عرضه پارچه دو نخ خارخورده

فروشندگان پارچه دو نخ خارخورده در این زمینه تمامی سعی خود را به کار برده ‌اند تا انواع مختلفی از این پارچه را عرضه کنند تا بتوانند هر نوع مشتری با هر سلیقه ای را راضی نگه دارند. شما میتوانید از مراکز عرضه پارچه دو نخ خارخورده خرید عمده و انبوه یا خریدی جزئی و تکی را تجربه نمایید. کارخانه های تولید کننده پارچه دو نخ، این محصول را به صورت عمده در اختیار عرضه کنندگان قرار میدهند. شرکت های تولید کننده نیز این منسوج را به شیوه ‌ای مستقیم و بدون واسطه به نمایندگی های پخش و مراکز عرضه عرضه میکنند و از آنجا به تمامی نقاط سطح کشور ارسال میشود. گفتنی است مراکز عرضه این پارچه هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری مشغول به فعالیت هستند.

چند مشخصه اصلی پارچه دو نخ

چند مشخصه اصلی پارچه دو نخ

پارچه ها یکی از عمده ترین کاربردها را در زندگی امروزه دارند که باید شاخصه های خاص خود را داشته باشند:
پس از شست و شو باید کیفیت اولیه خود را حفظ کنند و دستخوش تغییرات و چروک شدگی نشوند. جنسی محکم و مقاوم داشته باشند. در برابر ساییدگی مقاوم بوده و از استحکام و دوام بالایی برخوردار است. بنابراین در برابر عوامل نامساعد محیطی بسیار مقاوم بوده و دستخوش تغییرات نمیشود. ویژگی دیگر این پارچه ها لکه بری آسان آنهاست. این پارچه ها ضد حساسیت بوده در صورت استفاده از آنها دچار حساسیت های آلرژیک و اگزمای پوستی نمیشوید. جریان هوا را به خوبی از خود عبور میدهند، به عبارتی دارای منافذی هستند که هوا را از خود عبور میدهد، از این رو از ایجاد رطوبت های پوستی بوی نامطبوع و تجمع باکتری ها جلوگیری میکند.

بررسی اجمالی درباره پارچه دو نخ

بررسی اجمالی درباره پارچه دو نخ

محققان و متخصصان در این زمینه با انجام تحقیقات و بررسی‌های فراوانی در پی یافتن الیافی هستند که هم در فصول سرد سال و هم در فصول گرم سال بتوان از آن استفاده کرد. آنها پس از انجام آزمایش بر روی انواع الیاف و نخ های به کار رفته در تولید پارچه ها به این نتیجه رسیدند که الیاف و نخ طبیعی بهترین مورد برای تولید پارچه و در نتیجه تولید البسه هستند، بنابراین تمامی تلاش خود را در زمینه اقدام به تولید نخ با الیاف طبیعی به کار میگیرند‌.
پارچه دو نخ در ساختار خود منافذ و سوراخ های بسیار ریزی دارد که باعث میشود جریان هوا را به خوبی از خود عبور دهد، همین امر منجر میشود که در فصول گرم سال مانند تابستان و بهار خنک شویم و در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان گرما را ایجاد میکند. هوا یک عایق است، بنابراین وجود هوا در منافذ بافت این پارچه از تبادل هوای سرد در زمستان و همچنین تبادل هوای گرم در تابستان جلوگیری به عمل می آورد. بنابراین همین امر منجر به احساس خنکی در تابستان و احساس گرما در زمستان میشود. یک شاخصه این پارچه این است که از ایجاد حساسیت های پوستی جلوگیری میکنند؛ بنابراین استفاده از این محصول برای تمامی افراد توصیه میشود.

پارچه دو نخ خارخورده چگونه تولید میشود

پارچه دو نخ خارخورده چگونه تولید میشود

پارچه خارخورده با استفاده از بروزترین تکنولوژی دنیا و همچنین به کار بردن ابزار آلات مدرن تولید میشود به جرئت میتوان گفت که این پارچه در بالاترین درجه کیفی تولید میشود، پارچه دو نخ خارخورده ضخامت مطلوبی دارد و همین امر منجر به مقاومت و دوام بالای آن شده است. این منسوج نوعی پارچه بسیار ضخیم است که با استفاده از ماشین های مخصوص گرد بافت ساخته شده است، اگر پشت این پارچه را تماشا کنید با تارهای فراوانی از نخ پشت آن رو به رو خواهید شد و سطح روی این پارچه ها بافتی بسیار متراکم دارد.
یکی از انواع مختلف پارچه های تریکویی دو نخ خارخورده است که نسبت به سایر پارچه های نخی ضخیم¬تر و مقاوم¬تر میباشد. خوب است بدانید که الیاف تشکیل دهنده این نوع پارچه ها از جنس پنبه ای است. درصد نخ های به کار رفته در پارچه دو نخ خارخورده حدود ۷۰ درصد است که این نخ ها پلی استری و ۳۰ درصد باقی مانده از پنبه است. ضخامت بالای این نوع پارچه باعث شده تا برای دوخت انواع شلوارهای مردانه و سویشرت های دخترانه و پسرانه مورد استفاده قرار گیرد.

چند نکته درباره پارچه دو نخ خارخورده

چند نکته درباره این محصول

انسان ها از پنج هزار سال قبل از میلاد لباس هایی را که از الیاف پنبه ای ساخته شده اند میپوشیدند و این استفاده تا امروز هم ادامه دارد.
قابلیت تنفس بالایی دارد یعنی برخلاف اغلب پارچه های مصنوعی پنبه به خوبی عرق و رطوبت بدن را جذب میکند، ضمن اینکه آن را به هوا تبدیل میکند بنابراین میتوان گفت که پارچه خارخورده مانند یک حوله عمل میکند و رطوبت پوست را به خود جذب کرده در نتیجه از ایجاد بیماری ها، تجمع باکتری ها و بوی نامطبوع جلوگیری میکند. بنابراین به دلیل وجود همین فایده از آن برای لباس های ورزشی و فعالیتی و همچنین لباس های خواب لباس های زیر استفاده میشود. پارچه دو نخ سطحی نرم و لطیف دارد و استفاده از آنها را بسیار راحت میکند؛ همچنین مانند یک عایق حرارتی است، درجه حرارت بدن و گرمای بدن را به خوبی کنترل کرده بنابراین برای تمام فصول مناسب است. برخلاف پارچه های مصنوعی که با مواد شیمیایی ساخته میشوند پارچه‌های پنبه ‌ای جزء الیاف طبیعی است، از این جهت پوست را تحریک نمیکند. الیاف مقاومی دارد طورب که هنگام شستشو مقاومت بسیار خوبی دارد.

مرجع خرید پارچه دو نخ خارخورده

مرجع خرید این منسوج

مرجع خرید معتبر و اینترنتی دیبافت قم بهترین پارچه دو نخ خارخورده را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت خدمت مشتریان گرامی در سراسر کشورمان عرضه میکند. بنابراین میتوانید با ثبت سفارش خود خریدی مطمئن را تجربه نمایید ضمنا پیش از ثبت سفارشات خود از مشاوران فروش ما کمک بگیرید و متناسب با نیاز و میزان بودجه تان خرید خود را انجام دهید. توزیع عمده پارچه پنبه دو نخ خارخورده توسط مرجع خرید معتبر هم به صورت اینترنتی و هم به صورت آنلاین امکان پذیر است. مجموعه دیبا بافت کالا مشتریانی خاص دارد که به صورت عمده و انبوه اقدام به خرید پارچه مینمایند. مانند: تولیدی های لباس، نهادهای دولتی و خصوصی، پارچه فروشی ها، سازمان ها، بیمارستان ها و مدارس.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما