فروشگاه پارچه ملانژ کشی

امروزه پیدا کردن یک فروشگاه پارچه ملانژ کشی بااصالت که از کیفیت پارچه هایش اطمینان داشته باشید، کاری دشوار است؛ چرا که بازار مملو از انواع پارچه های ملانژ تریکویی است که فیک و بی کیفیت اند. پارچه ملانژ کشی یکی از اصلی ترین و پرمصرف ترین نمونه های پارچه تریکو است که تولیدی های لباس به دلیل درخواست و خرید زیاد مصرف کننده، علاقه زیادی به دوخت و دوز با آن دارند. شرکت مجرب دیبافت نگار یزد با مدیریت جناب آقای مهندس خسروانی یکی از عرضه کنندگان این پارچه در بستر اینترنت است. این فروشگاه در این سایت یکی از معتبر ترین مکان های عرضه این کالای پرمصرف است. باید بدانید که این سایت برای خرید عمده شرایط ویژه ای در نظر گرفته که شامل تخفیفات بسیار عالی است. شما میتوانید با مراجعه به سایت ما از نمونه های مختلف این پارچه دیدن کرده و خرید خود را ثبت سفارش کنید و از تخفیفات عالی ما بهره مند شوید.

بررسی میزان آبرفت پارچه ملانژ کشی

بررسی میزان آبرفت پارچه ملانژ کشی

آبرفت در پارچه به سطح تغییر سایز پارچه به لحاظ فیزیکی پس از انجام پروسه شست و شو گفته میشود. مسئله آبرفت پارچه برای صنعت نساجی موضوعی با درجه بالای اهمیت است که برای بررسی آن تیمی متخصص در نظر گرفته شده است. باید گفت یکی از دلایل آبرفت پارچه این است که در هنگام بافت پارچه به وسیله دستگاه های بزرگ ریسندگی و بافندگی، نخ های تار که لازمه بافت پارچه است، به شدت کشیده میشوند و مدت زمان زیادی را در این حال هستند؛ لذا زمانی که بافت پارچه به پایان رسیده و پارچه بافته شده را از روی ماشین بافندگی پیاده میکنند، به علت رها شدن تارها پس از کشیده شدن زیاد احتمال دارد برخی از انواع الیاف تمایل به جمع شدن داشته باشند. به همین جهت پارچه دچار آبرفت میشود و به لحاظ طولی کوتاه تر میشود.
با بررسی میزان آبرفت پارچه ملانژ کشی متوجه میشویم که قاعدتاً آبرفت در پارچه های پنبه ای بیشتر از الیاف مصنوعی یا پلی استر است. همان طور که میدانید هرگاه لباسی از جنس پنبه شسته شود، تغییر سایزش کاملاً مشهود است و نسبت به لباس های پلی استری یا پلی استر پنبه آبرفت بیشتری را نشان میدهد. این مسئله را میتوان به عنوان یک مشکل اساسی برای پارچه های تریکو و کشباف پنبه ای بیان کرد.

نکاتی درباره شست و شوی پارچه ملانژ کشی

نکاتی درباره شست و شوی پارچه ملانژ کشی

نگهداری از پارچه یک اصل مهم در ماندگاری این کالای اساسی در زندگی هر شخصی است. با وجود اینکه هر روزه انواع پارچه ها را مورد استفاده قرار میدهیم، اما احتمالاً اطلاعی از جنس و نحوه شست و شوی هر پارچه نداریم. کار هر روزه ما این است که پس از کثیف شدن البسه، آنها را به داخل سبد انداخته و همه را با هم روانه ماشین لباسشویی کنیم. اکنون به شما توصیه میکنیم که تا حد امکان لباس های جنس پارچه ملانژ کشی را جداگانه بشویید تا از سایر لباس ها رنگ نگیرد.
با بررسی نکاتی که درباره شست و شوی پارچه ملانژ کشی وجود دارند متوجه میشویم که الیاف کشی ویژگی کشسانی عالی دارند و گاهی تا ۵ برابر طول خود کشیده میشوند. بهتر است برای جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع پس از هر بار استفاده لباس‌های ملانژ کشی خود را مورد شست و شو قرار دهید؛ چرا که این پارچه به علت الیاف مصنوعی ای که دارد، به راحتی عرق را جذب کرده و بوی بد را از خود متصاعد میکند. برای نتیجه بهتر توصیه میکنیم از مواد شوینده ورزشی برای شست و شوی پارچه ملانژ کشی استفاده کنید، چراکه این شوینده‌ها آنزیم های خاصی برای از بین بردن بوی نامطبوع دارند. نگهداری از الیاف مصنوعی معمولاً مانند مراقبت از پارچه های تولیدشده با الیاف نایلون کار آسانی است. از آنجا که مواد مصنوعی نسبت به الیاف طبیعی زمخت تر هستند، امکان شست و شوی آنها با هر دمای آبی وجود دارد و کمتر از الیاف طبیعی آسیب میبینند؛ البته توصیه میکنیم پارچه‌های سفید را با استفاده از آب سرد بشویید.

فرایند تولید پارچه ملانژ کشی

فرایند تولید پارچه ملانژ کشی

در فرایند تولید پارچه تریکو ملانژ معمولاً از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی بهره گرفته میشود. این فرایند به این شکل است که هنگام تولید برای داشتن یک پارچه باکیفیت خوب از ۶۰ درصد مواد طبیعی و ۴۰ درصد الیاف مصنوعی پلی استر، لاکرا یا اسپان استفاده میشود. ظاهر این پارچه به صورتی است که برفکی های سفید رنگی در خود دارد که به زیبایی پارچه می افزایند و به همین علت است که نام این پارچه را ملانژ نهاده اند. برخی تولیدی های زیرزمینی برای اینکه به سود بیشتری برسند، نسبت الیاف طبیعی را که اصولاً گران تر هستند، در بافت این پارچه کمتر میکنند؛ لذا این پارچه کمی تا قسمتی خشک، براق و حالت پلاستیکی به خود میگیرد. این پارچه فیک و کم کیفیت خواهد بود و قیمتی بسیار ارزان دارد. البته شما میتوانید با کمی دقت در خرید، پارچه ملانژ کشی باکیفیتی را تهیه کنید. اگر به سایت دیبافت مراجعه داشته باشید امکان خرید بهترین و باکیفیت ترین نوع این پارچه را به دو شکل عمده و جزئی از فروشگاه پارچه ملانژ کشی خواهید داشت.

توزیع بی واسطه فروشگاه پارچه ملانژ کشی

توزیع بی واسطه این منسوج

سایت دیبافت برای راحتی، رفاه و همچنین رضایت بیشتر مشتریان، توزیع بی واسطه این پارچه پرمصرف را در فروشگاه پارچه ملانژ کشی آغاز کرده است. فروش مستقیم میتواند از افزایش هزینه ها جلوگیری کند که این امر بیشترین سود را برای خریداران خواهد داشت. میتوان گفت در هر معامله و خرید و فروشی قطع شدن دست دلالان میتواند کمک شایانی به عادلانه شدن قیمت ها بکند. شرکت دیبافت نگار یزد یکی از مقید ترین شرکت ها به این مسئله است و مشتری مداری از خصایص فوق العاده آنها است. شما نیز اگر قصد خرید انواع متنوع پارچه ملانژ کشی، پارچه اسپان، پارچه اسپرت ملانژ، پارچه ملانژ نخ پنبه و سایر انواع پارچه ها را دارید، میتوانید به سایت این شرکت سر بزنید و محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما