مرکز فروش پارچه یک رو پنبه کیلویی

برای تمامی کسانی که مطابق با ترندترین مدها پیش میروند و پوشش برای بسیاری اولویت دارد و اهمیت به آن در صدر قرار میگیرد و مسئله ای حیاتی و مهم است، نوع پارچه و زیبایی آن اولین ملاک انتخاب قرار میگیرد.
امروزه تنوع بسیاری در مدل ها و طرح و رنگ پارچه ها وجود دارد که همین خریدار را سردرگم میکند و انتخاب را برایشان سخت میکند یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین پارچه های حال حاضر صنعت پوشاک و لباس، انواع مختلف پارچه های ملانژ است که در این بین پارچه ملانژ انتخاب بسیار مناسبی است.
تفاوت اصلی این پارچه با سایر پارچه های دیگر در این است که به علت استفاده از نخ پنبه در آن، به پارچه نرم و خنک و راحت تبدیل شده است.
مرکز فروش پارچه یک رو پنبه کیلویی این پارچه را از بهترین و مطرح ترین تولید کنندگان در متراژ بسیار بالا تعبیه میکند و بعد به صورت عمده و کیلویی به فروش میرساند.

 بهترین نوع پارچه یک رو پنبه برای دوخت
بهترین نوع پارچه یک رو پنبه برای دوخت

همانطور که میدانید این پارچه جزء پارچه های نخی به حساب می آید به همین علت پارچه ای نرم و لطیف است که توانسته در بین عموم مردم طرف داران زیادی پیدا کند، این پارچه بر اساس جنس الیاف که در آن به کار میرود به انواع مختلفی تبدیل میشود در واقع آنچه میان این پارچه پنبه و دیگر پارچه ها تمایز ایجاد میکند نوع الیاف و بافت آنها است.
درجه کیفی الیاف به کار رفته شده در تولید نیز مهم است، این پارچه بهترین پارچه برای فصل تابستان است و از آنجایی که یک رو بافته شده، بسیار خنک و راحت است. برای شناخت بهترین نوع پارچه کرپ پنبه برای دوخت کافی است که به جنس الیاف و نوع بافت آن توجه کنید. این پارچه به علت قابلیت هایی که دارد در دوخت انواع و اقسام تیشرت های زنانه و مردانه و لباس های خنک تابستانی مورد استفاده قرار میگیرد.

بررسی مشخصات هنگام خرید پارچه یک رو

بررسی مشخصات هنگام خرید پارچه یک رو

هنگام خرید این پارچه لازم است که یک سری از پارامترها را اصل قرار دهید و بعد پارچه را خریداری نمایید تا خرید اقتصادی و مقرون به صرفه انجام پذیرد.
در رابطه با ویژگی های کیفی محصول باید بگوییم که در وهله اول جنس الیاف و پارچه ملاک کیفیت بالا است. این پارچه به علت استفاده از نخ پنبه، پارچه ای نرم و لطیف است، از همین رو هنگام خرید باید به میزان لطافت پارچه توجه ویژه شود.
استفاده از نخ پنبه در تولید این پارچه سبب شده ویژگی های منحصر بفردی به پارچه داده شود. این پارچه به علت منفذهایی که دارد هوا را به خوبی در بین بافت خود جریان میدهد از همین رو بهترین گزینه برای دوخت لباس در فصل تابستان است. این پارچه بر اساس زیبایی و قیمتی مناسبی که دارد در بین مردم بسیار محبوب است.

 پارچه یک رو پنبه درجه یک، چه ویژگی هایی دارد
پارچه یک رو پنبه درجه یک، چه ویژگی هایی دارد

همانطور که از اسم این پارچه بر می آید، به صورت یک رو بافت است و بافت پارچه به صورت بافت پارچه های گردباف است و از الیاف صنعتی به علاوه نخ پنبه، تولید شده است.
در رابطه با مشخصات این پارچه لازم است که ذکر کنیم که نخ پنبه ای که در تولید این پارچه به کار میرود کاملاً از پنبه ارگانیک و خالص گرفته میشود.
این پارچه به علت تنوع بسیار بالایی که در طرح و رنگ دارد به پارچه ای دوست داشتنی برای عموم مردم تبدیل شده است. بیشترین کاربرد استفاده از این پارچه در فصل تابستان است چرا که دارای جنسی خنک و نرم است.

پارچه یک رو

پارچه یک رو

میزان در صد الیاف استفاده شده مشخص میکند که پارچه یک رو پنبه کیلویی در چه نوعی است، مثلا در پارچه یکرو پنبه از آنجا که نخ پنبه بیشتری استفاده میشود پارچه طبیعی تر و نرم تر است و از آن حالت خشک و مصنوعی بودن فاصله دارد. استفاده از همین نخ های متفاوت سبب میشود که پارچه ملانژ در مدل های مختلفی ارائه شود از جمله:
پارچه تریکو ملانژ، پارچه ریون ملانژ، پارچه ملانژ لاکرا، پارچه ملانژ کجراه، پارچه ملانژ دورو، پارچه نخ ملانژ:

بازار پارچه یک رو پنبه

بازار پارچه یک رو پنبه

همانطور که در طول این مطلب بارها اشاره کردیم پارچه یک رو پنبه کیلویی، از پرفروش ترین پارچه های پنبه ای است این پارچه به علت نرمی و لطافتی که دارد و همچنین قیمت مقرون به صرفه مورد توجه بسیاری از تولیدی های لباس و فروشندگان پارچه قرار گرفته است و همین سبب شده که بازار فروش این پارچه پنبه همیشه داغ داغ باشد.
البته بازار فروش این پارچه به علت خنک بودن جنس پارچه در فصل تابستان بسیار پررونق تر است و فروش بیشتری دارد. تولید کنندگان پارچه، برای فروششان راه حل های مختلفی را در نظر گرفتند. یکی از این روش ها، فروش از طریق مراکز پخش است.
مرکز فروش این پارچه، کالا را به صورت عمده و کیلویی به فروش میرساند؛ که در این فروش به علت خرید بیشتر همواره تخفیف ویژه ای برای مشتریان ثابت و وفا دار در نظر گرفته میشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما