خرید اینترنتی و آنلاین پارچه ویسکوز | فروش پارچه به صورت کیلویی

وقتی شما می خواهید برای دوخت یک یا چند دست لباس پارچه ویسکوز بخرید، آن را به صورت متری، طاقه ای و یا توپی خریداری می کنید. ولی هنگامی که به حجم خیلی زیادی پارچه برای فروشگاه یا مراکز عرضه نیاز داشته باشید، بهتر است آن را به صورت کیلویی و از نمایندگی های فروش عمده تهیه کنید تا هم در مدت زمان کمتری نیازتان رفع شود و هم نرخ و بهای ارزان تری برای بار مورد نظرتان بپردازید. برای صرفه جویی در وقت خود می توانید از روش خرید اینترنتی و آنلاین پارچه ویسکوز کیلویی و متری بهره ببرید.

خرید اینترنتی و آنلاین پارچه ویسکوز | فروش پارچه به صورت کیلویی

معتبرترین نساجی آنلاین در ایران

مراکز، شرکت ها و نمایندگی های بسیاری در سرتاسر کشور به عرضه و فروش عمده و کلی پارچه در حجم زیاد و به صورت کیلیویی می پردازند که خرید از آن ها می تواند با نرخ بسیار ارزان تری نسبت به خرید پارچه متری و توپی صورت گیرد. تعداد زیادی از این واحد های عرضه کننده پارچه در بازار بزرگ تهران واقع شده اند که محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانجات نساجی وارد کرده و به  مشتریان ارائه می دهند.

هر چند مراجعه کردن به این موسسات و مراجع می تواند صرفه اقتصادی بسیار زیادی برای شما داشته باشد، ولی باید بدانید که جست و جو کردن و گشت و گذار در سطح این بازار هم می تواند بسیار خسته کننده، سخت  و وقت گیر باشد. همچنین حمل و نقل و انتقال بار هم هزینه های بالا و زحمات زیادی خواهد داشت.
بهترین راه کار برای انجام این کار، خرید اینترنتی پارچه از وب سایت های آنلاین عرضه کننده این محصولات است. برای یافتن بهترین و معتبرترین مرکز عرضه اینترنتی این محصولات و تولیدات در ایران، کافی است یک جستجوی ساده در اینترنت انجام دهید. این سایت ها علاوه بر فروش پارچه کیلویی، شما را از جدید ترین اخبار و قیمت آن ها نیز مطلع خواهند کرد.

فروش انواع پارچه مرغوب به صورت کیلویی و طاقه ای

فروش انواع پارچه مرغوب به صورت کیلویی و طاقه ایشرکت های معتبر و رسمی پخش کننده پارچه در ایران، به توزیع و فروش انواع مختلف پارچه های مرغوب و با کیفیت به صورت کیلویی و طاقه ای می پردازند. این شرکت ها عمدتا نمایندگان مستقیم کارخانه های ریسندگی و نساجی هستند که محصولات تولیدی آن ها را در سطح کشور برای فروش توزیع می نمایند. یکی از این نوع پارچه ها، پارچه تریکو ویسکوز است که مصرف و فروش بالایی در بین تولید کنندگان لباس دارد.

اگر قصد خرید کیلویی پارچه با بهترین و ارزان ترین نرخ و قیمت را دارید، ما به شما مراجعه کردن به یکی از دفاتر و شعب این شرکت ها که در تمامی استان های ایران وجود دارند را توصیه می کنیم. همچنین با برقرار کردن تماس با تلفن های واحد های پشتیبانی و فروش آن ها نیز، می توانید کالای مورد نیاز خود را در هر حجم و اندازه ای که می خواهید سفارش دهید.
در این موسسات شما می توانید انواع و اقسام پارچه ویسکوز ترکیه، چینی، کره ای و ایرانی را،
برای تامین بار فروشگاه و یا تولیدی خود، در میزان دلخواه، به صورت
کیلیویی، طاقه ای و یا متری خریداری کنید.

خرید اینترنتی پارچه به صورت عمده

خرید اینترنتی پارچه به صورت عمده برخی از فروشگاه ها و مراجع پخش، برای اینکه بتوانند خدمات بیشتر و بهتری به مشتریان خود ارائه دهند، و محصولات خود را در حجم وسیع تر و به شکل گسترده تری به فروش برسانند، به عرضه و ارائه عمده و کلی آنها در بستر فضای مجازی دست می زنند.
این مراکز با راه اندازی پارچه سرای اینترنتی، به خرید و فروش آنلاین پارچه می پردازند. به این ترتیب تمامی محدودیت ها و موانع برای انجام امور عرضه و تقاضا از میان برداشته خواهد شد، هم محدودیت های زمانی و هم مکانی. مشتریان دیگر برای خرید پارچه های مورد نیاز خود احتیاجی به صرف وقت و طی مسیر های طولانی و نیز گشتن در بازار های سطح شهر را ندارند. بلکه فقط با یک جستجو در اینترنت، به راحتی می توانند مایحتاج خود را تهیه نمایند.

خریدار انواع پارچه تریکو ارزان قیمت

خریدار انواع پارچه تریکو ارزان قیمت متقاضیان و خریداران انواع پارچه تریکو، برای خرید این محصولات با ارزان ترین و به صرفه ترین قیمت، باید یا مستقیما به سراغ تولید کنندگان آن ها بروند، یا اینکه به نمایندگی های پخش و توزیع این اجناس مراجعه کنند.
خرید محصول از کارخانه و کارگاه های تولیدی آن مختص نمایندگان پخش آن ها است. چرا که این افراد محصول را در حجم بسیار بالا و به صورت یکجا خریداری می کنند و به این ترتیب کمترین قیمت را برای آن خواهند پرداخت.

اما سایر افرادی که قصد خرید عمده پارچه را دارند، مانند خرده فروشان و صاحبان فروشگاه های پارچه، می توانند به سراغ این نمایندگان بروند. همواره شرکت های پخش به مشتریانی که محصولات را در حجم عمده خریداری می کنند تخفیف های ویژه ای ارائه می دهند که می تواند از نظر اقتصادی برای آن ها بسیار مقرون به صرفه باشد.

انواع پارچه تریکو شامل موارد زیر است:

  • پارچه تریکو ورزشی
  • پارچه تریکو سوزنی (پارچه ویسکوز سوزنی)
  • پارچه تریکو ویسکوز
  • پارچه تریکو لاکرا
  • پارچه تریکو پنبه ای

عرضه عمده پارچه تریکو ویسکوز رنگ بدن

عرضه عمده پارچه تریکو ویسکوز رنگ بدنیکی از مواد و متریال های مورد استفاده در ساخت عروسک، پارچه های تریکو ویسکوز رنگ بدن می باشد. این پارچه ها از الیاف طبیعی و گیاهی پنبه ای تولید می شوند و روش ساخت آن ها مانند تولید کردن کاغذ است. به این ترتیب که با آب کردن و خمیر کردن سلولز های طبیعی پارچه ویسکوز رنگ بدن را می سازند.

اگر می خواهید این محصولات را به صورت عمده و کلی خریداری نمایید، بهترین کار این است که به یکی از شرکت ها و مراکز عرضه کننده آن مراجعه کنید. برای اطلاع از جدید ترین قیمت پارچه تریکو رنگ بدن در بازار های داخلی و خارجی، هم می توانید با این مراکز تماس بگیرید و هم به جستجو کردن در سایت های اینترنتی بپردازید.

تولید پارچه تریکو ویسکوز ترکیبی

تولید پارچه تریکو ویسکوز ترکیبیدر تولید و ساخت انواع مختلف پارچه تریکو ویسکوز ترکیبی، از چندین نخ مختلف با درصد های مشخص استفاده می شود. از جمله:

  • ویسکوز
  • پلی استر
  • لایکرا

پارچه بدست آمده از این ترکیب، یک پارچه نرم، لطیف، سبک و بسیار درخشان و زیبا خواهد بود که از طریق آن  می توان انواع البسه و پوشاک را تولید کرد. این پارچه ها میزان انعطاف پذیری بسیاری دارند و برای لباس های زیر و البسه ورزشی هم مناسب هستند. جنس و کیفیت آن ها نیز در حد مطلوبی است و به خوبی می تواند رضایت همه مصرف کنندگان را جلب نماید.
امروزه کارخانجات نساجی در داخل ایران به تولید و ساخت مدل های مختلف این پارچه ها، در رنگ ها و طرح های گوناگون و با حجم بالا می پردازند و آن ها را به صورت گسترده در سراسر کشور توزیع کرده و به قیمت مناسبی به فروش می رسانند. اگر قصد خرید پارچه ویسکوز ترکیبی با قیمت به صرفه را دارید، می توانید آن را به صورت مستقیم از درب کارخانه خریداری کنید.

لیست قیمت انواع پارچه های پلی استر ویسکوز

لیست قیمت انواع پارچه های پلی استر ویسکوز پارچه های ویسکوز از نخ ها و الیاف مصنوعی پلی استر که پایه آن از مواد پلیمری و پلاستیکی است ساخته شده اند. این پارچه ها برخلاف پارچه های پنبه ای منشاء گیاهی و طبیعی ندارند. با این وجود مزایای بسیار زیادی دارند. از جمله:

  • وزن سبک
  • دوام و استحکام بالا
  • شستشوی راحت و سریع
  • عدم چروک پذیری
  • انعطاف بالا

اگر می خواهید از جدید ترین لیست قیمت پارچه ویسکوز و مدل ها و انواع گوناگون موجود از آن ها در بازار های داخلی ایران مطلع گردید، بهترین راه کار این است که به سراغ فروشندگان عمده این محصولات بروید. برای این کار باید به یکی از شعب شرکت های پخش آن ها مراجعه کنید. البته با برقراری تماس تلفنی با این مراکز نیز می توانید به اطلاعات مورد نیاز خود دست یابید.
همچنین، با استفاده کردن از بستر فضای مجازی و فروشگاه های اینترنتی عرضه این محصولات، هم می توانید به روز ترین نرخ آن ها را استعلام کنید، هم به راحتی و در کمترین زمان به سفارش و خرید بپردازید.

کاربرد پارچه پلی استر ویسکوز سوزنی

کاربرد پارچه پلی استر ویسکوز سوزنیدر تولید پارچه های پلی استر ویسکوز سوزنی از الیاف مصنوعی و شیمیایی به نام پلی استر استفاده می شود. این الیاف منشاء پلیمری دارند و از مواد نفتی حاصل می شوند. وجود آن ها در پارچه باعث می شود که پارچه نرم و منعطف گردد. این نوع پارچه ها به دلیل داشتن انعطاف بسیار زیاد و مدل های مختلف، کاربردها و موارد مصرف بسیار گسترده ای دارند. از این پارچه ها برای دوخت و تولید انواع مختلف البسه استفاده می گردد. از جمله:

  • لباس زیر
  • لباس زنانه و مردانه
  • لباس های نوزادی و بچه گانه
  • لباس های ورزشی
  • لباس شنا
  • انواع رومیزی
  • انواع ملحفه

مراکز بسیاری در کشور به ارائه و فروش پارچه ویسکوز، به صورت عمده، کیلویی، توپی و طاقه ای می پردازند. در صورت خرید پارچه کیلویی می توانید از کمترین نرخ ها بهره مند گردید. این روش مخصوص خرده فروشان پارچه است که از طریق آن می توانند حجم بالایی پارچه را خریداری کنند. همچنین صاحبان کارگاه های تولیدی لباس از این راه می توانند متریال مورد نیاز خود را با کمترین هزینه تهیه کنند.

وب سایت خرید و فروش انواع پارچه ویسکوز

وب سایت خرید و فروش انواع پارچه ویسکوزامروزه به دلیل رشد تکنولوژی های ارتباطی و توسعه فناوری بیشتر کارها در فضای مجازی و به صورت غیر حضوری انجام می گیرد. از جمله امر خرید و فروش و معاملات که به یک کار اینترنتی تبدیل شده است.
در کشور های توسعه یافته کمتر کسی است که برای تهیه مایحتاج خود از خانه خارج شده و به بازار های سطح شهر برود. بلکه  با بکار گیری وب سایت های آنلاین، از داخل اتاق کار و پشت میز خود، هر محصولی را که بخواهد به راحتی سفارش داده، سپس درب منزلش تحویل می گیرد.
در همین راستا، فروشگاه های مجازی بسیاری در داخل کشور، برای خرید و فروش انواع گوناگون پارچه ویسکوز راه اندازی شده است. شما عزیزان می توانید با استفاده از این وبگاه ها، به راحتی از هر جایی از کشور یا حتی دنیا، اقدام به خرید انلاین پارچه کنید.

مزیتی که این سایت ها دارند این است که، با بکار گیری آن ها، تمام افراد در تمام جهان می توانند به همه محصولات در هر کشوری دسترسی داشته و آن ها را سفارش داده و تهیه نمایند. بدون اینکه فاصله های جغرافیایی مانعی برایشان ایجاد کند.

صادرات بهترین پارچه های تریکو به ترکیه

صادرات بهترین پارچه های تریکو به ترکیهتولید کنندگان و صنعت گران داخلی کشور در سال های اخیر موفق به ساخت و تولید بهترین و با کیفیت ترین انواع و مدل های پارچه های تریکو شده اند. این محصولات مرغوب، به صورت گسترده ای در سطح بازار های داخلی و خارجی عرضه شده و با قیمت های مناسبی به فروش می رسد.
یکی از کشور هایی که به بازار خوبی برای فروش پارچه های ایرانی تبدیل شده است، کشور ترکیه است و مردم آن متقاضی و خریدار عمده این محصولات می باشند. به طوری که هر ساله صادرات پارچه تریکو ایرانی با حجم بسیار بالایی به این سرزمین صورت می گیرد.
شرکت های تجاری و بازرگانی، این اجناس و تولیدات را علاوه بر ترکیه، به سایر کشور های همسایه ایران از جمله عراق و برخی کشور های حوزه خلیج فارس نیز ارسال می نمایند و با فروش آن ها میزان زیادی ارز های خارجی را به کشور وارد می کنند.

فروشنده انواع پارچه های تریکو ویسکوز باکیفیت

فروشنده انواع پارچه های تریکو ویسکوز باکیفیتمراکز و مراجع اصلی و رسمی پخش کننده پارچه، فروشنده انواع گوناگونی از پارچه های تریکو ویسکوز، در مدل ها و طرح های متنوع و باکیفیت مطلوب هستند. این مراکز پارچه ها را با قیمت به مراتب ارزان تر از سطح بازار به خریداران عرضه می کنند و دلیل آن هم دریافت مستقیم و بدون واسطه آن ها از تولید کنندگان می باشد.

اکثر فروشندگان پارچه، برای تامین بار مورد نیاز مرکز فروش خود به سراغ این شرکت های پخش می روند و به خرید کلی و عمده کالا از آن ها می پردازند. به این ترتیب نرخ بسیار کمتری را برای خرید محصول پرداخت می کنند و سپس آن ها را به صورت متری، طاقه ای و جزئی، با تخصیص چند درصد سود به مشتریان خود ارائه می دهند.

همواره به صرفه ترین راه کار برای خرید اجناس با بهای مناسب، مراجعه کردن به مراکز عمده فروشی آن ها است. چرا که به این ترتیب دست تمام واسطه ها از چرخه عرضه و تقاضا کوتاه می گردد و میزان سود و ارزش افزوده محصولات به کمترین حد خود می رسد.

پخش کلی پارچه های تریکو زمستانی

پخش کلی پارچه های تریکو زمستانییکی از انواع پارچه های تریکو، انواع ضخیم و کلفت تر آن هاست که برای دوخت و تولید لباس های زمستانی کاربرد دارند. از این پارچه ها بیشتر برای دوختن لباس های بچه گانه و نوزادی، یا انواع سوییشرت و تیشرت در اندازه ها و سایز های متنوع زنانه و مردانه استفاده می گردد. موسسات عمده فروشی پارچه، این محصولات را به صورت کلی در سطح بازار پخش کرده و با قیمت های به مراتب ارزان تر و به صرفه تر به فروش می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما