قیمت پارچه دورس گلکسی

در بازار الان، یکی از ملاک های مهم خربداران برای انتخاب و خرید پارچه قیمت آن است. ارقام متنوع و مختلفی از پارچه‌ ها در بازار موجود است که هر کدام قیمت متفاوتی دارد و حتی از طرف دیگر ممکن است قیمت یک پارچه در هر مغازه با مغازه دیگر متفاوت باشد. قیمت پارچه دورس گلکسی به عوامل و شرایط مختلفی مثل درجه کیفیت پارچه که هرچه کیفیت بالاتر باشد قاعدتا قیمت آن نیز بالاتر میرود، تکنولوژی به کار رفته در تولید پارچه، الیاف به کار رفته در تولید پارچه. هر چه میزان الیاف طبیعی بیشتر باشد به تبع آن قیمت آن نیز بالاتر میرود، میزان متراژ سفارش خریدار، ساده یا طرحدار بودن، نوسانات بازار. متأسفانه به دلیل نوسانات موجود در بازار برای بسیاری از افراد قیمت محصولات تعجب آور است و نرخ ارز، چراکه قیمت نخ های وارداتی وابسته به نرخ ارز است. البته اینکه شرکت تولیدی مورد نظر جدید یا قدیمی باشد نیز تأثیرگذار است چراکه شرکت های جدید هنوز به چم و خم کار وارد نشده و احتمال بالا بودن قیمت آنها بسیار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت انواع این پارچه مانند پارچه دورس عروسکی، پارچه دورس خارخورده، پارچه دورس پشت کرکی و… میتوانید به نمایندگی‌ های مجاز و فروشگاه های سطح کشور مراجعه کنید یا از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش آنها و همچنین سایت‌ های معتبر خرید و فروش پارچه نیز میتوانید اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.

مشخصات کامل پارچه دورس گلکسی

مشخصات کامل پارچه دورس گلکسی

پارچه دورس ترکیبی از نخ پنبه و فلامنت است. این پارچه به دلیل وجود نخ لاکرا نیز در بافت خود، دارای قوام و کشسانی مطلوبی است و با کم یا زیاد شدن میزان نخ لاکرا در بافت پشت آن، قوام و کشسانی آن نیز تغییر میکند. کشش این نوع پارچه و البته هر نوع پارچه دیگری باعث راحتی و قابل استفاده شدن برای هر سایز میشود. از مزایای این نوع پارچه این است که وزن آن سبک است و راحتی بالایی دارد. به دلیل وجود نخ پنبه در الیاف خود مانع از ایجاد انواع حساسیت های پوستی و تنفسی میشود. این نوع محصول در رطوبت و آب تغییر سایز و رنگ نمیدهد. رنگ بندی این مدل پارچه‌ ها متنوع و کامل است. در صورت استفاده صحیح دارای عمری طولانی و استحکامی بالا است. برای انواع لباس اسپرت و خانگی چه زنانه چه مردانه و چه کودکان مورد استفاده قرار میگیرد که برای کودکان پارچه دورس عروسکی نمونه بسیار مناسبی است. پارچه دورس پشت کرکی برای روزهای سرد بسیار مناسب است.

بررسی کاربرد پارچه دورس گلکسی

بررسی کاربرد پارچه دورس گلکسی

کاربرد پارچه دورس دارای دامنه گسترده ای است و در محصولات آشپزخانه، بیمارستان، پوشاک خانگی و ورزشی مورد استفاده قرار میگیرد. در این نوع پارچه در طول فرآیند تولید میان الیاف آن شکافته میشود و این باعث جمع آوری و به دام انداختن آلودگی ‌ها مانند باکتری‌ ها، ویروس ‌ها و… در بین الیاف پارچه میشود پس انواع میکروب ‌ها و آلودگی ها در آن جمع آوری شده و از پخش آنها در محیط پیشگیری میشود پس به همین دلیل برای تولید محصولات آشپزخانه ‌ای و بیمارستانی و… از آن استفاده میشود. علاوه بر این به دلیل کیفیت جذب بالای آب و رطوبت آن، محبوبیت خاصی برای تولید انواع لباس ورزشی دارد. میتوان گفت که نگهداری و جذب آب در آن تقریبا به اندازه هفت برابر وزن خود پارچه است پس برای تمیزکاری و نیز تولید پوشاک به راحتی میتوان از این نوع پارچه استفاده کرد. از دیگر کاربرد های این نوع پارچه تولید انواع گرمکن ها، سویشرت ها، تیشرت ها، کت و دامن و… است. برای تولید شلوار اسلش نیز گزینه مناسبی است زیرا دارای کشسانی بالا است و این امر مانع زانو انداختن شلوار میشود. از پارچه دورس پشت کرکی برای تولید انواع لباس های پاییزی و زمستانی استفاده گسترده میشود. پارچه دورس عروسکی نیز برای تولید انواع و اقسام لباس های کودکان استفاده میشود.

آشنایی با نحوه شست و شو پارچه دورس گلکسی

آشنایی با نحوه شست و شو پارچه دورس گلکسی

شست و شوی پارچه از هر نظر دارای اهمیت بسیار است چراکه شست و شوی غیر اصولی و نامناسب باعث آسیب به بافت پارچه و در نهایت خراب شدن لباس میشود. به روش دستی ابتدا باید تشت را پر از آب کرد و مقدار مورد نیاز از پودر یا مایع لباسشویی را در آب ریخته و کامل در اب حل کنیم سپس لباس را درون محلول گذاشته و اگر خیلی کثیف بود چند ساعت درون آن خیس کنیم سپس به آرامی شسته و آبکشی نماییم. اگر لباس مورد نظر قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داشته باشد میتوان درون ماشین لباسشویی هم آن را شست. بهتر است برای لباس های با رنگ تیره از تیره شوی ها استفاده کنیم. پارچه‌ هایی که حاوی الیاف پنبه هستند را بهتر است با آب سرد بشوییم، زیرا در آب گرم شاید حالت ایستادگی خود را از دست بدهند. در هنگام شستن باید توجه کنیم که لباس هایی را که زیپ دار هستند قبل از شستن زیپ آنها را ببندیم تا باعث آسیب به لباس و دیگر لباس های همراه آن نشود. برای جلوگیری از چروک شدن پارچه بهتر است قبل از پهن کردن آنها بر روی بند رخت، چند مرتبه لباس را تکان دهیم سپس پهن کنیم. بهتر است لباس را برعکس کرده و بشویید. برای خشک کردن نیز سفارش میشود که لباس مورد نظر را بر روی یک سطح صاف قرار دهید تا آب اضافی آن خارج شود زیرا آویزان کردن لباس باعث کش آمدن و از دست دادن ظاهر لباس میشود. از آب سرد استفاده کرده و در نهایت هم از پشت اتوکشی نمایید. مایع لباسشویی به نسبت پودر لباسشویی گزینه مناسب تری برای شست و شو است چراکه آنزیم‌ های پودر به کشسانی پارچه آسیب وارد میکند. از چلاندن لباس خودداری کنید زیرا باعث دفرمه شدن لباس میشود. پارچه دورس عروسکی که برای تولید لباس کودکان کورد استفاده قرار میگیرد به دلیل استفاده بدون احتیاط کودکان ممکن است دارای لک های گسترده ای باشد و تمیز کردن آنها مشکل باشد پس برای شست و شوی این نوع لباس بهتر است ابتدا محل لک ها را به صابون آغشته کنید و چند ساعت بگذارید تا روی آن اثر کرده و لک ها بهتر تمیز شود و چلاندن و شستن سخت روی پارچه اثر منفی نگذارد.

مرکز توزیع پارچه دورس گلکسی

مرکز توزیع این محصول

پارچه دورس گلکسی از بهترین و مرغوب ترین پارچه‌ های تولیدی ایران است که به دلیل وجود الیاف پنبه در آن، جایگاه خوبی در میان پارچه ‌های تولیدی کشور دارد. خریداران محترم میتوانند با مراجعه به مراکز نمایندگی یا سایت ‌های آنها خرید خود را انجام دهند. مرکز فروش پارچه دورس گلکسی نمونه ‌های مختلفی از این پارچه مانند پارچه دورس گلکسی، دورس خارخورده، دورس عروسکی، دورس پشت کرکی و… را با کیفیت بسیار بالا و مرغوبیت تمام ارائه میدهد که با توجه به تنوع بالای کالا، امکان انتخاب برای هر سلیقه ای فراهم شده است و مشتری بنا به نیاز و سلیقه و بودجه خود میتواند هر یک از مدل ‌ها را خریداری کنند.

51

  1. The next time I read a blog, Hopefully it doesnt fail me just as much as this one. I mean, Yes, it was my choice to read through, but I actually thought you would have something useful to say. All I hear is a bunch of moaning about something that you could fix if you werent too busy searching for attention.

  2. سلام من برای تولید خودم سفارش دادم واقعا از کیفیت این پارچه ها راضی هستم واقعا عالی هستند ممنونم.

  3. پارچه های دورس گلکسی یکی از بهترین پارچه برای تولید لباس می باشد که دارای کیفیت مرغوبی است.

  4. سلام وقت بخیر
    پارچه های گلکسی در تولید تیشرت و هوای هم مناسب است که در رنگ های مختلف تولید می شود.

  5. سلام و خدا قوت این پارچه به دلیل وجود نخ لاکرا نیز در بافت خود، دارای قوام و کشسانی مطلوبی است.

  6. پارچه های گلکسی از بهترین پارچه های برای دوخت انواع لباس می باشد و دارای تنوع رنگی بسیاری است.

  7. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس ترکیبی از نخ پنبه و فلامنت است. این پارچه به دلیل وجود نخ لاکرا نیز در بافت خود، دارای قوام و کشسانی مطلوبی است

  8. سلام وقت بخیر
    این پارچه به دلیل وجود نخ لاکرا نیز در بافت خود، دارای قوام و کشسانی مطلوبی دارد

  9. سلام وقت بخیر
    قیمت پارچه دورس گلکسی به عوامل و شرایط مختلفی مثل درجه کیفیت پارچه که هرچه کیفیت بالاتر باشد قاعدتا قیمت آن نیز بالاتر میرود

  10. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس گلکسی به عوامل و شرایط مختلفی مثل درجه کیفیت پارچه که هرچه کیفیت بالاتر باشد قاعدتا قیمت آن نیز بالاتر میرود

  11. سلام وقتتون بخیر
    پارچه دورس گلکسی از بهترین و مرغوب ترین پارچه‌ ها در تولیدی ایران می باشد که بسیار کیفیت خوبی دارند.

  12. سلام وقت بخیر پارچه دورس گلکسی استحکام خوبی دارد و برای لباس کودک که مدام شستشو میکنیم مناسبه وعمر خوبی دارد

  13. سلام وقت بخیر
    کیفیت پارچه که هرچه کیفیت بالاتر باشد قاعدتا قیمت آن نیز بالاتر میرود، تکنولوژی به کار رفته در تولید پارچه، الیاف به کار رفته در تولید پارچه. هر چه میزان الیاف طبیعی بیشتر باشد با کیفیت تر خواهد بود

  14. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس گلکسی از بهترین و مرغوب ترین پارچه‌ های تولیدی ایران است که به دلیل وجود الیاف پنبه در آن، جایگاه خوبی در میان پارچه ‌های تولیدی کشور دارد.

  15. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس ترکیبی از نخ پنبه و فلامنت است. این پارچه به دلیل وجود نخ لاکرا نیز در بافت خود، دارای قوام و کشسانی مطلوبی است

  16. پارچه دورس گلگسی دارای رنگ بندی متنوعی است مخصوصا طرح های عروسکی آن برای دوخت لباس منزل برای کودکان مناسبه باتشکر

  17. سلام وقت بخیر
    ارقام متنوع و مختلفی از پارچه‌ ها در بازار موجود است که هر کدام قیمت متفاوتی دارد و حتی از طرف دیگر ممکن است قیمت یک پارچه در هر مغازه با مغازه دیگر متفاوت باشد

  18. سلام وقت بخیر
    در بازار الان، یکی از ملاک های مهم خربداران برای انتخاب و خرید پارچه قیمت آن است

  19. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس گلکسی از بهترین و مرغوب ترین پارچه‌ های تولیدی ایران است که به دلیل وجود الیاف پنبه در آن، جایگاه خوبی در میان پارچه ‌های تولیدی کشور دارد

  20. سلام وقت بخیر
    برای تولید شلوار اسلش نیز گزینه مناسبی است زیرا دارای کشسانی بالا است و این امر مانع زانو انداختن شلوار میشود. از پارچه دورس پشت کرکی برای تولید انواع لباس های پاییزی و زمستانی استفاده گسترده میشود.

  21. سلام وقت بخیر
    ارقام متنوع و مختلفی از پارچه‌ ها در بازار موجود است که هر کدام قیمت متفاوتی دارد

  22. پارچه های دورس گلکسی یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت لباس است من چند بار از شما خرید کردم و بسیار راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  23. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس ترکیبی از نخ پنبه و فلامنت است. این پارچه به دلیل وجود نخ لاکرا نیز در بافت خود، دارای قوام و کشسانی مطلوبی است و با کم یا زیاد شدن میزان نخ لاکرا در بافت پشت آن، قوام و کشسانی آن نیز تغییر میکند.

  24. سلام وقت بخیر
    هزینه ارسال بار تا شهر مراغه چقدر است ؟ چه مدت زمان طول میکشه تا به دستم بارو برسونید؟

  25. سلام وقت بخیر ممنون از همراهی و پاسخگوی بسیار عالیه پرسنل مجموعه تون واقعا کیف کردم که همچین بچه ای با انرژی دارید

  26. سلام وقت بخیر ارسال به رشت هم دارید؟
    ممنون میشم من را در زمینه ایفا و مواد و نخ بکار رفته راهنمایی کنید سپاس گذارم

  27. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به اندونزی هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

  28. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور نامیبیاهم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

  29. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور بوتسوانا هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

  30. سلام وقت بخیر
    ارسال به به کشور کلمبیا هم دارید ممنون میشم مارا راهنمایی کنید الیف و جنس بکار رفته آن را هم نام ببرید و اگر امکان هست برای مذاکرات بیشتر قراری با هم داشته باشیم

  31. سلام وقت بخیر
    بودن قیمت آنها بسیار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت انواع این پارچه مانند پارچه دورس عروسکی، پارچه دورس خارخورده

  32. سلام روز بخیر
    پارچه دورس گلکسی از بهترین و مرغوب ترین پارچه‌ ها برای تولید انواع لباس ها می باشد.

  33. سلام وقت بخیر
    قیمت پارچه دورس گلکسی به عوامل و شرایط مختلفی مثل درجه کیفیت پارچه که هرچه کیفیت بالاتر باشد قاعدتا قیمت آن نیز بالاتر میرود

  34. سلام وقت بخیر
    قیمت پارچه دورس گلکسی به عوامل و شرایط مختلفی مثل درجه کیفیت پارچه که هرچه کیفیت بالاتر باشد قاعدتا قیمت آن نیز بالاتر میرود

  35. سلام وقت بخیر
    کشش این نوع پارچه و البته هر نوع پارچه دیگری باعث راحتی و قابل استفاده شدن برای هر سایز میشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما