خرید انواع پارچه ملانژ رنگی

پارچه ملانژ رنگی به نوعی از پارچه های تولید شده توسط الیاف مصنوعی گفته می شود که امروزه البسه های بسیار زیادی به خصوص لباس های زمستانی و پاییزه از این پارچه ها دوخته می شود. انواع مختلفی از این پارچه با رنگ‌های بسیار متفاوت و شاد بافته شده اند قیمت گذاری بسیار متفاوتی روی آنها انجام شده است اما در هر حال در تولید و فروش این محصول به جلب رضایت و خرید با کیفیت مشتریان توجه شده است.

خرید انواع پارچه ملانژ رنگی

۵ ویژگی مهم پارچه دورس ملانژ

5 ویژگی مهم پارچه دورس ملانژ این پارچه از پارچه های بسیار با کیفیت و با تنوع که بیشتر در دوخت لباس های زمستانی و یا پاییزه مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه بسیار محبوب در فصل زمستان و پاییز دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد که ما در این مطلب به معرفی پنج مورد از آنها خواهیم پرداخت. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب را مطالعه کنید تا با ویژگی هایی که در مورد این پارچه نمی‌دانید آشنا شوید.

  1. اولین ویژگی این پارچه ارزان قیمت بودن آن می باشد زیرا این پارچه تهیه شده از الیاف مصنوعی و بسیار با کیفیت می باشد که پایه و اساس تولید آن الیاف مصنوعی است که با قیمت بسیار پایینی در کشور ما تولید می شود.دلیل این امر نیز وجود مواد معدنی بسیار زیاد در کشور ما برای تولید این نوع از پارچه ها می باشد.
  2. ویژگی بارز و مهم دیگری که برای این کار چه وجود دارد تنوع بسیار زیاد آن هر رنگ می باشد به طوری که هر رنگ و هر نوع نقشی که بخواهیم در این نوع پارچه ها وجود دارد و می توانیم با توجه به سلیقه متفاوتی که افراد دارند از این نوع پارچه ها تهیه کرده و به دوخت لباس های مختلف بپردازیم.
  3. ویژگی دیگر این محصول در نظر گرفتن نوع تابستان و زمستانه این نوع پارچه ها برای استفاده در فصول مختلف سال می باشد. به عبارتی این نوع پارچه در ضخامت بسیار نازک برای پوشیدن در فصل تابستان و یا بهار تولید شده که بیشتر در مدل های دو نخ این پارچه قرار می گیرد. نوع سه نخ این پارچه که نوع ضخیم تری از آن می باشد معمولاً به پارچه های دورس زمستانی معروف است.
  4. ویژگی دیگر پارچه دورس ملانژ زیبایی و ظاهر بسیار شکیل این نوع از پارچه ها می باشد.
  5. و آخرین ویژگی این پارچه مقاومت بسیار بالای آن و ماندگاری آن در طی سالیان طولانی است.

قیمت انواع پارچه ملانژ رنگی

قیمت انواع پارچه ملانژ رنگی همانطور که در بالا گفتیم قیمت این نوع پارچه به دلیل وجود منابع عظیم مواد اولیه برای بافتن این پارچه در کشور ما بسیار پایین و ارزان می باشد،و همین پایین بودن قیمت پارچه ملانژ و تنوع آن در رنگ ها و طرح های مختلف موجب شد که کشورهای همسایه و کشورهای دور و نزدیک بسیاری در منطقه خاورمیانه اقدام به خرید از این نوع خارج از کشور ما بکنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما