مراکز سفارش پارچه تیشرتی

مراکز سفارش پارچه تیشرتی توسط تولید کنندگان این پارچه در اقصا نقاط کشور در قالب نمایندگی ها و دفاتر ثبت سفارش، دایر شده است. در این مراکز سفارشات خرده فروشان و یا مشتریان دیگر به صورت عمده ثبت و به آنها تحویل داده میشود. ثبت سفارش در این مراکز سفارش هم به صورت مراجعه حضوری به آدرس دفاتر و نمایندگی های موجود در سطح شهر امکان پذیر است هم به صورت آنلاین صورت میپذیرد. در ثبت سفارش به صورت حضوری، مشتریان قادر هستند به صورت رو در رو از طریق کارشناسانی که در مراکز سفارش این نمونه از منسوجات در حال ارائه خدمت هستند، نسبت به خریداری محصول مورد نظرخود اقدام کنند. در ثبت سفارشات از طریق مراکز مستقیمی که توسط تولید کنندگان در نظر گرفته شده است، نیازی به واسطه های مختلف نیست و شما به راحتی میتوانید سفارشات خود را ثبت کنید و محصول مستقیم از خط تولید بدون هیچ دردسر و هزینه اضافه ای برای شما ارسال میشود.

ترفندهای مراقبت از پارچه تیشرتی

ترفندهای مراقبت از پارچه تیشرتی

با استفاده از ترفندهایی، مراقبت از این منسوجات آسان تر خواهد شد. در درجه اول بعد از انتخاب جنسی مرغوب و ماندگار، نحوه شست و شوی پارچه تیشرت در دوام آن نقش بسیار مهم و پر رنگی دارد. پارچه های تیشرتی بسیار پراستفاده هستند و ممکن است در طول یک ماه چندین بار شسته شوند. اگر مواردی که گفته میشود را رعایت کنید عمر و ماندگاری پارچه تیشرتی خود را میتوانید به راحتی افزایش دهید.
۱_ حتما دمای لباس شویی را روی ۳۰ درجه تنظیم کنید؛ زیرا دمای بالا سبب آسیب و صدمه به بافت آن میشود.
۲_ ترجیحا تا جایی که ممکن است از پودرهای آنزیم دار استفاده نکنید. درست است که آنزیم برای از بین بردن لکه ها راه حلی مناسب به حساب می آید، اما به مرور زمان بافت و الیاف این منسوج را دچار آسیب میکند.
ناگفته نماند که بعضی از  از این محصولات مانند پنبه بهتر است با دست و آب سرد شسته شوند و از ماشین لباس شویی برای این نوع پارچه ها استفاده نشود و از آن جایی که این نوع پارچه های تیشرتی به دلیل وجود پنبه، تمایل بسیار زیادی به کوچک تر شدن دارند، حتما دقت و توجه داشته باشید تا مانند سایر پارچه های تیشرتی آنها را در مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید. همین طور دقت داشته باشید که قرار دادن این نوع پارچه های تیشرتی در مکان های نمناک و مرطوب سبب کپک زدن این پارچه ها میشود.

بهترین نوع پارچه تیشرتی در دوخت

بهترین نوع پارچه تیشرتی در دوخت

برای تولید تیشرت باکیفیت و مرغوب نه تنها جنس و نوع پارچه مهم است بلکه باید دقت داشته باشیم کدام پارچه به اصطلاح خوش دوخت تر است. در واقع بهترین نوع این منسوجات در دوخت، پارچه هایی هستند که نه وزن زیادی دارند و نه از ضخامت بالایی برخوردار هستند. در واقع پارچه هایی برای دوخت تیشرت مردانه مناسب است که دارای ضخامت متوسط باشد؛ نه به گونه ای که آنقدر نازک باشد که دید داشته باشد و نه اینقدر ضخیم که دوخت آن مشکل باشد؛ برای مثال پارچه های تریکو تیشرت، پارچه نخی تیشرت و همین طور پارچه ترک برای این منظور بسیار مناسب هستند. این پارچه ها علاوه بر موارد گفته شده، در دوخت بسیار اندک جا به جا میشوند و مانند پارچه هایی همچون جنس حریر و یا ریون در هنگام دوخت لیز نمیخورند و مشکلی ایجاد نمیکنند.

اطلاعاتی درباره پارچه تیشرتی

اطلاعاتی درباره پارچه تیشرتی

برای کسب اطلاعاتی درباره این محصول باید بدانید که الیاف به کار رفته در پارچه های تیشرتی میتوانند به حدی خوب باشند که باعث ایجاد حس لطافت و نرمی و در نهایت ایجاد حس خوشایندی در افراد شوند و حتی برعکس این موضوع هم وجود دارد؛ این الیاف میتوانند آنقدر بد باشند که سبب ایجاد حس بدی در فرد شوند. رنگ پارچه های تیشرتی یکی از عوامل مهم در بررسی کیفیت پارچه است. توجه به دو عامل هنگام خرید پارچه های تیشرتی به شما کمک زیادی در خرید این منسوج مناسب خواهد کرد. عامل و مورد اول همان یک دست و یکنواخت بودن رنگ در سطح پارچه است. معمولا در پارچه های تیشرتی نامرغوب، هنگام رنگرزی به یکنواختی رنگ دقت نمیشود و در نتیجه پارچه ای که به شما تحویل داده خواهد شد بسیار بی کیفیت است؛ برای مثال اگر پارچه تیشرتی شما رنگ قرمز باشد و سطح کیفیت رنگرزی آن پایین باشد، خواهید دید که بعضی نقاط روشن و بعضی نقاط تیره تر است.
حتما در هنگام خرید این منسوجات به گرماژ پارچه دقت کنید. شاید بگویید منظور از گرماژ چیست؟ در واقع گرماژ پارچه همان تراکم بافت پارچه است. در واقع تراکم کمتر و پایین تر نشانه بی کیفیت بودن پارچه است، اما چگونه میشود متوجه تراکم یا همان گرماژ پارچه شد؟ اولین نشانه ای که با آن میشود متوجه گرماژ پارچه شد وزن پارچه است. پارچه هایی که دارای گرماژ پایین هستند وزن بسیار کمتری نسبت به پارچه های تراکم بالا یا همان گرماژ بالا دارند. دومین نشانه ای که میشود به گرماژ پارچه پی برد، دقت و توجه به تار و پود پارچه است. در پارچه هایی که با گرماژ پایین به عرصه تولید رسیده اند، بی نظمی و از هم گسختگی تار و پود آن بسیار مشهود و معلوم است.

فروش کلی پارچه تیشرتی

فروش کلی این منسوج

تولید کنندگان حرفه ای و توانمند این منسوج با دانستن و علم بر انواع روش فروش کلی محصولات خود، توانسته اند محصولات خود را به روش های مختلفی در معرض فروش بگذارند. در واقع آن چیزی که در فروش و بازار یابی مهم است این است که یک محصول راه ها و تکنیک های مختلفی برای فروش داشته باشد تا از این طریق بتوان میزان بیشتری از محصولات را به فروش رساند و به سود و منفعت بالایی دست یافت. فروش کلی پارچه تیشرتی با مزایای یاد شده و در شرایط خرید حضوری و غیر حضوری با قیمتی مناسب توسط مراکز سفارش پارچه تیشرتی انجام میپذیرد.

2

  1. من یه تولید کننده تی شرت هستم و تمام
    پارچه های لازمم رو از این شرکت خریداری میکنم هم به عنوان تولید کننده راضی هستم و خداروشکر برای فروش هم مشکلی نداشتم و همه راضی بودن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما