عمده فروشی پارچه دورس تو کرکی سویشرت

پارچه دورس تو کرکی با رنگ بندی متنوع مناسب برای پوشاک گرم و ورزشی می‌باشد. عمده فروشی پارچه روتختی ارزان دورس تو کرکی سویشرت تمامی مشتریان از سراسر کشور را پوشش می‌دهد.

 

 

عمده فروشی پارچه دورس تو کرکی سویشرت

الیاف پارچه دورس تو کرکی چیست؟

 

پارچه رومبلی دورس تو کرکی برای پوشاک ورزشی و لباس های گرم بسیار مناسب می‌باشد. این محصول با کرک هایی که دارد بسیار گرم و لطیف بوده همچنین برای لباس های زمستانی بسیار کاربردی می‌باشد.

 

الیاف پارچه دورس تو کرکی به صورت زیر می‌باشند:

  • ۹۰ درصد الیاف طبیعی
  • ۵ درصد الیاف پلی استر
  • ۵ درصد نخ لاکرا

 

پارچه دورس ملانژ برخلاف ضخامت خوب و گرمی که دارد دارای وزن سبک و بسیار راحت می‌باشد. این پارچه به عنوان مقاوم ترین در بین محصولات مشابه شناخته شده  و در برابر پارگی و سایش بسیار مستحکم می‌باشد.

 

پارچه دورس دچار چروکیدگی نمی‌شود و شکل اولیه خود را پس از چند بار شستشو به خوبی حفظ می‌کند. این پارچه از قدرت کشسانی بالایی برخوردار بوده و می‌توان در حین پوشیدن آن تحرکات بالایی از خود بروز داد. همچنین رنگ پذیری بسیار خوبی دارد و در طی زمان دچار رنگ رفتگی نمی‌شود.

 

این پارچه زبرا و تنظیف در برابر شستشو بسیار مقاوم است و به هر دو روش دستی و ماشین لباسشویی قابل شستشو می‌باشد. سویی شرت از جمله پوشاکی است که در زمستان مصرف می‌شود و از پارچه های کرکی برای تولید آن بهره گرفته می‌شود.

 

 

الیاف پارچه دورس تو کرکی چیست؟

سفارش پارچه دورس ملانژ لباس مردانه

 

سفارش پارچه زاکارد و پارچه دورس ملانژ لباس مردانه به صورت عمده برای تمامی مشتریان از سراسر کشور امکان پذیر می‌باشد. این محصول با کمترین قیمت ممکن در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود و می‌توانند در این صورت با هر بودجه و درآمد این کالا را در اختیار داشته باشند.

 

کیفیت بالا در همگی محصولات لحاظ شده است و از این بابت می‌توان با اطمینان کامل به تهیه آن اقدام نمود. برای سفارش این محصول در ادامه شماره هایی قرار داده شده است که می‌‌توان به راحتی با فروشندگان ارتباط برقرار نمود.

 

این روش خرید به صورت غیر حضوری می‌باشد و مشتریان می‌توانند سفارش خود را تکمیل نمایند. تنوع را می‌توان در محصول مشاهده نمود و پس از انتخاب به سفارش هر کدام از آنها پرداخت. این محصول در بسته بندی های سالم و استاندارد توزیع می‌شود و با در دسترس قرار دادن آدرس و نشانی دقیق محل خود می‌توان محصول را در کمترین زمان دریافت نمود.

 

این محصول از بین بهترین تولیدات شرکت های سازنده انتخاب شده است که از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه در تولید محصولات خود به کار برده اند. برندهای محبوب به دلیل کیفیت بالا از قیمت های بیشتری برخوردار می‌باشند.

 

 

سفارش پارچه دورس ملانژ لباس مردانه

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما