سفارش پارچه دورس ملانژ ورزشی

پارچه دورس ملانژ ورزشی  یکی از مهم ترین نوع پارچه ها در تولید لباس های ورزشی می باشد جهت سفارش انواع این پارچه همراه ما باشید تا نحوه نگهداری و شستشو این پارچه را برایتان بازگو کنیم.

سفارش پارچه دورس ملانژ ورزشی

نحوه شستشوی پارچه دورس

نحوه شستشوی پارچه دورس شستن پارچه ها از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا اگر به درستی این کار انجام نشود سبب آسیب به بافت لباس و در نتیجه خراب شدن آن می شود پس می خواهیم نحوه شستشو پارچه دورس دو نخ که یکی از بیشترین نوع پارچه به کار رفته در لباس هایمان است را توضیح دهیم.
پارچه های دورس از الیاف پنبه تولید شدند. بهترین روش شستن لباس های پنبه ای با دست می باشد زیرا کمی حساس می باشند. به این صورت که ابتدا تشتی را از آب پر کنید و سپس پودر دستی یا مایع لباسشویی مناسب البسه پنبه ای بریزید.
اگر لکه ای داشت می توانید لباس را چند ساعت در مخلوط آب و پودر قرار دهید تا مواد شوینده به بافت پارچه نفوذ کند و لکه و چربی را از بین ببرد.سپس به آرامی با دست خود بشویید.
اگر روی پارچه علامت لباسشویی بود یعنی می توانید شستشو را با لباسشویی نیز انجام دهید.
ابتدا درجه لباسشویی را روی شستشوی ملایم با آب سرد تنظیم کنید بعد مقدار مناسبی ماده شوینده بریزید. پس از شستشو در جای مناسب خشک کنید.
یادتان باشد در هنگام شستشوی لباس های رنگی از ماده شوینده مخصوص لباس های رنگی استفاده کنید. برای لباس های مشکی از تیره شوی و برای لباس های سفید مخصوص البسه سفید استفاده کنید. به این صورت نتیجه بهتری از کار می گیرید.
دلیل تاکید برای شستشو از آب سرد برای این است که ممکن است لباس در آب گرم حالت و ایستادگی مناسب خود را از دست بدهد و دیگر قابل استفاده نباشد.
بعد از شستشو اگر خواستید اتو کنید حتما لباس را از سمت پشتش اتو کنید تا اتو حالت براق به لباس ندهد.

خرید پارچه دورس دو نخ ملانژ از تولیدی

خرید پارچه دورس دو نخ ملانژ از تولیدی خرید پارچه دورس ملانژ از تولیدی به شما، هزینه های اضافی را کاهش می دهد. مراکز بسیاری هستند که این نوع پارچه ها را به قیمت تولیدی به فروش می رسانند.
شرکت ما با ارائه مستقیم انواع پارچه توانسته مشتریان زیادی جذب کند و همچنین با فروش این محصولات به خارج از کشور با قیمتی بسیار مناسب به اقتصاد کشور کمک فراوانی کردیم.
جهت خرید از مرکز ما می توانید به صورت اینترنتی و غیر حضوری نیز مراجعه کنید. به این صورت که ابتدا سایت ما را در مرورگر خود جستجو کنید سپس محصول مورد نظر را انتخاب کنید بعد با قیمتی مناسب خریداری نمایید.
جهت اطلاع از قیمت محصولات می توانید با مشاوران فروش ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما