قیمت پارچه ویسکوز کشی

همانطور که میدانید برای خریدار هنگام خرید توجه به عامل قیمت ملاک بسیار مهمی است. پارچه ویسکوز کشی از جمله پارچه های پرفروش است. قیمت پارچه ویسکوز کشی تحت تاثیر عوامل مختلفی است، اما معمولا قیمت مقرون به صرفه ای دارد. شرکت دیبافت از جمله شرکت هایی است که به فروش این محصول بی نظیر میپردازد. این شرکت سایتی را داراست که در آن قیمت انواع پارچه از جمله پارچه ویسکوز کشی و پارچه جین ایرانی را به نمایش گذاشته و روزانه به روز رسانی میشود. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت و مشاهده انواع این پارچه به این سایت مراجعه و اقدام به خرید و سفارش این محصول زیبا کنید.

مشخصات کامل پارچه ویسکوز مرغوب

مشخصات کامل پارچه ویسکوز مرغوب

پارچه های ویسکوز از جمله پارچه هایی هستند که از الیاف طبیعی تولید شده اند. این نوع پارچه ویژگی های ممتاز بسیار زیادی دارد. این نوع پارچه دوام و مقاومت بسیار زیادی داشته و از آن میتوان در دوخت انواع لباس ها استفاده کرد؛ از این رو بسیار پر فروش اشت. در گذشته برای تولید این پارچه از اب بسیاری استفاده میشد اما امروزه با گسترش صنایع، متخصصان توانسته اند حجم آب مصرفی را به حداقل برسانند و در این زمینه صرفه جویی کنند. این نوع پارچه انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها ویژگی های مختص به خود را دارند. انواع این نوع پارچه از حالت کشسانی مناسبی برخوردار هستند. پارچه لاکرا به دلیل اینکه حالت کشسانی دارد و از قابلیت تنفس مناسبی برخوردار است در دسته پارچه های ویسکوز قرار میگیرد و مردم نیز آن را جزو این گروه پارچه ها جالب است بدانید که این نوع پارچه در برابر حرارت مقاوم بوده و شما میتوانید از این راه برای تشخیص پارچه ویسکوز مرغوب استفاده کنید.

بررسی کاربرد پارچه ویسکوز کشی

بررسی کاربرد پارچه ویسکوز کشی

همان طور که قبلا گفیتم این پارچه از جمله پر فروش ترین پارچه ها محسوب میشود و کارایی های زیادی دارد. این پارچه بی نظیر قدرت جذب رطوبت بالایی را داراست، اما توجه داشته باشید که یکی از الیاف تولیدی این پارچه پنبه است و پنبه اگر زیاد در معرض رطوبت قرار بگیرد دچار اسیب میشود. این پارچه به دلیل اینکه خاصیت کشسانی ویژه ای دارد از چروک پذیری کمتری نیز برخوردار است؛ از این رو از این پارچه برای دوخت انواع شلوارها و لباس ها استفاده میشود. این پارچه و پارچه ساتن آمریکایی، بسیار زیبا و باکیفیت از رنگ پذیری بسیار بالایی نیز برخوردار است؛ به همین دلیل در طرح ها و رنگ های گوناگونی تولید شده و میتوان متناسب با هر سلیقه ای طرح و رنگ دلخواه را انتخاب و خریداری کرد. این پارچه قابلیت تنفس بالایی دارد؛ از این رو میتوانیم از ان برای دوخت لباس های مختلف در تمام فصول سال استفاده کنیم. از این پارچه برای دوخت انواع لباس های ورزشی، انواع جوراب ها، ساق پوش ها، باندهای کشی، انواع شلوارهای جین و… استفاده میشود. همچنین این پارچه به دلیل اینکه نرم، لطیف و سبک است برای دوخت انواع لباس های راحتی و خانگی مورد استفاده قرار میگیرد.

آشنایی با نحوه شستشوی پارچه ویسکوز نخی

آشنایی با نحوه شستشوی پارچه ویسکوز نخی

همانطور که میدانید پارچه ها بعد از اینکه به پوشاک تبدیل میشوند، ارتباط مستقیمی با پوست بدن خواهند داشت؛ در نتیجه بعد از مدتی باید شسته شوند. لازم است شما در هنگام شست و شوی این نوع پارچه نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید به صورت درست پارچه خود را شست و شو دهید. در ابتدا حتما باید به برچسب روی لباس یا پارچه خود توجه داشته باشید. زیرا ممکن است برخی از لباس هایی که با پارچه ویسکوز نخی تولید شده اند فقط قابلیت شست و شو توسط خشکشویی را داشته باشند و نتوان آنها را با ماشین لباسشویی یا به صورت دستی شست و شو داد. پس قبل از هرکاری توصیه میشود که ابتدا به برچسب روی منسوج دقت کنید.
برخی اوقات شست وشو با دست بهتر از شست و شو با ماشین لباسشویی است. در ابتدای شست و شو به روش دستی، پارچه را درون آب خنک یا معتدل قرار داده و از مواد شوینده مرغوب استفاده کنید و بعد پارچه را به صورت کامل شست و شو دهید. توجه داشته باشید که به هیچ وجه پارچه را نپیچانیدغ زیرا این کار باعث ضعیف شدن الیاف پارچه میشود. توجه داشته باشید که فقط برخی از این پارچه ها را میتوانید در ماشین لباسشویی قرار دهید. در این صورت باید دمای اب ماشین لباسشویی را در حالت معتدل قرار داده و از مواد شوینده ای استفاده کنید که مرغوب باشند تا به بافت پارچه اسیب وارد نکند. برای خشک کردن این نوع پارچه توجه داشته باشید که از خشک کن های برقی استفاده نکنید و بهتر است آن را در روی بند اویزان کنید تا خشک شود.

عمده فروشی پارچه ویسکوز کشی

عمده فروشی این منسوج

بسیاری از افراد پارچه ویسکوز کشی را به صورت عمده خریداری میکنند. همانطور که مطلع هستید خرید عمده این محصول بسیار مقرون به صرفه تر از خرید به صورت متری است. بنابراین تولیدکنندگان همواره در تلاش هستند تا بتوانند محصولات خود را به صورت عمده تولید کنند تا نیاز مشتری به این پارچه را تامین کنند. شرکت بازرگانی دیبافت نیز جزو شرکت هایی است که این محصول را به صورت عمده در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. این شرکت قیمت پارچه ویسکوز کشی را بسیار مناسب تر از سایر شرکت ها لحاظ میکند. شما میتوانید برای خرید از این شرکت به سایت یا به مراکز فروش آن مراجعه و محصول مورد نیازتان را خریداری نمایید. این شرکت توانسته با تسهیلات ویژه ای که در اختیار مشتریانش قرار میدهد از بهترین و معتبر ترین شرکت ها در این زمینه محسوب شود.

22

  1. سلام وقت بخیر
    این پارچه دارای کشش خوبی می باشد و برای تولید شلوار بچگانه خوب است.

  2. سلام وقت بخیر
    پارچه های ویسکوز مرغوب مجموعه شما در مقابل قیمتی که دارد بسیار مناسب می باشد.

  3. سلام وقت بخیر این پارچه از جمله پر فروش ترین پارچه ها محسوب میشود و قیمت مناسبی هم دارد

  4. سلام وقت بخیر
    این پارچه بی نظیر قدرت جذب رطوبت بالایی را داراست اما توجه داشته باشید که یکی از الیاف تولیدی این پارچه پنبه است و پنبه اگر زیاد در معرض رطوبت قرار می گیرند

  5. سلام وقت بخیر
    پارچه های ویسکوز از جمله پارچه هایی هستند که از الیاف طبیعی تولید شده اند و در پایین ترین قیمت در اختیار خریداران قرار می گیرند

  6. سلام وقت بخیر
    پارچه های ویسکوز از جمله پارچه هایی هستند که از الیاف طبیعی تولید شده اند همچنین این نوع پارچه دوام بسیار بالایی دارد.

  7. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه دوام و مقاومت بسیار زیادی داشته و از آن میتوان در دوخت انواع لباس ها استفاده می شود

  8. سلام وقت بخیر
    پارچه های ویسکوز از جمله پارچه هایی هستند که از الیاف طبیعی تولید شده اند من چندبار از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم.

  9. سلام وقت بخیر
    پارچه های ویسکوز از جمله پارچه هایی هستند که از الیاف طبیعی تولید شده اند. این نوع پارچه ویژگی های ممتاز بسیار زیادی دارد.

  10. سلام پارچه های ویسکوز نخی مناسب هر فصلی هستند و برای دوخت انواع لباس مناسبند و قیمت به صرفه ای دارند سپاس

  11. سلام وقت بخیر
    پارچه ویسکوز کشی از جمله پارچه های پرفروش است. قیمت پارچه ویسکوز کشی تحت تاثیر عوامل مختلفی است، اما معمولا قیمت مقرون به صرفه ای دارد. شرکت دیبافت از جمله شرکت هایی است که به فروش این محصول بی نظیر میپردازد.

  12. سلام وقت بخیر
    این شرکت سایتی را داراست که در آن قیمت انواع پارچه از جمله پارچه ویسکوز کشی را به نمایش گذاشته و روزانه به روز رسانی میشود.

  13. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ویژگی های ممتاز بسیار زیادی دارد. این نوع پارچه دوام و مقاومت بسیار زیادی داشته و از آن میتوان در دوخت انواع لباس ها استفاده کرد

  14. سلام وقت بخیر
    انواع این پارچه به این سایت مراجعه و اقدام به خرید و سفارش این محصول زیبا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما