قیمت عمده پارچه دورس سه نخ لباس مردانه

پارچه دورس سه نخ  مردانه محصولی بسیار با کیفیت و مشتری پسند می باشد. بافت این پارچه منحصر بفرد و بسیار عالی می باشد. این محصول در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می شوند. مراکز تولید و پخش این نوع پارچه ، شرایط بسیار مناسب و ویژه ای را برا خریداران عمده این محصول در نظر گرفته اند.

خریدارانی که به طور عمده از این محصول خریداری می کنند می توانند از قیمت بسیار مناسب و ارزانتر بهره ببرند. 

قیمت عمده پارچه دورس سه نخ لباس مردانه

به چه پارچه ای دورس گفته می شود؟

به چه پارچه ای دورس گفته می شود؟ پارچه دورس پنبه محصولی بسیار با کیفیت بوده و از نوع پارچه های تریکویی محسوب می شود.این محصول پر طرفدار در رنگ ها ، طرح های مختلف و زیبایی تولید می شوند. بافت این نوع پارچه نسبت به سایر پارچه های دیگر ضخیم تر می باشد. جنس این پارچه  بسیار منحصر بفرد بوده ، و از الیاف خاصی تولید می شود. در بافت این پارچه ، قسمت رویی آن بصورت نخ هایی با تراکم و ضخیم می باشد. و قسمت پشتی آن به صورت تار های نخ می باشد .

جنس نخ های استفاده شده در پشت این نوع پارچه از پنبه می باشد ، جنس نخ های مورد استفاده در روی این پارچه می تواند از هر نوع نخی باشد. 

به تمامی  پارچه هایی که این قبیل ویژگی ها را دارا باشند پارچه دورس گفته می شود.

پارچه دورس دارای دو نوع بافت دو نخ ، سه نخ می باشد. به دلیل بافت فوق العاده و ضخیم بودن این محصول از آن برای تولید گرمکن های مردانه ، سویشرت و شلوار های مردانه و بچگانه استفاده می شود. 

نوع بافت این محصول به گونه ای است که عمدتا برای فصل سرما مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه از بهترین مواد اولیه ، با استفاده از دستگاه هایی مجهز تولید می شود. 

خرید پارچه دورس سه نخ پنبه رنگی

خرید پارچه دورس سه نخ پنبه رنگی با خرید پارچه دورس سه نخ پنبه ای از فروشگاه های معتبر می توانیم از کیفیت آن اطمینان حاصل کنیم. این پارچه های سه نخ پنبه ای در رنگ هایی بسیار متفاوت و زیبا در بازار موجود می باشند، که هر شخصی با توجه به سلیقه شخصی خود می تواند محصول مورد نظر خود را انتخاب نماید. فروشندگان این نوع پارچه ها شرایط بسیار ویژه ای را برای خریداران عمده این محصول در نظر گرفته اند. این شرایط شامل تضمین کیفیت ، استفاده از تخفیفات و قیمتی مناسب می باشد.

فروشندگان این محصول در تلاش اند تا بهترین محصول را با کیفیتی بالا در رنگ های متنوع ، در دسترس مشتریان قرار دهند . به طوری که سلیقه و نیاز مشتریان را به بهترین نحو تامین نمایند. هم چنین با خرید از فروشگاه های معتبر این محصول علاوه بر تضمین کیفیت می توانیم محصول مورد نظر خود را به مقدار مورد نیاز، و قیمتی بسیار مناسب تهیه نماییم. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما