عرضه عمده پارچه ویسکوز سفید

پارچه ویسکوز سفید از آن دسته پارچه هایی است که برای لباس های بیمارستانی استفاده میشود. عرضه عمده پارچه ویسکوز سفید در سراسر کشور توسط تولیدی ها به صورت عمده و کیلویی یا طاقه ای صورت میگیرد. کارگاه های تولیدی برای اینکه نیاز خودشان را به صورت کامل برطرف کنند و از سمتی هزینه ها را نیز کاهش دهند از عرضه عمده پارچه ویسکوز سفید بهره میبرند.
ویسکوز سفید در تولیدی ها از خمیر چوب به دست می آید و الیافی طبیعی دارد اما چون به صورت مستقیم در طبیعت یافت نمیشود و طی فرایند شیمیایی تولید میشود؛ جزو الیاف مصنوعی نیز قرار میگیرد. این پارچه از الیاف مرغوبی تهیه میشود از این جهت کیفیت مناسبی دارد. از این منسوج در تولید روپوش های بیمارستانی نیز استفاده میشود. چرا که استحکام بالایی دارد و گلوله گلوله نمیشود همچنین به بدن نیز نمیچسبد. در تولید این پارچه از بروزترین تکنولوژی استفاده شده که این خود در قیمت آن تاثیر به سزایی دارد. با توجه به اینکه طرح و مدل مختلف آن قیمت های متفاوتی دارند اما با این حال باز هم جزو پارچه های با قیمت ارزان است.

تفاوت پارچه ویسکوز با پارچه ملانژ

تفاوت پارچه ویسکوز با پارچه ملانژ

پارچه ملانژ ترکیبی نا یکنواخت از الیاف طبیعی و مصنوعی است و برعکس تصور عموم در دسته پارچه های ارزان قیمت قرار دارد. درصد الیاف به کار رفته در آن متفاوت است و شاید گاهی برای تولید آن به طور کامل از الیاف مصنوعی استفاده کنند در این صورت جزو ضعیف ترین و ارزان ترین پارچه های ملانژ محسوب میشود. با اینکه طیف رنگی گسترده ای دارد اما آن را با رنگ طوسی و از تیره به روشن میشناسند. گاه در پارچه های ملانژ از نخ های رنگی دیگر استفاده میکنند و در نتیجه پارچه ای راه راه تولید میشود. این منسوج با توجه به طرح ها و مدل های متفاوتی که دارد به انواع مختلفی دسته بندی میشود که برای مصارف مختلف استفاده میشود و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. این محصول به صورت دورو و تک رو تولید میشود و برای دوخت شلوار های اسلش و دورس و غیره کاربرد دارد. در تولید ملانژ از نخ های متفاوتی استفاده میشود که هر کدام به طبع خود پارچه های ملانژ با نوع مختلفی را به دست میدهند. پارچه های ملانژ استحکام بیشتر نسبت به ویسکوز دارند از طرفی خاصیت کشسانی بیشتری نیز دارند از این جهت در تولید پوشاکی که برای مصارف پر جنب و جوش و پر تحرک تولید میشوند کاربرد بسیاری دارد.

 خصوصیات پارچه ویسکوز با کیفیت
خصوصیات پارچه ویسکوز با کیفیت

پارچه ویسکوز ۵۰ درصد از پنبه تهیه میشوند و جذب رطوبت بالایی دارند. جذب کردن رطوبت باعث کاهش استحکام پارچه میشود به معنای دیگر هر چه پارچه خیس تر میشود ضعیف تر شده و عمرش کوتاه میشود. ویسکوز نسبت به مدل های طبیعی تر خاصیت ارتجاعی کمتری دارد به همین سبب تن خور آن کمی خشک تر است. به سبب همین ارتجاع کمتری که دارد زودتر چروک میشود. پارچه هایی که درصدی پنبه دارند بهتر هستند اما آن دسته که تمام ویسکوز هستند به شدت چروک میشوند به همین دلیل نیاز به اتو کشیدن دائم دارند. از دیگر مزیت های ویسکوز میتوان به رنگ پذیری بالای آن اشاره کرد. ویسکوز در مرحله رنگ ریزی به راحتی رنگ را جذب میکند و میتواند اکثر رنگ ها را به خود بگیرد.

بررسی کیفیت پارچه ویسکوز

بررسی کیفیت پارچه ویسکوز

ویسکوز از دسته الیاف انسان ساخته ای است که خاصیت بازیافت را نیز دارد و مهم ترین جزء خانواده ریون ها است. ماده اولیه این پارچه از پنبه و تنه درختان بوده است و از خمیر چوب به دست می آید از این جهت به آن منسوج مصنوعی میگویند، چون طی فرایند های شیمیایی به وجود می آید. پارچه های تولید شده از ویسکوز جذب رطوبت بالایی دارند و تنفس میکنند، یعنی هوا را در بین تار و پود خود جا به جا میکند و از خود عبور میدهند و هوا را به دام نمی اندازد. به علاوه رنگ پذیری بسیار بالایی دارد و این مزیت قابل توجهی است. این منسوج به بدن نمیچسبد و از این جهت بسیار در تولید روپوش های بیمارستانی مورد مصرف قرار میگیرد.
کارخانه تولید پارچه ویسکوز همواره سعی داشته تا محصولی با کیفیت بالا و درجه یک را تولید و عرضه کند و در این امر موفق نیز بوده، چرا که توانسته طرفداران بسیاری را در خارج و‌ داخل کشور به خود جلب کند. این کالا از مرغوبیت بالایی برخوردار است از این جهت فروش بالایی نیز دارد. تولیدی ویسکوز همواره در تولید محصول خود از بهترین و با کیفیت ترین الیاف استفاده کرده و همچنین از مدرن ترین ابزار و نیروی انسانی ماهر نیز در تولید آن استفاده کرده است تا جنسی با درجه کیفی عالی به دست مشتری برسد.

 مراکز فروش پارچه ویسکوز سفید

مراکز فروش این منسوج

امروزه تولیدی ها روش های مختلفی را برای عرضه محصولات خود به کار میبرند. از این رو مشتریان راه های دستیابی بسیاری خواهند داشت. این امر خرید را تسهیل میبخشد و هر فرد با توجه به شرایط خود روش مورد نظر خود را انتخاب و به تهیه محصول میپردازد. عرضه عمده پارچه ویسکوز سفید به کمک نمایندگی ها و سایت ها برای تولیدی آن بسیار مهم است چرا که اکثر تولیدی مایل اند محصولات خود را به صورت عمده عرضه کنند. نمایندگی های موجود در سراسر کشور این منسوجات را به صورت عمده و جزئی با کیفیتی عالی و درجه یک در اختیار شما عزیزان قرار میدهند. شما با مراجعه به نمایندگی های ما میتوانید از نزدیک طرح و رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید و بدون تردید خرید کنید. روشی دیگر که امروزه زیاد شاهد آن هستیم و مزیت های فراوانی نیز دارد خرید و فروش اینترنتی است. این روش چند سالی است که در بین مردم مرسوم شده و استقبال زیادی داشته است. در روش های اینترنتی شما قادر به دیدن تمامی محصولات در تمامی طرح ها و رنگ ها خواهید بود و میتوانید بعد از مقایسه اقدام به خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما