فروشنده عمده پارچه دورس شلواری لاکرا

برای تهیه عمده پارچه دورس شلواری به کدام یک از مراکز معتبر مراجعه کنیم؟ این پارچه ها با چه قیمت هایی تهیه می‌شوند؟ پارچه های دورس لاکرا از انواع مختلفی از پارچه های باکیفیت است که برای دوخت انواع البسه مردانه و زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا فروشنده های معتبر انواع پارچه های دورس شلواری لاکرا و پارچه جین ایرانی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

فروشنده عمده پارچه دورس شلواری لاکرا

کاربرد انواع پارچه دورس را بدانید

کاربرد انواع پارچه دورس را بدانید

به طور کلی، پارچه های دورس لاکرا نوعی بسیار مرغوب از پارچه های مختلف مانند پارچه تدی طرح دار قابل دوخت در بازار است که ضخامت نسبتا بالایی داشته و با ماشین های گردباف تولید می‌شوند. کاربرد های اصلی این نوع پارچه در فصول پاییز و زمستان است که برای دوخت انواع البسه پاییزه و زمستانه مناسب است. بافت های اصلی دورس گیاهی است که تخم این گیاهان را شوکران می‌نامند. این محصول نیز از نوع پارچه تریکویی است و پنبه از مواد اصلی بکار رفته در این متریال است.

برخی از مهم ترین انواع پارچه های دورس لاکرا برای تولید انواع البسه می‌توان به پارچه دورس گلکسی، گلکسی پشت کجرا، دو نخ، و سه نخ هستند و باتوجه به این انواع پارچه می‌توان برای بسیاری از کاربردهای مختلف بکار رود. علاوه بر این، از مهم ترین کاربردهای مختلف انواع پارچه دورس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انواع گرمکن
  2. ست های ورزشی
  3. سویشرت و هودی
  4. شلوار های بچه گانه و مردانه

این کاربرد های مختلف معمولا با استفاده از پارچه های دورس لاکرا قابل انجام هستند و  امروزه تعداد زیادی از البسه پاییزه و زمستانه ترند شده در بازارهای مختلف از این پارچه ها تهیه شده اند. اگر تمایل به تهیه برخی از پارچه های ضخیم و در عین حال نرم را دارید می‌توانید با استفاده از این پارچه انواع البسه را تهیه کنید. منظور از لاکراها برخی کش هایی هستند که در البسه استفاده شده و به راحتی پوشش بسیار کمک خواهد کرد و در سایز های مختلفی قابل استفاده هستند.

قیمت خرید پارچه دورس گلکسی شلواری

قیمت خرید پارچه دورس گلکسی شلواری به طور کلی، خرید پارچه دورس لاکرا شلواری توسط بسیاری از تولیدی ها و کارگاه های دوخت و دوز البسه انجام می‌شود و با توجه به انواع درجه کیفیت های این نوع پارچه ها قیمت های مختلفی در بازار نیز وجود دارد. انواع پارچه های دورس گلکسی شلواری و گلکسی کجراه توسط مشتریان عمده پارچه خریداری می‌شود. 

قیمت خرید این محصولات بسته به الیاف بکار رفته و همچنین دوخت آنها بستگی دارد و می‌توانید با مراجعه به مرکز معتبر خرید و فروش آن قیمت های متنوع را دریافت کرده و در نهایت محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

1

  1. خدا و قوت و خسته نباشید خدمت شما تولید کنندگان گرامی خودم خیاط هستم و هر وقت مشتریام پارچه میارن از اینکه پارچه ی شما باشه خوشحال میشم چون هم کاملا خوش دوخت هستن و هم تو تن مشتری خوش ایست و تا حالا کسی از دوخت من ایرادی نگرفته

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما