قیمت پارچه ویسکوز کج راه

یکی از انواع منسوجات بسیار پرکاربرد و پرمصرف، در کشور ما پارچه ویسکوز کج راه است. همانطور که از نامش مشخص است، به صورت کج بافته شده و وزنی بین ۲۸۰ تا ۲۹۰ گرم دارد. قیمت پارچه ویسکوز کج راه به صورت عمده و خرده از طریق فروشندگان و کارشناسان تولیدی دیبافت کالا تعیین شده که برای اطلاع از آخرین نرخ این کالا میتوانید به مراکز ما مراجعه کنید.
امروزه پارچه ویسکوز کج راه به دلیل کاربرد های فراوانی که دارد مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است. از آنجایی که پارچه ویسکوز کج راه وزن نسبتا بالایی و ضخامت زیادی دارد، باعث شده که قیمت پارچه کجراه ویسکوز متفاوت باشد.
تولیدی ما تمام تلاش خود را کرده است که بتواند قیمت پارچه ویسکوز را با توجه به کیفیت آن برای شما مشتریان خوش سلیقه تهیه کند. بهتر است بدانید که قیمت عمده و یا طاقه ای انواع پارچه های مختلف نسبت به خرید متری ارزان تر برای مشتری تمام میشود. پارچه کج راه که به آن سرژه هم می گویند در انواع نمونه های متعدد زیر و با نرخ های متفاوت به دست مشتریان میرسد از جمله این نمونه ها:
1- فلامنت ۲- کرپ ۳- نخی یا پنبه ای و…

دلایل پر کاربرد بودن پارچه ویسکوز کج راه

دلایل پر کاربرد بودن پارچه ویسکوز کج راه

این محصول یکی از پرکاربرد ترین پارچه ها در صنعت لباس کار و پوشاک است، از این نوع پارچه در اغلب صنف ها استفاده میشود. امروز با زیاد شدن جمعیت، استفاده از لباس کار بسیار زیاد شده است و این امر باعث شده که شرکت ها تولید خود را افزایش دهند و تولیدی ما نیز در این زمینه بسیار فعال عمل کرده و رضایت مشتریان را کسب کرده است.
پارچه ویسکوز کج راه مدل های مختلفی دارد و چند نمونه از آن شاامل: فلامنت، ویسکوز و کتان است. موارد ذکر شده پرمصرف ترین پارچه ها هستند که تعداد زیادی از آنها توسط تولیدی ما عرضه میشود، از این پارچه برای فرم مدارس استفاده میکنند، دلیل استفاده از پارچه ویسکوز کج راه در مدرسه مقاومت بالا و ضخامت زیادی است که این پارچه برخوردار است.
از دیگر کاربردهای این منسوج استفاده در تولید لباس کار است. انواع لباس کار لباس پرسنلی، روپوش های پزشکی و پرستاری از پارچه ویسکوز تهیه شده اند. همچنین مشاغلی که با گرما سروکار دارند نیازمند پارچه ای هستند که علاوه بر خنک بودن از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشد همچنین کسانی که در شرکت های نفت و گاز و کسانی که در پمپ بنزین ها مشغول به کار هستند از این پارچه ها در لباس کارهای خود استفاده میکنند.

بررسی کیفی پارچه ویسکوز کج راه

بررسی کیفی پارچه ویسکوز کج راه

رنگ بندی های متفاوتاین منسوج تنها یک مورد از ویژگی های کیفی این پارچه است.
یکی از ویژگی های کیفی پارچه ویسکوز کج راه خاصیت ضد آب آن است که در واقع سبب شده است رنگ پارچه در اثر شست و شوی زیاد و ضد عفونی کردن پی در پی نیز عوض نشود که این ویژگی کیفی باعث شده است از این پارچه برای روتختی های هتل، بیمارستان، روپوش های اتاق عمل، منسوجات جراحی و… استفاده کنند.
یکی دیگر از ویژگی های کیفی پارچه ویسکوز کج راه دوام خوب این پارچه است که باعث رضایت مصرف کنندگان عزیز شده همچنین میتوان به خنک بودن این محصول و دوام بالای آن در برابر دمای بالا نیز اشاره کرد. ویژگی دیگر این محصول قیمت مناسب آن است که باعث شده است که مشتریان زیادی را به خود جذب کند

راه های افزایش طول عمر پارچه ویسکوز کج راه

راه های افزایش طول عمر پارچه ویسکوز کج راه

نحوه نگه داری هر پارچه از مهم ترین نکاتی است که باید بدانیم، برخی از پارچه ها به دلیل تنوع کاربردشان زیاد شسته میشوند؛ مانند لباس کار و لباس فرم مدارس. زمانی که از پارچه ویسکوز برای دوخت لباس کار و لباس فرم مدارس استفاده میکنند، باید حتما به نکات نگه داری آن نیز توجه کنید. شست و شو و خشک کردن و اتو کردن آن از موارد مهم نگهداری پارچه است. یکی از راه های افزایش طول عمر این منسوج نحوه مناسب شستن آن است.
اولین مرحله برای شست و شوی پارچه طبقه بندی آنها است، هرگز نباید برای شست و شوی پارچه، آنها را با هم مخلوط کرد. بهتر است قبل از شروع به کار پارچه ها را بر حسب رنگ و جنس آنها دسته بندی شده و سپس اقدام به شستن آنها کنیم تا هنگام شست و شو به بافت و الیاف آن آسیب نرسد. ناگفته نماند که کیفیت جنس پارچه هم در افزایش طول عمر پارچه تاثیر زیادی دارد.

مرکز سفارش پارچه ویسکوز کج راه

مرکز سفارش این منسوج

تولید کننده های پارچه ویسکوز کج راه با توجه به این که امروزه مراکز سفارش پارچه بسیار زیاد شده است، سعی به تولید پارچه با تنوع بیشتر و کیفیت بالا دارند. شما مشتریان میتوانید با خیال راحت از مرکز ما سفارش خود را ثبت کرده و با انتخاب شرکت دیبافت کالا خریدی راحت و آسوده را به خود هدیه کنید. همچنین میتوانید بدون این که بخواهید مسیر طولانی ای را طی کنید، برای رسیدن به پارچه مورد نظر خود از طریق سایت دیبافت کالای مورد نظر خود را تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما