مراکز فروش پارچه ویسکوز شلواری

مراکز فروش برای توزیع و پخش و معرفی یک کالا ایجاد میشوند، مراکز فروش پارچه ویسکوز شلواری نیز در جهت ارائه هرچه بهتر و بیشتر این پارچه از سوی تولید کنندگان آن ایجاد شده اند، تا به عرضه این محصول میان عموم مردم بپردازند.
اگر شما کسب و کارتان با خرید پارچه در ارتباط است، مثلاً پاساژ فروش پارچه دارید و یا تولیدی لباس، حتما میدانید که پارچه ملانژ تا چه میزان با کیفیت است و از همین رو این پارچه را برای دوخت انتخاب کرده اید.
مراکز فروش این پارچه را در جهت دوخت انواع مختلف شلوار های زنانه و مردانه بازار عرضه میکنند و خریداران به صورت های مختلفی اعم از خریدهای واسطه ای و خرید مستقیم محصول را تهیه میکنند.
این پارچه از انواع مختلف پارچه های ملانژ است که از آن برای دوخت شلوار ها استفاده میکنند.
همانطور که میدانید صنعت پوشاک از پول ساز ترین صنعت های حال حاضر جهان است، این صنعت به قدری گسترده است و عمومیت دارد که حتی در کشورهای جهان سومی نیز پر درآمد ترین صنعت ها به شمار میرود. امروز در همه جای جهان هر کس به فکر پول درآوردن است اولین گزینه برای آن ورود به صنعت لباس است.

خصوصیات بهترین پارچه ویسکوز

خصوصیات بهترین پارچه ویسکوز

پارچه ویسکوز شلواری بر اساس نوع الیافی که در آنها به کار رفته است به دسته های مختلفی تقسیم میشوند و در بازار به پارچه های نسل اول، نسل دوم و نسل سوم شهرت دارند.
پارچه های نسل اول یا همان اولین پارچه های ویسکوزی شامل ریون ویسکوزی (ساده) و کوپرو هستند.
ویسکوزی ساده: پارچه ریون ویسکوزی از اولین پارچه های ویسکوزی است که برای تولید الیاف طبیعی و مصنوعی در کنار هم به کار گرفته شد این پارچه ها دوام بسیار بالایی دارند و علت قیمت ارزانی که دارند بسیار محبوب اند.
کوپرو: از ترکیب ویسکوز مس و آمونیاک پارچه ریون کوپرو تولید میشود و کیفیت بالا و جنس خوبی که این پارچه دارد عامل اصلی فروش آن است.
مودال و بامبو پارچه های نسل دوم اند که توانستند نبض بازار را به دست بگیرند و به طور کلی انقلابی در تولید پارچه های ویسکوزی ایجاد کنند.
مودال: از ریون مودال برای دوخت حوله نیز استفاده میشود و از خنک ترین پارچه های تابستانی است، اما از آنجا که در کنار خنکی و لطافت ضخامت قابل توجهی نیز دارد و عمر آن نسبت به دیگر پارچه های ویسکوزی طولانی تر است توانسته از بازار فروش خوبی برخوردار شود.
بامبو: از نرم ترین و لطیف ترین پارچه های ویسکوزی است و برای آن دسته از افراد که لطافت و نرمی پارچه برایشان اهمیت دارد پارچه ویسکوزی بامبو بهترین گزینه خرید است.
پارچه ریون لیوسل از نسل سوم پارچه های ریونی است که عیب های پارچه های نسل قبل را کمتر دارد از همین رو طرف داران زیادی پیدا کرده است.
لیوسل: پارچه ویسکوزی لیوسل چروک نمیشود و قیمت مقرون به صرفه ای دارد و از آنجا که عرق را به خود جذب نمیکند خریداران زیادی دارد. پارچه های نام برده شده از بهترین پارچه های ویسکوزی اند.

ترفندهای افزایش طول عمر پارچه ویسکوز

ترفندهای افزایش طول عمر پارچه ویسکوز

پارچه ویسکوز شلواری متاسفانه دوام زیادی ندارد و بعد از مدتی استفاده کش می آیند و به قولی شست و شوی زیاد برای آنها حکم نابودی آنها است. همچنین تابش نور آفتاب به شدت بر روی این پارچه ها اثر میکند و جلا و زیبایی آنها را به طور قطع خواهد گرفت.
اما برای بیشتر شدن دوام این پارچه رعایت یکسری نکات ضروری و لازم است در ابتدا این نکته را در نظر بگیرید که قبل از دوخت پارچه ویسکوزی را شست و شو دهید، تا به اصطلاح آب برود و بعد هم پس از دوخت از ماشین لباس شویی برای شست و شوی پارچه ویسکوز شلواری استفاده نکنید چون سریع کش می آید و از عمر پارچه به شدت کم میکند. هنگام اتو کشی یک پارچه نخی نرم بر سطح آن قرار داده شود تا در تماس مستقیم با حرارت قرار نگیرد.

روش های تشخیص بهترین نوع پارچه ویسکوز شلواری

روش های تشخیص بهترین نوع پارچه ویسکوز شلواری

پارچه ریون بر اساس طرحی که دارد در انواع مختلف ساده، کریستال، طرح دار، رگه دار، مانتویی، زنبوری، نگین دار تقسیم میشود، برای تشخیص این پارچه ها از هم،کافی است به مدل ساخت آنها دقت نمایید.
لطیف ترین و بهترین جنس پارچه، پارچه ابریشمی است. از همین رو قیمت گزافی دارد و تهیه آن برای عموم مردم کار آسانی نیست.
برای همین هم در سال ۱۸۳۸ یک شیمیدان فرانسوی برای اولین بار فیبر سلولزی را از گیاهان استخراج کرد و بعد از او کاردونت که از دانشمندان فرانسه بود و امروزه کمتر کسی است که در صنعت پوشاک و لباس او را نشناسد برای اولین بار الیاف مصنوعی را تولید کرد. از همان ابتدا این الیاف که برای ساخت پارچه ریون از آنها استفاده میشد با نام ویسکوز شهرت یافتند.
در کشور آلمان استفاده از این الیاف ویسکوزی رواج بسیار پیدا کرد و توجه عموم مردم را به خود جلب نمود، تا آنجا که به کشورهای آمریکا و انگلستان نیز صادر شد و بعد از آن این پارچه به سراسر جهان معرفی شد و در همه جا مورد استفاده قرار گرفت پارچه ویسکوزی در انواع مختلفی تولید میشود که برای دانستن خصوصیات بهترین پارچه های ویسکوزی لازم است هر کدام از این مدل ها و الیاف استفاده شده در آنها را به خوبی بشناسید.

مرکز خرید پارچه ویسکوز شلواری

مرکز خرید این منسوج

برای سهولت شما در امر خرید و همچنین در دسترس بودن هرچه راحت تر پارچه ویسکوز شلواری، کافی است به مراکز فروش پارچه ویسکوز شلواری رفته و شلوار مورد نظر خود را به صورت آنلاین و حضوری تهیه کنید. این مراکز فروش برای ارائه هر چه بهتر و تمام تر محصولات خود آنها را به صورت آنلاین به اشتراک میگذارند و شما میتوانید به راحتی آن ها را تهیه نمایید.
برای دوخت شلوار های مردانه و زنانه شما میتوانید از مراکز فروش این پارچه، پارچه ویسکوزی را که گزینه مناسبی برای دوخت این شلوارها است تهیه نمایید.

9

  1. مراکز فروش این پارچه را در جهت دوخت انواع مختلف شلوار های زنانه و مردانه بازار عرضه میکنند و خریداران به صورت های مختلفی اعم از خریدهای واسطه ای و خرید مستقیم محصول را تهیه میکنند

  2. برای سهولت شما در امر خرید و همچنین در دسترس بودن هرچه راحت تر پارچه ویسکوز شلواری، کافی است به مراکز فروش پارچه ویسکوز شلواری رفته و شلوار مورد نظر خود را به صورت آنلاین و حضوری تهیه کنید.

  3. در کشور آلمان استفاده از این الیاف ویسکوزی رواج بسیار پیدا کرد و توجه عموم مردم را به خود جلب نمود، تا آنجا که به کشورهای آمریکا و انگلستان نیز صادر شد

  4. پارچه وسکوزبه سراسر جهان معرفی شد و در همه جا مورد استفاده قرار گرفت پارچه ویسکوزی در انواع مختلفی تولید میشود

  5. برای دوخت شلوار های مردانه و زنانه شما میتوانید از مراکز فروش این پارچه، پارچه ویسکوزی را که گزینه مناسبی برای دوخت این شلوارها است تهیه نمایید

  6. برای دوخت شلوار های مردانه و زنانه شما میتوانید از مراکز فروش این پارچه، پارچه ویسکوزی را که گزینه مناسبی برای دوخت این شلوارها است تهیه نمایید

  7. برای دوخت شلوار های مردانه و زنانه شما میتوانید از مراکز فروش این پارچه، پارچه ویسکوزی را که گزینه مناسبی برای دوخت این شلوارها است تهیه نمایید

  8. کوپرو: از ترکیب ویسکوز مس و آمونیاک پارچه ریون کوپرو تولید میشود و کیفیت بالا و جنس خوبی که این پارچه دارد عامل اصلی فروش آن است.

  9. مراکز فروش پارچه وسکوز را در جهت دوخت انواع مختلف شلوار های زنانه و مردانه بازار عرضه میکنند و خریداران به صورت های مختلفی اعم از خریدهای واسطه ای و خرید مستقیم محصول را تهیه میکنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما