مرکز عرضه پارچه گردباف ساده

چنانچه از تحقیقات دیرینه شناسان بر می آید، بافت پارچه به هزاره های قبل از میلاد مربوط میشود. امروزه پارچه گردباف از پرمصرف ترین منسوجات است و مراکز عرضه زیادی این محصول را پخش میکنند. اما بهترین مرکز عرضه پارچه گردباف ساده در ایران، شرکت دیبافت نگار یزد است.
هنوز هم در برخی از استان های ایران عشایر کوچ نشین به وسیله دوک های نخ ریسی پشم و مو را به نخ تبدیل میکنند و از آن پارچه های زیبا میبافند. این هنر کاربردی سال هاست که در ایران در حال رشد است و اکنون به بالندگی رسیده است.
کارخانه های نساجی فراوانی برای تولید باکیفیت ترین پارچه ها در رقابت اند. یکی از پارچه هایی که در جهان طرفداران فراوانی دارد، پارچه گردباف است که با دستگاه های خاصی تولید میشود و به علت سبک ساخت و تولیدش به نام گردباف شناخته میشود.

مرکز عرضه پارچه گردباف ساده
البته همین نوع پارچه در میان مردم و در بازار به نام تریکو معروف است. حتی فروشندگان پارچه احتمالاً این پارچه را با نام تریکو عرضه میکنند.
شرکت های زیادی مدت هاست برای رساندن پارچه از کارخانه به دست مشتریان در تلاش و تکاپو هستند و پارچه را از کارخانه ها خریداری کرده و در سطح کشور و حتی خارج از ایران توزیع میکنند.
در میان همه این شرکت ها شرکت دیبافت نگار یزد همچون نگینی میدرخشد. این شرکت بهترین و باکیفیت ترین پارچه ها را با قیمت های بسیار مناسب ارائه میکند. هچنین این شرکت یک مرکز عرضه پارچه گردباف ساده است.
اگر به دنبال مکانی مطمئن برای خرید پارچه گردباف هستید، میتوانید سری به سایت ما زده و انواع متنوع این پارچه را در طرح ها و رنگ بندی های جدید و مد روز مشاهده کرده و انتخاب کنید.

بررسی کیفیت جنس پارچه گردباف

بررسی کیفیت جنس پارچه گردباف

شناخت پارچه های اصیل ایرانی به شما کمک میکند که بتوانید بهترین نوع پارچه را خریداری کنید. از شواهد تاریخی چنین بر می آید که ایرانیان جزء اولین افرادی بودند که دست به تولید و توسعه انواع پارچه‌ زدند.
صنعت نساجی در ایران از ابتدا تا کنون فراز و فرودهای فراوانی داشته است. برخی پادشاهان و صاحبان مملکت علاقه ای به تولید نداشتند و بیشتر سعی در واردات پارچه و لباس داشتند که این کار مدت ها باعث رکود و ورشکستگی تولیدات داخلی پارچه شد.
امروزه اما به لطف خدا پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه و تکامل این صنعت بوده و هستیم تا جایی که امروز محصولات نساجی در ایران قابلیت رقابت بالایی با بهترین برندهای خارجی را دارند.
جنس پارچه در کشورمان از انواع مختلفی تشکیل میشود. پارچه های گردباف معمولاً از پنبه و مقدار کمتری پلی استر تولید میشوند. اگر دقیق تر بگوییم ۶۵% پنبه و ۳۵% از پلی استر تشکیل شده است.
هرچه میزان استفاده از الیاف مصنوعی پلی استر در پارچه بیشتر باشد، قیمت تمام شده آن کمتر خواهد بود، چون الیاف پلی استر ارزان قیمت است و در کاهش هزینه تولید تأثیر بسزایی دارد.
مرکز عرضه پارچه گردباف ساده میتواند پارچه را به قیمت درب کارخانه به شما ارائه کند. شرکت دیبافت نگار یزد یکی از بزرگ ترین مراکز عرضه این کالای بسیار جذاب و پرمصرف است.

مشخصات کامل پارچه گردباف

مشخصات کامل پارچه گردباف

همانطور که پیشتر نیز بیان شد، پارچه گردباف به آن نوع از پارچه گفته میشود که با دستگاه های خاص بافت پارچه به روش گردباف تولید میشود. این پارچه ها به علت نوع بافتشان بسیار نرم و لطیف هستند و برای دوخت لباس راحتی بانوان کاملاً مناسب اند.
به همین علت خانم ها از طرفداران پر و پا قرص این نوع پارچه اند. پارچه گردباف ریون از تنوع رنگ و نقش بسیار بالایی برخوردار است، به طوری که میتوان از آن انواع مختلف البسه زنانه چه بیرونی و چه راحتی را دوخت.
علاوه بر آن قیمت پایین تری نسبت به سایر پارچه ها دارد، چون از الیاف مصنوعی بیشتری در تولیدش استفاده میشود. این پارچه به راحتی رنگ را میپذیرد و تولیدی ها برای رنگ رزی آن به مشکلی بر نمیخورند، به علاوه تحت هیچ شرایطی رنگ نمیدهد و به همین دلیل است که اکثر تولیدی های لباس علاقه فراوانی به این پارچه دارند.
پارچه گردباف ساده انواع مختلف و زیادی دارد. برخی انواع این پارچه مانند پارچه گردباف فلامنت، بافت درشتی دارند و در نتیجه ضخیم هستند و برای دوخت لباس بیرونی و زمستانی مثل سویشرت مناسب اند.
نمونه های دیگر آن مانند تریکو، بافتی ریز و سبک و حالت کشی راحتی دارند که بیشتر برای دوخت البسه راحتی و لباس نوزاد مناسب است.
شما عزیزان میتوانید برای مشاهده همه انواع پارچه به مرکز عرضه پارچه گردباف ساده در سایت دیبافت نگار یزد مراجعه کرده و پس از انتخاب نوع و رنگ و مدل پارچه مورد نیازتان در همان سایت ثبت سفارش کنید و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید.
ثبت سفارش در سایت دیبافت این مزیت را دارد که اگر شما تا بازه زمانی خاصی قصد تغییر در رنگ و اندازه سفارش خود را داشته باشید، میتوانید به راحتی تغییرات را اعمال کرده و به مشکلی برنخورید.

بررسی رنگ بندی پارچه گردباف ساده

بررسی رنگ بندی پارچه گردباف ساده

آیا میدانید که رنگ ها و تأثیر آنها در زندگی فردی تا چه حد به آرامش و ناآرامی افراد مربوط میشود؟ باید بگوییم که رنگ در زندگی فوق العاده تأثیرگذار است و شناخت نسبی در مورد روانشناسی رنگ ها میتواند به نظم و ایجاد آرامش در زندگی پراسترس امروزی کمک شایانی بکند.
استفاده صحیح و طبق اصول روانشناسانه از رنگ ها میتواند به ایجاد انگیزه‌ در یک محیط بی روح و یکنواخت کمک کند.
یکی از لوازم بسیار پرمصرف در زندگی ما پارچه ها هستند.
دوک‌های ریسندگی که طی چند سال اخیر در تحقیقات دانشمندان در ایران به‌ دست آمده، شاهد وجود کارگاه‌های بافندگی در ایران کهن است.
همانطور که میدانید ایران مهد همه هنر های باستانی است و پارچه بافی از اصیل ترین هنرهای ایرانیان است.
در میان خیل عظیم پارچه ها، پارچه گردباف ساده چون بسیار مورد استفاده است، انتخاب و شناخت رنگ آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. رنگ آبی و سبز پارچه لباس میتواند به آرامش درونی انسان کمک کند. هر چند رنگ آبی بیشتر به عنوان رنگی معنوی شناخته میشود. رنگ بنفش نماد اعتماد و احترام است و نارنجی خوش بینی و مثبت اندیشی را تداعی میکند. این پارچه در همه انواع رنگ تولید و توسط شرکت دیبافت نگاریزد ارائه میشود. شما میتوانید رنگ پارچه مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به سادگی آن را از مرکز عرضه پارچه گردباف ساده در سایت ما بخرید.

سفارش پارچه گردباف ساده

سفارش این منسوج

این روزها سفارش اینترنتی محصولات بسیار باب شده است. این مسئله به علت راحتی خرید و غیر حضوری بودن و صرفه جویی در وقت و انرژی فوق العاده لذت بخش است. البته برخی هنوز ترجیح میدهند باز هم برای خرید بیرون رفته و در میان اجناس خوب و خراب چرخی بزنند که این کار نیز اغلب برای بانوان مفرح و دوست داشتنی است.
شرکت دیبافت یزد یک مرکز عرضه پارچه گردباف ساده است و بیشتر به صورت اینترنتی ارائه خدمات میکند، اما اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که باید قبل از خرید پارچه حتماً آن را لمس کرده و حضوری ببینید، میتوانید از کارشناسان ما در سایت کمک بگیرید تا به شما برای خرید حضوری مشاوره بدهند. همچنین میتوانید برای خرید اینترنتی در همین صفحه سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما