قیمت پارچه اسپان لاکرا

پارچه های اسپان لاکرا از منسوجات پرتقاضای بازار فروش پارچه به شمار میروند که امروزه کارخانه های زیادی به ساخت این نوع پارچه با سطح کیفی با قیمت های متفاوتی پرداخته اند؛ به همین سبب قیمت پارچه اسپان لاکرا متناسب با برندهای مختلف متفاوت است. این پارچه ها که در ادامه با خصوصیات آن آشنایی پیدا میکنیم در مرکز تولیدی دیبافت در شرایط استانداردی تهیه میشوند و پس از طی کردن مراحل تولید وارد حوزه پخش پارچه میشوند. این پارچه های محبوب را میتوانید با مراجعه به آنلاین شاپ دیبافت به آسانی سفارش دهید و با صرف کمترین هزینه درب منزل خود تحویل بگیرید.
نمایندگان ما در سراسر کشور پاسخگوی شما هستند و برند دیبافت تمامی نقاط را تحت پوشش عرضه محصولات خود قرار داده است. با نوسانات ارزی در بازار فروش، نرخ انواع منسوجات در حال افزایش است. ما در تلاش هستیم تا با توجه به توان مالی مردم و شرایط حاکم بر جامعه بهترین کیفیت ها را با قیمت هایی باور نکردنی به شما عرضه کنیم.

آشنایی با پارچه اسپان لاکرا مرغوب

آشنایی با پارچه اسپان لاکرا مرغوب

پارچه های اسپان لاکرا اعلا با توجه به کیفیت الیاف و نخ های به کار رفته در بافت آن نرم و لطیف هستند و لباس های تولید شده با این پارچه ها یک احساس راحتی را القا میکنند. پارچه های اسپان لاکرا مرغوب با توجه به مشخصه بارز کشسانی الیاف لاکرا تا چند برابر حالت معمول خود کش می آیند و بدون هیچ آسیبی به حالت اولیه خود باز میگردند. این پارچه ها در صورتی که از سطح کیفی خوبی برخوردار باشند در برابر سایش مقاوم هستند و در صورت رعایت نکات مراقبتی طول عمر بالایی خواهند داشت.
اکثر خانم هایی که به نوع پوشش خود اهمیت خاصی میدهند به دنبال خرید یک پارچه مرغوب با طول عمر بالا هستند تا بتوانند لباس هایی که قصد دوخت آن را دارند را در مدت زمان زیادی استفاده کنند. قیمت پارچه اسپان لاکرا با توجه به مقاومت کششی و طول عمر زیادی که دارد مناسب است. بهترین راه تشخیص یک پارچه اسپان لاکرا مرغوب توجه به نوع و کیفیت نخ ها و تراکم بافت آن است؛ هرچه ظرافت بافت آن بیشتر باشد و تراکم بیشتری داشته باشد مرغوب تر خواهد بود.

تنوع رنگ پارچه اسپان لاکرا

تنوع رنگ پارچه اسپان لاکرا

یکی از مهم ترین و اساسی ترین عوامل در انتخاب یک پارچه تنوع رنگ آن است. برای موقعیت ها و مکان های مختلف لباس هایی با رنگ های خاص مناسب هستند. رنگ لباس در جلوه دادن اندام و چهره بسیار تاثیر گذار است و باید در انتخاب رنگ پارچه به رنگ پوست خود توجه ویژه ای کنیم و رنگ پارچه را متناسب با آن برگزینیم. طراحان لباس، تولید کنندگان پوشاک و خیاط های باتجربه با در نظر گرفتن عواملی مانند سن و سال، جنسیت فرد، موقعیت فرهنگی و شغل فرد به انتخاب رنگ پارچه دست میزنند به همین دلیل به دنبال تهیه برندهایی هستند که تنوع رنگ بالایی داشته باشد تا انتخاب های متفاوت آنان را پوشش دهد . پارچه های اسپان لاکرا پس از اینکه از خط تولید خارج شدند وارد مرحله رنگرزی میشوند. این پارچه ها به خوبی رنگ پذیر هستند؛ به همین دلیل کلکسیون کاملی از تمامی رنگ های پرطرفدار از این پارچه تولید میشود. یکی از دلایل محبوبیت این پارچه علاوه بر کیفیت و قیمت آن، تنوع رنگ بندی این محصولات است.

دسته بندی پارچه اسپان لاکرا بر اساس دوام

دسته بندی پارچه اسپان لاکرا بر اساس دوام

در تولیدات نساجی از انواع مختلفی از الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده میشود؛ مانند الیاف پلی استر، پنبه، لاکرا، ویسکوز و… که این الیاف و نوع تهیه آن کمک شایانی به افزایش دوام پارچه میکنند. همچنین علاوه بر این عامل نوع دستگاه های ریسندگی و بافت پارچه نیز در دوام و استحکام پارچه تاثیر گذار است. مسلما هرچه ماشین آلات تولیدی پارچه مدرن تر و پیشرفته باشند پارچه های مقاوم تری تولید میشود. فرمول تولید این پارچه ها در کارخانجات متنوع است و طبق دستور کارشناسان تولید این مجموعه ها به تولید میرسند.
هر کدام از پارچه های اسپان لاکرا، پارچه فلامنت، پارچه سه نخ پنبه، کج راه، تترون و… طبق فرمول خاصی تهیه میشوند و در رده کیفی متفاوتی قرار میگیرند. قطعا باکیفیت ترین پارچه های اسپان لاکرا دوام بیشتری دارند.

مرجع پخش پارچه اسپان لاکرا

مرجع پخش این منسوج

مرجع پخش پارچه اسپان لاکرا این محصولات را به صورت عمده یا جزئی با قیمت مناسبی در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهد. شما خریداران محترم میتوانید برای اطلاع از قیمت و کاربردهای این پارچه یا خرید آن به مراکز پخش دیبافت در سراسر کشور مراجعه کنید یا با تلفن های بخش فروش دیبافت برای انجام سفارش تماس حاصل فرمایید. مشتریان انواع پارچه، برای خرید با نازل ترین قیمت با مراجعه حضوری به شرکت های پخش عمده در سراسر کشور میتوانند این کالا را تهیه کنند. این نوع خرید مستقیم از شرکت که با حذف تمامی واسطه ها صورت میگیرد با سود بالایی برای خریدار همراه است. قیمت پارچه اسپان لاکرا در صورت خرید عمده بسیار مناسب خواهد بود.

5

  1. پارچه های اسپان لاکرا از منسوجات پرتقاضای بازار فروش پارچه به شمار میروند که امروزه کارخانه های زیادی به ساخت این نوع پارچه با سطح کیفی با قیمت های متفاوتی پرداخته اند؛ به همین سبب قیمت پارچه اسپان لاکرا متناسب با برندهای مختلف متفاوت است

  2. مرجع پخش پارچه اسپان لاکرا این محصولات را به صورت عمده یا جزئی با قیمت مناسبی در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهد.

  3. هر کدام از پارچه های اسپان لاکرا، پارچه فلامنت، پارچه سه نخ پنبه، کج راه، تترون و… طبق فرمول خاصی تهیه میشوند و در رده کیفی متفاوتی قرار میگیرند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما