پخش کنندگان پارچه دورس اسپان

پارچه یکی از نیازهای ضروری برای ادامه زندگی است. پارچه دورس یکی از معتبرترین انواع پارچه ‌ها در بازار است که پخش ‌کنندگان پارچه‌ دورس اسپان به فراوانی در سراسر کشور وجود دارند و تمامی تلاش خود را در جهت بهبود ارائه خدمات به مشتریان عزیز خود میکنند.
پخش‌ کنندگان پارچه دورس اسپان محصولات تولیدی خود را به دو روش مستقیم و غیر مستقیم به مشتریان خود عرضه میکنند که در روش مستقیم، مشتریان میتوانند با مراجعه به نمایندگی های کارخانجات و مراکز پخش عمده معتبر، این محصول را به‌ صورت عمده و با قیمت های مناسب و به صرفه خریداری کنند.
بازار بزرگ تهران یکی از اصلی ترین پخش‌ کنندگان پارچه دورس اسپان به‌ صورت گسترده و متنوع است، چرا که این بازار فروشندگان بسیاری را دارد که مشغول فعالیت در عرضه و پخش انواع پارچه ‌تریکو و اسپان هستند. بیشتر شرکت هایی که در کار تولید پارچه هستند. گروه های بازرگانی وارد کننده پارچه در ابتدا میکوشند که محصولات خود را در کلان‌ شهر تهران عرضه کنند چون بیشتر خریداران و عرضه‌ کنندگان پارچه برای انتخاب و خرید محصولات خود ابتدا به بازار بزرگ شهر تهران برای خرید مراجعه میکنند.
گفتنی است که سایت شرکت نساجی دیبا بافت نگار قم یا همان دیبافت یکی از پخش‌ کنندگان پارچه‌ دورس اسپان به‌ صورت گسترده در سراسر کشور است که با بهره ‌گیری از مجرب ترین تیم فروش با کارشناسان و مشاوران خبره همواره مشتریان خود را در زمینه خرید مناسب و کاربردی به‌ خوبی هدایت و راهنمایی میکند. شرکت نساجی دیبافت ارائه ‌دهنده مرغوب ترین و باکیفیت‌ ترین محصولات، از جمله پارچه اسپان میباشد. محصولات این شرکت در رنگ های متنوعی عرضه میشوند و همواره تمامی افراد با سلایق و خلق ‌و خوهای متفاوت میتوانند کالاهای مورد نیاز و پسند خود را از این شرکت خریداری کنند.

آشنایی با نحوه تولید پارچه دورس

آشنایی با نحوه تولید پارچه دورس

پارچه یکی از محصولات مورد استفاده بشر است که وجود آن برای ادامه زندگی بشر ضروری و حیاتی است. پارچه دورس یکی از مرغوب‌ ترین پارچه ‌های موجود در بازار است که با استفاده از پیشرفته ‌ترین دستگاه ‌ها و ماشین آلات صنعتی موجود در بازار طراحی و تولید میشود.
اگر با نحوه تولید پارچه‌ دورس آشنا نیستید و میخواهید که با نحوه تولید و ساخت این پارچه آشنا شوید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با روش های تولید این محصول آشنا کنیم. پارچه‌ دورس یکی از انواع متفاوت و زیر مجموعه پارچه ‌های تریکو است که دوام و مقاومت بالایی را دارد و از آن برای دوخت انواع لباس به‌ ویژه لباس های گرم، مخصوص پاییز و زمستان استفاده میکنند. معمولاً در تولید اکثر پارچه ‌ها و پارچه ‌های دورس از سه روش استفاده میشود که شامل روش های زیر است که درباره هر یک از آنها توضیحاتی را به شما ارائه میدهیم.

آشنایی با نحوه تولید پارچه دورس
۱_ در هم تنیدن الیاف: بعضی از پارچه پنبه ای ارزان ‌از در هم فرو رفتن الیاف به وجود می‌ آیند. برای تولید این پارچه ها نیازی به تولید نخ نیست. پارچه‌ های نمدی مانند فوتر با این روش تولید میشوند. باید بدانیم که امکان آب رفت این پارچه ‌ها بسیار زیاد است. کیفیت این پارچه‌ ها به تراکم و نوع الیاف به‌ کار رفته در پارچه بستگی دارد.
۲_ بافندگی: بیشتر پارچه ‌های موجود در بازار با روش بافندگی ساخته میشوند. برای تولید این پارچه ‌ها ابتدا باید از الیاف، نخ را تهیه کرد. کیفیت پارچه تولید شده در این روش به نوع نخ ها و نوع بافت به‌ کار رفته در پارچه بستگی دارد، هر چه که نخ های پارچه ظریف‌ تر و بافت آن ریزتر باشد پارچه از براقیت و ریزش بیشتری برخوردار است. چهار نوع بافت اصلی برای تولید پارچه وجود دارد که از آن جمله میتوان به بافت ساده، بافت حصیری، بافت جناغی و بافت ساتن اشاره کرد که بنا به نیاز خود از هر یک از اینها استفاده میکنیم. گفتنی است که اکثر پارچه ‌های موجود در بازار تهیه‌ شده به این روش هستند.
۳_ گرد بافی، کش بافی: در بافت این پارچه نخ ها با سلسله گره و زنجیر به یکدیگر متصل میشوند و پارچه‌ی کش باف را تولید میکنند. ظرافت یا درشتی بافت پارچه کش باف برای تولید کنندگان لباس اهمیت زیادی را دارد در واقع میزان ریز بافتی اصطلاحی است که ضخامت پارچه را مشخص میکند و هر چه که میزان ریز بافتی یک پارچه بیشتر باشد، کیفیت آن پارچه نیز بیشتر است.
باید بدانیم که کش بافی به دو روش ک ش بافی تاری و کش بافی پودی انجام میشود که در روش کشبافی تاری پارچه دورس تاری به روش کش بافی تاری تولید میشود و سطح پارچه صاف است و بافت ظریفی را دارد. اما کش بافی پودی در زمینه تولید ژرسه و کش باف پلوور فعال است و تنوع زیادی را دارد.

بررسی جنس پارچه دورس

بررسی جنس پارچه دورس

پارچه دورس از مرغوب ‌ترین و باکیفیت ‌ترین پارچه ‌های موجود در بازار است. این پارچه انواع متنوعی را دارد که هر کدام از آنها از نخ های متفاوتی تشکیل‌ شده ‌اند و جنس های مختلفی را به پارچه میدهند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با انواع پارچه‌ های دورس و جنس های متنوع آنها آشنا کرده و بتوانیم به شما کمک کنیم که پارچه ‌ای مناسب و کاربردی با جنس عالی و مورد نیاز خود را خریداری کنید.
۱_ پارچه دورس دو نخ لاکرا: این پارچه از ۷۰ درصد لاکرا و ۳۰ درصد پلی استر تولید میشود که در نوع بدون لاکرا آن از پارچه جین به‌جای لاکرا استفاده میشود. وجود الیاف لاکرا در یک لباس همواره باعث بازگشت پذیری و انعطاف آن لباس میشود که از آن بیشتر برای تولید لباس های ورزشی میتوان استفاده کرد.
۲_ پارچه دورس پنبه لاکرا: یکی از مرغوب ترین پارچه ‌های موجود در بازار است که بیشتر مواد تشکیل دهنده آن از جنس صد در صد پنبه هست که خاصیت نرمی و لطافت زیادی را به پارچه ‌های دورس پنبه میدهد. این پارچه‌ ها هیچ‌ گونه حساسیتی را برای مصرف‌ کنندگان خود ایجاد نمیکنند. از این پارچه در تهیه سوئیشرت های دکمه ای و زیپ دار استفاده میشود.
۳_ پارچه دورس اسپان: ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که منظور از اسپان همان پلی استر است، چرا که اسپان نام دیگر پلی استر است. این پارچه با نخ اسپان دوخته میشود، این پارچه ‌ها معمولاً رطوبت را جذب نمیکنند و در صورت داشتن مقداری رطوبت و نمناکی آن را به خارج از بدن انتقال میدهند. این پارچه آب رفت بسیار کمی را دارد و این یکی از ویژگی های مثبتی است که مراکز فروش و پخش‌ کنندگان پارچه دورس اسپان، آن را به خریداران خود یادآوری میکنند.
۴_ پارچه دورس ویسکوز: این پارچه ‌ها از جنس ویسکوز هستند که بسیار نرم و لطیف هستند، اصلا چروک نمیشوند و مانند روز اول استفاده، صاف و نرم باقی میمانند، اما قیمت پارچه ‌های ویسکوز نسبت به پارچه ‌های دیگر موجود در بازار، مقداری گران تر هستند و این به‌ سبب خواص بی نظیر این پارچه است.

خصوصیات پارچه دورس

خصوصیات پارچه دورس

پارچه یکی از نیازهای اساسی و کاربردی برای ادامه زندگی بشر است. پارچه دورس اسپان یکی از پارچه ‌های محبوب برای خریداران و فروشندگان پارچه است چرا که از جنس مرغوب و قیمتی ارزان نسبت‌ به برندهای دیگر پارچه در بازار برخوردار است و توانسته طرف داران زیادی را به دست آورد. پخش‌ کنندگان پارچه دورس اسپان نیز از این‌ موضوع به‌ خوبی اطلاع دارند و تمامی تلاش خود را در زمینه عرضه و پخش این محصول انجام میدهند.
اگر قصد خرید پارچه دورس اسپان را دارید و با خصوصیات و ویژگی های این کالا آشنا نیستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا خصوصیات این محصول را برایتان بیان کنیم که شما بتوانید پارچه مورد نیاز خود را یافته و خرید خود را انجام بدهید.
پارچه دورس اسپان، در ضخامت و رنگ های متفاوتی تولید میشوند که کلیه افراد با سلایق و خلق‌ و خوهایی متفاوت میتوانند از این پارچه ‌های متنوع استفاده کنند. این متنوع بودن پارچه مورد توجه صنعت پارچه و صاحبان صنایع نیز قرار گرفت، به‌ طوری‌ که در تمامی صنایع نساجی و پوشاک استفاده فراوان از این پارچه را شاهد هستیم.پارچه دورس اسپان دوام و مقاومت بالایی را دارد و یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که به عمر بالای پوشاک مورد استفاده خود اهمیت زیادی میدهند.

خصوصیات پارچه دورس
یکی از ویژگی‌های مثبتی که فروشندگان و پخش‌ کنندگان پارچه دورس اسپان برای آن اهمیت زیادی قائل هستند، قابلیت چاپ بر روی این پارچه است که این‌ موضوع باعث پیدا کردن طرف داران زیادی شده‌ است. چرا که بسیاری از تولید کنندگان پوشاک به تهیه پارچه‌ های کشی که بتوان بر روی آن چاپ را نیز انجام داد علاقه ‌مند شده ‌اند، به گونه‌ ای که این پارچه را با هر نوع طرحی که مد نظر مشتریان باشد چاپ و به پوشاک تبدیل میکنند. خریداران این کالا میتوانند هر طرحی را که علاقه دارند بر روی آن چاپ بزنند و پارچه‌ دورس اسپان چاپ خرده را، به پوشاک تبدیل کنند.
پارچه دورس خار خورده یکی از محصولات صنایع نساجی است که از ترکیب پلی استر با الیاف پنبه ساخته میشود که یک روی آن کاملاً صاف و از پنبه بوده و طرف دیگر آن تشکیل‌ شده از الیاف پلی استر میباشد که به وسیله استفاده از دستگاه ‌های مختلف حالت پرز دار پیدا کرده‌ است و از این پرزها تحت عنوان خار در پارچه استفاده میشود. ایجاد خار در پوشاک زمستانی بیشترین کاربرد را دارد و باعث ایجاد گرما میشود که از آن برای تهیه سوئیشرت، گرمکن، مانتو، شلوار اسلش، تی‌شرت و بسیاری از محصولات زمستانی دیگر استفاده میشود.

مرکز عرضه پارچه دورس اسپان

مرکز عرضه این محصول

مرکز عرضه پارچه دورس اسپان، از پخش‌ کنندگان پارچه دورس اسپان به‌ صورت عمده است. این مرکز پارچه‌ اسپان را همواره به‌ صورت مستقیم و با حذف واسطه ‌ها پخش میکند، چرا که واسطه‌ ها همواره سبب متغیر شدن قیمت پارچه شده و این یکی از مسائلی است که همواره ذهن خریداران را به خود درگیر میکند که خریداران پارچه دورس اسپان، میتوانند برای رفع این مشکل به سایت های اینترنتی معتبر در زمینه فروش پارچه همچون سایت شرکت نساجی دیبافت مراجعه کرده و از آخرین و بروزترین قیمت‌ پارچه ‌های موجود به‌ صورت عمده و با نرخ کمتر از نرخ بازار، آگاهی پیدا کنند.
پارچه دورس اسپان به دلیل کیفیت بالا و تنوع رنگی زیاد خود، توانسته علاوه‌ بر انحصار بازارهای داخلی از فروشی قابل‌ توجه در بازارهای خارجی نیز برخوردار شود. پخش کنندگان پارچه تنظیف و پارچه دورس اسپان، این محصول را به کشورهای خارجی همچون عراق، افغانستان، پاکستان، کشورهای عربی زبان و برخی از کشورهای صنعتی و پیشرفته اروپایی نیز صادر میکند و توانسته جایگاه خوبی را در بازار فروش این محصولات، به دست بیاورد.

مرکز عرضه پارچه دورس اسپان
یکی از محصولاتی که توسط پخش کنندگان پارچه دورس اسپان تولید میشود، پارچه‌ دورس عروسکی است که در طرح هایی شاد و عروسکی تولید و عرضه میشود. این پارچه مناسب افرادی است که به پارچه ‌های شاد و طرح دار را به پارچه‌ های ساده ترجیح میدهند.
پارچه‌ دورس عروسکی برای تولید لباس های راحتی، لباس نوزاد و لباس های بچگانه بسیار مناسب و کاربردی است. رنگ هایی که در پس‌ زمینه پارچه‌ های دورس عروسکی به کار میروند شامل رنگ های سبز، صورتی، زرد، آبی، بنفش، قرمز، نارنجی و سفید است که هر کدام از این رنگ ها برای علاقه‌ مندان به رنگ های خاص در نظر گرفته‌ شده است. پارچه دورس عروسکی با دارا بودن طرح های زیبا و رنگ های شاد، هر مشتری خوش‌ ذوق و سلیقه ‌ای را به سمت خود میکشاند و از فروش قابل‌ توجهی نیز برخوردار است.

2

  1. ممنون از مقاله ی بسیار خوبتان که همه را به طور دقیق بیان کرده اید و جای هیچ گونه سوالی باقی نگذاشته آید.

  2. سلام. من تولید کننده لباس بچگانه هستم. چطوری سفارش پارچه بدم. واینکه چطور میتونم مدل چاپهای عروسکیتون رو ببینم ممنون میشم اگه پاسخ بدین. باسپاس فراوان اسکندرپور هستم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما