارچه های ریون بر اساس جنس الیاف به کار رفته به سه دسته ی نسل اول و دوم و سوم تبدیل میشوند.
نسل اول:
ریون ویسکوزی: پارچه ریون ویسکوزی از اولین پارچه های ریونی است که در تولید آنها از الیاف مصنوعی همراه با الیاف طبیعی استفاده شد این پارچه ها دوام بسیار بالایی دارند و علت محبوبیت آنها قیمت ارزان شان است.
ریون کوپرو: پارچه ریون کوپرو که در بازار با نام تجاری کوپرا نیز شناخته میشود از ترکیب ویسکوز مس و آمونیاک تولید میشود و کیفیت بالا و جنس خوبی دارد.
نسل دوم:
ریون مودال: از خنک ترین پارچه های تابستانی پارچه ریون مودال است که از آن برای دوخت حوله نیز استفاده میشود، چون در کنار خنکی و لطافت ضخامت قابل توجهی دارد. و از با دوام ترین نوع پارچه های ریونی محسوب میشود.
ریون بامبو: پارچه ریون بامبو نرمی و لطافت ویژه ای دارد و برای آن دسته از ریون پسندانی که به دنبال لطافت اند بهترین گزینه برای خرید است.
ریون لیوسل: در ریون لیوسل تولید به گونه ای بوده که عرق را جذب نمیکند، و از این بابت بسیار خریدار دارد و از آنجایی چروک نمیشود و قیمت مقرون به صرفه ای دارد مفهوم پارچه ی خوب و عالی را بخوبی شامل میشود.

همه چیز درباره پارچه ریون

همه چیز درباره پارچه ریون

پارچه ی ریون از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی تولید شده است، اما از آنجایی که سلولز را یک ماده طبیعی میدانند عده ای بر سر اینکه آیا این پارچه مصنوعی است یا خیر، هنوز هم با هم در جدال اند، برای همین نمیشود به طور قطع گفت که پارچه ریون پارچه ای طبیعی و یا مصنوعی است.
از آنجا که این پارچه نرمی و لَختی خوبی دارد، پارچه ای زیبا برای تهیه لباس های زنانه، مردانه، پیراهن های کوتاه و بلند، لباس های خواب و همچنین لباس های مخصوص کودکان محسوب میشود.
پارچه ی ریون متاسفانه دوام زیادی ندارد و بعد از مدتی استفاده کش می آید. همچنین شست و شو و تابش نور آفتاب به شدت بر روی آن اثر میکند و دیگر آن زیبایی سابق را نخواهد داشت. اما برای بیشتر شدن دوام این پارچه رعایت یکسری نکات الزامی است؛ از جمله اینکه به هیچ وجه برای شست و شوی آن از ماشین لباسشویی استفاده نشود، همچنین در معرض نور آفتاب قرار نگیرد و یا هنگام اتو کشی یک پارچه نخی نرم بر سطح آن قرار داده شود تا حرارت در تماس مستقیم با آن نباشد سبب میشود که مدت طولانی تری را عمر کند.

همه چیز درباره صادرات پارچه ریون ملانژ

همه چیز درباره صادرات پارچه ریون ملانژ

کشور ما در صادرات پارچه به خصوص پارچه ریون ملانژ از بهترین های صنعت پوشاک است. این محصول را به صورت قواره ای با قیمتی مناسب به بازار جهانی عرضه میکند. در واقع برای تولید پارچه ریون ملانژ در این سرزمین همواره برندهای مطرحی هستند که نیاز بازار داخلی به این پارچه را به خوبی رفع کرده و در نهایت با صادرات این کالا به تولید بیشتر آن رونق فراوانی بخشیده اند.
این پارچه ها امروزه در انواع طرح و رنگ به بازار عرضه میشوند و تنوع بسیار زیادی دارند و پر فروش ترین پارچه های ملانژ عبارتند از.
پارچه تریکو ملانژ: پارچه ی تریکو، یا همان گردباف پارچه ای نرم و زیباست که به علت ضخامت و گرمایی که دارد برای دوخت البسه ی گرم اعم از کلاه، جوراب، لباس شنا و… استفاده میشود.
پارچه ملانژ دورو: همانطور که میدانید پشم برای تولید لباس های گرم و ضخیم زمستانی بسیار کاربرد دارد اما از آنجا که گران است، امروزه جایگزین مناسبی برای آن ارائه شده که همان ضخامت را دارد، اما در قیمتی بسیار ارزان تر عرضه میشود. پارچه ملانژ دورو یا به قولی دو نخ، پارچه ای ضخیم است که برای تولید لباس های زمستانی از جمله گرمکن، بافت، سویشرت و… استفاده میشود.
پارچه ریون ملانژ: در واقع این پارچه بسیار کاربرد دارد، به طوری که استفاده برای تولید مانتو یکی از کاربرد های آن است.

قیمت پارچه ریون ملانژ

قیمت این محصول

قیمت پارچه ریون ملانژ بستگی به عوامل متعددی از جمله جنس، طرح،و همچنین نوع سفارش آن دارد. معمولاً پارچه ها به صورت قواره ای و همچنین به صورت کیلویی به فروش میرسند. که شما میتوانید پارچه ریون ملانژ را در طرح و رنگی که مد نظرتان است سفارش دهید. اگر برای استفاده شخصی به آن نیاز دارید بهتر است در همان طول و عرضی که مد نظر است، آن را خریداری کنید، اما اگر کسب و کار شما با خرید پارچه ریون ملانژ در ارتباط است، خرید یک قواره کامل و یا خرید کیلویی بسیار مقرون به صرفه تر است. اما لازم است اضافه کنیم که بازار عرضه پارچه ریون ملانژ راه را برای انتخاب شما باز گذاشته و شما انواع پارچه ریون ملانژ را در هر طرح و جنسی میتوانید تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما