خرید پارچه تیشرت مردانه

پارچه تیشرت مردانه یکی از منسوجات پرفروش در میان کالاهای مصرفی است. این محصول در انواع طرح ها و رنگ ها تولید و بسته بندی میشود. این پارچه با داشتن ویژگی های مثبت و مرغوب توانسته است یکی از محصولات پرطرفدار در بازارهای داخلی و خارجی باشد. با گسترش خرید پارچه تیشرت مردانه، شرکت تولیدی این امکان را فراهم کرده تا در تمامی شهرهای کشور نمایندگی ها فروش تاسیس شود و این محصول با سهولت بیشتری در دسترس خریداران قرار گیرد. منسوج تیشرت مردانه یک محصول صادراتی است و هر ساله بیش از ۱۰۰۰ تن از آن به کشورهای همسایه صادر میشود. از جمله کشورهای پذیرای این محصول نظیر: عراق، ترکیه، عربستان، تاجیکستان، ارمنستان، آذربایجان، افغانستان، سوریه، یمن، روسیه و… هستند. پارچه تیشرت با داشتن ظاهری جذاب توانسته است در نظر افراد سخت پسند، زیبا به نظر آمده و با اینکه از عرضه این محصول به بازار مدت زیادی نمیگذرد، اما فروش بسزایی را از آن خود کرده است.

شناخت بهترین پارچه تیشرت مردانه

شناخت بهترین پارچه تیشرت مردانه

امروزه برند پارچه تیشرت مردانه با استفاده از تولید یک پارچه مناسب و مرغوب توانسته است منسوجاتی با قیمت مقرون به صرفه تولید نماید. با اینکه مدت زمان زیادی از تولید و عرضه این پارچه در طی سال های اخیر نمیگذرد، اما این منسوج توانسته سطح فروش زیادی را از خود به نمایش بگذارد و متنوع ترین محصولات پارچه تیشرت مردانه را روانه بازار کند. این منسوجات از۶۰ درصد الیاف پنبه و نخ و ۴۰ درصد پلی استر ویسکوز تولید شده اند. همچنین تولید این پارچه با بهره گیری از ماشین آلات مدرن صنعتی صورت میگیرد.
جهت شناخت بیشتر بهترین پارچه تیشرت مردانه باید بدانید که هنگام شست و شوی آنها، نباید مدت زمان زیادی پارچه در مقابل نور خورشید قرار بگیرد؛ زیرا نور خورشید شامل اشعه فرا بنفش است که میتواند رنگ منسوجات تولید شده را از بین ببرد و به بافت یکپارچه این کالا آسیب برساند؛ به همین دلیل بعد از شست و شو، آنها را در جایی خشک و دور از نور خورشید پهن کنید تا دچار رنگ رفتگی نشوند. نکته دیگری که حائز اهمیت است این است که هنگام شست و شو، از آب سرد یا ولرم استفاده کنید و به هیچ عنوان از آب جوش برای شست و شو استفاده نکنید تا رنگ پارچه نرود. در این میان میتوان به پرفروش ترین رنگ های پارچه اشاره کرد که شامل رنگ هایی نظیر: پسته ای، قرمز، آبی، سبز، مشکی میشوند. رنگ های تثبیت یافته در این پارچه به هیچ عنوان حساسیت پوستی ایجاد نمیکنند؛ از این جهت این منسوج برای افرادی که بیماری پوستی، زگیل یا بیماری اگزما دارند بسیار توصیه میشود.

معرفی مدل های مختلف پارچه تیشرت مردانه

معرفی مدل های مختلف پارچه تیشرت مردانه

شرکت تولیدی پارچه تیشرت مردانه با استفاده از جدید ترین ماشین آلات صنعتی توانسته است مدل های مختلف پارچه تیشرت مردانه را به بازار معرفی نماید که انواع پارچه ها از نظر جنس شامل: پارچه پلی استری، پارچه نخی، پارچه پنبه ای تیشرت و… میشوند. این محصول با داشتن ویژگی هایی نظیر ضد حساسیت بودن، قابلیت شست و شوی بالا، عدم پرز دهی، نرمی و لطافت بالا، وزن سبک ، جمع شدن آسان، طراحی منحصر به فرد و رنگ های زیبا باعث شده است طرفداران زیادی نسبت به خرید این پارچه برای مکان های مختلف مانند مسافرت های خانوادگی یا پیک نیک های دوستانه و دور همی ها در فصول مختلف سال اقدام کرده و از آن استفاده کنند.
همان طور که گفته شد این پارچه از الیاف طبیعی ویسکوز، پلی استر، پنبه و… تولید میشود و به همین سبب اقسام گوناگونی از آن را میتوان تولید کرد. پارچه های تیشرت مردانه، پارچه هایی با وزن سبک و دارای نرمی و لطافت ویژه ای هستند، این پارچه به دلیل کیفیت خوبی که دارد پرز نمیشود و از مرغوبیت بالایی برخوردار است. در برخی موارد برخی پارچه ها با شست و شوی اولیه یا نهایتا چند بار شست و شو، پرز میشوند که این امر ریشه در بافت و جنس نامرغوب آن دارد، اما مرغوبیت پارچه تیشرت مردانه این اطمینان را به شما میدهد تا با خیال راحت به شست و شوی منسوج خود بپردازید.

روش های مراقبت از پارچه تیشرت مردانه

روش های مراقبت از پارچه تیشرت مردانه

از روش های مراقبت از پارچه تیشرت مردانه این است که چون این پارچه ها تعریق زیادی به خود جذب میکنند، باید برای رفع بوی بد آن به صورت مکرر شست و شو شوند. خریداران پارچه تیشرت باید در این امر بسیار دقت کنند و پارچه ای را خریداری کنند که این ویژگی را داشته باشد. نکته بعید در استفاده از منسوجات پارچه ای این است که برای استفاده از آنها کمد یا مکان مشخصی داشته باشیم تا بعد از هر بار استفاده، منسوجات را درون آنها قرار دهیم. برای شست و شوی پارچه بهتر است آنها را با آب ولرم شست و شو دهید. برای شست و شو از آب داغ ۴۰ درجه سانتی گراد یا بیشتر استفاده نشود؛ زیرا استفاده از این درجه آب منجر به آبرفت و رنگ دهی پارچه میشود در نتیجه توصیه میشود در حین شست و شوی این محصولات به درجه آب دقت کافی شود.

قیمت عمده پارچه تیشرت مردانه

قیمت عمده این منسوج

شرکت تولیدی این محصول برای خرید پارچه تیشرت مردانه به قیمت عمده، این امکان را ایجاد کرده است تا بتواند آنها را به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد. برای خرید این پارچه به صورت عمده و انبوه میتوانید به صورت مستقیم با کارخانه تولیدی در ارتباط باشید و این محصول را متناسب با نیاز خود به صورت مستقیم سفارش دهید تا با این کار قیمت محصول مناسب تر شود. خرید پارچه تیشرت مردانه با شرایط مناسبی توسط عرضه کنندگان انجام میپذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما