پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا صادراتی | بازار فروش پرچه ایران

پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا صادراتی از ۷۷ درصد پلی استر، ۲۰ درصد ویسکوز، و از ۳ درصد لاکرا، تشکیل شده است.  تولید این پارچه صادراتی با تفکر ایجاد لطافت و وزن سبک در کنار ظاهر زیبا و شفاف آن بوده است. و قابل رقابت با پارچه های صد در صد ویسکوز با قیمتی پایین تر می باشد. این نوع پارچه در تولید انواع البسه استفاده می شود، و انعطاف پذیری بالایی دارد. بازار فروش پارچه ایران به دلیل تنوع بالای محصول نسبتا خوب است.

پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا صادراتی | بازار فروش پرچه ایران

کارخانه تولیدی پارچه در ایران

کارخانه تولیدی پارچه در ایرانکارخانه تولید پارچه در ایران سعی کرده است با بهترین الیاف، دستگاه های مدرن و پیشرفته، با کیفیت ترین محصول را تولید و روانه انواع بازارهای هدف کند. کارخانه های تولید پارچه در کشور را می توان در بسیاری از شهر های کشور مشاهده کرد. این تولید کنندگان به تولید انواع پارچه مانند پارچه ویسکوز لاکرا، پارچه فلامنت لاکرا، پارچه ویسکوز نخی، پارچه پنبه لاکرا، پارچه تریکو پنبه، پارچه تریکو لاکرا، و… پرداخته اند.

تولید کننده پارچه در تلاش است با استفاده از بهترین الیاف طبیعی و مصنوعی، و ترکیب آن ها با هم بهترین و با کیفیت ترین محصول را تولید و روانه انواع بازار های داخلی و خارجی کند.

قیمت انواع پارچه مانند: قیمت پارچه پنبه، قیمت پارچه ویسکوز، قیمت پارچه اسپان لاکرا، و… در کارخانه های تولید کننده بر اساس کیفیت، و نوع الیاف، آن تعیین می شود.

توزیع انواع پارچه مانند فروش پارچه ویسکوز توسط تولید کنندگان هم به صورت بسته بندی شده، هم به صورت فله ای انجام می شود. بنابراین ما می توانیم انواع محصول مانند: پارچه تریکو کیلویی را از کارخانه های تولید کننده آن تهیه کنیم.

کارخانه تولید پارچه با ترکیب الیاف های مختلف طبیعی و مصنوعی انواع پارچه را با کیفیت های مختلفی تولید می کند. تا تمام اقشار جامعه بتوانند، محصول را خرید کنند.

علاوه بر این تولید کنندگان پارچه در تلاش اند، همزمان با پیشرفت علم، بهترین طرح ها و مدل ها را روی پارچه های تولیدی خود ایجاد کنند.

ما می توانیم با جستجو درگوگل تولید کنندگان این محصول را شناسایی کنیم.

تولید عمده پارچه پلی استر ویسکوز ترکیبی

تولید عمده پارچه پلی استر ویسکوز ترکیبیتولید عمده پارچه پلی استر ویسکوز ترکیبی توسط تولید کنندگان مختلفی انجام می شود. منظور از کلمه ترکیبی در اینجا این است که با ترکیب الیاف های مختلف طبیعی و مصنوعی، انواع پارچه را تولید را می کنند. 

این تولید کنندگان با ترکیب چند الیاف به تولید عمده انواع پارچه های ترکیبی پرداخته اند.

تولید عمده این محصول باعث می شود تا در هنگام عرضه به بازار های داخلی و خارجی کشور با کمبود مواجه نشود. همچنین تولید عمده این محصول باعث کاهش هزینه تولید برای تولید کننده می شود، و از بالا رفتن قیمت هم جلوگیری می کند.

بیشتر کارخانه های تولید کننده، این نوع محصول را به صورت عمده تولید می کنند، تا بتوانند به صورت یکجا مواد اولیه را خریداری کنند. و هزینه کمتری را صرف خرید مواد اولیه کنند.

پارچه یکرو ویسکوز پلی استر لاکرادار

پارچه یکرو ویسکوز پلی استر لاکرادارپارچه یکرو ویسکوز پلی استر لاکرادار که از الیاف ویسکوز، پلی استر، لاکرا، تشکیل شده است. دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • دارای رنگ ثابت در پروسه شست و شو می باشد.
  • این پارچه در فرآیند دوخت تولید شده رول نمی شود، پرز نمی دهد.
  • همچنین این پارچه دارای زیر دست نرم و لطیف است.
  • عدم حساسیت به پوست 
  • وزن یک متر مربع از این پارچه ۱۹۰ گرم است.

این نوع پارچه به دلیل کیفیت، و مقاومت آن مشتریان زیادی در بازار دارد.

صادرات انواع پارچه های پلی استر ویسکوز در ایران

صادرات انواع پارچه های پلی استر ویسکوز در ایرانصادرات انواع پارچه های پلی استر ویسکوز در ایران به کشور های مختلفی صادر می شود. این نوع پارچه به کشور همسایه و حوزه خلیج همیشه فارس و کشور های اروپایی صادر می شود.

بهترین پارچه های که صنعت کشور های مختلف به آن نیاز دارند، و تقاضای خوبی هم دارد پارچه ویسکوز و پلی استر است. خوشبختانه بافت و تولید این پارچه در کشور به صورت کاملا تخصصی صورت گرفته است. و می توان به بازارهای جهانی آن را عرضه کرد. 

صادرکنندگان ایرانی در تلاش اند، با کیفیت ترین محصول را به کشور های خارجی صادر کنند. صادرات این محصول علاوه بر سودآوری که برای صادر کننده، دارد می تواند ارزآوری خوبی هم برای کشور داشته باشد.

اهمیت صادرات انواع پارچه های تریکو به عراق و ترکیه

اهمیت صادرات انواع پارچه های تریکو به عراق و ترکیهاهمیت صادرات انواع پارچه های تریکو به عراق و ترکیه در موارد زیر است:

عراق به سبب قرار گرفتن در میان سه قاره آسیا، آفریقا، اروپا، و همسایگی با کشور های همچون ایران و ترکیه دارای موقعیت استراتژیک است. که از ابعاد مختلف بین الملی از جمله حمل و نقل، تجارت، دارای اهمیت است. به همین دلیل صادرات کالا های غیر نفتی مانند انواع پارچه به این کشور می تواند، بسیار سود آور باشد. علاوه بر این ارزآوری خوبی هم برای کشور دارد. با توجه به این که عراق یک کشور وارد کننده است و برای تامین بسیاری از کالاهای خود وابسته به ایران است. به همین دلیل صادرات به این کشور فروش خوبی دارد.

صادرات انواع پارچه تریکو به عراق به خاطر مصرف زیادی که این محصول در عراق دارد. بسیار سود آور است. ترکیه هم بعد از چین و امارات بزرگترین مقصد صادراتی محصولاتی ایرانی از جمله پارچه تریکو است. 

دسترسی آسان به محصولات ایرانی، کیفیت بالا، و قیمت مناسب، باعث شده کالای ایرانی در عراق و ترکیه خواهان زیادی داشته باشد. بنابراین باید به صادرات پارچه تریکو به این دو کشور توجه خاصی شود.

خرید پارچه تریکو پلی استر به قیمت کارخانه

خرید پارچه تریکو پلی استر به قیمت کارخانهخرید پارچه تریکو پلی استر به قیمت کارخانه را می توان از توزیع کنندگان مستقیم این محصول تهیه کرد. این پخش کنندگان مستقیم می تواند نمایندگی، مرکز پخش عمده پارچه تریکو پلی استر، باشد، این دو گروه محصول را بدون واسطه از تولید کننده وارد می کنند، و بعد اقدام به عرضه محصول با قیمت درب کارخانه کرده اند. علاوه بر این بسیاری از فروشندگانی که محصول خود را مستقیم خریداری می کنند، و بعد اقدام به فروش پارچه پلی استر با قیمت تولیدی می کنند، می توان خرید پارچه ارزان را از آن ها تهیه کرد مانند شرکت های بازرگانی، برخی از فروشگاه های سطح شهر، برخی از فروشگاه های اینترنتی، و…..

همچنین بسیاری از فروشندگان به دلایلی مانند ورشکستگی، جذب مشتری، تغییر شغل، اقدام به فروش محصول با قیمت درب کارخانه کرده اند، شما می توانید، با مراجعه به این فروشندگان محصول را با قیمت تولیدی خرید کنید.

عرضه پارچه پلی استر تریکو صادراتی

عرضه پارچه پلی استر تریکو صادراتیعرضه پارچه پلی استر تریکو صادراتی توسط گروه های مختلفی انجام می شود. این گروه های می تواند

  • تولید کننده پارچه پلی استر تریکو
  • نمایندگی 
  • مرکز فروش پارچه پلی استر 
  • شرکت های پخش کننده 
  • عمده فروشان 
  • فروشگاه های سطح شهر 
  • فروشگاه های اینترنتی، 

خرید پارچه پلی استر از طریق گروه های بالا که ذکر کرده ایم. انجام می شود. عرضه این نوع پارچه صادراتی به خاطر کیفیت بالای که دارد، توسط گروه های پخش کننده با قیمت بالای انجام می شود، به همین دلیل می توان برای خرید با قیمت مناسب آن را مستقیم از کارخانه خرید کرد، 

مشخصات فنی پارچه تریکو پلی استر اعلا ایرانی

مشخصات فنی پارچه تریکو پلی استر اعلا ایرانی

مشخصات فنی پارچه تریکو پلی استر اعلا ایرانی شامل موارد زیر می شود: 

الیاف پلی استر در زمان بافت معمولا با الیاف دیگر ترکیب می شود. به عنوان مثال

  • پنبه 
  • ویسکوز 
  • لاکرا 
  • و…   با ترکیب هریک از این ها می توان پارچه های مختلفی تولید کرد. به عنوان مثال با ترکیب پلی استر با پنبه، پارچه ای به نام پلی استر پنبه تولید می شود.

از پارچه های تولیدی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه اسپان لاکرا و پلی استر:   در مورد این دو نوع پارچه باید به این نکته توجه کرد که پارچه تریکو پلی استر لاکرا همان اسپان لاکرا می باشد. و برخی از افراد این نوع منسوج را با نام پلی استر لاکرا و برخی دیگر با نام اسپان لاکرا می شناسند. ترکیب شدن لاکرا با بافت پارچه پلی استر حالت کشسانی پیدا می کند. اما چون استر و لاکرا هر دو الیاف مصنوعی هستند، پارچه حالت پارچه های مصنوعی را به خود می گیرد. این نوع پارچه حالت کشی خوبی دارد و دوام بالای هم دارد.
  • پارچه پلی استر لاکرا: این پارچه به پارچه به پارچه پلی استر و ویسکوز است، با این تفاوت که از لاکرا هم در بافت آن استفاده شده است، استفاده از نخ لاکرا در این منسوج باعث ایجاد حالت کشسانی می شود.
  • پارچه جودون پلی استر پنبه: این محصول همان نخ های پلی استر و پنبه است که با هم بافته می شود ولی با این تفاوت که روش بافت مخصوصی بافت جودون را تولید می کند.
  • پارچه پلی استر پنبه: به دلیل استفاده از پنبه در بافت این نوع منسوج این پارچه در گروه پارچه تریکو پنبه ای است.
  • پارچه ویسکوز پلی استر: این نوع پارچه از ویسکوز، و پلی استر، تولید شده است. و به خاطر استفاده از نخ ویسکوز در بافت آن خصوصیات ویسکوز را به خود می گیرد. ویسکوز جزو الیاف طبیعی است به همین دلیل این نوع پارچه در گروه پارچه های طبیعی قرار می گیرد.
  • و…..

فروش بهترین پارچه های وسکوز در بازار

فروش بهترین پارچه های وسکوز در بازارفروش بهترین پارچه های وسکوز در بازار توسط فروشندگان مختلفی انجام می شود. ما باید قبل از خرید از معتبر بودن فروشگاه مطمئن شویم بعد اقدام به خرید کنیم.

بهترین پارچه وسکوز در بازار باید نرم، انعطاف پذیر، مقاومت بالای در مقابل شست و شو، داشته باشد.

فروشندگان این محصول در تلاش اند، محصول را از تولید کنندگان معتبر خرید کنند. تا ضمن جذب مشتری بتوانند، محصول را در مقدار بیشتری بفروشند.

بهترین پارچه ویسکوز باید محصول آن جزو برندهای صادراتی باشد، و بتواند مشتریان زیادی را در بازارهای داخلی و خارجی به خود جذب کند.

برترین این محصول باید همزمان با پیشرفت علم و تکنولوژی، با دستگاه های مدرن و پیشرفته، تولید شده باشد. همچنین از طرح ها و مدل های جدیدی تشکیل شده باشد. 

بیشتر تولید کنندگان برتر این محصول سعی کرده اند، با استخدام مهندسان خبره، بهترین و جدیدترین طرح ها، و مدل ها، را روی محصول خود ایجاد کنند.

خریدار پارچه های ویسکوز اعلا با قیمت ارزان

خریدار پارچه های ویسکوز اعلا با قیمت ارزانخریدار پارچه های ویسکوز اعلا با قیمت ارزان می تواند به شرکت های تولید کننده این محصول مراجعه کند. ممکن است امکان مراجعه به کارخانه برای همه وجود نداشته باشد، به همین دلیل می توان به نمایندگی، و مرکز پخش، که مرجع رسمی فروش این محصول هستند، مراجعه کرد. برای خرید پارچه ویسکوز صادراتی می توان به این دو گروه مراجعه کرد.

قبل از خرید محصول ما باید با جستجو در گوگل برند های برتر را شناسایی کنیم. و بعد برای خرید محصولی اعلا با قیمت ارزان به تولید کنندگان آن مراجعه کنیم.

علاوه بر این بسیاری از فروشگاه های سطح شهر هم پارچه های ویسکوز با کیفیتی را عرضه می کنند، ما می توانیم از این فروشگاه ها محصول را تهیه کنیم. اما برای خرید با قیمت ارزان باید از فروشگاه های خرید کنیم، که محصول خود را مستقیم و بدون واسطه عرضه می کنند.

علاوه بر این برخی از فروشگان به دلایلی مانند تغییر شغل، ورشکستگی، جذب مشتری، اقدام به عرضه محصول با قیمت های شگفت انگیز کرده اند، که می توان با مراجعه به این فروشندگان محصول را با قیمت استثنایی خرید کرد.

همچنین برخی از فرو شگاه های تازه تاسیس برای جذب مشتری اقدام به فروش محصول با تخفیف های زیادی کرده اند، که با مراجعه به این فروشندگان هم می توان محصول را با قیمت ارزانی تهیه کرد.

فروش بدون واسطه انواع پارچه تریکو در ایرن

فروش بدون واسطه انواع پارچه تریکو در ایرنفروش بدون واسطه انواع پارچه تریکو در ایران توسط تولید کننده، و فروشندگان مختلفی انجام می شود. تولید کنندگان خود به صورت مستقیم و با کمک نمایندگی، و مراکز پخش، محصول را بدون واسطه عرضه می کنند. علاوه بر این بسیاری از فروشندگان برای این که بتوانند، فروش بیشتری داشته باشند، محصول خود را مستقیم، و بدون واسطه خریداری می کنند. و بعد اقدام به فروش محصول با قیمت ارزانی می کنند. از جمله این فروشندگان می توان به شرکت های بازرگانی، فروشگاه های سطح شهر اشاره کرد.

همچنین برخی از فروشگاه های اینترنتی هم وجود دارند که محصول خود را مستقیم عرضه می کنند. ما می توانیم خرید اینترنتی پارچه را از طریق این فروشگاه ها با قیمت ارزانی انجام دهیم.

فروش بدون واسطه چون با حذف دلالان، و واسطه ها، همراه است باید با قیمت کمتری انجام شود. و فرقی نمی کند، که فروش توسط کدام فروشنده انجام شده است.

شرکت پخش انواع پارچه در سراسر کشور

شرکت پخش انواع پارچه در سراسر کشورشرکت پخش انواع پارچه در سراسر کشور محصول خود را مستقیم از کارخانه های تولید کننده خرید می کند. و بعد پخش عمده پارچه را با قیمت تولیدی به سراسر کشور انجام می دهد. یک شرکت پخش کننده باید انواع محصول را با  قیمت، رنگ بندی، کیفیت های مختلفی به تمام بازارهای هدف ارسال کند، تا تمام اقشار جامعه بتوانند، متناسب با سلیقه و بودجه خود محصول را خرید کند.

یک شرکت عرضه کننده باید به صورتی محصول را در بازار پخش کند، که همیشه محصول در دسترس مشتریان باشد، یعنی به صورتی نباشد که بازار با کمبود، یا مازاد پارچه روبرو شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما