مرکز سفارش پارچه پنبه لاکرا طرح دار

پارچه پنبه لاکرا یکی از بهترین منسوجات تولید شده در ایران است که به صورت ساده و طرح دار ارائه میشود. این پارچه ها، مورد استقبال ویژه مشتریان قرار گرفته اند، به همین منظور مراکز تولید و توزیع بسیاری در سراسر کشور تاسیس شده اند. یکی از مجموعه های بزرگ پخش پارچه لاکرا، مرکز سفارش پارچه پنبه لاکرا طرح دار دیبافت است.

مزایای استفاده از پارچه پنبه لاکرا طرح دار

مزایای استفاده از پارچه پنبه لاکرا طرح دار

پارچه های مصنوعی تاثیر بدی بر محیط زیست میگذارند که جبران ناپذیر است. از این رو اغلب افراد به دنبال پارچه هایی هستند که منشا طبیعی داشته باشند، اما همه ما این را میدانیم که الیاف پنبه به تنهایی استحکام لازم را برای تهیه یک پارچه ندارند و مقاومت کششی نیز در این پارچه برای تهیه لباس های کشسان دیده نمیشود. بنابراین امروزه ترفندهای زیادی در تولید پارچه به کار گرفته میشود که تولید پارچه پنبه لاکرا نیز یکی از این ترفندهاست.
پارچه پنبه لاکرا همان گونه که از نامش پیداست، از ترکیب دو الیاف پنبه و اسپاندکس تهیه شده است؛ الیاف طبیعی پنبه منشا ارگانیک دارند. این الیاف منافذ ریزی دارند که سبب عبور جریان هوا از پارچه میشوند، بنابراین این پارچه ها مناسب فصول گرم هستد. الیاف مصنوعی لاکرا که به آن کش نیز میگویند با ترکیب پنبه، به پارچه خاصیت کشسانی نسبتاً مناسبی میدهند که تقریباً میتوان گفت پارچه دو برابر حالت اولیه خود کش می آورد و از این جهت کاربرد وسیعی در تولید لباس های ورزشی دارد.
وجود الیاف لاکرا در این پارچه، باعث جلوگیری از آبرفت و عدم تغییر سایز پارچه پس از شست و شو میشود. این پارچه های محبوب به راحتی اتو میشوند.
با توجه به اینکه الیاف پنبه طول عمر کمتری نسبت به دیگر الیاف دارند، ترکیب لاکرا با این الیاف موجب رفع این مشکل میشود و الیاف لاکرا طول عمر و دوام این پارچه ها را افزایش میدهند. الیاف لاکرا نیمه براق هستند و جلوه و زیبایی بهتری به پارچه های پنبه لاکرا میبخشند. این پارچه ها در سمت عرضی خود کشیده میشوند و استفاده از این پارچه در دوخت شلوارهای زنانه و مردانه گسترده است، زیرا شلوارهای دوخته شده با این نوع پارچه، زانو نمی اندازند.

تشخیص پارچه پنبه لاکرا مرغوب

تشخیص پارچه پنبه لاکرا مرغوب

برای تشخیص پارچه پنبه لاکرا مرغوب، اول از همه بهتر است کمی درباره برندی که میخواهیم از آن خرید کنیم، تحقیق کنیم؛ برندهای زیادی در بازار فروش منسوجات جا گرفته اند که بعضی از این مراکز تولیدی، در بین مردم شناخته شده هستند.
نوع الیاف به کار رفته در پارچه پنبه لاکرا نیز تاثیر بسزایی در کیفیت پارچه تولید شده دارد، در صورتی که مواد اولیه جهت تولید این پارچه ها درجه یک باشند، این پارچه ها دوام و کیفیت مطلوبی خواهند داشت. نخ های به کار رفته در این پارچه براساس درجه کیفیت به شرح زیر هستند:
ـ نخ و الیاف اپن
ـ نخ های شانه شده سوپر
ـ نخ های شانه شده رینگ و…
پارچه‌های لاکرایی که از کشسانی خوبی برخوردار نباشند، وقتی کشیده شوند، سایز آنها تغییر میکند و به حالت اولیه خود بر نمیگردند. این تغییر شکل، شل شدن و جاافتادگی پارچه در سر زانو شلوار، محل نشستن در لباس و همین طور سر آرنج پیراهن مشاهده میشود و نشان دهنده عدم مقاومت کششی پارچه است.
هر کدام از این پارچه ها متناسب با ضخامت و کیفیت، قیمت متنوعی دارند، شما میتوانید از مرکز سفارش پارچه پنبه لاکرا طرح دار دیبافت، بهترین پارچه با قیمت مناسب را تهیه کنید.

بررسی مقاومت پارچه پنبه لاکر

بررسی مقاومت پارچه پنبه لاکر

این پارچه ها در برابر ساییدگی مقاومت خارق العاده ای دارند. شما عزیزان میتوانید با خیال راحت لباس هایی که با پارچه پنبه لاکرا تهیه شده اند را در ماشین لباس شویی بیندازید و نگران افت کیفیت آن نباشید. زیرا تراکم بافت و استحکام این پارچه ها بالاست، به گونه ای که با ضربات کم و استفاده طولانی مدت دچار آسیب نمیشوند.
برای ما بیشتر از هر چیزی طول عمر پارچه اهمیت دارد که این مهم در گرو استفاده از مواد مرغوب و ماشین آلات پیشرفته است که در تمامی مراکز تولید پارچه به این موارد اهمیت داده میشود و در آخر شاهد تولید یک پارچه مقاوم خواهیم بود که در مرکز سفارش پارچه پنبه لاکرا به صورت آنلاین قابل سفارش است.

فروشندگان پارچه پنبه لاکرا طرح دار

فروشندگان پارچه پنبه لاکرا طرح دار

فروشندگان انواع پارچه و کسانی که در مرکز سفارش پارچه پنبه لاکرا طرح دار مشغول به کار هستند، تمامی تلاش خود را برای رفع نیازهای مردم مینمایند، به گونه ای که هیچ گونه کمبودی در ارائه منسوجاتی مانند پارچه در کشور دیده نمیشود.
این کالاها به دلیل کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، علاوه بر استقبال در داخل کشور، توجه تاجران را جلب نموده اند و به بازارهای خارجی راه یافته اند. برای خرید این پارچه، فروشندگان زیادی در سراسر کشور فعالیت دارند که هرکدام سطح کیفی متفاوتی دارند. شما برای تجربه یک خرید مطمئن و شیرین میتوانید با شرکت دیبافت، مرکز سفارش پارچه پنبه لاکرا طرح دار، تماس بگیرید و پس از کسب اطلاع از انواع پارچه موجود، سفارش خود را به نمایندگان فروش پارچه این شرکت ابلاغ کنید.

28

  1. پارچه پنبه لاکرا یکی از بهترین پارچه برای تولید لباس می باشد که کیفیت بسیار خوبی دارد.

  2. سلام وقت بخیر پارچه های پنبه لاکرا را می توان یکی از پارچه های مرغوب یک مجموعه نام برد

  3. سلام وقت بخیر برای ما بیشتر از هر چیزی طول عمر پارچه اهمیت دارد که این مهم در گرو استفاده از مواد مرغوب و ماشین آلات پیشرفته است

  4. سلام وقت بخیر
    پارچه های مصنوعی تاثیر بدی بر محیط زیست میگذارند که جبران ناپذیر است.

  5. سلام وقت بخیر
    پارچه های مصنوعی تاثیر بدی بر محیط زیست میگذارند که جبران ناپذیر است پارچه های شما بیشتر از الیاف طبیعی هستند

  6. سلام وقت بخیر
    پارچه‌های لاکرایی که از کشسانی خوبی برخوردار است و با قیمت مناسبی هم مشتریان عرضه می شوند

  7. سلام وقتتون بخیر خواستم از شما بابت محصول که برام فرستادین تشکر کنم خیلی عالی و باکیفیت بودن ممنون از سایت خوب شما.

  8. سلام وقتتون بخیر من بارها از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  9. سلام خسته نباشید از پارچه پنبه لاکراس طرح دار چند مدل خریداری کردم تنوع بالایی داره سپاس

  10. پارچه های پنبه لاکرا رنگ بندی کاملی دارند وطرح ونقش زیبایی برخوردار هستند و برای دوخت شلوار زنانه انتخاب خوبیه

  11. سلام وقت بخیر
    پارچه پنبه لاکرا یکی از بهترین منسوجات تولید شده در ایران است که به صورت ساده و طرح دار ارائه میشود. این پارچه ها، مورد استقبال ویژه مشتریان قرار گرفته اند

  12. سلام وقت بخیر
    پارچه های مصنوعی تاثیر بدی بر محیط زیست میگذارند که جبران ناپذیر است.

  13. سلام وقت بخیر
    پارچه های مصنوعی تاثیر بدی بر محیط زیست میگذارند که جبران ناپذیر است.

  14. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها، مورد استقبال ویژه مشتریان قرار گرفته اند، به همین منظور مراکز تولید و توزیع بسیاری در سراسر کشور تاسیس شده اند. یکی از مجموعه های بزرگ پخش پارچه لاکرا، مرکز سفارش پارچه پنبه لاکرا طرح دار دیبافت است.

  15. سلام روز بخیر
    پارچه پنبه لاکرا یکی از بهترین پارچه ها تولید شده در ایران است که به صورت ساده و طرح دار تولید میشود و بسیار باکیفیت و بادوام هستند.

  16. سلام وقت بخیر
    توزیع بسیاری در سراسر کشور تاسیس شده اند. یکی از مجموعه های بزرگ پخش پارچه لاکرا، مرکز سفارش پارچه پنبه لاکرا طرح دار دیبافت است.

  17. سلام وقت بخیر
    من همیشه خرید پارچه فروشگاهم از شما میکنم و بسیار راضی هستم ممنون از سایت خوبتون.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما