فروش پارچه تریکو تیشرت

فروش پارچه تریکو تیشرت توسط نمایندگی ‌های فروش و برندهای شناخته شده انجام میشود و مشتریان محترم میتوانند از مراکز اصلی خرید و عرضه پارچه، بهترین و باکیفیت ترین نوع این پارچه را با قیمت مناسب و طرح و رنگ متنوع خریداری کنند. فروش پارچه پنبه، پارچه سوزنی تیشرت، پارچه تریکو پنبه ‌ای، پارچه تریکو کشی و دیگر مدل ‌ها از طریق سایت ‌های تخصصی پارچه نیز امکان پذیر است.

روش های تشخیص بهترین پارچه تریکو تیشرت

روش های تشخیص بهترین پارچه تریکو تیشرت

برای خرید پارچه تریکو تیشرت باید وقت بسیاری را صرف کرد تا بتوان پارچه ‌ای باکیفیت و همچنین با قیمت مناسب خریداری کرد. امروزه تنوع طرح، جنس و مدل پارچه ‌ها در بازار بسیار زیاد است و این باعث سر درگمی خریدار میشود، البته اکثر خریداران در نگاه اول رنگ و طرح را در نظر دارند.. برای خرید پارچه باید وضعیت آب و هوایی منظقه سکونت را در نظر بگیرید به عنوان مثال پارچه تریکو پنبه ‌ای و پارچه پنبه برای مناطق گرم مناسب هستند. در درجه بعد باید توجه به میزان آبرفت پارچه‌ ها را نیز در نظر بگیرید چراکه پارچه ‌هایی که دارای الیاف طبیعی هستند مانند پارچه پنبه و پارچه تریکو پنبه ‌ای پس از شست و شو دچار کم شدن سایز و اصطلاحا آبرفت میشوند پس برای خرید باید تقریبا ۱۰ % بیشتر از نیاز خود خریداری کنید.
در یک نگاه کلی برای خرید پارچه باید به نکات زیر توجه کرد:
۱٫ نام تجاری بافنده پارچه که نامی معتبر باشد.
۲٫ قیمت خرید پارچه تریکو تیشرت
۳٫ جنس نخ پارچه تریکو تیشرت زیرا نخ های مختلفی برای بافت پارچه استفاده میشوند مانند نخ های چینی، هندی، ازبکستان، ایرانی و… که میتوان گفت نخ ایرانی در بین آنها دارای کیفیت بهتری است. علاوه برای این نوع جنس نخ هم مهم است زیرا تریکو نخ پنبه و نخ پلی استر در پارچه ‌های تریکو در هر مدل میزان متفاوت دارد. هرچه میزان نخ پنبه به کار رفته بیشتر باشد بهتر است.
۴٫ نوع بافت به کار رفته برای پارچه
۵٫ پارچه حالت براق و خشک و پلاستیکی نداشته باشد چراکه در این صورت میزان نخ پلی استر آن بالا است.
۶٫ ضخامت پارچه مناسب باشد طوری که اگر دست خود را پشت پارچه قرار دهیم و جلوی نور بگیریم دستمان از پشت پارچه دیده نشود.
۷٫ جنس آن متتناسب با کاربرد لباس باشد مثلا برای خرید پارچه تریکو پنبه‌ ای و پارچه پنبه مناسب فصل گرما است.
۸٫ وزن پارچه تقریبا متوسط باشد چراکه اگر سبک باسد نازک بوده و باز هر چه سنگین تر باشد ضخامت آن زیاد است و گرم است
۹٫ رنگ پارچه مناسب باشد
۱۰٫ خنک و لطیف باشد.

خصوصیات ویژه پارچه تریکو تیشرت

خصوصیات ویژه پارچه تریکو تیشرت

پارچه تریکو تیشرت به گروهی از پارچه ‌ها که خاصیت کشسانی دارند گفته می شود که خود باز به چند دسته متفاوت تقسیم میشوند. پارچه تریکو کشی به وسیله پیشرفته ترین تجهیزات و مرغوب ترین مواد تولید شده و پس از کنترل و بازرسی کیفی روانه بازار میشود. این نوع پارچه دارای بافتی مستحکم و مقاوم است و برای تموم فصول سال مناسب است چراکه در ضخامت‌ ها و مدل های مختلف دو نخ، سه نخ، ضخیم و… تولید میشود. ابعاد و رنگ بندی آن دارای تنوع بوده و این باعث بالا بردن قدرت انتخاب خریدار شده است. مدل‌ های مختلف پارچه تریکو در کشور تولید و روانه بازار میشود که پارچه سوزنی تیشرت، پارچه تریکو کشی، پارچه تریکو پنبه ‌ای و… از بهترین و پر طرفدارترین نوع آنها هستند. پارچه های تیشرتی محدودیت سن و جنسیت ندارد. پارچه تریکو پنبه ‌ای به دلیل وجود نخ پنبه در ترکیب خود، با هر نوع پوستی سازگار بوده و حساست ایجاد نمیکند. تنفس پذیری بالایی دارد و مانع عرق کردن میشود. پارچه ‌های تریکو تنوع بسیار بالایی دارند و برای تولید انواع لباس از آن استفاده میشود. یکی از انواع پوشاکی که به طور گسترده از پارچه تریکو استفاده میکند، انواع تیشرت است. پارچه تیشرت عمدتا از انواع تریکو است چراکه کشسانی مطلوبی دارد. این کشسانی باعث میشود که پس از شست و شو هم دچار تغییر فرم و حالت ندهد و پارچه تریکو کشی طرفداران زیادی داشته باشد. پارچه تریکو پنبه‌ ای ودر کل پارچه پنبه برای تولید لباس زیری بسیار استقبال میشود.

چگونگی تشخیص جنس پارچه تریکو تیشرت درجه یک

چگونگی تشخیص جنس پارچه تریکو تیشرت درجه یک

انواع تیشرت در مدل ‌های آستین دار و نیمه آستین طراحی و دوخته میشوند که برای همه فصول سال چه روزهای گرم سال و چه روزهای سرد سال مورد استفاده قرار میگیرند. اگر به دنبال پارچه تریکو تیشرت با جنس درجه یک هستیم خوب باید به تبع کیفیت بالای آن، قیمت آن نیز بالاتر باشد و هزینه بیشتری را بکنید اما خوب در کل میتوان گفت که یک پارچه تیشرت درجه یک دارای ضخامت متناسب با وزن خود است. درصد الیاف طبیعی در آن بالا است و میزان الیاف مصنوعی آن نباید به حدی بالا باشد که کلا پارچه ویژگی الیاف مصنوعی را داشته باشد پارچه پنبه از جمله پارچه تریکو پنبه ‌ای دارای میزان بسیار مطلوبی از الیاف طبیعی است. این نوع پارچه لطافت و نرمی خاص خود را دارد. ضخامت و تراکم الیاف طوری است که اگر قسمتی از پارچه تریکو تیشرت را در دست خود بکشیم منافذ باز آن دیده نمیشود. سطح پارچه صاف است و الیاف پارچه در بین تار و پودها بیرون زده نیستند. اگر پارچه طرحدار است طرح آن دارای نظم مخصوص به خود است و دارای به هم ریختگی و بی نظمی است.

عرضه مستقیم پارچه تریکو تیشرت

عرضه مستقیم این محصول

کارخانجات زیادی در شهرهای مختلف در زمینه تولید انواع پارچه تریکو تیشرت فعالیت میکنند که هر کدام از آنها دارای ظرفیت تولیدی مشخصی در سال بوده و خیلی از آنها در عرضه مستقیم پارچه همچون پارچه تریکو کشی، پارچه سوزنی تیشرت، پارچه تریکو پنبه‌ ای و… نیز فعالیت دارند. عرضه مستقیم و خرید مستقیم از آنجا که واسطه ‌های فروش را حذف میکند میتواند برای مشتری محترم بسیار مقرون به صرفه باشد چراکه وجود واسطه‌ های فروش در خصوص عرضه هر محصولی باعث افزایش قیمت آن محصول میشود چون هر واسطه ‌ای از فروش محصول، انتظار درآمدزایی و سود را دارد اما خرید از درب کارخانه یا به صورت مستقیم این مزیت را دارد که هزینه کمتری را مشتری محترم بپردازد. عرضه مستقیم پارچه تریکو تیشرت توسط نمایندگی ‌های فروش و برندهای شناخته شده انجام میشود و مشتریان محترم میتوانند از مراکز اصلی عرضه مستقیم این پارچه، بهترین و باکیفیت ترین نوع این پارچه را با قیمت مناسب و طرح و رنگ متنوع خریداری کنند. فروش مستقیم انواع پارچه های تریکویی تیشرت چون پارچه سوزنی تیشرت، پارچه تریکو کشی و دیگر مدل ‌ها از طریق سایت ‌های تخصصی پارچه نیز امکان پذیر است و برای خرید میتوانید از طریق این فروشگاه های آنلاین سفارش دهید.

67

  1. سلام خسته نباشید بهتر پارچه تریکو با دست شسته بشه یا اگه برای شست و شو اونا می تونیم از لباس شویی استفاده کنیم

  2. سلام وقت بخیر
    ممنون از مطالب مفیدی که در سایت خود قرار دادید واقعا کمک شایانی به من کرد برای خرید.

  3. سلام وقت بخیر
    این پارچه دارای قیمت و بافت خوبی هست که برای تولید تیشرت در هر سایزی مناسب است.

  4. پارچه های تریکو یکی از بهترین پارچه برای تولید انواع لباس می باشد که طرفداران زیادی این پارچه دارد.

  5. سلام وقت بخیر این پارچه ها به صورت کیلویی هم به فروش می رسد طاقه ای به چه صورت انجام می شود.

  6. سلام وقت بخیر این پارچه بهترین و باکیفیت ترین نوع این پارچه را با قیمت مناسب و طرح و رنگ متنوع خریداری کنند.

  7. سلام وقت بخیر
    برای خرید پارچه تریکو تیشرت باید وقت بسیاری را صرف کرد تا بتوان پارچه ‌ای باکیفیت دارد

  8. سلام وقت بخیر
    مشتریان محترم میتوانند از مراکز اصلی خرید و عرضه پارچه، بهترین و باکیفیت ترین نوع این پارچه را با قیمت مناسب و طرح و رنگ متنوع خریداری کنند.

  9. سلام وقت بخیر بهترین و باکیفیت ترین نوع این پارچه را با قیمت مناسب و طرح و رنگ متنوع خریداری کنند. فروش پارچه پنبه، پارچه سوزنی تیشرت در این مجموعه تعلق دارد

  10. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو پنبه ‌ای و پارچه پنبه برای مناطق گرم مناسب هستند. در درجه بعد باید توجه به میزان آبرفت پارچه‌ ها را نیز در نظر بگیرید چراکه پارچه ‌هایی که دارای الیاف طبیعی هستند

  11. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو کشی به وسیله پیشرفته ترین تجهیزات و مرغوب ترین مواد تولید شده و پس از کنترل و بازرسی کیفی روانه بازار میشود.

  12. سلام وقت بخیر
    پارچهتریگپ با ا بهترین و باکیفیت ترین نوع این پارچه را با قیمت مناسب و طرح و رنگ متنوع خریداری کنند. فروش پارچه پنبه، پارچه سوزنی تیشرت، پارچه تریکو پنبه ‌ای، پارچه تریکو کشی و دیگر مدل ‌ها از طریق سایت ‌های تخصصی پارچه نیز امکان پذیر است.

  13. سلام خدا قوت پارچه تریکو برای تیشرت مردانه خیلی مناسبه با کیفیت هستند و رنگ های زیبایی دارند و برای فصل تابستون مناسبه

  14. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو پنبه ‌ای، پارچه تریکو کشی و دیگر مدل ‌ها از طریق سایت ‌های تخصصی پارچه نیز امکان پذیر است.

  15. سلام وقت بخیر
    عرضه پارچه، بهترین و باکیفیت ترین نوع این پارچه را با قیمت مناسب و طرح و رنگ متنوع خریداری کنند. فروش پارچه پنبه، پارچه سوزنی تیشرت، پارچه تریکو پنبه ‌ای، پارچه تریکو کشی و دیگر مدل ‌ها از طریق سایت ‌های تخصصی پارچه نیز امکان پذیر است.

  16. سلام وقت بخیر
    پارچه را با قیمت مناسب و طرح و رنگ متنوع خریداری کنند. فروش پارچه پنبه، پارچه سوزنی تیشرت، پارچه تریکو پنبه ‌ای، پارچه تریکو کشی و دیگر مدل ‌ها از طریق سایت ‌های تخصصی پارچه نیز امکان پذیر است.

  17. سلام وقتتون بخیر
    من و خواهرم چندبار از شما خرید کردیم و خیلی راضی بودیم ممنون از سایت خوبتون.

  18. سلام وقتتون بخیر
    من برای مغازه م چند بار از شما پارچه خریدم و بسیار کیفیت خوبی داشتن ممنون از شما اقای خسروی.

  19. سلام وقت بخیر
    پارچه پنبه و پارچه تریکو پنبه ‌ای پس از شست و شو دچار کم شدن سایز و اصطلاحا آبرفت میشوند پس برای خرید باید تقریبا ۱۰ % بیشتر از نیاز خود خریداری کنید.

  20. سلام وقت بخیر عزیزم با چتری کوهی شما به مقدار ۵ دقیقه می خوام ولی میدونی که چقدر پنجشنبه ارسال نمیشه برای من اگه میشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  21. سلام وقت بخیر ارسال به همدان هم دارید؟
    ممنون میشم من را در زمینه ایفا و مواد و نخ بکار رفته راهنمایی کنید سپاس گذارم

  22. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به سودان هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

  23. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به موزامبیک هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

  24. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور یمن هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

  25. سلام وقت بخیر
    ارسال به به کشور موریتانی هم دارید ممنون میشم مارا راهنمایی کنید الیف و جنس بکار رفته آن را هم نام ببرید و اگر امکان هست برای مذاکرات بیشتر قراری با هم داشته باشیم

  26. سلام وقت بخیر
    طرح و رنگ متنوع خریداری کنند. فروش پارچه پنبه، پارچه سوزنی تیشرت، پارچه تریکو پنبه ‌ای، پارچه تریکو کشی و دیگر مدل ‌ها از طریق سایت ‌های تخصصی پارچه نیز امکان پذیر است.

  27. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو پنبه ‌ای پس از شست و شو دچار کم شدن سایز و اصطلاحا آبرفت میشوند

  28. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو پنبه ‌ای، پارچه تریکو کشی و دیگر مدل ‌ها از طریق سایت ‌های تخصصی پارچه نیز امکان پذیر است.

  29. سلام وقت بخیر
    امروزه تنوع طرح، جنس و مدل پارچه ‌ها در بازار بسیار زیاد است و این باعث سر درگمی خریدار میشود، البته اکثر خریداران در نگاه اول رنگ و طرح را در نظر دارند

  30. برای خرید پارچه تریکو تیشرت باید وقت بسیاری را صرف کرد تا بتوان پارچه ‌ای باکیفیت و همچنین با قیمت مناسب خریداری کرد. امروزه تنوع طرح، جنس و مدل پارچه ‌ها در بازار بسیار زیاد است و این باعث سر درگمی خریدار میشود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما