عرضه کنندگان پارچه های ویسکوز چاپی

پارچه های چاپی نمونه ای از پارچه های طرح دار هستند. برای تولید این پارچه ها از انواع چاپ های دیجیتالی، سابلیمیشن و… روی پارچه انجام میگیرد که با توجه به جنس پارچه طریقه چاپ و کیفیت آن نیز متفاوت است. عرضه کنندگان پارچه های ویسکوز چاپی در سراسر کشور در حال تهیه این پارچه ها با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها هستند و این پارچه ها را جهت دوخت انواع لباس های زنانه طرح دار و همچنین دوخت لباس های کودکان با طرح های کارتونی و فانتزی در سطح بازار، پخش و عرضه مینمایند. این پارچه ها با توجه به تنوع گسترده ای که دارند از فروش بالایی برخوردار هستند.
پارچه هایی که جنس پنبه ای دارند معمولاً روی آنها چاپ های دیجیتالی انجام میشود و پارچه هایی که جنس پلی استر دارند چاپ سابلیمیشن روی آنها بهتر جواب میدهد. طراحی های چاپی با توجه به نوع پارچه متفاوت است که این طرح ها برای پارچه های زنانه، مردانه و بچه گانه به صورت گوناگون چاپ میشود. پارچه های ویسکوز قابلیت چاپی را دارند که طراحی های چاپ شده بر روی این پارچه متناسب با انواع آن است. تولیدی دیبافت به عنوان تولید کننده و عرضه کننده انواع پارچه های ویسکوز چاپی طرح دار و ساده شناخته شده است. پارچه ویسکوز چاپی جزو پارچه های کشی محسوب میشوند و معمولا به نسبت پارچه های دیگر ویسکوز قیمت بالا تری دارند.

چند نکته درباره پارچه ویسکوز

چند نکته درباره پارچه ویسکوز

با بررسی چند نکته مهمی که درباره پارچه ویسکوز وجود دارد متوجه میشویم که یکی از ویژگی های فوق العاده پارچه های ویسکوز پنبه ای که سبب تولید گسترده این کالا در سطح بازارهای داخلی و خارجی شده است، قابلیت تنفس بالای این نوع پارچه هست؛ به همین دلیل این پارچه بیشتر برای تولید لباس های تابستانه و خنک استفاده میشود. پارچه های ویسکوز عمدتاً دارای یک درخشش و براقیت خاصی هستند که این ویژگی بیشتر در نمونه پلی استر آن دیده میشود. در صورتی که پارچه های ویسکوز در آب جوش شسته شوند کدر میشوند و براقی خود را از دست خواهند داد. پارچه های ویسکوز هم به صورت خام و هم رنگرزی شده در بازار عرضه میشوند. این پارچه ها به دلیل رنگ پذیری بالایی که دارند تنوع رنگ بیشتری دارند.

نحوه تولید پارچه ویسکوز

نحوه تولید پارچه ویسکوز

نحوه تولید پارچه ویسکوز بدین صورت است که در ابتدایی ترین مرحله، خمیر چوب را از دل طبیعت تهیه میکنند و از آن سلولز با۹۰ درصد خالصی را به دست می آورند. در مرحله دوم سلولز تمامی ناخالصی های آن طبق یک فرایند شیمیایی از بین میرود و به یک سلولز قلیایی تبدیل میشود، حال این ماده برای فرآیند بعدی آماده میشود. در مرحله بعد از پرس کردن، سلولز قلیایی به دست می آید که خرد شده است. ماده سفید رنگ تولید شده در اثر برخورد با اکسیژن خالص و ترکیب با نوعی ماده شیمیایی به نام دی سولفید کربن به یک ماده زرد رنگ تبدیل میشود. در مرحله بعد پودر زرد رنگ تولید شده را به صورت خمیر در می آورند. پس از اینکه خمیر تولید شده رسید، با یک سری فرآیند حباب های موجود در آن از بین میروند و وارد دستگاه نخ ریسی میشوند. نخ هایی که از بخش ریسندگی تولید شد در یک فضایی در مجاور اسید سولفوریک قرار میگیرند که در نتیجه فیلامنت تولید میشود و این فیلامنت ها ریسیده و کشیده میگردند تا به ما یک پارچه با اندازه مناسب تحویل بدهند.

چند ویژگی پارچه ویسکوز چاپی

چند ویژگی پارچه ویسکوز چاپی

در ادامه مطلب چند ویژگی مهم پارچه ویسکوز چاپی را تشریح خواهیم کرد. این پارچه ها زیبایی و تنوع و درخشش بیشتری نسبت به پارچه های خام و پنبه ای دارند. پارچه های ویسکوز چاپی قیمت بالا تری نسبت به پارچه های ریون دارند؛ زیرا ضخامت بیشتر و کیفیت بالا تری دارند. این نوع پارچه با توجه به تناسب رنگی که در آنها به کار رفته است و طراحی متفاوتی که دارد طرفداران و علاقمندان بیشتری پیدا کرده اند. ماشین آلات چاپ پارچه هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ و طرح ندارند. چاپ بر روی انواع پارچه ممکن است اما پارچه ویسکوز بهترین نوع پارچه برای این کار است؛ زیرا رنگ پذیری منحصر به فردی دارد و از نظر کیفیت نیز مورد توجه است؛ به همین سبب چاپ بر روی این نوع پارچه به راحتی و زیبایی انجام میگیرد.

تولید کنندگان پارچه ویسکوز چاپی

تولید کنندگان پارچه ویسکوز چاپی

در سر تا سر کشور بزرگ ایران کارخانجات و تولیدکنندگان زیادی هستند که در عرصه تولیدات منسوجات فعالیت دارند و در این زمینه شرکت های تولید کننده زیادی پا به میدان رقابت گذاشته اند و در این میدان هر یک با برند خود، رقابت می آفرینند. تولیدی گسترده محصولات دیبافت یکی از تولید کنندگان انواع پارچه های کاربردی و مفید است. پارچه ویسکوز به عنوان یکی از منسوجات ارگانیک و طبیعی در این مجموعه در حال تولید و عرضه است و این محصول در طرح و نگار متنوعی چاپ میشود که به این محصولات پارچه های ویسکوز چاپی میگویند. تولید کنندگان زیادی هستند که در تولید انواع پارچه های ویسکوز چاپی اصول متفاوتی را به کار میگیرند و با برندهای متفاوتی وارد بازار فروش میشوند. اکثر این تولیدی ها به عنوان عرضه کنندگان پارچه های ویسکوز چاپی شناخته میشوند و هر یک نرخ مشخص شده ای را برای این اجناس تعیین مینمایند.
شما نیز میتوانید به عنوان یکی از عرضه کنندگان پارچه های ویسکوز چاپی در بازار داخلی شروع به فعالیت کنید. در وب سایت شرکت دیبافت، سفارش عمده این محصولات نیز با بهترین قیمت ها امکان پذیر است. شما عزیزان میتوانید جهت خرید انواع پارچه ویسکوز نخی، پلی استر، لاکرا و… و انواع پارچه چاپی و خام به عرضه کنندگان پارچه های ویسکوز چاپی و دیگر انوع این پارچه ها مراجعه کنید. همچنین به سفارش این محصولات در کمترین زمان ممکن از طریق وب سایت رسمی شرکت دیبافت بپردازید تا در کمترین زمان ممکن منسوج خود را دریافت کنید. رضایت خریداران ما اعتبار ماست

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما