مرکز فروش پارچه گردباف کشی در تهران

پارچه گردباف کشی پارچه ای کاملا شناخته شده و پر مصرف در بازار پوشاک است که عمده قطب تولید و خرید و فروش آن از استان تهران می باشد. امروزه مراکز فروش به صورت کاملا آنلاین در بستر اینترنت ایجاد شده اند که امکان سفارش از راه دور را به خریدار می دهند.

مرکز فروش پارچه گردباف کشی در تهران

عوامل موثر بر کیفیت پارچه گردباف

عوامل موثر بر کیفیت پارچه گردباف

پارچه گردباف یکی از پارچه های پر استفاده در زمینه تولید پوشاک می باشد که تولید کننده های لباس قطعا باید در هنگام خرید این پارچه، نمونه های درجه یک و مرغوب آن را سفارش دهند تا مشتری نهایی نیز راضی باشد. اما قطعا کیفیت پارچه گردباف موثر از عوامل مختلفی می تواند باشد که در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم.

اصلی ترین مورد موثر ظرافت نخ و جنس نخ می باشد. استفاده از نخ ضخیم یا نازک کاملا می تواند کیفیت پارچه را تغییر دهد. یک نخ تقریبا نازک اما با پوشانندگی زیاد سبب می شود که طرح روی پارچه گردباف کاملا صاف و یکدست و نرم به نظر برسد.

تاب نخ نیز عامل مهم دیگری است و عملا می توان تاب نخ را کم و یا زیاد کرد که البته باید به گونه ای باشد که از کیفیت پارچه کم نکند و در عین حال احتمال پرز پرز شدن را نیز کم کند.

تراکم پارچه نیز در میزان کیفیت پارچه گردباف مهم است. این فاکتور تعیین کننده سنگین یا سبک بودن وزن پارچه، چروک شدن و حتی نازک یا ضخیم بودن می باشد. اما در این پارچه باید دارای استحکام باشد یعنی تراکم نخ باید تقریبا مناسب باشد و خیلی کم نباشد.

ساختار پارچه نیز گزینه مهم و اثر بخش دیگری است. در واقع اینکه پارچه از در هم تنیده شدن نخ های عمودی و افقی ساخته می شود و چگونگی انجام این کار در کارخانه ها مسلما در کیفیت پارچه تاثیر گذار هستند.

پخش پارچه گردباف کشی طرح دار کیلویی

پخش پارچه گردباف کشی طرح دار کیلویی

اصولا خرید و فروش پارچه کیلویی رواج دارد. یعنی پخش پارچه گردباف برای تولیدی هایی که کار دوختن انواع لباس را دارند صورت می گیرد. این روز ها نیز اکثر برند های فعال در زمینه تولید پارچه گردباف طرح دار و دیگر انواع پارچه در فضای اینترنت حضور فعالی را دارند.

اگر کسی قصد خرید این محصول را داشته باشد قطعا می تواند از هر نقطه ایران که هست تنها با یک سرچ ساده در اینترنت به مراکز پخش این پارچه دسترسی پیدا کند و البته توجه داشته باشید که خرید خود را به صورت کیلویی و تنها از مراکز معتبر اینترنتی انجام دهید و با فروشندگان نیز مشورت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما