مرکز فروش پارچه ملانژ پنبه گلکسی رنگی

پارچه ملانژ گلکسی رنگی جزو بهترین و پرفروش ترین پارچه هایی است که امروزه در ایران رواج یافته است. امروزه کشور عزیزمان ایران توانسته با به کار گیری متخصصان و کارشناسان صنعت نساجی پارچه هایی را تولید کند که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند. در شهرهای مختلف ایران مرکز فروش پارچه ملانژ پنبه گلکسی رنگی وجود دارد، اما یکی از مهم ترین و معتبر ترین این مراکز، شرکت بازرگانی دیبافت است. این شرکت که بهترین مرکز فروش پارچه ملانژ پنبه گلکسی رنگی محسوب میشود، همواره در تلاش است تا محصولات متنوع تر و باکیفیت تری را تهیه کند و در اختیار مشتریان قرار دهد. شما میتوانید با خرید از این مرکز فروش، بهترین نوع این پارچه را با قیمت بسیار مناسبی تهیه فرمایید. این مرکز فروش پارچه ملانژ پنبه گلکسی رنگی جز باسابقه ترین و معتبر ترین شرکت های فروش اینترنتی محسوب میشود.

شناخت بهترین پارچه ملانژ پنبه گلکسی

شناخت بهترین پارچه ملانژ پنبه گلکسی

همان طور که میدانید ملانژ لغتی فرانسوی به معنی مخلوط است. منظور این است که این نوع پارچه از ترکیب و مخلوط الیاف طبیعی و مصنوعی تولید میشود؛ به عبارتی دیگر ملانژ جنس یا الیافی در پارچه نیست، بلکه حالت رنگ پارچه است. همان طور که میدانید ما انسان ها همواره به دنبال پارچه ای هستیم که دارای کیفیت بی نظیر و زیبایی فوق العاده ای باشد؛ از این رو خرید بهترین پارچه همواره از دغدغه های اساسی ما محسوب میشود.
جهت شناخت بهترین پارچه ملانژ پنبه گلکسی باید بدانید که الیاف طبیعی این پارچه شامل پنبه و الیاف مصنوعی آن شامل پلی استر است، اما توجه داشته باشید هرچه مقدار الیاف طبیعی پنبه در این پارچه بیشتر باشد، به همان نسبت کیفیت آن نیز بیشتر خواهد بود ولی اگر شما پارچه ملانژ پنبه گلکسی را مشاهده کردید که براق، خشک و پلاستیکی باشد، آن پارچه درصد بیشتری الیاف مصنوعی دارد؛ در نتیجه کیفیت آن نیز کمتر از نوع طبیعی آن است. این نوع پارچه در دسته پارچه های گردبافت قرار میگیرد. از این نوع پارچه لباس های گوناگونی تولید میشود. وجود پلی استر در تولید این پارچه باعث شده است که دارای لطافت زیاد و همچنین مقاومت زیادی باشد.

معرفی مدل های مختلف پارچه ملانژ پنبه

معرفی مدل های مختلف پارچه ملانژ پنبه

همانطور که میدانید این پارچه نیز مثل سایر پارچه ها در مدل های مختلفی تولید شده است. از مهم ترین انواع آن میتوانیم به: ملانژ دورس، ملانژ جاکراه، ملانژ ویسکوز با لاکرا، ملانژ ویسکوز بدون لاکرا و… اشاره کنیم. انواع مدل های این نوع پارچه بیشتر در بافت متفاوت هستند. در ادامه به معرفی مدل های مختلف پارچه ملانژ پنبه میپردازیم.
بافت یک رو پارچه ملانژ پنبه: این نوع بافت جزو پرفروش ترین مدل موجود در بازار محسوب میشود. از این مدل بافت پارچه بیشتر برای تولید و دوخت لباس های خانگی استفاده میشود.
بافت دو رو پارچه ملانژ پنبه: این نوع پارچه از هر دو طرف بافته میشود در نتیجه ضخامت آن نسبت به بافت یک رو بیشتر است. از این نوع بافت پارچه اکثراً برای دوخت لباس های ورزشی استفاده میکنند.
بافت دورس پارچه ملانژ پنبه: این نوع پارچه ضخامت بسیار بیشتری نسبت به سایرین دارد و داخل آن کرک است. از این نوع پارچه بیشتر برای دوخت هودی و گرمکن های ورزشی استفاده میشود.

روش های مراقبت از پارچه ملانژ پنبه گلکسی

روش های مراقبت از پارچه ملانژ پنبه گلکسی

همان طور که میدانید برای ما انسان ها بسیار مهم است که از پارچه ها و لباس های خود مراقبت کنیم. شست و شوی صحیح لباس از جمله مواردی است که تأثیر بسیار مستقیمی بر کیفیت پارچه میگذارد. شاید بیشتر شما گمان کنید که نحوه شست و شو بسیار آسان است و فرقی ندارد که با چه روشی پارچه خود را شست و شو دهیم، اما جالب است بدانید گاهی اوقات شما با شست و شوی نادرست پارچه باعث میشوید الیاف پارچه آسیب بییند و پارچه مثل گذشته باکیفیت نباشد.
جهت آموختن روش های مراقبت از پارچه ملانژ پنبه گلکسی باید بدانید که برای شست و شوی این پارچه باید دقت داشته باشید که از مواد شوینده مرغوب استفاده کنید. توجه داشته باشید که از مواد شوینده ای استفاده نکنید که در آن آلاینده های شیمیایی زیادی وجود داشته باشد؛ زیرا این مواد باعث میشوند که بافت پارچه بسیار آسیب بییند. دقت کنید که هنگام شست وشو حرارت آب ماشین لباسشویی در حالت معمولی باشد؛ زیرا اگر حرارت زیادی داشته باشد، پارچه دچار آبرفت و تغییر رنگ میشود. برای اینکه پارچه شما کمتر چروک شود، آن را در هوای آزاد پهن کنید تا کامل خشک شود و کمتر از اتوکشی استفاده کنید.

قیمت عمده پارچه ملانژ پنبه گلکسی رنگی

قیمت عمدهاین منسوج

همان طور که میدانید ما نمیتوانیم اطلاعات دقیقی در مورد قیمت پارچه ها به شما بدهیم، زیرا انواع پارچه ها به دلیل اینکه در آنها مواد اولیه و الیاف متفاوتی موجود است، با یکدیگر متفاوت هستند، اما توجه داشته باشید که قیمت عمده این محصول بسیار مقرون به صرفه تر از خرید کردن آن به صورت متری است. از این رو افراد زیادی هستند که این محصول بی نظیر را به صورت عمده سفارش میدهند. شرکت دیبافت از جمله شرکت هایی است که این محصول را به صورت عمده به فروش میرساند و همواره در تلاش است که با حذف واسطه ها بتواند قیمت این محصول را با قیمت تولیدی و واقعی اش در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد، بنابراین این شرکت با امتیازات ویژه ای که در اختیار مشتریانش قرار میدهد، طرفداران زیادی در ایران و سایر کشورها پیدا کرده است و همه روزه حجم عظیمی از محصولاتش را به دیگر کشورهای خاورمیانه عرضه میکند.
این مرکز فروش پارچه ملانژ پنبه گلکسی رنگی به صورت حضوری و آنلاین ثبت سفارش میکند. شما میتوانید با مراجعه به سایت این شرکت مدل های مختلف پارچه را مشاهده نمایید و از قیمت آنها اطلاع یابید. شرکت دیبافت همواره مشاورانی را در اختیار شما قرار میدهد تا شما بتوانید با خیال راحت ثبت سفارش کنید و هر اطلاعاتی را که در مورد این پارچه ها نیاز داشتید از آنها جویا شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما