فروش آنلاین انواع پارچه ملانژ | خرید اینترنتی انواع پارچه تریکو در ایران

فروش آنلاین انواع پارچه ملانژ به صورت عمده همراه با مزایای بیشماری به ویژه برای خریداران حرفه ای و فعالین در این صنعت می‌باشد. این نوع پارچه ویژگی های کیفی متعددی دارد که باعث افزایش تقاضا برای خرید و دوخت انواع لباس با آن را در پی داشته است. آیا می دانید در ایران کدام مراکز برای خرید اینترنتی انواع پارچه تریکو و ملانژ مناسب و قابل اعتماد هستند؟ در مورد ویژگی و خصوصیات این دو نوع پارچه پرطرفدار چه اطلاعاتی دارید؟ آیا می‌دانستید قیمت پارچه حریر ملانژ با دیگر ارقام آن کاملاً متفاوت است؟

 

 

فروش آنلاین انواع پارچه ملانژ | خرید اینترنتی انواع پارچه تریکو در ایران

خرید اینترنتی انواع پارچه تریکو ملانژ

 

 

پارچه تریکو ملانژ جزء نمونه های پرطرفدار است که از آن برای دوخت انواع لباس مناسب فصول مختلف بهره می‌برند. شرکت های تولیدی لباس از جمله بزرگترین مصرف کنندگان و در عین حال خریدار انواع پارچه تریکو ملانژ به شمار می‌روند.

این خریداران عمده همواره به دنبال تهیه عمده یا کیلویی پارچه ها با قیمت مناسب و گاهاً ارزان تر از نرخ بازار می‌باشند. روش های مختلفی برای دستیابی به این مهم وجود دارد که امروزه بهترین آنها خرید اینترنتی پارچه با نرخ کارخانه یا قیمت وارداتی می‌باشد.

 

باید اشاره کرد که خرید اینترنتی و سفارش آنلاین مزایای بیشماری را برای خریدار پارچه ملانژ و دیگر پارچه های پرمصرف به همراه دارد. بهره مندی از تخفیفات فصلی، خرید مستقیم پارچه از تولیدی، سفارش انواع مدل های پرطرفدار و امکان تهیه لیست قیمت روزانه از تولید کننده جزء این مزایا به شمار می‌روند.

 

همچنین باید خاطر نشان کرد که تهیه برخی از انواع پارچه ارزان تریکو در بازار امکان پذیر نسیت و به همین علت سفارش اینترنتی آن از مراکز تولیدی توصیه می‌شود.

 

خرید اینترنتی انواع پارچه تریکو ملانژ

تولید و عرضه انواع پارچه تریکو در کشور

 

 

تولید پارچه نانو و پارچه تریکو در کشور با حجم بالایی صورت می‌گیرد به گونه ای که در اکثر مراکز استان ها، شرکت هایی به صورت نمایندگی اقدام به عرضه و فروش انواع این محصول می نمایند. از نظر درجه کیفی و هم چنین نوع مواد اولیه تولیدی، این پارچه ها کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند. همانطور که می‌دانید پارچه های تریکو از ترکیب نخ های طبیعی مانند پنبه و درصدی از مواد پلی استر یا پلاستیکی تهیه و تولید می‌شوند.

 

هرچقدر که درصد نخ و مواد طبیعی در تولید این نوع پارچه بیشتر باشد، به همان میزان قیمت و نرخ فروش آن نیز افزایش می‌یابد. به عنوان خریدار عمده یا تولیدی لباس باید این نکته را در نظر گرفته و نمونه مناسب را جهت دوخت لباس انتخاب نمایید.

 

بدون شک خریدار پارچه تریکو همواره به دنبال مراکز عرضه مستقیم این محصول در کشور است تا بتواند حاشیه سود مناسبی را کسب نماید. از این رو شناخت مراکز تولیدی پارچه به ویژه کارخانه های بزرگ در کلان شهرهایی مانند تهران و نمایندگان فروش آن اهمیت ویژه ای دارد.

 

 

تولید و عرضه انواع پارچه تریکو در کشور

آشنایی با انواع مختلف پارچه ملانژ

 

 

پارچه ملانژ نمونه ای از پارچه های پرمصرف است که اغلب از آنها برای دوخت انواع لباس ورزشی، لباس های راحتی و انواع سویشرت استفاده می‌کنند. بهترین نوع این پارچه مدل های بافته شده با ترکیب ۶۰ درصد نخ پنبه و ۴۰ درصد الیاف مصنوعی به ویژه پلی استر می باشد. هرچقدر که درصد الیاف پنبه در تولید پارچه های ملانژ کاهش یابد به همان میزان کیفیت و مقاومت پارچه نیز کمتر می‌شود.

 

در بازار انواع مختلف پارچه ملانژ عرضه و به فروش می‌رسد که جهت آشنایی خریداران باید گفت برخی از پرطرفدارترین آنها موارد زیر را شامل می‌شوند:

  • پارچه ملانژ لاکرا
  • پارچه ملانژ خاویاری
  • پارچه ملانژ مولینه
  • پارچه ملانژ دورس

آشنایی با انواع مختلف پارچه ملانژ

فروش عمده پارچه ملانژ ساده در بازار

 

پارچه ملانژ ساده با رنگ های مختلفی در بازار قابل تهیه هستند اما پرفروش ترین نوع آن نمونه های خاکستری رنگ هستند که برای دوخت سویشرت و انواع شلوار اسلش به کار برده می شوند. از نظر نوع بسته بندی و عرضه عمده، این پارچه ها به صورت طاقه و عدلی آماده ارسال به بازار می‌شوند.

 

البته در یک روش فروش عمده نیز پارچه های ملانژ را به صورت کیلویی عرضه می‌کنند که همواره به علت قیمت و نرخ ارزان تر گزینه مناسبی برای تولیدی های دوخت لباس های ورزشی و … می‌باشند.

 

 

لازم به توضیح است که علاوه بر تولیدی های پارچه، مراکز دیگری نیز در زمینه فروش انواع پارچه ملانژ به صورت عمده فعالیت دارند. در این بین انتخاب مرکز معتبر برای خرید پارچه باکیفیت بسیار بااهمیت هست. تا آنجایی که می‌توانید واسطه های بازار را حذف و نمایندگان فروش مرکزی یا سایت های معتبر را جهت خرید انتخاب نمایید.

 

 

برای سفارش های عمده می‌توانید رنگ یا طرح مورد نظر خود را دلخواه نمایید. توجه کنید که طاقه های پارچه ملانژ حدود ۱۸ کیلو گرم وزن دارد و هر عدل چهار طاقه از این پارچه ها را شامل می‌شود. بنابراین خرید عمده از مراکز فروش و پخش گزینه مناسبی برای تهیه انواع پارچه پرمصرف خواهد بود.

 

 

فروش عمده پارچه ملانژ ساده در بازار

عرضه اینترنتی پارچه تریکو ملانژ

 

امروزه کارخانجات تولیدی به صورت مستقیم اقدام به عرضه اینترنتی و فروش پارچه ملانژ با تنوع بالا و درجات کیفی مختلف می نمایند. در مراکز و پارچه سرای اینترنتی تنوع عرضه بسیار بالا است و همواره ارتباط مستقیم با تولید کنندگان امکان دارد. البته عرضه و پخش اینترنتی نه تنها به سود خریداران عمده است که خود فروشندگان نیز از آن بهره لازم را می‌برند.

 

برخی از ویژگی ها و مزایای عرضه و فروش اینترنتی پارچه تریکو ملانژ برای تولید کنندگان و فروشندگان عمده عبارت است از:

  1. افزایش حجم فروش و عرضه محصولات به نقاط مختلف کشور
  2. امکان عقد قرار داد با مراکز دولتی مانند بیمارستان ها جهت تامین پارچه لازم برای آنها
  3. امکان ارتباط مستقیم با شرکت های صادر کننده پارچه های تریکو و کسب سود بالا
  4. جذب مشتریان عمده از نقاط مختلف، افزایش فروش و کسب سهم بیشتر بازار نسبت به رقبا و وارد کنندگان پارچه
  5. عرضه مستقیم پارچه های تولیدی با قیمت مناسب و پایین تر نسب به رقبای فعال و دیگر تولید کنندگانعرضه اینترنتی پارچه تریکو ملانژ

قیمت عمده پارچه تریکو ملانژ در انواع مختلف

 

از آنجایی که برای تولید و بافت پارچه تریکو از ترکیب یک یا چند نوع نخ متفاوت استفاده می کنند، معمولاً انواع مختلفی از این پارچه به جهت تفاوت جنس و کیفیت تولید و روانه بازار مصرف می‌شود. خریداران عمده مانند تولیدی های لباس به خوبی می‌دانند که باید پارچه مناسب از جهت جنس را برای دوخت محصول مورد نظر خود سفارش و خریداری نمایند.

 

همین عامل یعنی تفاوت در جنس پارچه تریکو ملانژ و برخی فاکتورها مانند کیفیت دوخت، عرض پارچه، نوع بافت و حتی رنگ پارچه تعیین کننده قیمت فروش هر طاقه از این محصول به صورت عمده خواهد بود. خریداران برای تهیه عمده بهترین انواع پارچه تریکو ملانژ می توانند قبل از سفارش اقدام به استعلام قیمت از تولیدی ها یا مراکز پخش نمایند.

 

قیمت پارچه تریکو نه تنها برای خریداران عمده که حتی برای برخی مراکز که سفارش دوخت لباس یا فرم های یکسانی از این پارچه را دارند، حائز اهمیت می باشند. گفتنی است که هر چقدر درصد پارچه و نخ های پلی استر در تولید پارچه بیشتر از پنبه باشند، قیمت های فروش عمده مناسب تر خواهند بود. البته باید به نوع کاربرد و دوخت لباس های مختلف نیز توجه داشت و پارچه هایی مناسب از این جهت را خریداری نمایید.

 

 

قیمت عمده پارچه تریکو ملانژ در انواع مختلف

فروشنده انواع پارچه تریکو به صورت کیلویی

برخی از مراکز عمده فروشی و شرکت های تولیدی اقدام به فروش کیلویی انواع پارچه تریکو می نمایند. در این روش فروش معمولاً پارچه هایی که دارای زدگی و معیوبی رنگ و بافت در حاشیه ها هستند با قیمت ارزان تر از تولید عرضه می‌شوند.

 

برخی از مزایای تهیه پارچه های تریکو به صورت کیلویی از فروشنده های عمده موارد زیرا را شامل می شود:

  • تهیه انواع پارچه های پرمصرف مانند پارچه اسپان با قیمت ارزان
  • امکان خرید مستقیم از کارخانه تولیدی
  • عدم نیاز به بررسی پارچه از جهت کیفیت و افزایش حاشیه سود
  • امکان خرید پارچه تریکو کیلویی و فروش آن به صورت عدلی و طاقه ای

 

البته در این روش اغلب فروشنده ها تنها نوع خاصی از پارچه ها را عرضه می‌کنند و معمولاً روش فروش آنها عمده است. بنابراین برخی از خریداران برای تهیه کیلویی پارچه های تریکو نیاز دارند که با تولید کنندگان یا نمایندگان آنها جهت سفارش در ارتباط باشند.

 

 

فروشنده انواع پارچه تریکو به صورت کیلویی

وب سایت فروش انواع پارچه های ایرانی در کشور

 

تنوع پارچه های ایرانی تولید شده در کارخانجات بسیار زیاد است. به همین جهت میزان رقابت در بازار برای عرضه، فروش، افزایش مشتری و حتی صادرات نیز رو به افزایش می باشد. برخی از پارچه های ایرانی کیفیت بالایی دارند و تنها برای دوخت لباس های مجلسی، انواع کت و شلوار و … به کار گرفته می‌شوند.

 

از سوی دیگر پارچه های ارزان قیمت، پرمصرف و مناسب تمام فصول مانند پارچه های تریکو و ملانژ قرار دارند که برای دوخت انواع لباس های خانگی، ورزشی و حتی اداری و بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند. در همین راستا و با اهداف افزایش بازارهای فروش، طی سالهای اخیر وب سایت های تخصصی در زمینه خرید و فروش این محصولات فعالیت عمده دارند.

 

تولید کنندگان، نمایندگی های پخش و توزیع، تولیدی های لباس و کارگاه های کوچک خیاطی و برخی از فعالین دیگر در زمینه عرضه آنلاین و اینترنتی انواع پارچه های ایرانی فعالیت دارند. نکته مهم برای خرید پارچه ملانژ و دیگر مدلهای پرفروش به صورت اینترنتی، شناخت وب سایت های معتبر و انتخاب نوع پارچه از نظر کیفی و مناسب بودن برای دوخت می باشد.

 

 

وب سایت فروش انواع پارچه های ایرانی در کشور

بایگانی پارچه تریکو ملانز تیپ لاکرا

 

بهترین پارچه ورزشی که معمولاً در صنعت دوخت لباس های اسپرت کاربرد فراروانی دادر، پارچه ترکیو ملانژ تیپ لاکرا می باشد. از این پارچه برای دوخت انواع تی شرت، شلوار اسلش، ست های مسابقه ای، لگ اسپرت، مقنعه ورزشی و … بهره می برند. رنگ خاکستری پارچه های ملانژ تیپ لاکرا بسیار پرطرفدار و مناسب برای دوخت تی شرت هستند.

 

عدم جذب گرما، خنک و سبک، گردش مناسب هوا، قیمت مناسب، امکان پیاده کردن انواع طرح و مدل روی پارچه، تنوع در رنگ و تولید با حجم بالا از جمله ویژگی های کیفی و کمی انواع این پارچه محسوب می شوند. اغلب ورزشکاران ترجیح می دهند در زمان تمرین های سنگین از لباس های نازک و سبک استفاده کنند تا به راحتی بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. پارچه های ملانژ تیپ لاکرا با ترکیب نخ پنبه و پلی استر انتخاب مناسبی به عنوان پارچه لباس ورزشی و دوخت انواع مدل های لباس اسپرت خواهد بود.

 

توجه کنید که در شرکت های تولیدی بایگانی این پارچه با حجم بالایی صورت می گیرد و از این رو تهیه و خرید مدل های مورد نیاز شما در طول سال با قیمت و نرخ رقابتی امکان پذیر می باشد.

 

 

بایگانی پارچه تریکو ملانز تیپ لاکرا

مشخصات فنی پارچه تریکو ملانژ

 

برای خریداران عمده و کارگاه های تولیدی لباس، مشخصات فنی پارچه اهمیت زیادی دارد. توجه به این امر در نهایت منجر به دوخت لباس هایی باکیفیت و امکان رقابت با دیگر تولید کنندگان در بازار را به همراه خواهد داشت.

 

پارچه تریکو ملانژ برای دوخت انواع تی شرت مردانه، سویشرت و لباس های بچه گانه بسیار مناسب است. از این رو توجه به برخی ویژگی های فنی در هنگام خرید و سفارشات عمده لازم و ضروری است. نکاتی مانند:

  • عرضه پارچه تریکو ملانژ که اکثرا حدود ۸۰ سانتی می باشد.
  • نوع بافت و درصد ترکیب نخ پنبه و مواد اولیه پلی استر
  • توجه به وزن پارچه در هر کیلو گرم که نشان از کیفیت بافت آن دارد.
  • انتخاب و خرید پارچه بر اساس نام برند و شرکت تولیدی که تاثیر چشمیگری در کیفیت خرید شما خواهد داشت.مشخصات فنی پارچه تریکو ملانژ

شرکت پخش پارچه تریکو ملانژ در سراسر کشور

 

شرکت، موسسات و افراد بسیاری به صورت عمده، کیلویی، طاقه ای و عدلی در زمینه پخش و فروش پارچه تریکو ارزان و گران قیمت فعالیت دارند. بنابراین انتخاب مراکز فروش و شرکت های پخش نقش موثری در خرید مطمئن و تهیه پارچه مناسب دارند.

 

برخی شرکت ها به صورت مویرگی اقدام به پخش و توزیع پارچه های ایرانی و خارجی در سراسر کشور می نمایند. اغلب این شرکت ها به صورت مستقیم محصولات و پارچه های پرفروش را در اختیار خریداران عمده استانی قرار می دهند.

 

از سوی دیگر نمایندگی های فروش فعال در استان ها وجود دارند که همواره از طرف کارخانه های تولیدی نوع خاصی از پارچه های تریکو را با نام و برند مشخصی به فروش می رسانند.

 

علاوه بر این دو روش، امروزه برخی شرکت های پخش در کشور به صورت آنلاین و اینترنتی فعالیت دارند. در فروش آنلاین قیمت خرید پارچه ارزان و مناسب تر از دیگر روش های است. به همین دلیل حاشیه سود خریداران عمده و کسب سهم نسبی بازار آنها افزایش می یابد.

 

 

شرکت پخش پارچه تریکو ملانژ در سراسر کشور

خریدار پارچه مرغوب با قیمت عمده فروشی

 

قیمت عامل مهمی در خرید و سفارش های عمده به شمار می رود. برخی از مراکز عمده فروشی به علت تهیه پارچه های پرطرفدار از کارخانجات تولیدی همواره قیمت و نرخ مناسب تری نسبت به فروشندگان دیگر دارند.

 

قیمت پارچه فانریپ، پارچه های ملانژ، انواع پارچه تریکو و اسپان و پارچه کتان به علت پرمصرف بودن و سفارشات بالا معمولاً با نوسانات زیادی روبرو هستند. امروزه تغییر در نرخ مواد اولیه و هزینه های جانبی موجبات افزایش و گاهاً تغییرات هفتگی قیمت های فروش عمده شده است.

 

توصیه می شود برای فروش پارچه ارزان قیمت یا خرید انواع پارچه به قیمت عمده فروشی، مراکز فروش آنلاین و نمایندگان عمده فروشی اینترنتی را انتخاب نمایید. امروزه این شرکت ها به صورت مستقیم انواع بهترین پارچه ملانژ و تریکو ایرانی و وارداتی را با نرخ تولیدی در اختیار خریدار عمده قرار می دهند.

 

 

 

خریدار پارچه مرغوب با قیمت عمده فروشی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما